Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
fre sep 04, 2020 1:41 pm
Norbit skrev:
fre sep 04, 2020 1:33 pm
For lige at være lidt optimist herinde. Så tror jeg at de begge klarer sig meget godt i Barca. Især Depay bliver spændende.
Lige for at uddybe lidt.

Depay ser ud til at have fundet en meget fin form, hvor han kæmper for holdet. Det virker som om han har lært/forstået under Garcia at det er en holdsport. Derudover kender Koeman ham fra tidligere. Winjaldum kommer 2-3 år for sent i min optik. Han er dygtigt og fylder meget på banen. Men kan vi få ham billigt? Det tror jeg næppe.

Winjaldum - De jong
Coutinho
Messi - Griezz - Depay

Hvordan Koeman vil stille holdet bliver godt nok spændende.

Måske:
Winjaldum - De jong
Griez - Messi - Cou
Depay?

eller:

Messi - Cou- Depay
Griezy?

hmm... dembele/fati/puig/bussi/alena/braithwaite/trinicao/pedri på bænken?


Men er Depay god nok!? Er han en fuldgod erstatning for Suarez, for det er vel det han er tiltænkt. Imo er han max på noget ala Tottenham niveaau, max...og hvad pokker skal han koste? Hva med Lautaro? Er det bare slut og overstået nu?

Wijnaldum: Kan faktisk også rigtig godt lide ham, men som du nævner, han bliver 30 lige om vuns...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
fre sep 04, 2020 2:30 pm
Norbit skrev:
fre sep 04, 2020 1:41 pm
Norbit skrev:
fre sep 04, 2020 1:33 pm
For lige at være lidt optimist herinde. Så tror jeg at de begge klarer sig meget godt i Barca. Især Depay bliver spændende.
Lige for at uddybe lidt.

Depay ser ud til at have fundet en meget fin form, hvor han kæmper for holdet. Det virker som om han har lært/forstået under Garcia at det er en holdsport. Derudover kender Koeman ham fra tidligere. Winjaldum kommer 2-3 år for sent i min optik. Han er dygtigt og fylder meget på banen. Men kan vi få ham billigt? Det tror jeg næppe.

Winjaldum - De jong
Coutinho
Messi - Griezz - Depay

Hvordan Koeman vil stille holdet bliver godt nok spændende.

Måske:
Winjaldum - De jong
Griez - Messi - Cou
Depay?

eller:

Messi - Cou- Depay
Griezy?

hmm... dembele/fati/puig/bussi/alena/braithwaite/trinicao/pedri på bænken?


Men er Depay god nok!? Er han en fuldgod erstatning for Suarez, for det er vel det han er tiltænkt. Imo er han max på noget ala Tottenham niveaau, max...og hvad pokker skal han koste? Hva med Lautaro? Er det bare slut og overstået nu?

Wijnaldum: Kan faktisk også rigtig godt lide ham, men som du nævner, han bliver 30 lige om vuns...
Hvis Koeman mener at Depay kan blive bedre med bedre spillere omkring sig, så tror jeg på ham. Hvis man kan få ham for 35-40 mio. Så vil jeg hellere satse på ham end at kaste, endnu engang, over 100 for en offensiv spiller. (Jeg kan virkelig godt lide Lautaro, men tror ikke at han vil til os i øjeblikket + Inter går ikke ned under 100 mio).
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nej er der virkelig nogen der mener at Depay er en verdensklasse 9’er der kan være 1. angriber i en af verdens støste klubber?

Det er halve løsninger som ender i det som det er endt med alle de andre gange man har købt halve stjerner.

Lad Griez spille spille hængende angriber, eller lad Messi spille falsk angriber, og få gang i Demb og en anden hurtig kantspiller.

Depay... det er imo bare langt under Barca niveau. Ellers kan vi lige så godt satse på en af vore egne unge.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Barcelona continues to advance on Depay. Nothing yet agreed, but negotiations are underway. @DiMarzio
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Depay og Wijnaldum! Så er vi tilbage på toppen drenge. En 30 årig reserve fra pool og en wannabe gangster fra Lyon.

Alt ved det her stinker men det at en hollandsk træner skal hente 2 hollandske spillere er tosset. Depay er en spiller som spurs/everton køber. Fandeme ikke Barca.

Det eneste der kan forklare det er corona men det er sgu ikke nok. Jeg er ligeglad med økonomiske problemer osv. Man henter ikke spillere på det niveau - så satser man på la masia.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
lør sep 05, 2020 6:34 am
Depay og Wijnaldum! Så er vi tilbage på toppen drenge. En 30 årig reserve fra pool og en wannabe gangster fra Lyon.

Alt ved det her stinker men det at en hollandsk træner skal hente 2 hollandske spillere er tosset. Depay er en spiller som spurs/everton køber. Fandeme ikke Barca.

Det eneste der kan forklare det er corona men det er sgu ikke nok. Jeg er ligeglad med økonomiske problemer osv. Man henter ikke spillere på det niveau - så satser man på la masia.
Dette er første gang siden jeg joinede dette board i 2009 at jeg har haft behov for at kunne give mere end eet ‘Like’ til et indlæg.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Ligesom da Abidal kom til, der kom der en fransk invasion. Er det ikke mere eller mindre sådan, at nye managere og sportsdirektøre kommer til, så henter de spillere fra deres egen nationalitet? Det er ikke altid sådan, men man ser det ofte synes jeg. Se bare Wolves.

Man har hentet Pjanic på 30, og vil nu have Wijnaldum på 30. Det er så hovedløst igen. Og Depay? Ja, det er fandme en wannabe gangster. Jeg ser ham på ingen måde som Barca niveau. Det burde kunne løses fra La Masia ... hvis man da ikke havde solgt dem i januar.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona are now focused on selling players. But the board already contacted Gini Wijnaldum and Memphis Depay agents. Barça are expected to submit official bids to Liverpool and OL on next few days - they’re convinced to sign “both for less than €50/55m”.
@FabrizioRomano
Vi kan brokke os så meget vi vil men det er det her der kommer til at ske. Jeg kan vitterligt ikke se ideen bag det.

Wijnaldum bringer nogle dybdeløb og godt arbejde uden bold men på bolden er han ikke ret god. Han kommer ind og tager en kombination af rak/vidal opgaven men han kommer til at tage tid fra de unge.

Depay giver mening i den forstand at han har en god alder og ikke koster kassen. Men at tro at han kan tager over efter suarez er vanvid.

En ting er dog sikkert - ligeså snart de trækker trøjen over hovedet så støtter jeg dem. Og det fortsætter jeg med hvis de knokler for holdet. Jeg ved de får det svært i vores system men det er ikke deres skyld at de skifter til Barca. Det er ledelsens!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Jeg kan se midtbanen for mig allerede: Wijnaldum, Busquets og Pjanic :lol:
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Argh ;-) De Jong kommer til at starte selvom han har brækket ben...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Depay is now ahead of Lautaro on Barça's priority list. The costs of the operation for the Dutchman would be considerably less than the signing of the Argentine, and Depay is also more versatile. [MD]

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Det er fint med tanke på, at vi desperat har brug for endnu en falsk ni'er, der måske kan spille en middelmådig venstrekant.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vidste ikke at han lige er kommet tilbage efter en slem knæskade. Det er super.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
søn sep 06, 2020 1:56 pm
Jeg vidste ikke at han lige er kommet tilbage efter en slem knæskade. Det er super.
Ej, come on...Suk.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça are preparing a final offer for Lautaro Martínez. [Goal]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster