10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Hvis I har ret, får vi vel snart noget afgørende nyt/nogle officielle meldinger.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Messi har været på holdet i 15 år, blot fordi han bliver kaptajn, ændrer ikke på hans væremåde. De øvrige på holdet ved også godt, at det ikke er fra ham man finder dræberen der river hovedet af folk.
Messi har optrådt markant mere i medierne efter han er blevet kaptajn. Han har blandt andet givet store interviews til både MD og sport. Samtidig har han vist efter vi tabte ligaen og med Abidal at han sagtens kan udtale sig når det er nødvendigt.

At han ikke gjorde det efter cl og nu hvor han tydeligvis er ved at presse sig ud af klubben er ærlig talt under alt kritik.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:
søn aug 30, 2020 10:44 am
Hvis I har ret, får vi vel snart noget afgørende nyt/nogle officielle meldinger.
Hvis vi har ret? Altså manden skulle møde til test ligesom alle de andre og det har han ikke gjort.

Du behøver ikke officielle meldinger for at se hvad der sker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Jeg tænker Barca eller Messi bliver nødt til at komme med en udtale, nu hvor man har set han ikke møder op?

Manden skal have lov til at forlade os på en værdig måde, det har han fortjent. Men hvor er det stadig at pisse på klubben og dens fans, ikke at møde op. Der er ikke nogen af parterne der kan sige sig fri i den her sag, synes jeg.

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Emancipator »

Jeg ville have sat mange penge på det her aldrig ville være måden hvor på Messi ville stoppe. Det mere end trist og ufatteligt

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn aug 30, 2020 10:46 am
Messi har været på holdet i 15 år, blot fordi han bliver kaptajn, ændrer ikke på hans væremåde. De øvrige på holdet ved også godt, at det ikke er fra ham man finder dræberen der river hovedet af folk.
Messi har optrådt markant mere i medierne efter han er blevet kaptajn. Han har blandt andet givet store interviews til både MD og sport. Samtidig har han vist efter vi tabte ligaen og med Abidal at han sagtens kan udtale sig når det er nødvendigt.

At han ikke gjorde det efter cl og nu hvor han tydeligvis er ved at presse sig ud af klubben er ærlig talt under alt kritik.
Altså hvis du vil kommentere, så lad lige være med at tage ting ud af kontekst. Jeg mener selvfølgelig PÅ BANEN.
Derudover nævner jeg netop, sidst i mit indlæg, at han har ytret sig vedr Abidal og ledelsen. :roll:(ift Ramos og sine balls)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg var for hurtigt ude! Beklager ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
søn aug 30, 2020 10:44 am
Hvis I har ret, får vi vel snart noget afgørende nyt/nogle officielle meldinger.
Mon ikke, at vi snart får noget konkret. Altså, en officiel udmelding, hvor Messi bekendtgør, at han forlader klubben og rejser til PL.

Men fedt, vi mister geden og får ... Depay :crazy:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Messi sent Barça a burofax informing about his intentions to depart the club.

Quique Setién sent a burofax asking for payment.

Barça learns that they can't register Koeman because they haven't dismissed Setién officially.

Barça sacks own law firm for advising Messi for leaving.

Barça neither have an official manager or a team of lawyers.

Barça learns that Messi's release clause has expired.

Barça is a professional futbol club.

Credit: @fcbculer (Twitter)
:wtf:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har virkelig svært ved at se hvorfor messi gør det her. Han vil væk - det ved vi alle. Men er det fordi han vil smutte gratis eller fordi klubben ikke er interesseret i at forhandle? Som jeg forstår det så er der ikke kommet et bud endnu, hvorfor klubben ikke rigtigt har nogle forhandlinger at forholde sig til. Vi er altså tilbage ved at messi vil smutte gratis. Her er jeg fuldstændig ligeglad med hvor meget han har givet klubben osv. Det må ikke ske. Det kan han gøre næste sæson når kontrakten udløber men fandeme ikke nu hvor han stadig har meget at give og klubben har brug for enten ham eller nogle gode spillere/penge.

Det her kan ikke fortsætte. Der må snart komme en udmelding et eller andet sted fra.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
søn aug 30, 2020 12:26 pm
Jeg har virkelig svært ved at se hvorfor messi gør det her. Han vil væk - det ved vi alle. Men er det fordi han vil smutte gratis eller fordi klubben ikke er interesseret i at forhandle? Som jeg forstår det så er der ikke kommet et bud endnu, hvorfor klubben ikke rigtigt har nogle forhandlinger at forholde sig til. Vi er altså tilbage ved at messi vil smutte gratis. Her er jeg fuldstændig ligeglad med hvor meget han har givet klubben osv. Det må ikke ske. Det kan han gøre næste sæson når kontrakten udløber men fandeme ikke nu hvor han stadig har meget at give og klubben har brug for enten ham eller nogle gode spillere/penge.

Det her kan ikke fortsætte. Der må snart komme en udmelding et eller andet sted fra.
Enig. Det er stik modsat, hvad Messi har sagt igennem mange år: Jeg vil spille for Barcelona, til jeg indstiller karrieren. Eller i hvert fald drosler ned.

Er det "bare" en magtkamp? Eller hvad sker der? Ja, der må snart komme noget.

Sig noget, Pjerrot.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
søn aug 30, 2020 12:42 pm
Piquénbauer skrev:
søn aug 30, 2020 12:26 pm
Jeg har virkelig svært ved at se hvorfor messi gør det her. Han vil væk - det ved vi alle. Men er det fordi han vil smutte gratis eller fordi klubben ikke er interesseret i at forhandle? Som jeg forstår det så er der ikke kommet et bud endnu, hvorfor klubben ikke rigtigt har nogle forhandlinger at forholde sig til. Vi er altså tilbage ved at messi vil smutte gratis. Her er jeg fuldstændig ligeglad med hvor meget han har givet klubben osv. Det må ikke ske. Det kan han gøre næste sæson når kontrakten udløber men fandeme ikke nu hvor han stadig har meget at give og klubben har brug for enten ham eller nogle gode spillere/penge.

Det her kan ikke fortsætte. Der må snart komme en udmelding et eller andet sted fra.
Enig. Det er stik modsat, hvad Messi har sagt igennem mange år: Jeg vil spille for Barcelona, til jeg indstiller karrieren. Eller i hvert fald drosler ned.

Er det "bare" en magtkamp? Eller hvad sker der? Ja, der må snart komme noget.

Sig noget, Pjerrot.
Han har også sagt mange gange at han bliver så længe klubben og tilhængere ønsker det
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Er det "bare" en magtkamp? Eller hvad sker der? Ja, der må snart komme noget.
Det tror jeg ikke. Jeg tror ærlig talt han har mistet troen på projektet og vil væk. Så er det ligemeget hvem der er præsident. Og så er mulighederne for at komme væk (og få en masse penge gennem løn og sign on) bare bedre hvis han smutter gratis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
søn aug 30, 2020 12:57 pm
Er det "bare" en magtkamp? Eller hvad sker der? Ja, der må snart komme noget.
Det tror jeg ikke. Jeg tror ærlig talt han har mistet troen på projektet og vil væk. Så er det ligemeget hvem der er præsident. Og så er mulighederne for at komme væk (og få en masse penge gennem løn og sign on) bare bedre hvis han smutter gratis.
Ja, det er ret sandsynligt, at det er så enkelt. Han vil væk, uanset hvad og så er der kun tilbage, at få afsluttet kapitlet på en værdig måde. Om end, muligheden for den "fortjente," afslutning, synes at smutte længere og længere væk.

SuperBarca
Indlæg: 43
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 7:57 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SuperBarca »

Nu ved jeg godt at vi taler om verdens klart bedste fodboldspiller, men tror I egentlig at den engelske liga er det rette valg for Messi?

Han har trods alt en alder hvor man bliver mere udsat for skader og der er ingen tvivl om at den engelske liga generelt har højere intensitet og er noget mere fysisk end den spanske.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster