10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Det må du selv om. Det er etablerede journalister der skriver det her - ikke random twitterbrugere. Som jeg ser så er det mere end tydeligt at der er en kamp i medierne lige nu. Barto vil ikke mødes med Messi og derfor tager man kampen hvor man kan.

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor Messi ikke smider kortene på bordet. Han vil uden tvivl få mere sympati ved at gøre det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Jeg tror, som jeg har nævnt nogle gange, at Messi ikke ønsker at skabe mere røre end godt er.

Tror ikke folkeopinionen vil ændre på Barthos holdning, så tror ikke Messi vil få noget decideret konstruktivt ud af at involvere verden i hvad der reelt sker.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Altså der er folk der bryder ind på campen, demonstrationer i Barcelona , hans navn er på forsiden af alle aviser, hvert netmedie skriver 5 nyheder om ham pr dag og han trender på twitter hvert tiende minut. Hvis hans plan ikke er at skabe røre så har han fejlet.

Som jeg ser det så har Messi så ufatteligt meget goodwill at han egentlig bare kan fortælle fansene hvad han vil og så vil de støtte ham. Men det her med at holde det hemmeligt og tage kampen i medierne er fjollet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
lør aug 29, 2020 9:41 pm
Altså der er folk der bryder ind på campen, demonstrationer i Barcelona , hans navn er på forsiden af alle aviser, hvert netmedie skriver 5 nyheder om ham pr dag og han trender på twitter hvert tiende minut. Hvis hans plan ikke er at skabe røre så har han fejlet.

Som jeg ser det så har Messi så ufatteligt meget goodwill at han egentlig bare kan fortælle fansene hvad han vil og så vil de støtte ham. Men det her med at holde det hemmeligt og tage kampen i medierne er fjollet.
Det første: Kort, så er det jo ikke noget han kan.kontrollere eller er herre over. Altså helt ærligt. Hvis han slog en.prut, ville det skabe postyr. Men reelt set, bag twitter skærmene etc (i forhandlingerne), er det vigtigt at han ikke teer sig forstokket, rigidt og fornærmet.

Det andet: Du tager dermed ting fra twitter etc for gode varer og tænker at han reelt HAR startet en.kampagne bag murerne. Det ved du stadig ikke om er sandheden.

Men altså folk må om hvad de har lyst til vedr kilder, rygter etc. Jeg syntes det har taget overhånd og venter til vi får nogle officielle udmeldinger.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Altså jeg skal bare lige være sikker... Tror du ikke på noget af det her?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:
lør aug 29, 2020 9:41 pm
Altså der er folk der bryder ind på campen, demonstrationer i Barcelona , hans navn er på forsiden af alle aviser, hvert netmedie skriver 5 nyheder om ham pr dag og han trender på twitter hvert tiende minut. Hvis hans plan ikke er at skabe røre så har han fejlet.

Som jeg ser det så har Messi så ufatteligt meget goodwill at han egentlig bare kan fortælle fansene hvad han vil og så vil de støtte ham. Men det her med at holde det hemmeligt og tage kampen i medierne er fjollet.
Ja, det er træls at han ikke siger noget til os. Jeg kan ikke lide at vente længe.
Måske er han helt knust efter CL exit og er kad af at klubben og fansene skal opleve 3 forfærdelige nederleg i træk i CL.
Vi har oplevet før når vi taber vigtig kamp eller når Argentina taber så hører vi ikke fra ham i flere dage.
Vi har også set ham græde og vi har også hørt at han græder i omklædningsrummet efter nederlag.
Jeg ved ikke hvad der er sket med ham og hvor han er men jeg håber at han er ok og at han snart skriver til os fans hvad han føler
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
lør aug 29, 2020 10:00 pm
Altså jeg skal bare lige være sikker... Tror du ikke på noget af det her?
Jeg tror godt du ved at det ikke er der vi er, men du vil gerne fremlægge det meget sort/hvidt,

Mere tror jeg ikke vi kan hive ud af den uenighed.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Messi's 700M release clause does NOT exist in this last season. It expired after the 2019/20 season. @SiqueRodriguez @ellarguero #FCB 🚨🚨🇦🇷
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

B-Freak skrev:
søn aug 30, 2020 12:08 am
Messi's 700M release clause does NOT exist in this last season. It expired after the 2019/20 season. @SiqueRodriguez @ellarguero #FCB 🚨🚨🇦🇷
Det er jo bare super.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Jeg elsker Messi, som alle andre.
MEN!

Når han er holdkaptajn forventer jeg godt nok, at han stiller op til et interview efter det samfulde nederlag. Hvis han ikke vil umiddelbart efter kampen, fordi han er bange for at sige noget forkert - fair nok, vi kan alle sige noget vanvittigt, når følelserne sidder uden på tøjet. Men jeg tænker, at efter en dag eller to, burde man som kaptajn komme med en udmelding. Det synes jeg ikke klæder en kaptajn, og det gør også bare, at jeg føler det er korrekt, at jeg ikke ser ham som en rigtig kaptajn. Jeg føler han er blevet valgt, fordi han er den der har været der længst og er goat. Om det så er rigtigt, ved jeg naturligvis intet om.

Hvis der er hold i rygterne om, at han ikke møder op til Covid19 tests og de fysiske test i morgen, forud for sæsonstarten mandag, så mister jeg sgu lidt for ham. Ærlig talt det gør jeg sgu. Jeg synes det er så usselt, når en spiller ikke gider møde op til træningen, når man er under kontrakt med et hold. Arthur, Dembele, Messi, det er lige meget, man er under kontrakt og det er sådan det er. Jeg kan heller ikke bare lade være med at møde op på arbejde i morgen, fordi jeg er utilfreds med noget. Jeg har forsråelse for at Messi (og Arthur) er utroligt skuffede og sure på ledelsen, men det klæder ikke spillere, at opføre sig sådan.

Når det så er sagt, så viser Bartomeu bare endnu engang, hvorfor han er den mest inkompetente og idiotiske præsident vi nogensinde har haft. Messi bør kunne forlade klubben, når han vil. Med alt han har gjort for klubben gennem tiden, bør han kunne forlade den så glat som Xavi og Iniesta gjorde det. Fint nok han ikke skal smutte gratis, hvis han ikke har meldt det ud i tide (det er jo der problematikken ligger i øjeblikket grundet corona), men så burde man sgu kunne sætte sig med ham, og sige at det er ok han vil væk, men vi bliver nødt til at have en kompensation for det, vi vil gerne have 100 mio euro for dig (eller hvor meget man nu mener). At blive tøsefornærmet og blankt afvise at mødes med ham, for at kunne lave en ordentlig afsked, og bare henvise til en frikøbsklausul på 700 mio euro er jo fuldstændig tosset. Det er mangel på respekt for den bedste spiller vi nogensinde har haft i klubben, og nok den bedste vi nogensinde vil få.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Bartomeus plan:

Vi skændes til det sidste, Messi kan således ikke smutte og vi forbliver ligeledes i ledelsen. Så kan han smutte til vinter eller næste sommer.

I forlængelse af det jeg skrev tidligere med CL. Jeg mener bestemt, at man kunne have ydet mere og at Messi som kaptajn kunne gøre mere i de kampe hvor holdet bliver revet rundt. Han er for mig at se, ikke den rigtige kaptajn i truppen. Det virker som om at han bare er stille når det går skidt, for at signalere til de andre at der er noget galt og at de skal tage sig sammen. Han skal have fat i de andre gutter og rive hovederne af dem som ikke gider give sig 100%.

Det er, som flere nævner, meget underligt at man intet høre fra klubbens kaptajn efter sådan et voldsomt nederlag. Det var dejligt at Pique gik ud og snakkede og forklarede at der var problemer, samtidig var han klar til at pakke sine ting hvis det var hvad der skulle til. Noget i den dur ville jeg gerne have set Messi.

Jeg er overbevist om at de manglende ledere på vores hold har ført os til denne lorte situation. Man kan kalde Ramos alt muligt, men den mand har balls. Man har hørt ham sige præsidenten imod. Det ville Messi aldrig gøre.

Jeg elsker Messi og har fulgt ham siden han debuterede. Han er historiens bedste. Han har givet alt til denne klub. Derfor skal han også have en mere velfortjent afsked.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Messi is awaited at the Barcelona atm, but he will not take the PCR tests. He had already sent an official statement to Barcelona saying that he is no longer a player of the club, relying on the unilateral termination clause.
@marcelobechler
Bum. Det er fra manden der breakede hele sagen med ney og det virker til at han har rigtige gode kilder blandt Messis følge.

Så det er bare dejligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Han skulle være der 10.15 ifølge samme kilde som Piq skriver. Så han møder simpelthen ikke op.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Nej han er simpelthen gået i strejke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Norbit@

Messi har været på holdet i 15 år, blot fordi han bliver kaptajn, ændrer ikke på hans væremåde. De øvrige på holdet ved også godt, at det ikke er fra ham man finder dræberen der river hovedet af folk.
For 10 år siden var ikke meget anderledes. Vi fik bare ikke de store nederlag (fordi vores niveau var højere). Det var jo ikke sådan at vi under Pep havde et hav af højtråbende fightere. Der var Puyol, men nu er han her ikke længere.
Vi har virket frygtsomme og apatiske i de opgør: PSG, Roma, Liverpool, BM. Men mod Bayern i 13 blev vi også revet rundt uden den store aggressivitet og det var med Puyol.
Som hold har truppen ikke kunnet leve op til forventningerne, samtidig med at niveauet er faldet. Hver kamp har avlet ny angst. Vi har ikke været bedre end resultaterne lyder. Det har været en blanding af manglende niveau og angst for enormt høje forventninger.
Havde vi haft samme niveau under Pep (og med Puyol) havde vi sikkert også der, fået røvfuld.

Ift Ramos og Messi. I foråret var Messi da netop ude og irettesætte både Abidal og ledelsen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster