Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af B-Freak »

Luis Suárez is very upset after having spoken to Ronald Koeman through a telephone call earlier today. The manager's call lasted less than a minute and the Uruguayan believes he deserves a different farewell. [cope]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

Så nu er han sur fordi klubben gjorde hvad han bad dem om? Hvis han nu selv gik ud og sagde, at han nu var nået til vejs ende i klubben, at han accepterede Koeman's og klubbens beslutning osv, så ville han måske få en stor afsked. Han er selv herre over afskeden han får af klubben og fansene.

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af JHMark »

A$AP skrev:
man aug 24, 2020 7:08 pm
Så nu er han sur fordi klubben gjorde hvad han bad dem om? Hvis han nu selv gik ud og sagde, at han nu var nået til vejs ende i klubben, at han accepterede Koeman's og klubbens beslutning osv, så ville han måske få en stor afsked. Han er selv herre over afskeden han får af klubben og fansene.
Delvis enig, men jeg synes det lyder som om han er “blevet slået op med over telefon” og det er jo heller ikke en ordentlig måde at gøre det på i forhold til hans præstationer i klubben.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Dytrax »

Luis Suárez has been offered to Juventus. [Goal Italia]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

Bare tilbyd ham til den klub Messi skifter til, så vil han sikkert gerne og så kan Messi forhandle en garanteret startplads til ham.

SuperBarca
Indlæg: 43
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 7:57 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af SuperBarca »

Dette er mit første indlæg i dette forum. Jeg har læst på forummet igennem noget tid og jeg føler jeg bliver nødt til at komme med et lille bidrag til denne tråd.

Er jeg den eneste som stadig sætter stor pris på Suárez?

Jeg er ked af at høre om hans behandling af klubben og at de vil af med ham. I mine øjne er han stadig en af verdens bedste angribere. Han scorer stadig en del mål og på trods af en lidt underlig sæson med Corona og langtidsskade så formåede han stadig at score 16 mål (4. plads på topscorerlisten i ligaen). Han er helt genial til first timers og har scoret så mange klassemål. Han scorer lidt færre mål for hver sæson der går, men det kan man også se i perspektiv af den spillemæssige krise klubben har været i de sidste 3 sæsoner.

Det er korrekt at han er blevet langsommere og har lidt problemer med knæet, så han løber ikke fra ret mange. Men synes ikke det er fair helt at afskrive ham endnu. Han kunne foreksempel sagtens bruges i rotation med en ny angriber - Vi har alligevel ikke andre alternativer på toppen (Har aldrig været fan af Griezmann). Tror også Suárez ville blive farligere hvis han fik lidt mere support fra venstrekanten og hvis vi havde en midtbane der kom lidt mere frem og selv tog løb ind i feltet. Vores strategi med hurtig omstillinger og direkte løb mod forsvarsspillere fungerer ikke til Suárez som han er i dag. Men synes stadig han vil være god i de situationer hvor meget af spillet foregår omkring modstandernes felt (Som i de gode gamle dage)

Uanset hvad, så synes jeg han fortjener en bedre behandling af klubben og jeg er faktisk allerede træt af Koemann som træner alene pga. den måde han behandler Suárez på. Hvis klubben vil af med ham, så er det sådan det er. Men det skal da ske på en ordentlig måde efter alle de år. Kan klubben i det hele taget købe en anden angriber der kan bidrage med mere? Økonomisk lyder det jo til at der kun er råd til en 2. rangs angriber og vi har ærlig talt brug for en fra øverste hylde - er ikke super begejstret for udsigten til Griezmann på toppen, men det kan overraske positivt og Koemann har trods dårlig mandskabsbehandling fattet at man ikke kan købe en verdensklasse spiller og så bede ham om at spille på en helt anden måde (Det har Barca ellers været vild med at gøre de sidste mange år)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Dytrax »

SuperBarca skrev:
lør aug 29, 2020 9:27 am
Dette er mit første indlæg i dette forum. Jeg har læst på forummet igennem noget tid og jeg føler jeg bliver nødt til at komme med et lille bidrag til denne tråd.

Er jeg den eneste som stadig sætter stor pris på Suárez?

Jeg er ked af at høre om hans behandling af klubben og at de vil af med ham. I mine øjne er han stadig en af verdens bedste angribere. Han scorer stadig en del mål og på trods af en lidt underlig sæson med Corona og langtidsskade så formåede han stadig at score 16 mål (4. plads på topscorerlisten i ligaen). Han er helt genial til first timers og har scoret så mange klassemål. Han scorer lidt færre mål for hver sæson der går, men det kan man også se i perspektiv af den spillemæssige krise klubben har været i de sidste 3 sæsoner.

Det er korrekt at han er blevet langsommere og har lidt problemer med knæet, så han løber ikke fra ret mange. Men synes ikke det er fair helt at afskrive ham endnu. Han kunne foreksempel sagtens bruges i rotation med en ny angriber - Vi har alligevel ikke andre alternativer på toppen (Har aldrig været fan af Griezmann). Tror også Suárez ville blive farligere hvis han fik lidt mere support fra venstrekanten og hvis vi havde en midtbane der kom lidt mere frem og selv tog løb ind i feltet. Vores strategi med hurtig omstillinger og direkte løb mod forsvarsspillere fungerer ikke til Suárez som han er i dag. Men synes stadig han vil være god i de situationer hvor meget af spillet foregår omkring modstandernes felt (Som i de gode gamle dage)

Uanset hvad, så synes jeg han fortjener en bedre behandling af klubben og jeg er faktisk allerede træt af Koemann som træner alene pga. den måde han behandler Suárez på. Hvis klubben vil af med ham, så er det sådan det er. Men det skal da ske på en ordentlig måde efter alle de år. Kan klubben i det hele taget købe en anden angriber der kan bidrage med mere? Økonomisk lyder det jo til at der kun er råd til en 2. rangs angriber og vi har ærlig talt brug for en fra øverste hylde - er ikke super begejstret for udsigten til Griezmann på toppen, men det kan overraske positivt og Koemann har trods dårlig mandskabsbehandling fattet at man ikke kan købe en verdensklasse spiller og så bede ham om at spille på en helt anden måde (Det har Barca ellers været vild med at gøre de sidste mange år)
Først og fremmest: Hej, dejligt at du fik lyst til at være med.

Med hensyn til Suarez, så ja, han har været en ekstraordinær angriber, men er i de seneste sæsoner blevet gradvist dårligere. Det er hele holdet, med undtagelse af you know who...

Det, som er min største anke mod Suarez, er helt klart attituden på banen. Ikke deltage i genpres og råbe ad medspillere, hvis han ikke får serveret bolden på millimeteren. Doven er nok det forkerte ord, men jeg savner gejst og løbevillighed.
Han kunne være en supersub, men jeg ser det som et problem, hvis han skal sidde på bænken og kaste en lang skygge ind på en eventuel ung afløser.

Men du har ret med hensyn til økonomien. Vi finder ikke én med de samme kvaliteter på tilbud og hvis Suarez blev, ville Messi formentlig også være en tand mere opsat på at blive. (Såfremt Barto skrider... Og tager Koeman med)

I det hele taget, er det bare én stor rodebutik lige nu. I øvrigt er jeg enig med dig i, at Koemans håndtering af Suarez er kritisabel, såfremt det passer, at opkaldet varede under 2 minutter. Det er respektløst.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af DeanCassady »

Han var fuldstændig ustyrlig, da han var bedst. Det er dog nogle år siden.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Lopezzz »

DeanCassady skrev:
ons sep 02, 2020 1:06 am
Han var fuldstændig ustyrlig, da han var bedst. Det er dog nogle år siden.
283 kampe
198 mål
109 assists

El Pistolero :clap:
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Kvoller »

Det er altså også nogle vanvittige stats!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Antimadridista »


DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af DeanCassady »

Med garanti. Men hvis vi slipper for at betale ham en eneste lønkrone henover de næste år, er jeg fint tilfreds.

Det bliver i øvrigt spændende at se, hvordan han kommer til fungere med Ronaldo. De lader begge til at være typer, der let bliver vrede på deres holdkammerater, når noget går galt.
Robert Zimmerman

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBSOCI »

@SuperBarca
Hej og velkommen til fcb.dk. Her er vi mange mandagstrænere, der bare venter på, at Bartomeu ringer og tilbyder os Koeman’s job. Spøg til side, det er sjovt at deltage her på sitet sammen med alle de mange dejlige Barca fans. Vi har været godt forvendt de seneste mange år med spillere som Xavi, Iniesta, Messi osv.

Det bliver voldsomt spændende at se, hvad der kommer til at ske fremover. Der er præsidentvalg næste år, og med mindre Koeman gør det langt over forventning, så vil den nye præsident nok ansætte en ny træner, og så kan det nuværende cirkus starte forfra...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster