10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Lopezzz skrev:
tirs sep 01, 2020 11:13 am
Messis advokater er af den overbevisning, at meldingen om at stoppe efter denne sæson, er sket indenfor fristen. Derfor betragter de kontrakten som ophørt og det er årsagen til, at Messi ikke følte sig forpligtet til at træne med i går
Hvis det her passer at han har sagt til ledelsen for lang tid siden at han vil stoppe efter denne sæson mens han holder det hemmeligt for os fans og gemmer sig nu væk fra alle og ønsker ikke at står frem og siger noget til os, så bliver han ikke populær. Han bliver slagtet på de sociale medier...
Jeg synes også at vi fans fortjener lidt tale/tekst fra Messi. For min skyld må han gerne gå ud og sige: "Jeg ser mig ikke længere som Barca spiller. På nuværende har jeg intet nyt om fremtiden." Bare at han deler lidt er rigeligt.
Der er gået for længe hvor han er stille.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
tirs sep 01, 2020 11:13 am
Messis advokater er af den overbevisning, at meldingen om at stoppe efter denne sæson, er sket indenfor fristen. Derfor betragter de kontrakten som ophørt og det er årsagen til, at Messi ikke følte sig forpligtet til at træne med i går
Hvis det her passer at han har sagt til ledelsen for lang tid siden at han vil stoppe efter denne sæson mens han holder det hemmeligt for os fans og gemmer sig nu væk fra alle og ønsker ikke at står frem og siger noget til os, så bliver han ikke populær. Han bliver slagtet på de sociale medier...
Vær nu ikke så naiv...

Altså sorry, men hvad de siciale medier mener og skriver, tror jeg han er ret ligeglad med.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Der skal langt mere til for, at Messi får ødelagt sit eftermæle. Generelt lader det til, at det er de færreste Barca-fans, der sympatiserer mere med ledelsen end med ham. Nuvel, han er ikke større end klubben, men han er i den grad større en Klub Bartomeu.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Det er - når man er ivrig tilhænger - irriterende at vente, men omvendt, så giver det heller ikke mening at melde noget ud, før der er noget helt konkret at sige.
Messi kan sagtens melde ud, at han ikke ser sig selv som Barcelonaspiller mere, men så længe han er bundet af en kontrakt, er det præcis hvad han er.

Det svarer lidt til de der tåbelige udmeldinger, der engang (Især i spilindustrien blev brugt) hvor diverse firmaer meldte ud, at NU ville de snart sige ét eller andet. Markedsføringsmæssigt er det naturligvis smart, idet fans og så videre, begynder at snuse rundt i, hvad det mon kan betyde.
Pressen har kronede dage, de hiver den ene ekspert efter den anden frem og giver spalteplads til at vedkommende kan give et kvalificeret bud på, hvad der mon kommer til at ske.

Jeg har selv læst dusinvis af disse ikke-nyheder, udelukkende for at prøve at pejle lidt i hvor det mon ender, men det er som at ræse rundt i Det Skøre Hus ala Asterix. Først den ene vej og så den anden vej...

Til gengæld har jeg genset masser af Messis mål, oplæg og vilde soloridt, hvor han pløjer gennem diverse forsvar, som om de slet ikke er der. Dét kommer jeg til at savne og håber samtidigt, at han vender bunden i vejret på PL og får lov til at vinde CHL igen. At det næppe bliver med vores klub, er deprimerende, men sådan må det være.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
tirs sep 01, 2020 11:43 am
Lopezzz skrev:
tirs sep 01, 2020 11:13 am
Messis advokater er af den overbevisning, at meldingen om at stoppe efter denne sæson, er sket indenfor fristen. Derfor betragter de kontrakten som ophørt og det er årsagen til, at Messi ikke følte sig forpligtet til at træne med i går
Hvis det her passer at han har sagt til ledelsen for lang tid siden at han vil stoppe efter denne sæson mens han holder det hemmeligt for os fans og gemmer sig nu væk fra alle og ønsker ikke at står frem og siger noget til os, så bliver han ikke populær. Han bliver slagtet på de sociale medier...
Vær nu ikke så naiv...

Altså sorry, men hvad de siciale medier mener og skriver, tror jeg han er ret ligeglad med.
Ja men han er også godt klar over at over halvdelen af folk på de sociale medier er dem som har støttet ham i tykt og tyndt. Og hvad med alle de tilhængere og de lokale som bor i Barcelona og Catalonien. Dem som var ud på gaden for ham. Er han også ligeglad med dem?
Vi kræver ikke mere svar om hans fremtid og hans forhandlinger med klubben. Vi vil bare vide om han er ok. Han kunne bare skrive et par ord på Face eller Insta at han har det fint, at vi skal ikke bekymre os og at han elsker os.
For fanden hvor svært kan det være.
Jo længere tiden går jo mere føler folk at vi ikke betyder noget for ham.

Og hans far, ham kan jeg ikke lide. Han kontrollerer ham stadigvæk. Jeg håber virkelig at Messi lytter til sit hjerte for at tage beslutning om hans fremtid
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Et eller andet siger mig, at klubben gerne vil af med Messi og ikke omvendt. Det hele virker nøje planlagt af Bartomeu.

Har Messi ikke altid sagt: "Jeg bliver her indtil den dag klubben ikke vil have mig længere". Hvorfor skulle han pludselig ikke gide det mere efter 16 år, han havde muligheder allerede tilbage da Tito var i klubben? Han må føle at klubben skubber ham ud, siden at han tager så drastiske metoder til brug. Vi er alle enige om at Messi er træt af ledelsen og ikke tror på projektet under Bartomeu, dog tror jeg ikke at han under fri vilje vil væk. Var det klubbens måde at sige til Messi at man ikke vil have ham længere, ved først at sige "der kommer store ændringer" og derefter ansætte Koeman som fortæller Suarez "du indgår ikke i mine planer" og eftersigende fortæller Messi "dine privilegier er overstået"?

Jeg HADER Bartomeu og hans klamme ledelse. Fuck dem, en flok bedrager, kujoner og forbrydere.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Arg den køber jeg ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Det tror jeg ikke. Jeg tror Messi er så meget konkurrencemenneske, at han vil nå at vinde CL igen. Og efter de sidste 3-4 år har han set, at klubben/bestyrelsen ikke formår at sætte et hold sammen, der kan kæmpe med om den titel. Jeg tror også, som der stod i en nyhed her på sitet, at beslutningen er taget gennem en lang periode. Havde han meldt den til bestyrelsen før, var det også blevet opsnappet af medierne, og så havde det taget al fokus fra det snævre håb der var, for at vi kunne vinde titlen.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Vi mangler kun Pique på twitter med: "Se Queda" :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:
tirs sep 01, 2020 2:13 pm
Det tror jeg ikke. Jeg tror Messi er så meget konkurrencemenneske, at han vil nå at vinde CL igen. Og efter de sidste 3-4 år har han set, at klubben/bestyrelsen ikke formår at sætte et hold sammen, der kan kæmpe med om den titel. Jeg tror også, som der stod i en nyhed her på sitet, at beslutningen er taget gennem en lang periode. Havde han meldt den til bestyrelsen før, var det også blevet opsnappet af medierne, og så havde det taget al fokus fra det snævre håb der var, for at vi kunne vinde titlen.
Vi har/har haft spillere som kan konkurrere om alle titler men mange af dem blev brugt forkert. Opstillingen har sejlet. Nogle spillere blev prioriteret sikkert pga penge og indtægter fra sponsorer.
Men igen gentager jeg og det er nok 374. gang, at hvis bare vi har brugt penge på at forstærke forsvaret, alt ville være anderledes i dag.
Forsvaret er den STØRSTE og ENESTE problem vi har haft i 4-5 år. Når forsvaret brillerer så går det endnu bedre i den anden ende. Facts!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

God nyhed. Jeg håber at det her bliver hans beslutning hvis han vil væk fra Barca.
Hjem kære hjem ♡

https://www.fcbarcelona.dk/Video/video- ... -hjem.html

MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Lopezzz skrev:
tirs sep 01, 2020 3:14 pm
God nyhed. Jeg håber at det her bliver hans beslutning hvis han vil væk fra Barca.
Hjem kære hjem ♡

https://www.fcbarcelona.dk/Video/video- ... -hjem.html

Tænk hvis de fans var i Barcelona og holdt med Barca... daaaamn et kaos.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Norbit skrev:
tirs sep 01, 2020 3:33 pm
Lopezzz skrev:
tirs sep 01, 2020 3:14 pm
God nyhed. Jeg håber at det her bliver hans beslutning hvis han vil væk fra Barca.
Hjem kære hjem ♡

https://www.fcbarcelona.dk/Video/video- ... -hjem.html

Tænk hvis de fans var i Barcelona og holdt med Barca... daaaamn et kaos.
Sikkert :glad:
Tænk også hvis Covid bare var en dårlig drøm.... Vi vil ikke snakke om Barto i dag :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SparetireDad »

Lopezzz skrev:
tirs sep 01, 2020 3:14 pm
God nyhed. Jeg håber at det her bliver hans beslutning hvis han vil væk fra Barca.
Hjem kære hjem ♡
Det vil formentligt nærmest umuliggøre det for os at følge- og se ham spille, hvis han skifter til Sydamerika nu. Så det forstår jeg ikke, at du håber.

Jeg vil langt hellere se ham begå sig i en anden europæisk topliga (som vi kan forholde os til) på et stærkt hold.

Han har flere år på topplan i sig. Han kan sagtens tage 2-3 år mere i Europa - der bliver masser af mulighed for at slutte af i barndomsklubben. De vil jo tage ham ind om så han er 40 år ;)

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
tirs sep 01, 2020 2:13 pm
Det tror jeg ikke. Jeg tror Messi er så meget konkurrencemenneske, at han vil nå at vinde CL igen. Og efter de sidste 3-4 år har han set, at klubben/bestyrelsen ikke formår at sætte et hold sammen, der kan kæmpe med om den titel. Jeg tror også, som der stod i en nyhed her på sitet, at beslutningen er taget gennem en lang periode. Havde han meldt den til bestyrelsen før, var det også blevet opsnappet af medierne, og så havde det taget al fokus fra det snævre håb der var, for at vi kunne vinde titlen.
Yes.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster