10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Ba sai luo na »

Hvem ved der er sket.

Måske koeman mødes med Messi

Messi : hvad så coach. Hvordan skal vi spille, hvem skal lui og jeg have som makker. Går vi efter ChL

Koeman :
Der skal genopbygning til.
Lui er ikke med i mine planer og Rakitic, Busquets, Vidal og alba skal også væk. Alle dine venner Messi, de skal væk. Jeg vil hente talenter da ledelsen har skåret i budgettet vi skal bygge et nyt Barca op. Jeg ser dig Leo som en vigtig brik til at lede det nye Barca. Du vil blive kult figur som buffon for at tage turen med ned.

Messi : No way,

Jesper
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre aug 10, 2018 9:06 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jesper »

Lopez>> Aldeles uenig i, at forsvaret har været det eneste problem de seneste år! Problemerne har været over hele banen. En midtbane uden offensiv kraft, hvor man lige skal varme bolden lidt, før man spiller den på tværs eller bagud, helt uden skills til at spille hurtigt fremad i banens længde og sætte tempo.Hvorfor Messi ofte var nede at agere midtbane for at få den fucking bold spillet op i angrebet. Der så heller ikke fungerede, fordi den ene kant sad på bænken og spillede Playstation, mens den anden ikke fungerede af den simple årsag, at han ikke er kantspiller.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Jesper skrev:
tirs sep 01, 2020 6:18 pm
Lopez>> Aldeles uenig i, at forsvaret har været det eneste problem de seneste år! Problemerne har været over hele banen. En midtbane uden offensiv kraft, hvor man lige skal varme bolden lidt, før man spiller den på tværs eller bagud, helt uden skills til at spille hurtigt fremad i banens længde og sætte tempo.Hvorfor Messi ofte var nede at agere midtbane for at få den fucking bold spillet op i angrebet. Der så heller ikke fungerede, fordi den ene kant sad på bænken og spillede Playstation, mens den anden ikke fungerede af den simple årsag, at han ikke er kantspiller.
Jeg er enig i det.
Midtbanen manglede farten efter det jeg så de sidste 2-3 sæsoner og Bussi var nok vores langsomste spiller efterfulgt af Rakitic og Roberto som kunne ikke fungere sammen på banen og vores trænere kunne åbenbart ikke se det.
Men forsvaret har været dårligt i mange flere år. Vi fik indkasseret mange nemme og unødvendige mål fordi vi står der som kegler. Vi mangler et stabil, hurtig og stærkt centerforsvar. Heldigt for os at vi havde nogle gode målmand ellers ville vi ikke have vundet nogen titler.
Næste sæson bliver nok det samme hvis ikke værre fordi vi ændrer ikke en skid i centerforsvaret.
Men hvis der skal bygges et stærkt hold så skal man starte helt fra bunden af.
1. Målmand
2. Forsvar
3. Midtbane
4. Angreb

Jeg begynder langsomt at acceptere at Messi stopper når jeg ser alle de ny angribere som er kommet. Pedro, Trincao og Coutinho plus alle dem som vi har i forvejen, Dembele - Ansu - Griezz - Martin - Konrad og måske Luis Suarez men det tvivler jeg på
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Ingen nye indlæg, rygter etc om Messi i snart et halvt døgn...!!?? Er interessen væk ;-)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
ons sep 02, 2020 8:45 am
Ingen nye indlæg, rygter etc om Messi i snart et halvt døgn...!!?? Er interessen væk ;-)
Bare rolig, i dag afholdes der møde mellem vores dejlige præsident og papa Messi.
Derefter eksploderer det nok igen.

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af blunderbaws »

Er der overhovedet ingen sandsynlighed for, at Messi bluffer mod Barto, og ender med at blive? :|

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Jeg tror ikke at Messi bluffer. Fordi hvorfor skulle han så droppe træningen?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Papa Messi tænker kun på penge. Det er sikkert ham der bestemmer om Messi bliver eller ej. Sørgeligt
MDCCCXCIX

RGB
Indlæg: 21
Tilmeldt: søn sep 11, 2016 1:12 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af RGB »

Hvor har du det fra?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:
ons sep 02, 2020 11:30 am
Papa Messi tænker kun på penge. Det er sikkert ham der bestemmer om Messi bliver eller ej. Sørgeligt
Hvis det var tilfældet, var Messi smuttet tidligere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

[SER] | Barça will denounce Messi and the club that signs him if FIFA allow a interim transfer.

Bartomeu maintains that the labour law is clear if the contract is breached and believes no club will welcome Messi because they will be exposed to a 700M € lawsuit.
Det her er ret spændende. Er der en klub der tør at tage sådan en chance? Jeg tvivler sgu. Hvis man står med en bøde på 700 mio euro så er man sådan ca fucked for flere år.

En anden ting der er spændende er resultatet af det møde der tager sted lige nu. Papa messi har inden mødet sagt at det så svært ud med hensyn til at messi fortsatte men han har ikke lukket den helt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Men kan han ikke skrive kontrakt med en ny klub fra januar?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
ons sep 02, 2020 12:29 pm
[SER] | Barça will denounce Messi and the club that signs him if FIFA allow a interim transfer.

Bartomeu maintains that the labour law is clear if the contract is breached and believes no club will welcome Messi because they will be exposed to a 700M € lawsuit.
Det her er ret spændende. Er der en klub der tør at tage sådan en chance? Jeg tvivler sgu. Hvis man står med en bøde på 700 mio euro så er man sådan ca fucked for flere år.

En anden ting der er spændende er resultatet af det møde der tager sted lige nu. Papa messi har inden mødet sagt at det så svært ud med hensyn til at messi fortsatte men han har ikke lukket den helt.
Jeg hæftede mig også ved, at papa Messi ikke blankt afviste.

Edit:

Selvfølgelig, vil Jorge Messi ikke afsløre for pressen, hvad han har som kardinalpunkter og derfor siger han naturligvis ikke en hujende.

Så faldt man i igen... :crazy: :clap:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Champione »

Norbit skrev:
ons sep 02, 2020 12:34 pm
Men kan han ikke skrive kontrakt med en ny klub fra januar?
Jo - men er så først gældende fra næste sæson af.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Det bliver spændende med hvad der kommer ud af mødet. Tror ikke at stemningen er særlig god.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster