10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Luis Enrique »

Piquénbauer skrev:
tors aug 27, 2020 10:28 am
Ingen anelse. Jeg nævner ham kun fordi vi er blevet sat i forbindelse med ham... Det samme gælder garcia som vi også burde kunne få fat i uden de store problemer.
Jeg tror ikke vi skal være for forhåbningsfulde på den front. Der er næppe nogen klubber, der føler særlig barmhjertighed med os. Messi har selv bekendtgjort, at han vil forlade klubben. Interesserede klubber véd, at der ingen vej er tilbage er fra den udmelding. Hverken Manchester City, Inter eller en helt tredje klub har næppe travlt med at tilbyde spillere i bytte eller en stor transfersum. Vores forhandlingsposition er ret så elendig.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Paulinho15 »

Norbit skrev:
tors aug 27, 2020 9:40 am
Piquénbauer skrev:
tors aug 27, 2020 8:14 am
Hej allesammen!

Af familiære årsager har jeg ikke været aktiv de seneste måneder men dette shitshow har fået mig tilbage til tasterne. Det føles seriøst som om jeg er ved at miste et familiemedlem. Føj. Jeg hader alt ved det her. Jeg hader barto som har pisset den bedste generation væk, jeg hader at dette skal være messis sidste sæson og ærlig talt så hader jeg måden messi gør det her på. Vi fans kan alle forstå at han er hamrende træt af barto og co men at han ikke melder noget ud og endda forsøger at sende klubben tilbage til stenalderen ved at smutte gratis gør kun det her værre.

Messi er 33 år og selvom vi ikke vil indse det så kan selv ikke messi løbe fra sin alder. Måske har han 4 år tilbage men det kan også være hans niveau falder fra næste sæson. Det er ikke til at sige. Derfor har jeg det egentligt, på trods af mit romantiske sind, fint med at han prøver noget nyt. Men det skal fandeme ske på en ordentlig måde - det betyder farvel til barto, ordentligt pressemøde med det hele til messi og økonomi/spillere til barca som vi kan bygge op igen.

Hvis vi kan få messi til at gå med til et salg fremfor en retssag osv så står vi faktisk i en fin situation for at kunne starte et nyt projekt. Ja det vil sikkert betyde et par dårlige sæsoner men vi vil kunne bygge noget op. De fleste klubber vil kaste sig frådende over messi. Især olieklubber som city og psg som ikke er blevet økonomisk ramt. De vil gøre alt for at vinde cl og det betyder de kan presses. Jeg ville feks fortælle city at forhandlingerne starter med jesus, silva og garcia mens de også skal overtage umtiti. Når det kommer til psg så hedder den mbappe og marquinhos. Så må vi se om de er for desperate til at gå med til det.

Men for fanden hvor jeg håber at dette ender bare nogenlunde. Hvis barto bliver og messi smutter gratis så ved jeg ærlig talt ikke hvordan jeg skal reagere.
Velkommen tilbage. Det har været savnet.

Jeg tror ikke at Bartomeu lader Messi gå gratis under nogen omstændigheder. Er der ikke noget med at ledelsen skal dække 15% (en eller anden regel fra 1990) af underskuddet? I så fald, så skal Bartomeu hoste op med lidt over 45 mio. euro (såfremt underskuddet er på min. 300 mio euro). Det vil han aldrig gøre og derfor tror jeg ikke at Messi skifter gratis. Jeg er ligeglad med pengene, Messi skal have den afsked som han fortjener - det vægter allerhøjst hos mig. Det skal ikke ødelægges pga. den klovn af en præsident vi har.
Barca kommer ikke til at have 300 mio. euro i underskud. De 300 mio. euro er manglende indtægter til næste sæson, hvor klubben så ud til at omsætte (sælge for) over 1 mia. euro som den første klub nogensinde. Selvom klubben kommer til at mangle 300 mio. euro i indtægter, så kan det stadig give overskud i Barca.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Filten »

Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Filten skrev:
tors aug 27, 2020 12:36 pm
Håber ikke dette er korrekt.

https://www.clbold.dk/nyhed/rygter/medi ... nk=artikel
Jeg nægter, trods alt, at tro på at Bartho & c/o med overlæg iværksætter en kampagne for at få Messi ud, med et stort provenau til følge! Det er simpelthen FOR konspiratorisk. Dermed ikke sagt, at han (Bartho) ikke ser muligheder i den her situation, for sin egen vindings skyld.

En ting er sikker. Barhto går IKKE AF før han evt bliver tvunget (mistillid)

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Nyhuus »

Antimadridista skrev:
tors aug 27, 2020 1:24 pm
En ting er sikker. Barhto går IKKE AF før han evt bliver tvunget (mistillid)
Gad vide, om et mistillidsvotum rent faktisk vil være godt for ledelsen :think:
Gætter ikke på, at de nødvendigvis synes det er sjovt at sidde der frem til Marts, når de nærmest med sikkerhed ved, at de alle er fortid i klubben. Og med snakken om, at de ikke vil gå af nu pga. risikoen for at skulle dække en andel af et evt. underskud, så kan det være at et mistillidsvotum vil være et juridisk smuthul. Tænker at de vil kunne bruge det som argumentation for, at de ikke fik den fulde periode til at få økonomien på rette køl. Dét og så Corona.

Ren spekulation, I know.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Xavi6Smede »

Det nægter jeg også at tro på. Men! Tanken om at Bartomeu bevidst sejrer økonomisk på at Messi smutter er da ulidelig. Så håber jeg da pludselig næsten, at han lykkes med at smutte gratis.. Udover det gør jeg selvfølgelig ikke. For helvede da

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Luis Enrique skrev:
tors aug 27, 2020 12:12 pm
Piquénbauer skrev:
tors aug 27, 2020 10:28 am
Ingen anelse. Jeg nævner ham kun fordi vi er blevet sat i forbindelse med ham... Det samme gælder garcia som vi også burde kunne få fat i uden de store problemer.
Jeg tror ikke vi skal være for forhåbningsfulde på den front. Der er næppe nogen klubber, der føler særlig barmhjertighed med os. Messi har selv bekendtgjort, at han vil forlade klubben. Interesserede klubber véd, at der ingen vej er tilbage er fra den udmelding. Hverken Manchester City, Inter eller en helt tredje klub har næppe travlt med at tilbyde spillere i bytte eller en stor transfersum. Vores forhandlingsposition er ret så elendig.
Der er jeg faktisk uenig. Bare muligheden for at kunne hente messi burde gøre klubber desperate. Vi snakker verdens bedste nogensinde der pludselig er på markedet.

Samtidig så har ledelsen ikke rigtigt noget at vinde. Hvorfor skulle de sende messi afsted til en lav pris? For at tilfredsstille fansene, messi eller? Det løb er jo kørt. De står i en elendig situation og hvis de kun får dårlige bud så kan han ligeså godt sidde og være sur i sit hus i barcelona.

Her snakker jeg selvfølgelig ikke om hvad der er det rigtige at gøre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MarkMenace »

Piquénbauer skrev:
tors aug 27, 2020 1:34 pm
Luis Enrique skrev:
tors aug 27, 2020 12:12 pm
Piquénbauer skrev:
tors aug 27, 2020 10:28 am
Ingen anelse. Jeg nævner ham kun fordi vi er blevet sat i forbindelse med ham... Det samme gælder garcia som vi også burde kunne få fat i uden de store problemer.
Jeg tror ikke vi skal være for forhåbningsfulde på den front. Der er næppe nogen klubber, der føler særlig barmhjertighed med os. Messi har selv bekendtgjort, at han vil forlade klubben. Interesserede klubber véd, at der ingen vej er tilbage er fra den udmelding. Hverken Manchester City, Inter eller en helt tredje klub har næppe travlt med at tilbyde spillere i bytte eller en stor transfersum. Vores forhandlingsposition er ret så elendig.
Der er jeg faktisk uenig. Bare muligheden for at kunne hente messi burde gøre klubber desperate. Vi snakker verdens bedste nogensinde der pludselig er på markedet.

Samtidig så har ledelsen ikke rigtigt noget at vinde. Hvorfor skulle de sende messi afsted til en lav pris? For at tilfredsstille fansene, messi eller? Det løb er jo kørt. De står i en elendig situation og hvis de kun får dårlige bud så kan han ligeså godt sidde og være sur i sit hus i barcelona.

Her snakker jeg selvfølgelig ikke om hvad der er det rigtige at gøre.
Helt enig. Messi er en unik mulighed for andre klubber, som de aldrig får igen. Barcelona står ikke dårligere i en forhandlings situation. Nu ved klubberne blot at de har en reel mulighed for at lokke ham - imodsætning til tidligere år.

De klubber der ved de har en realistisk mulighed for at hente ham ift. økonomi og ambitioner, sidder 100% i disse timer og vender og drejer alle muligheder de har for at lande verdens bedste spiller. Det gælder både Messis personlige forhold, men i særdeleshed også Barcelona. Hvis Messi offentligt havde sagt han kun ville til X-klub, enten nu eller gratis næste år, så ville vi stå med en bullerbæ.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror ikke de tør vente til næste år. Han er på markedet nu så det gælder om at slå til. Hvem ved hvad der kan ske på en sæson. Det er ikke første gang at en spiller har været utilfreds og så vender det pludselig. Ikke at jeg tror det sker, jeg er ret overbevist om at han er væk, men det kunne ske.

Hvis der er en ting som ledelsen ikke kan gøre så er det at sælge billigt. Hvis han smutter gratis så er det sådan pga kontrakten men at sælge ham billigt ville være tosset. Så hellere holde ham og lade næste præsident tage sig af det.

Nu er alt det her ekstremt spekulativt men jeg tror virkelig vi kan få en del ud af det her. Altså hvis ledelsen tør presse på. “Vi skal have x og y og hvis vi ikke får det så er der ingen forhandling. Så må i se om i kan hente ham næste sæson.”
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Champione »


❗️Bartomeu is willing to step down as Barça President if Messi publicly agrees to stay at the club. [cat radio via @josepcapdevila]

---------------------------------------
Barca is my religion!

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Filten »

Champione skrev:
tors aug 27, 2020 3:42 pm

❗️Bartomeu is willing to step down as Barça President if Messi publicly agrees to stay at the club. [cat radio via @josepcapdevila]

Håber det er sandt
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Filten skrev:
tors aug 27, 2020 3:46 pm
Champione skrev:
tors aug 27, 2020 3:42 pm

❗️Bartomeu is willing to step down as Barça President if Messi publicly agrees to stay at the club. [cat radio via @josepcapdevila]

Håber det er sandt
Tror sku det der er sådan noget twitter bullshit!

Ville ikke ligne Bartho.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Rekick »

Champione skrev:
tors aug 27, 2020 3:42 pm

❗️Bartomeu is willing to step down as Barça President if Messi publicly agrees to stay at the club. [cat radio via @josepcapdevila]

Så kan Barto i det mindste sige, at han 'prøvede' at holde på Messi. Skal se det ske før jeg tror på noget som helst den mand siger.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg køber den sgu ikke. Og det er jo ikke kun barto der skal smutte. Det er hele ledelsen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Barto ved at Messi smutter. Nu prøver han at få ham til at se skidt ud. Messi ville bare væk bla bla bla...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster