10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:
fre aug 28, 2020 10:28 pm
Billede
Lige præcis. G.O.A.T

Det har været så vildt at være vidne til. Lige fra start, hvor man var sikker på, at den knægt kunne noget ekstra og til at se det forløst.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Lopezzz skrev:
fre aug 28, 2020 9:07 pm
Vi vinder CL næste år. Vent og se
Din optimisme fejler ikke noget gamle ven.. Men jeg tror du tager fejl her.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Marca skriver, at ledelsen allerede i juli vidste, at Messi ville væk.

Det er lige før, man begynder at hælde mod den teori, at ledelsen har ønsket at fremtvinge transfer af Messi.
Som kronen på værket af deres elendige periode som styrmænd.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør aug 29, 2020 1:48 pm
Marca skriver, at ledelsen allerede i juli vidste, at Messi ville væk.

Det er lige før, man begynder at hælde mod den teori, at ledelsen har ønsket at fremtvinge transfer af Messi.
Som kronen på værket af deres elendige periode som styrmænd.
Nu havde jeg egentlig ønsket at jeg kunne bevare roen, indtil vi reelt ved mere. Men hvis dette er sandt, så er fremrykningen af præsidentvalget til marts, måske en vej for Bartho til at han kan sende problematikken omkring en utilfreds Messi videre til næste præsident!!?

I hvert fald tydeligt at Bartho hverken går af eller lader Messi gå!

Dog forstår jeg ikke at Messi ikke gav sin transfer anmodning noget før så...? Måske for ikke at skabe polemik for CL??

Nå nu gik jeg i fælden og fik fyret en masse afsted, jeg ik ved en flyvende fis om... :roll:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Nu er det Marca men kan de virkelig ikke selv se hvor selvmodsigende det er? Messi ville væk men han udnyttede ikke sin klausul i juni der lige netop gjorde at han kunne smutte uden ballade.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
lør aug 29, 2020 2:13 pm
Dytrax skrev:
lør aug 29, 2020 1:48 pm
Marca skriver, at ledelsen allerede i juli vidste, at Messi ville væk.

Det er lige før, man begynder at hælde mod den teori, at ledelsen har ønsket at fremtvinge transfer af Messi.
Som kronen på værket af deres elendige periode som styrmænd.
Nu havde jeg egentlig ønsket at jeg kunne bevare roen, indtil vi reelt ved mere. Men hvis dette er sandt, så er fremrykningen af præsidentvalget til marts, måske en vej for Bartho til at han kan sende problematikken omkring en utilfreds Messi videre til næste præsident!!?

I hvert fald tydeligt at Bartho hverken går af eller lader Messi gå!

Dog forstår jeg ikke at Messi ikke gav sin transfer anmodning noget før så...? Måske for ikke at skabe polemik for CL??

Nå nu gik jeg i fælden og fik fyret en masse afsted, jeg ik ved en flyvende fis om... :roll:
En ting er at gøre ledelsen opmærksom på sin utilfredshed, en helt anden er at følge den op med transferanmodning.
Der er så meget politik og rænkespil, at man nærmest ikke ved hvad der er op og ned.
Og som du skrev i et tidligere opslag: Tabloidpressen har kronede dage.
Piquénbauer skrev:
lør aug 29, 2020 2:17 pm
Nu er det Marca men kan de virkelig ikke selv se hvor selvmodsigende det er? Messi ville væk men han udnyttede ikke sin klausul i juni der lige netop gjorde at han kunne smutte uden ballade.
Hvis rygtet ellers er til at regne med, ønskede Messi at vide, hvordan og hvorledes klubben ville købe ind. Efter samtalen med Koeman, gik der et par dage og så sprang bomben.

Men igen, vi ved intet og kan kun gætte baseret på løse rygter. Pænt irriterende, at der ikke er meldt noget ud.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Stoichkov: "We're erasing a myth, we're giving the best player in Barcelona's history a kick up the backside."

"We're staining his name, his charisma. I'm a member, so that's why I'm saying we're staining it."

"This board has ruined everything. It seems as though they want to pit the fans against the players."

"I won successive league titles, the club's first European Cup - I don't know how to repay the love from the fans."

"This board doesn't show its face. It pays journalists to add fuel to the flames. As a club, it's pitiful."

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Emancipator »

Dytrax skrev:
lør aug 29, 2020 2:54 pm
Stoichkov: "We're erasing a myth, we're giving the best player in Barcelona's history a kick up the backside."

"We're staining his name, his charisma. I'm a member, so that's why I'm saying we're staining it."

"This board has ruined everything. It seems as though they want to pit the fans against the players."

"I won successive league titles, the club's first European Cup - I don't know how to repay the love from the fans."

"This board doesn't show its face. It pays journalists to add fuel to the flames. As a club, it's pitiful."
Damn dystre ord... :( håber han ikke ved hvad der foregår bag tæppet

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Barça have sacked their own law firm for advising Messi on how to terminate his contract with the club. [MARCA]

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
lør aug 29, 2020 5:16 pm
Barça have sacked their own law firm for advising Messi on how to terminate his contract with the club. [MARCA]
Som man tror der ikke kan komme mere brænde på bålet, kommer Hr. karl-smart af Bartomeu med mere tændvæske.

Der er to ting som undre mig i denne sag. Siden sidste uge, hvor Abidal og Setien gik af, har der ikke været noget nyt på nogen fronter. Selvom kujonen Bartomeu lovede "store ændringer". (læs: han må have vidst at Messi stopper og kalder det for en stor ændring)

Det andet er, at vi intet har hørt fra Messi siden nederlaget til Bayern. Det pisser mig lidt af. Han ved at vi fans har ventet på det trofæ i snart en evighed. Han ved at vi har lidt nogle voldsomme nederlag. Alligevel er han tavs. Det sker gang på gang. Han har i mine øjne aldrig været en værdig anfører. Godt nok har han problemer med folkene i klubben, men så kom dog ud og sig det. Fortæl klart og tydeligt, at projektet med Bartomeu ikke er noget som tiltaler dig eller at du ikke tror på det. Hvis Messi ikke stoler på det, jamen så er jeg helt opgivende efter forbedringer med Bartomeu.

Tjjaa, som i nok kan mærke så er jeg frustreret over at Messi er så tavs.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har ventet 5 år... Det er ret lang fra en evighed. Især når man kigger på hele klubbens historie.

Jeg håber i det hele taget at vi snart kan slappe lidt af med snakken om CL. Der har været alt for meget fokus internt, blandt fans og i medierne på den titel. At det på en eller anden måde er blevet et succeskriterie er tosset og vi skal tilbage til at have fokus på ligaen.

Med det sagt så er jeg enig - Messi må meget gerne snart melde noget ud. Det her er sgu irriterende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Emancipator »

Norbit skrev:
lør aug 29, 2020 5:36 pm
Dytrax skrev:
lør aug 29, 2020 5:16 pm
Barça have sacked their own law firm for advising Messi on how to terminate his contract with the club. [MARCA]
Som man tror der ikke kan komme mere brænde på bålet, kommer Hr. karl-smart af Bartomeu med mere tændvæske.

Der er to ting som undre mig i denne sag. Siden sidste uge, hvor Abidal og Setien gik af, har der ikke været noget nyt på nogen fronter. Selvom kujonen Bartomeu lovede "store ændringer". (læs: han må have vidst at Messi stopper og kalder det for en stor ændring)

Det andet er, at vi intet har hørt fra Messi siden nederlaget til Bayern. Det pisser mig lidt af. Han ved at vi fans har ventet på det trofæ i snart en evighed. Han ved at vi har lidt nogle voldsomme nederlag. Alligevel er han tavs. Det sker gang på gang. Han har i mine øjne aldrig været en værdig anfører. Godt nok har han problemer med folkene i klubben, men så kom dog ud og sig det. Fortæl klart og tydeligt, at projektet med Bartomeu ikke er noget som tiltaler dig eller at du ikke tror på det. Hvis Messi ikke stoler på det, jamen så er jeg helt opgivende efter forbedringer med Bartomeu.

Tjjaa, som i nok kan mærke så er jeg frustreret over at Messi er så tavs.
Jeg er top enig! Forstår nul

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
lør aug 29, 2020 5:45 pm
Vi har ventet 5 år... Det er ret lang fra en evighed. Især når man kigger på hele klubbens historie.

Jeg håber i det hele taget at vi snart kan slappe lidt af med snakken om CL. Der har været alt for meget fokus internt, blandt fans og i medierne på den titel. At det på en eller anden måde er blevet et succeskriterie er tosset og vi skal tilbage til at have fokus på ligaen.

Med det sagt så er jeg enig - Messi må meget gerne snart melde noget ud. Det her er sgu irriterende!
Jeg er heller ikke særlig opsat på CL, det som går mig på er indsatsen i CL. År efter år får vi lussinger. Hvis vi kæmpede bragt og tabte marginal, så havde jeg været ærgerlig over resultatet. Men de her lussinger er grænsen.
Derudover nævner jeg CL, eftersom Messi selv udtalte at de ville bringe trofæet hjem. Det kan ikke kaldes for et forsøg med de indsatser. Hamrende pinligt at vi bliver ydmyget år efter år. Frygten for Barca er væk, det skal der laves om på - med eller uden Messi på holdet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Enig og der tror jeg virkelig at presset fra alle sider har bidraget til disse lussinger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
lør aug 29, 2020 6:15 pm
Piquénbauer skrev:
lør aug 29, 2020 5:45 pm
Vi har ventet 5 år... Det er ret lang fra en evighed. Især når man kigger på hele klubbens historie.

Jeg håber i det hele taget at vi snart kan slappe lidt af med snakken om CL. Der har været alt for meget fokus internt, blandt fans og i medierne på den titel. At det på en eller anden måde er blevet et succeskriterie er tosset og vi skal tilbage til at have fokus på ligaen.

Med det sagt så er jeg enig - Messi må meget gerne snart melde noget ud. Det her er sgu irriterende!
Jeg er heller ikke særlig opsat på CL, det som går mig på er indsatsen i CL. År efter år får vi lussinger. Hvis vi kæmpede bragt og tabte marginal, så havde jeg været ærgerlig over resultatet. Men de her lussinger er grænsen.
Derudover nævner jeg CL, eftersom Messi selv udtalte at de ville bringe trofæet hjem. Det kan ikke kaldes for et forsøg med de indsatser. Hamrende pinligt at vi bliver ydmyget år efter år. Frygten for Barca er væk, det skal der laves om på - med eller uden Messi på holdet.
Altså selvfølgelig har de forsøgt det bedste de kan. Da noget mærkeligt noget at insinuere at de ikke.er gået.efter det :-o. At de så ikke er lykkedes og at der tydeligvis har været en skrøbelighed mentalt, er noget andet.
Skrøbelighed og manglende reel styrke er årsagen. Man kan sku ikke forlange CL, blot fordi man godt kunne tænke sig det!!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster