10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Vi et nået et stadie nu hvor Messi må tage et valg. Enten står han ved at han kan ophæve kontrakten og tager til city (og så må de kæmpe med den enorme bøde hvis de taber retssagen) eller også møder han til træning.

Det her er ekstremt egoistisk og det går ud over truppen og fansene.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Jorge Messi: "My son doesn't want to stay here."

[TyC Sports]
Og Barto: "Så smid pengene på bordet og smut."

Messi er blevet tilbudt en forlængelse på 2 år, samt bedre løn. Det er Bartos modtræk.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBSOCI »

Når man læser diverse fora på nettet, også de internationale, tyder det på, at mange har mistet en del af tilliden/respekten for Messi. Der er eksempelvis mange der skriver, at Messi bare har at møde til træning og opfylde sin kontrakt.

Personligt synes jeg ikke, at han skylder klubben noget, men han skylder efterhånden os trofaste fans sin version af forløbet. Hvorfor melder han ikke bare noget ud i stil med:

Jeg har haft 20 fantastiske år i Barcelona. Nu er tiden kommet til at prøve noget andet. Min kontrakt er opsagt, så jeg er ikke længere bundet til FC Barcelona. Jeg prøver at træffe det rigtige valg med hensyn til en ny klub, og vil lade jer vide, når der er afgørende nyt. Jeg håber en dag at få mulighed for at sige ordentligt farvel til mine mange fans med en afskedskamp på Camp Nou.

En sådan udtalelse ville jeg have respekt for.

Jeg forstår godt, at han ikke møder til træning. Hvis jeg for eksempel sagde mit job op den 31. juli inden midnat, men min arbejdsgiver mente, at jeg ikke nåede det i tide (det blev over midnat inden de modtog min opsigelse), ville jeg da heller ikke møde på arbejde den 1. september. Herved ville jeg indirekte indrømme, at min opsigelse var kommet for sent.

Ved at sige, at han ikke længere er bundet af en kontrakt, får Messi også forklaret omverdenen, hvorfor han ikke møder til træning (og han undgår alle bemærkningerne om, at han bare har at møde op til træning).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Men hvorfor skifter han så ikke bare klub?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Champione »

BREAK - Lionel Messi is 90 percent likely to STAY at Barcelona next season and he could reach a final decision as early tomorrow, report Tyc Sports in Argentina.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Frenkie: “He (Leo) didn’t tell me anything & the club didn’t tell me anything, so I honestly don’t know if it will happen. But, if Messi leaves, it will be a huge blow to the team and to the club. When I return from these international games, I’ll see what happens.”
Frenkie: “There is chaos [at Barça], there are a lot of things happening right now.”
Så det er jo meget fint.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Champione skrev:
tors sep 03, 2020 6:59 am
BREAK - Lionel Messi is 90 percent likely to STAY at Barcelona next season and he could reach a final decision as early tomorrow, report Tyc Sports in Argentina.
Det er noget af en vending.
Gad vide, hvad der har gjort forskellen? Ender vi med at beholde Suarez?

Nå, går ud fra, at der snart meldes noget ud.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Jeg synes nu at hans bedste beslutning vil være at blive i klubben. Hvis han bare smutter efter så mange dage uden at siger noget bliver rigtig mange mennesker skuffet. Ikke kun fansene men mange andre som elsker fodbold og alt andet sport.
Cristiano får automatisk en højere status end ham :devil:
Vi har forventet alt fra Messi men aldrig det her gemmeleg som vi alle er trætte af. Det er ikke sjovt mere
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
tors sep 03, 2020 8:55 am
Champione skrev:
tors sep 03, 2020 6:59 am
BREAK - Lionel Messi is 90 percent likely to STAY at Barcelona next season and he could reach a final decision as early tomorrow, report Tyc Sports in Argentina.
Det er noget af en vending.
Gad vide, hvad der har gjort forskellen? Ender vi med at beholde Suarez?

Nå, går ud fra, at der snart meldes noget ud.
Med alt respekt til Messi, så synes jeg at det er for langt ude at han intet melder ud. Ja jeg ved at det er en gentagelse af hvad vi har sagt de sidste maaange dage. Det er ikke fordi det ligefrem skaber ro, at det er så usikkert omkring Messi. At Frankie bekræfter kaos er et virkelig dårligt tegn. Kaosset skal ikke med ind på banen!

Jeg HÅBER at Koeman har balls til bænke Alba, Busquets og så småt også glide Pique ud af holdopstilling - såfremt vi får Garcia.
Derudover føler jeg, at vi for første gang i lang tid får et "nyt" hold. Kan vi skippe Vidal, Umtiti og Suarez (allerhelst Roberto) så er vi altså ret godt på vej. Hvis vi ikke får en Lautaro, så ser jeg gerne Messi som hængende 9'er. (Såfremt han bliver).
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Hvis Messi ender med at blive en sæson mere, så tuder jeg. Virkelig. Jeg fik våde øjne, bare ved at læse denne her sensations overskrift, som sikkert er grebet ud af den blå luft.

Vil bare bare gerne have en afklaring nu.... Som fan er man taget som gidsel, og det er faktisk decideret emotionelt for mig, kan jeg mærke.
Forumlegende

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Champione »

Mundo følger op - og der vil komme udmelding. Flere og flere peger på at han bliver.
Han har overvejet City længe - også før deadline - men deres potentielle FFP ban og CL udelukkelse fik ham til at tøve og trække den.

Personlig tror jeg ikke, at det er hans største ønske at blive. Men vi vil ikke slippe ham, og klubberne som skulle gafle ham skal hoste alvorligt op (efter corona) og ikke kan få enderne til at mødes økonomisk.

Hvad der så potentielt sker og om alle socios bare er lykkelige og accepterer al adfærd (læs manglende) og om han er monster motiveret og giver alt i næste sæson - det er så spørgsmålet.
Kan godt udvikle sig kritisk - især hvis han ikke rammer vanlige høje niveau.
Senest rettet af Champione tors sep 03, 2020 11:06 am, rettet i alt 2 gange.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Rb88 »

Jeg så det tweet tidligere, hvor en lokal fra Argentina rapporterede at stort set alle andre argentinske aviser intet har berettet om det der. Det er vidst kun fra en kilde.
Så ikke noget man skal hænge sig i

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

❗️ Given Bartomeu's inflexible stance, Messi assumes that he's going to stay at Barça this season because he doesn't want to go leave in a bad way, and he also knows that no club will risk signing him with his current contract. [@sinconcesiones]
Så han bliver af nød og ikke lyst...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Champione skrev:
tors sep 03, 2020 10:49 am
Mundo følger op - og der vil komme udmelding. Flere og flere peger på at han bliver.
Han har overvejet City længe - også før deadline - men deres potentielle FFP ban og CL udelukkelse fik ham til at tøve og trække den.

Personlig tror jeg ikke, at det er hans største ønske at blive. Men vi vil ikke slippe ham, og klubberne som skulle gafle ham skal hoste alvorligt op (efter corona) og ikke kan få enderne til at mødes økonomisk.

Hvad der så potentielt sker og om alle socios bare er lykkelige og accepterer al adfærd (læs manglende) og om han er monster motiveret og giver alt i næste sæson - det er så spørgsmålet.
Kan godt udvikle sig kritisk - især hvis han ikke rammer vanlige høje niveau.
Jeg tager gerne 38 kampe hvor jeg står og klapper afskedshyldest hjemme i stuen, uanset opførsel eller ej. Niveauet vil være højere end alle andres, sålænge han kan lunte stadigvæk.
Forumlegende

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Paulinho15 »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... barca.html

Jeg troede seriøst jeg læste forkert, da jeg læste overskriften.. jeg måtte lige læse den en gang til hehe
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster