10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Hvis mistillidsvotum går igennem, hvad sker der så? Hvem er midlertidig præsident? Hvis nogen.

Og mon ikke, at det vil påvirke Messis beslutning om at rejse?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Bartomeu will not respond to Messi's statements. [Cadena SER]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Præsidentvalg.

Og nej det tror jeg egentlig ikke. Jeg har lige set interviewet og for mig er det tydeligt at han bare vil prøve noget nyt. Nye udfordringer, nye mål.

Men jeg synes stadig at han har grebet det her forkert an. Hvorfor kom det interview ikke med det samme? ALLE der ser det har forståelse for ham og vil støtte hans beslutning. Det ville også betyde at barto kunne se en vej ud og de kunne have fundet en løsning sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MarkMenace »

Fandme nogen dårlige spørgsmål, som bliver stillet.

Håber Barcelona og Messi finder et kompromis. Det er tydeligt at manden ønsker noget andet end Barcelona kan give ham, her i karrierens efterår.

Vi er officielt ikke mere end en klub.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg får vitterligt kvalme af det der mere end en klub fjol. Det er rosell og barto der har taget det slogan til fange og gjort det til noget det aldrig har betydet.

Barcelona er en fodbold klub. Vi er ikke et eller andet helligt og specielt. Så stop med at gentag tåbernes motto.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
fre sep 04, 2020 8:48 pm
Præsidentvalg.

Og nej det tror jeg egentlig ikke. Jeg har lige set interviewet og for mig er det tydeligt at han bare vil prøve noget nyt. Nye udfordringer, nye mål.

Men jeg synes stadig at han har grebet det her forkert an. Hvorfor kom det interview ikke med det samme? ALLE der ser det har forståelse for ham og vil støtte hans beslutning. Det ville også betyde at barto kunne se en vej ud og de kunne have fundet en løsning sammen.
Han havde vel forventet at Bartho ikke ville have opført sig som en galning.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
fre sep 04, 2020 8:18 pm

Også hvis han kan se at klubben mangler projekt og har gjort det i nogle år så skulle han står frem og gøre noget ved det. Han er kaptajnen. Men han var hele tiden tavs og kun tænker på at stoppe i Barca og finde sig en ny klub.
Det kan jeg heller ikke lide ved ham.
Han er lidt en tøsedreng når man skal løse problemer i klubben
Come on...igen! Hvad skulle han stå frem og sige og gøre. Han styrer tydeligvis ikke klubben, hvad der bliver besluttet etc.
På den måde som han kan løse problemer, på banen, har han gjort sit. Tænker du Puyol og Xavi havde kunnet ændre noget fundamentalt ved organisationen og lig tilfælde...nej.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:
fre sep 04, 2020 9:23 pm
Piquénbauer skrev:
fre sep 04, 2020 8:48 pm
Præsidentvalg.

Og nej det tror jeg egentlig ikke. Jeg har lige set interviewet og for mig er det tydeligt at han bare vil prøve noget nyt. Nye udfordringer, nye mål.

Men jeg synes stadig at han har grebet det her forkert an. Hvorfor kom det interview ikke med det samme? ALLE der ser det har forståelse for ham og vil støtte hans beslutning. Det ville også betyde at barto kunne se en vej ud og de kunne have fundet en løsning sammen.
Han havde vel forventet at Bartho ikke ville have opført sig som en galning.
Jamen så var det endnu en fejl i hans håndtering. Hvad har barto gjort som skulle gøre at man kunne stole på manden?

Hvis messi havde smidt det interview lidt før han sendte faxen så kunne det være gået meget anderledes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
fre sep 04, 2020 9:31 pm
Antimadridista skrev:
fre sep 04, 2020 9:23 pm
Piquénbauer skrev:
fre sep 04, 2020 8:48 pm
Præsidentvalg.

Og nej det tror jeg egentlig ikke. Jeg har lige set interviewet og for mig er det tydeligt at han bare vil prøve noget nyt. Nye udfordringer, nye mål.

Men jeg synes stadig at han har grebet det her forkert an. Hvorfor kom det interview ikke med det samme? ALLE der ser det har forståelse for ham og vil støtte hans beslutning. Det ville også betyde at barto kunne se en vej ud og de kunne have fundet en løsning sammen.
Han havde vel forventet at Bartho ikke ville have opført sig som en galning.
Jamen så var det endnu en fejl i hans håndtering. Hvad har barto gjort som skulle gøre at man kunne stole på manden?

Hvis messi havde smidt det interview lidt før han sendte faxen så kunne det være gået meget anderledes.
Aaarh jeg tror du gør regning uden vært. Det Bartho har gjort (tilsyneladende) er imo noget man ikke nødvendigvis kunne forvente, på trods.

Hvis man vitterligt tror på Messi her, så har han forsøgt at få tingene ordnet uden at skabe unødig drama. Det er selvfølgelig så ikke lykkedes, da der har været uenighed, men havde han sendt et interview ud inden et transferønske, så ville Messi imo have stået væsentlig mere bølleagtig.

Edit: Men altså, det er som det er. Jeg syntes det er virkelig sørgeligt at Messis sidste år i klubben skal blive på denne måde, hvad så end der er op eller ned i sagen...!? :sad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Hvem stoler folk på? Messi kan aldrig stå mere bølleagtigt end barto. Og slet ikke hvis han var så klar i spyttet som han var i interviewet.

Jeg synes han har grebet hele dette show forkert an. Og det siger jeg selvom jeg har fuld forståelse for hans position. Men ved at være stille er der opstået en masse rygter (noget han selv kommenterer på i interviewet) som har såret ham. Hvis han havde lagt kortene på bordet så var dette ikke sket og han havde haft fansenes fulde sympati.

“Jeg elsker barca mere end noget andet men jeg vil gerne have en ny udfordring. Jeg vil nu have en snak med barto så vi sammen kan finde en løsning hvor klubben får noget at arbejde med mens jeg får en ny udfordring.” Hvis barto sagde nej til så ville han stå med hele lorten.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
fre sep 04, 2020 10:16 pm
Hvem stoler folk på? Messi kan aldrig stå mere bølleagtigt end barto. Og slet ikke hvis han var så klar i spyttet som han var i interviewet.

Jeg synes han har grebet hele dette show forkert an. Og det siger jeg selvom jeg har fuld forståelse for hans position. Men ved at være stille er der opstået en masse rygter (noget han selv kommenterer på i interviewet) som har såret ham. Hvis han havde lagt kortene på bordet så var dette ikke sket og han havde haft fansenes fulde sympati.

“Jeg elsker barca mere end noget andet men jeg vil gerne have en ny udfordring. Jeg vil nu have en snak med barto så vi sammen kan finde en løsning hvor klubben får noget at arbejde med mens jeg får en ny udfordring.” Hvis barto sagde nej til så ville han stå med hele lorten.
Jeg forstår godt hvad du mener. Jeg syntes bare du forsimpler det.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Gad vide hvordan de andre spillere tager Messi's udtalelser?

Han siger vel indirekte at de spillere som er købt ind er for dårlige, så det må da være lidt akavet at sige hej til Messi for fx Braithwaite.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »




Hahaha, stop Barca. Det er pinligt det der. Messi sagde en hel del mere end det. Tag stilling til det, eller ignorer det. Det der virker i mine øjne patetisk.

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af thomas »

Lopezzz skrev:
fre sep 04, 2020 8:18 pm
Der er kun en ting som irriterer mig rigtig meget ved hans interview. Når han har sagt det til familien og ingen af dem ønsker at rejse fordi Barcelona er deres hjem og de er lykkelige der.
Man skal passe på og gøre ALT for familien så alle har det godt men han valgte at prioritere sig selv og ønsker SELV at flytte hvor han kan konkurrere om titler.
Der har jeg mistet lidt respekt for ham
Fuck det!!
Når ens børn græder og ønsker ikke at rejse så skal man ikke skuffe dem.

Også hvis han kan se at klubben mangler projekt og har gjort det i nogle år så skulle han står frem og gøre noget ved det. Han er kaptajnen. Men han var hele tiden tavs og kun tænker på at stoppe i Barca og finde sig en ny klub.
Det kan jeg heller ikke lide ved ham.
Han er lidt en tøsedreng når man skal løse problemer i klubben
To ret forkerte ting i dit indlæg:

Messi har gentagende gange i løbet af året og tidligere sagt, at folk troede at han havde mere magt i klubben end han har. Det er jo også åbenlyst, at det forholder sig sådan. Ikke mindst spillerindkøb og trænervalg har været imod hans ønsker. Det kan godt være, at en person med en anden personlighed end ham, ville kunne have været mere højlydt og truet med at gå osv. Men han er en spiller for klubben, meget traditionel egentlig, og har accepteret mange ting og rettet ind, når Barto og andre har lavet sweet talk på ham. Messi er ikke taget med på råd i rækken af store beslutninger, men har alligevel valgt at give alt for holdet og klubben. Det er sgu da alt andet end tøsedreng - det er en mand!

Og bemærkningen om at det er synd for børnene kommer fra parcelhusdanmark - vi taler om internationale jobs, hvor det er vilkåret at man rejser rundt - det er helt hen i vejret. Messis familie har været ekstremt priviligeret ikke at skulle rejse, men se dog på en masse andre spillere eller andre i internationale jobs. Velbetalte jobs igennem en årrække, muligheden for at leve i internationale miljøer og så bagefter kunne slå sig til ro det særlige sted man føler sig knyttet til. En gave for børn er det at opleve verden og ikke sidde fast i et parcelhus hele ens barndom.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster