10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Han fortjener en bedre klub, end den vi har lige pt.

Klubben fortjener dog også, at han forlader den på en mere respektfuld måde.
Forumlegende

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

ladislau skrev:
ons aug 26, 2020 7:50 am
Men hvem har så mandat til, at skære igennem overfor Messi?
Hvordan opløser man club de amigos, hvis de reelt styrer showet?
Hvordan bygger man et nyt hold op, træner det, hvis nogle af spillerne reelt er urørlige?
Jeg tror at det her amigos, blæses større op end det er. Ney, leo og suarez havde/har det godt sammen. Vidal er vist også lidt med og Alves i sin tid.

Men. Havde klubben sørget for en god erstatning for Ney eller en rettidig kompetent erstatning for Suarez, er jeg temmelig sikker på, at balladen ville have været minimal. Messi vil gerne bare vinde!

Man kan heller ikke sige at de styrer showet, måske lidt til sidst under setien. Men han var jo en katastrofe. Ingen nosser, ingen ballast, ingen top erfaring, ingen reelle nye ideer. På det her tidspunkt, havde Messi fået nok.

Det er jo heller ikke sådan, at bænken var fyldt med stærke alternativer, samtidig med at suarez stadig spillede, eller at Messi var mindre aktiv defensivt end tidligere.
Syntes det er tydeligt at han intet har haft at sige, vedr salg, køb, trænere, opstilling etc.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SIOUX »


Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Messi has decided to play for Manchester City. [Esporte Interativo]

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Så længe han fortsætter med at spille på topniveau og holder sine rekorder kørende, så er jeg egentlig fortrøstningsfuld. Ville være så sørgerligt for fodbolden at miste ham til Argentina eller pension.

Men wauw... Man føler sig helt tom lige nu
Forumlegende

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Er der nogen som helst forlydender om kommende Messi udtalelser?

Tænker selv at han nok ikke udtaler sig, så længe alt er så ekstremt betændt og følelsesladet.

Hvad med en officiel pressemeddelelse el lig fra ledelsen!! Sådan en må da komme snarest!!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
ons aug 26, 2020 8:57 am
Er der nogen som helst forlydender om kommende Messi udtalelser?

Tænker selv at han nok ikke udtaler sig, så længe alt er så ekstremt betændt og følelsesladet.

Hvad med en officiel pressemeddelelse el lig fra ledelsen!! Sådan en må da komme snarest!!
Ja, lige præcis. Lige nu, er det alt sammen rygter og løse gætterier vedrørende Messis fremtid.
Ledelsen bør også melde ét eller andet ud. Denne gang kan Barto ikke køre sin business as usual-stil og forvente, at tilhængerne køber den.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

Verdenspressen har pgså købt, at Messi stopper. Hvis han ikke mener det seriøst, er det med at få et melding ud. I det hele taget, synes jeg det ville klæde ham at komme med en officiel udmelding.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Guardiola skrev:
ons aug 26, 2020 9:22 am
Verdenspressen har pgså købt, at Messi stopper. Hvis han ikke mener det seriøst, er det med at få et melding ud. I det hele taget, synes jeg det ville klæde ham at komme med en officiel udmelding.
Jeg tænker at Messi er rådet til, lige at se dagen an! Hvad siger tilhængerne, hvad gør Bartho.!?

Tror helt sikkert det er definitivt. Var det en.kæmpe and, var historien lagt ned nu, af Messi.

Tror måske først han udtaler sig i morgen, måske i aften?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
ons aug 26, 2020 9:28 am
Guardiola skrev:
ons aug 26, 2020 9:22 am
Verdenspressen har pgså købt, at Messi stopper. Hvis han ikke mener det seriøst, er det med at få et melding ud. I det hele taget, synes jeg det ville klæde ham at komme med en officiel udmelding.
Jeg tænker at Messi er rådet til, lige at se dagen an! Hvad siger tilhængerne, hvad gør Bartho.!?

Tror helt sikkert det er definitivt. Var det en.kæmpe and, var historien lagt ned nu, af Messi.

Tror måske først han udtaler sig i morgen, måske i aften?
Enig, jeg tror også, at Messi afventer ledelsens næste træk. Hvis Barto går ud og siger, at de går af, vil der være den mulighed, at Messi bliver.
Men det ér noget rod, for hvad så med Koeman og genopbygning af holdet? Og så videre...

Jeg kan sagtens forestille mig, at Messi bliver. Bare ikke hvis Barto & Co ikke går af.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Jordi Farré (presidential candidate) on Tw: "As I said yesterday, I just filed a request for a vote of censure against Bartomeu and his entire board of directors, they can't be at the helm of the club for another minute. It is time for facts and not for words. #votcensura2020"
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

B-Freak skrev:
ons aug 26, 2020 9:42 am
Jordi Farré (presidential candidate) on Tw: "As I said yesterday, I just filed a request for a vote of censure against Bartomeu and his entire board of directors, they can't be at the helm of the club for another minute. It is time for facts and not for words. #votcensura2020"
Men hvad med Font's vote..hvad blev der af den underskriftindsamling?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
ons aug 26, 2020 9:31 am
Antimadridista skrev:
ons aug 26, 2020 9:28 am
Guardiola skrev:
ons aug 26, 2020 9:22 am
Verdenspressen har pgså købt, at Messi stopper. Hvis han ikke mener det seriøst, er det med at få et melding ud. I det hele taget, synes jeg det ville klæde ham at komme med en officiel udmelding.
Jeg tænker at Messi er rådet til, lige at se dagen an! Hvad siger tilhængerne, hvad gør Bartho.!?

Tror helt sikkert det er definitivt. Var det en.kæmpe and, var historien lagt ned nu, af Messi.

Tror måske først han udtaler sig i morgen, måske i aften?
Enig, jeg tror også, at Messi afventer ledelsens næste træk. Hvis Barto går ud og siger, at de går af, vil der være den mulighed, at Messi bliver.
Men det ér noget rod, for hvad så med Koeman og genopbygning af holdet? Og så videre...

Jeg kan sagtens forestille mig, at Messi bliver. Bare ikke hvis Barto & Co ikke går af.
Min fornemmelse er at ledelsen ikke går frivilligt. Vi går en eventyrlig sæson i møde... :sad: :roll: Syntes ellers Real har fået serveret nok lårklaskere det sidste.lange stykke tid...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
ons aug 26, 2020 9:48 am
Dytrax skrev:
ons aug 26, 2020 9:31 am
Antimadridista skrev:
ons aug 26, 2020 9:28 am
Guardiola skrev:
ons aug 26, 2020 9:22 am
Verdenspressen har pgså købt, at Messi stopper. Hvis han ikke mener det seriøst, er det med at få et melding ud. I det hele taget, synes jeg det ville klæde ham at komme med en officiel udmelding.
Jeg tænker at Messi er rådet til, lige at se dagen an! Hvad siger tilhængerne, hvad gør Bartho.!?

Tror helt sikkert det er definitivt. Var det en.kæmpe and, var historien lagt ned nu, af Messi.

Tror måske først han udtaler sig i morgen, måske i aften?
Enig, jeg tror også, at Messi afventer ledelsens næste træk. Hvis Barto går ud og siger, at de går af, vil der være den mulighed, at Messi bliver.
Men det ér noget rod, for hvad så med Koeman og genopbygning af holdet? Og så videre...

Jeg kan sagtens forestille mig, at Messi bliver. Bare ikke hvis Barto & Co ikke går af.
Min fornemmelse er at ledelsen ikke går frivilligt. Vi går en eventyrlig sæson i møde... :sad: :roll: Syntes ellers Real har fået serveret nok lårklaskere det sidste.lange stykke tid...
Ja, det eneste der virkelig mangler, er at Barto går ud og råber "Hala Madrid," og går ind på kontoret igen.

Kan ikke se et scenarie, hvor ledelsen kan blive. De må og skal gøre noget nu. Men hvad de så gør, finder vi ud af i løbet af i de kommende dage.
Helst i dag.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Filten »

Uden Messi bliver vi højst et top 5 hold i la liga, er bange for, at vi ikke formår, at nå champions league pladserne...
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster