Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
tirs sep 01, 2020 9:19 am
Ej stop. PSG har jo aldrig budt 90 for rak. Det vil selv ikke vores idiotiske ledelse sig nej til.
Har det på samme måde. Hvis de kunne sælge Rakitic for over 40 mio så havde de sku gjort det. Rakitic skal bare væk nu. Så er den næste i køen: Suarez. Derefter Vidal.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
tirs sep 01, 2020 9:11 am
Antimadridista skrev:
man aug 31, 2020 7:12 pm
Nu var det måske blot et rygte, men der var historier om, at PSG ville betale 40m€ i 2018!! :roll:
Det var vidst et meget større bud de kom med.
Barcelona had a post-world cup offer for Rakitic 2 years ago for 90 million from PSG.

Today he left for free.

Our club is bad at business despite being run by businessmen. https://t.co/demG2UMOn9
:cry: :devil:

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Det er nemt at være bagklog. Rakitic var på daværende tidspunkt en vigtig brik, og havde lige spillet et fænomenalt VM. Vi er (var) ikke en sælgende klub, så eftersom Rakitic var fast mand på holdkortet, er det forståeligt, at han ikke blev afskippet. Jeg tror desuden ikke på, at PSG bød så højt et beløb. For 40-50 mio. euro blev han naturligvis ikke solgt.

Generelt føler jeg, at folk glemmer hvor god en spiller, han egentlig var, da han var bedst.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Jeg sætter mit lid til Dembele, Trinicao, Pedri og Fati i den kommende sæson... Det siger vel alt om vores situation... Omvendt, kan de kun overraske. Nu er der i det mindste kamp om pladserne og ikke kun om pladsen til venstre.

Hvis Messi smutter, så ser jeg gerne at vi renser fuldkommen ud.
Suarez, Busi, Alba, Pique, Neto, Messi, Vidal, Rakitic, Roberto. Frit slag om alle pladser i truppen, man skal ikke kunne forudsige en holdopstilling. :grin:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Var det ikke i 17/18 sæsonen, at Rakitic havde spillet fantastisk? Jeg ved naturligvis ikke om de havde budt 90 mio dengang, men et bud på 40 mio ville uden tvivl blive afvist på stedet. Jeg tror nu at PSG bød ret højt, men både Barca og Rak sagde nej tak.
Men ja, vi kan altid være bagkloge. Som i andre også skriver, så kommer man af med løntunge spillere, det er bare ærgerligt at vi altid er så ringe til at forhandle, at spillere som Rak, Vidal og Suarez forlader os gratis. Vidal var der da en del bud efter i januar, hvor vi også afviste, og nu vil vi ophæve kontrakten. Man burde da kunne få bare lidt penge i kassen for ham, han har stadig en del værdi, tænker jeg.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Inter are getting closer to sign Arturo Vidal. The agreement on personal terms is almost ready by days. His agent is now working to find a way out from Barça for free - Inter don’t want to pay any after Barcelona told he’s totally out of the project. 🇨🇱 @SkySport @DiMarzio #Inter
Fra Fabrizio Romano. Den mand har en finger på pulsen, på alt hvad der rører sig i fodbold vedr transfers.

Og det er netop det han skriver, der er grund til at vi nok ikke ender med mange penge fra transfers. Alle klubber ved vi er desperate efter at komme af med løntunge spillere, så hvorfor skulle de forhaste sig og betale? De kan da ligeså godt vente, så vi næsten giver klubben penge for at tage vores spillere. Vi står i en rigtig dårlig position ifht at sælge spillere.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Det er helt utroligt så elendige, vi er til være den sælgende klub. Har nogen klub nogensinde haft en værre record? Altid til underpris, altid patetisk desperate for at afhænde overskudsspillere. Vi bliver gang på gang taget ved næsen og lærer tydeligvis aldrig vores lektie.
Robert Zimmerman

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Problemet er vel at være en god sælgende klub i høj grad hænger sammen med at lave gode og kloge indkøb, både i forhold prisen på spilleren, men i høj grad også i forhold til den løn der gives. Vi kommer ikke til at være en god sælgende klub, før der kommer en rød tråd og fornuft i vores indkøb og ageren.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Og mens vi snakker om det så er klubben ved at hente Wijnaldum. De lærer det aldrig. Om et par år sidder vi med pjanic og Wijnaldum på kæmpe kontrakter mens de har taget spilletid fra puig, alena, pedri osv.

Jeg kan sagtens forstå at man skal have rutine i hver kæde osv men for fanden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
ons sep 02, 2020 8:27 am
Og mens vi snakker om det så er klubben ved at hente Wijnaldum. De lærer det aldrig. Om et par år sidder vi med pjanic og Wijnaldum på kæmpe kontrakter mens de har taget spilletid fra puig, alena, pedri osv.

Jeg kan sagtens forstå at man skal have rutine i hver kæde osv men for fanden.
Og Depay er også et emne, yes?
Og ja, det er utroligt, at de gentager den opskrift.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona have set their sights on Wijnaldum, with Koeman being a big admirer of the player. He could be the club's first signing under Koeman. [de telegraaf]
De Telegraaf er 100% troværdigt. Jeg har vitterligt lyst til at kaste op. Det er så ufatteligt dumt det her.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
ons sep 02, 2020 1:34 pm
Barcelona have set their sights on Wijnaldum, with Koeman being a big admirer of the player. He could be the club's first signing under Koeman. [de telegraaf]
De Telegraaf er 100% troværdigt. Jeg har vitterligt lyst til at kaste op. Det er så ufatteligt dumt det her.
Det giver ikke, spillemæssigt, mening, synes jeg. Det eneste sted, hvor det giver en smule mening, er at Koeman kender og kan lide spilleren.

Men altså, manden er 29...
Skal vi nu igen se bort fra talentmasse osv?

Suk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er fordi han laver dybdeløb og kommer ind i boksen. Det har vi ikke i truppen hvis man ser på vores cm’er. Men imo skal det løses på andre måder...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Det er så håbløst. Hvorfor henter vi så ikke Van de Beek i stedet for? Han er givetvis lidt dyrere, men han er også 6 år yngre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ham gider jeg heller ikke have. Og hvis det endelig skal være så må Koeman have en god ide om hvem der er bedst af de 2...

Men vi har ikke brug for cm’er. De Jong, Pjanic, Bussi, Puig, Alena, Pedri, Monchu, Oriol, Moriba og så alle dem der ikke er solgt. Hvis klubben er så besat af at sige farvel til suarez så SKAL have en angriber ind. Og det bliver ikke billigt. Spar dog penge til det!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster