10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Paulinho15 »

Jeg mener heller ikke, at nummer 10 skal pensioneres, hvis Messi skifter.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Alligevel en del de vil smide i hvis det passer
Manchester City is willing to offer €100m + Bernardo Silva, Gabriel Jesus, and Eric Garcia to sign Lionel Messi. [@didacpeyret via @albert_roge]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

180m + Bernardo og Garcia, så har vi en aftale. Det føles besynderligt at skrive, men hvis Messi vil videre, har han i den grad gjort sig fortjent til det.

Og så vil jeg glæde mig til at se ham rive Premier League i stykker. På et velfungerende hold har han masser af gode år tilbage i sig, og der er nok ikke nogen bedre til at forvalte dem end Pep.
Robert Zimmerman

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

Hvor god er Gabriel Jesus enlig, er han stadig et verdensklasse talent? Hvis han var, ville City nok ikke gå af med ham, da de snart skal erstatte Aguero.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Drake skrev:
tors aug 27, 2020 11:00 pm
Hvor god er Gabriel Jesus enlig, er han stadig et verdensklasse talent? Hvis han var, ville City nok ikke gå af med ham, da de snart skal erstatte Aguero.
Han er pisse hypet. Overvurderet i min verden.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Jesper
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre aug 10, 2018 9:06 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jesper »

Blev lige overrasket af en nyhed på denne hjemmeside, hvoraf det fremgår, at ingen i klubben har bekræftet Messis ønske om et skifte - modsat tidligere udmeldinger om, at klubben havde bekræftet at have modtaget en fax. På FC Barcelonas hjemmeside er der ingen udmeldinger om den påståede fax, og de billeder der er lagt op andre steder, er så fake som de kan blive. Er det hele bare fake news? Foregår der en intern magtkamp, hvor alle mulige røgslør sendes ud i pressen, indtil den ene eller anden fløj har kastet håndklædet i ringen? Det er efterhånden lige så spændende som en god kriminalroman! Er der nogen herinde, som ved - eller bare har en god idé om - hvad der egentlig foregår?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Tror ikke nogen som helst herinde har insider viden ;-)

Tror ikke vi hører fra Messi før han har sit på det tørre. En aftale han er garanteret bliver effektueret eller tilsvarende meget konkret news.
Alternativt melder han noget, hvis alt er i hårdknude.

Ney var også meget lukket omkring det hele, da han skiftede.

Messi og egentlig også klubben og os andre, har bedst af at ingen udtaler sig, før der virkelig er noget at udtale.

Mudderkastning etc gavner ingen, selvom vi alle er totalt hypede for at få noget reel viden.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Jeg skal til en familie fødselsdag i morgen og ingen holder med Barca der.
Jeg bliver nok tortureret med spørgsmål, svar og teorier omkring Messis situation.
R.I.P jeg
MDCCCXCIX

Jesper
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre aug 10, 2018 9:06 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jesper »

Ney var jo ikke vokset op i klubben og havde vel sine egne motiver, som han siden fortrød ... Ham om det!

Jeg blev bare lidt nysgerrig, da jeg læste, at hverken klubben eller Messi har bekræftet fax-historien. Så jeg forsøgte at bore lidt i det. Indrømmer, at jeg er en gammel journalist-dinosaur, der er lidt hjælpeløs på Twitter og Instagram, men jeg kunne altså ikke finde frem til, at nogen af parterne har bekræftet det.

Men det, jeg kunne finde frem til: Det ene nyhedssite bekræfter historien ved at citere et andet, der citerer fra et tredje osv., til de alle har citeret hinanden så meget, at de har gjort et rygte til sandhed.

Til sidst endte jeg hos kilden (tror jeg): ESPN-journalisten Jordi Blanco, der var den første til at breake fax-historien med anonyme kilder i FC Barcelona. Men ... hvem er Jordi Blanco? Var han ikke chef for Barcelona B, eller har de tilfældigvis samme navn? Hvad er hans agenda?

Der er plads til konspirationsteorier og masser af underholdning! :clap:

Jesper
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre aug 10, 2018 9:06 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jesper »

Lopezzz>> Kan du ikke bare sige, at Messi vil spille basket i den nye sæson? Han er træt af fodbold og trænger til en sport, hvor han kan udnytte sin højde ...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

Ikke at det som sådan ændrer noget, men jeg ser stadig mange (både her og andre steder), der kalder det en fax, så:
https://en.as.com/en/2020/08/25/footbal ... 92263.html
What is a burofax?
A burofax is a service provided by Spain's Postal Service (Correos) for sending documents where it is necessary to prove that the document was delivered and also the contents of that document. It is widely used where the sender needs to be able to legally prove that the recipient received the document on a given date and what the contents were. A court of law will accept the sender's receipt of delivery as proof the document in question actually was delivered.

The fax part of the name burofax derives from facsimile, meaning an exact copy, although historically a burofax could in fact be sent by fax to the Spanish Postal Service, who would then take certified copies of the document to prove what was being sent before physically delivering the document to the recipient and sending a receipt of delivery to the sender.

Now a burofax can be sent in person at a post office or on-line on the Spanish Postal Service website.
:smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Jesper@

Det jeg mente vedr Ney var blot, at det ikke er vanvittig usædvanligt at Messi ikke har udtalt sig endnu. Tværtimod.

Det at han ikke har udtalt sig siden Bayern, hænger sandsynligvis også sammen med, at han først var enormt skuffet og inden det havde lagt sig (eller måske endda før Bayern kampen) besluttede han sig endeligt for et skifte. Hvorved en udtalelse ovenpå Bayern kampen bliver irrelevant.

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Gnomitz »

Vi har brug for Superpedro
Lad vær og bliv ved, op til dig.

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af VicValde »

Den nye sportsdirektør bekræftede det vel på Trincaos præsentation, da han sagde, at alle var meget overraskede over Messis besked. Så jeg vil mene, at den er breaket.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Paulinho15 »

Gnomitz skrev:
fre aug 28, 2020 3:53 pm
Vi har brug for Superpedro
Pedro er skiftet til Roma
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster