10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af PuyolErGud »

Men Messi ved vel også at, om under et år, så er Bartemøv højst sandsynligt væk. Umiddelbart også kortsigtet at skifte på den baggrund.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

PuyolErGud skrev:
tirs aug 25, 2020 7:10 pm
Men Messi ved vel også at, om under et år, så er Bartemøv højst sandsynligt væk. Umiddelbart også kortsigtet at skifte på den baggrund.
Kunne det være for at presse ledelsen? Eller eventuelt sætte skub på mistillidsvotum?

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Champione »

Tja. Tror han har tabt modet. Pres eller ej.

Hvis det her sker - så mister jeg en del af mit Barca hjerte.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Hvis han vælger at aktivere den klausul, velvidende at klubben står i lort til halsen økonomisk..

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af blunderbaws »

A$AP skrev:
tirs aug 25, 2020 7:29 pm
Hvis han vælger at aktivere den klausul, velvidende at klubben står i lort til halsen økonomisk..
Tror du Messi synes, at han skylder klubben noget? Det synes jeg ikke, og det er jo bare idiotisk, at klubben er gået med til det.

Det er svært at navigere i det her kaos, og jeg bliver selvfølgelig ked af, hvis han vælger at forlade klubben, men omvendt så bliver det vildt spændende at se, hvordan vi sportsligt dealer med messidependencia. Jeg håber, det giver os flere strenge at spille på.

Det må desuden være akavet for en spiller som Frenkie. Han har en stor stjerne hos Koeman, men han og Barto er ved at splitte det hele lidt ad.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Champione »

A$AP skrev:
tirs aug 25, 2020 7:29 pm
Hvis han vælger at aktivere den klausul, velvidende at klubben står i lort til halsen økonomisk..
Så siger det nogen om, hvad vi har budt ham.
Mr. Barcelona - behandler Barcelona sådan.....

Forudser det vildeste og mest kaotiske fodbolden nogensinde har set, hvis han trækker sig nu.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Paulinho15 »

Det er sørgeligt det her...
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

blunderbaws skrev:
tirs aug 25, 2020 7:36 pm
A$AP skrev:
tirs aug 25, 2020 7:29 pm
Hvis han vælger at aktivere den klausul, velvidende at klubben står i lort til halsen økonomisk..
Tror du Messi synes, at han skylder klubben noget? Det synes jeg ikke, og det er jo bare idiotisk, at klubben er gået med til det.

Det er svært at navigere i det her kaos, og jeg bliver selvfølgelig ked af, hvis han vælger at forlade klubben, men omvendt så bliver det vildt spændende at se, hvordan vi sportsligt dealer med messidependencia. Jeg håber, det giver os flere strenge at spille på.

Det må desuden være akavet for en spiller som Frenkie. Han har en stor stjerne hos Koeman, men han og Barto er ved at splitte det hele lidt ad.
Selvfølgelig gør han det. Klubben har givet ham alt. Jeg bliver også ked af, hvis han skifter, men at udnytte en klausul i hans kontrakt for at smutte gratis når sejler økonomisk.. Klubben er ikke kun Bartomeu og hans venner.

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af blunderbaws »

A$AP skrev:
tirs aug 25, 2020 7:39 pm
blunderbaws skrev:
tirs aug 25, 2020 7:36 pm
A$AP skrev:
tirs aug 25, 2020 7:29 pm
Hvis han vælger at aktivere den klausul, velvidende at klubben står i lort til halsen økonomisk..
Tror du Messi synes, at han skylder klubben noget? Det synes jeg ikke, og det er jo bare idiotisk, at klubben er gået med til det.

Det er svært at navigere i det her kaos, og jeg bliver selvfølgelig ked af, hvis han vælger at forlade klubben, men omvendt så bliver det vildt spændende at se, hvordan vi sportsligt dealer med messidependencia. Jeg håber, det giver os flere strenge at spille på.

Det må desuden være akavet for en spiller som Frenkie. Han har en stor stjerne hos Koeman, men han og Barto er ved at splitte det hele lidt ad.
Selvfølgelig gør han det. Klubben har givet ham alt. Jeg bliver også ked af, hvis han skifter, men at udnytte en klausul i hans kontrakt for at smutte gratis når sejler økonomisk.. Klubben er ikke kun Bartomeu og hans venner.
Så han skal vente på at aktivere klausulen, indtil klubben er blevet stabiliseret af en ny præsident? Så klausulen tjener ikke noget formål?

Hvad er det han skylder Barca? At klubben betalte hans medicin som barn? Skal det låse ham fast resten af hans karriere?

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Champione »

Jeg er knust og chokeret.

Og er rystet over alle de medfans, som vælger at se at vi kan bruge budgettet på andre og vil bygge forfra.

Det her er en historisk skamplet og BOMBER klubben tilbage.
PR, sponsorater, måden det ender på (måske retsag/uenigheder i pressen) og sportsligt.

Jeg er fuldstændig i knæ... :oops: :oops:
---------------------------------------
Barca is my religion!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

En hvilken som helst præsident med respekt for sig selv og klubben var gået af. Kæmpe katastrofe det her.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

Tello skrev:
tirs aug 25, 2020 8:00 pm
En hvilken som helst præsident med respekt for sig selv og klubben var gået af. Kæmpe katastrofe det her.
Man kan vel håbe:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Rekick »

Hvis Barto ikke går af, så vil han nok skulle leve med sikkerhedsfolk omkring ham 24/7

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bart har styret hvad der er kommet ud i medierne omkring spillernes møder med Koeman, det er bekræftet af Messi selv da det blev lækket at han var mere ude end inde.

Bart har prøvet igennem medierne at få spillerne til at fremstå som dovne og uengagerede i klubben.

Nu prøver han at få Messi til at fremstå som en doven og herskesyg mand der vil væk fordi Koeman har fortalt ham at han ikke kommer til at bestemme noget som helst mere.

Det får Messi til at fremstå som en dårlig person og hvis Bart samtidig kan få Messi til at forlade Barcelona vil mange (som jeg kan læse) se Messi som en spoiled brat der skipper projektet når han ikke kan få sin vilje.

Vi ved jo fra de historier der kom ud i pressen under corona starten at det var Bart der malede sit billede af spillerne, og Messi følte sig nødsaget til at poste en statement fordi spillerne ikke kunne sidde dette overhørigt.

Bart er en idiot!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster