10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Man kan lade Rakitic gå for håndøre, man vil ophæve kontrakten med Suarez og lade Vidal smutte gratis. Men Messi vil Barto ikke på nogen måde give lov til at få en god afsked med klubben. Det er simpelthen for tosset.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Champione »

Kvoller skrev:
ons sep 02, 2020 12:59 pm
Man kan lade Rakitic gå for håndøre, man vil ophæve kontrakten med Suarez og lade Vidal smutte gratis. Men Messi vil Barto ikke på nogen måde give lov til at få en god afsked med klubben. Det er simpelthen for tosset.
Kan du da på ingen måde sammenligne?
I de tilfælde du nævner vil klubben gerne af med dem - er jo slet ikke tilfældet med Messi, ligesom der er den her kontrakthage.

Barto kan der siges meget om - og er jeg forgangsmand for ofte - men her forsøger han at bruge situationen til at stille klubben et bedre sted.
At lade Messi gå fri - når advokater/kontrakt siger noget andet - og spilleren strejer og ikke lever op til sin kontrakt - ville være idoiti.
Messi opfører sig også mere og mere anti-Messisk. Forstår godt vi stater noget modsat.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Messi er fodbolden. Men Messi er ikke større end institutionen Barca. Han er ikke større end loven. Så at gå i strejke gavner på ingen måde ham eller hans image. Det værste af det hele er, at han straffer os fans, som forguder ham. Det er os og ingen andre, som skal lide under denne beslutning, og lige nu signalerer han, at han ikke giver en fuck. Han vil bare væk, og afskeden behøver tilsyneladende ikke være god.....

Ellers ville man da Forhelved selv møde op med sine repræsentanter og snakke face to face med klubben. Han har været der i 20 år for fanden. Han kender alt og alle. Han er tilbedt og respekteret. Hvad gemmer han sig for!?..

Synes virkelig at det er os fans, som tages til gidsel... og er det virkelig hvad Messi ønsker? Av.
Forumlegende

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Champione »

Daluigi skrev:
ons sep 02, 2020 1:15 pm
Messi er fodbolden. Men Messi er ikke større end institutionen Barca. Han er ikke større end loven. Så at gå i strejke gavner på ingen måde ham eller hans image. Det værste af det hele er, at han straffer os fans, som forguder ham. Det er os og ingen andre, som skal lide under denne beslutning, og lige nu signalerer han, at han ikke giver en fuck. Han vil bare væk, og afskeden behøver tilsyneladende ikke være god.....

Ellers ville man da Forhelved selv møde op med sine repræsentanter og snakke face to face med klubben. Han har været der i 20 år for fanden. Han kender alt og alle. Han er tilbedt og respekteret. Hvad gemmer han sig for!?..

Synes virkelig at det er os fans, som tages til gidsel... og er det virkelig hvad Messi ønsker? Av.
Og han siger heller intet. Ingen respons.
Det er da at pisse på hans evige fans (som ellers har haft hans parti!) og klubben der også omvendt har givet ham alt.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Mediano special med Morten Glinvad om hele sagen med Messi!

Helt klar værd at lytte til
https://soundcloud.com/medianonu/median ... =clipboard
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Champione skrev:
ons sep 02, 2020 1:03 pm
Kvoller skrev:
ons sep 02, 2020 12:59 pm
Man kan lade Rakitic gå for håndøre, man vil ophæve kontrakten med Suarez og lade Vidal smutte gratis. Men Messi vil Barto ikke på nogen måde give lov til at få en god afsked med klubben. Det er simpelthen for tosset.
Kan du da på ingen måde sammenligne?
I de tilfælde du nævner vil klubben gerne af med dem - er jo slet ikke tilfældet med Messi, ligesom der er den her kontrakthage.

Barto kan der siges meget om - og er jeg forgangsmand for ofte - men her forsøger han at bruge situationen til at stille klubben et bedre sted.
At lade Messi gå fri - når advokater/kontrakt siger noget andet - og spilleren strejer og ikke lever op til sin kontrakt - ville være idoiti.
Messi opfører sig også mere og mere anti-Messisk. Forstår godt vi stater noget modsat.
Fair, jeg har nok skrevet det i en frustration. Du har ret!


Og enig med Daluigi. Har nok forblændet mig lidt på Messi, men ja, det er gode pointer.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Daluigi skrev:
ons sep 02, 2020 1:15 pm
Messi er fodbolden. Men Messi er ikke større end institutionen Barca. Han er ikke større end loven. Så at gå i strejke gavner på ingen måde ham eller hans image. Det værste af det hele er, at han straffer os fans, som forguder ham. Det er os og ingen andre, som skal lide under denne beslutning, og lige nu signalerer han, at han ikke giver en fuck. Han vil bare væk, og afskeden behøver tilsyneladende ikke være god.....

Ellers ville man da Forhelved selv møde op med sine repræsentanter og snakke face to face med klubben. Han har været der i 20 år for fanden. Han kender alt og alle. Han er tilbedt og respekteret. Hvad gemmer han sig for!?..

Synes virkelig at det er os fans, som tages til gidsel... og er det virkelig hvad Messi ønsker? Av.
19 fucking dage er gået uden en eneste lyd fra ham. Det er ikke acceptabelt
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Lopezzz skrev:
ons sep 02, 2020 4:32 pm
Daluigi skrev:
ons sep 02, 2020 1:15 pm
Messi er fodbolden. Men Messi er ikke større end institutionen Barca. Han er ikke større end loven. Så at gå i strejke gavner på ingen måde ham eller hans image. Det værste af det hele er, at han straffer os fans, som forguder ham. Det er os og ingen andre, som skal lide under denne beslutning, og lige nu signalerer han, at han ikke giver en fuck. Han vil bare væk, og afskeden behøver tilsyneladende ikke være god.....

Ellers ville man da Forhelved selv møde op med sine repræsentanter og snakke face to face med klubben. Han har været der i 20 år for fanden. Han kender alt og alle. Han er tilbedt og respekteret. Hvad gemmer han sig for!?..

Synes virkelig at det er os fans, som tages til gidsel... og er det virkelig hvad Messi ønsker? Av.
19 fucking dage er gået uden en eneste lyd fra ham. Det er ikke acceptabelt
Enig. Det kan simpelthen ikke forsvares at gå 3 uger efter sådan en lussing til os fans, uden at man som anfører og klubikon ikke går ud og sender en hilsen som absolut minimum. Det er dårlig stil uanset hvor vred han er på ledelsen. Jeg har desværre mistet lidt for ham i denne sag, som menneske og rollemodel.

Men jeg vil aldrig nogensinde miste noget for ham som spiller. Jeg vil ligeledes heller ikke være bitter over at han ønsker at skifte. Han fortjener det mere end nogen anden. Men os fans fortjener fanme også, at han giver os en værdig afsked, med den hyldest til ham fra os og fra ham til os, som 20 år i dén grad berettiger.
Forumlegende

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Når tiden er ret, vil han tale.

Han kan stadig lave et fint farvel.

Mister I virkelig så meget for ham, pga at han ikke udtaler sig?
Det er en højest usædvanlig situation han står i. Tror ikke han ligger og streamer netflix og guffer gifler.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Antimadridista skrev:
ons sep 02, 2020 4:54 pm
Når tiden er ret, vil han tale.

Han kan stadig lave et fint farvel.

Mister I virkelig så meget for ham, pga at han ikke udtaler sig?
Det er en højest usædvanlig situation han står i. Tror ikke han ligger og streamer netflix og guffer gifler.
Mister intet for ham overhovedet.. Vil bare gerne have ham solgt. Han fortjener at være lykkelig..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Jeg håber hovedsageligt bare, at han får mulighed for at modtage den hyldest, han fortjener. Det ser umiddelbart noget kompliceret ud, men det ville ikke desto mindre være smukt at se ham en sidste gang i trøjen på et fyldt Camp Nou. 98.000 der alle skriger "MEEESSI" i kor, bliver jeg aldrig træt af, og jeg krydser da fingre for, at han ved hvor absurd højt elsket, han egentlig har været/er af tilhængerne. Og at han kan mærke det.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

DeanCassady skrev:
ons sep 02, 2020 5:12 pm
Jeg håber hovedsageligt bare, at han får mulighed for at modtage den hyldest, han fortjener. Det ser umiddelbart noget kompliceret ud, men det ville ikke desto mindre være smukt at se ham en sidste gang i trøjen på et fyldt Camp Nou. 98.000 der alle skriger "MEEESSI" i kor, bliver jeg aldrig træt af, og jeg krydser da fingre for, at han ved hvor absurd højt elsket, han egentlig har været/er af tilhængerne. Og at han kan mærke det.
Præcis.
Forumlegende

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Daluigi skrev:
ons sep 02, 2020 5:32 pm
DeanCassady skrev:
ons sep 02, 2020 5:12 pm
Jeg håber hovedsageligt bare, at han får mulighed for at modtage den hyldest, han fortjener. Det ser umiddelbart noget kompliceret ud, men det ville ikke desto mindre være smukt at se ham en sidste gang i trøjen på et fyldt Camp Nou. 98.000 der alle skriger "MEEESSI" i kor, bliver jeg aldrig træt af, og jeg krydser da fingre for, at han ved hvor absurd højt elsket, han egentlig har været/er af tilhængerne. Og at han kan mærke det.
Præcis.
Hvis alt går, som det lader til (at han smutter nu her), kan vi måske få sådan en "farvelkamp" næste sommer, når Bartho er væk. Næppe lige foreløbigt...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Sergio Ramos (Real Madrid): "Lionel Messi has earned the right to decide his own future. I'm not sure he's doing it in the best way but I know it'll be a big loss for everyone." [via cope]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Første møde overstået og de kom ikke frem til noget. Så det her pis fortsætter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster