Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Man bliver altså lidt træt, når man ser rygter (og håber det forbliver rygter), om at Wijdaljum, Depay og Donny Van Der Beek er på vej - eller ihvertfald i kikkerten.
Så er det jo skruen uden ende, hvis vi hælder flere midtbaner ind i truppen, hvor vi har: Bus, Rak, Vidal, Jong, Alena, Rafinha, Puig, Pjanic og Matheus Fernandes.

Jeg ved, at der skal flere ud - men tanken om at købe nyt, når man har en masse uforløst i truppen er trættende.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af puyol83 »

Depay er da angriber/wing? Det første jeg tænkte om ham var, at han da måtte være gammel, men han er åbenbart kun 26!

Jeg kan dog godt følge dig med hensyn til de andre, f.eks. at man hellere skulle satse på Aleña frem for Van de Beek, selvom de måske ikke er helt samme type.
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Champione skrev:
fre aug 21, 2020 8:32 am
Man bliver altså lidt træt, når man ser rygter (og håber det forbliver rygter), om at Wijdaljum, Depay og Donny Van Der Beek er på vej - eller ihvertfald i kikkerten.
Så er det jo skruen uden ende, hvis vi hælder flere midtbaner ind i truppen, hvor vi har: Bus, Rak, Vidal, Jong, Alena, Rafinha, Puig, Pjanic og Matheus Fernandes.

Jeg ved, at der skal flere ud - men tanken om at købe nyt, når man har en masse uforløst i truppen er trættende.
Jeg er lige uenig her. Spillere som Depay og Wijnaldum bør kunne gå direkte ind i vores start-11. Van Der Beek er trods alt også et godt alternativ til Vidal&Rakitic.

Man må formode at spillere som: Rakitic, Vidal, Rafinha, Matheus (udlejes) og til dels Alena er fortid i klubben - måske også Bus? Det efterlader os med: De Jong, Puig, Pjanic på midtbanen. Her vil Wijnaldum og De Beek kunne være ret gode at have.

Med Depay har jeg det lidt ambivalent. Den karakter han havde før United og i United kunne jeg ikke lide. Alle de udtalelser, om at han følte sig som en BOSS/superstjerne uden at have vist noget som helst er ikke hvad vi mangler. Den karakter han har vist i Lyon kan jeg dog godt lide. Han virker til at være modnet (deraf også anfører). Han er 26 år og hvis han virkelig skal tage springet, så er det nu. Det positive ved ham er, at han kan spille både kant og 9'er. Et eller andet sted tror jeg ikke at ledelsen vil hente ham, medmindre Koeman insisterer. Grunden til at jeg er tryg ved eventuelle handler er at Koeman kender dem fra landsholdet og at han har fået dem til at blomstre der.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Norbit skrev:
fre aug 21, 2020 11:33 am
Champione skrev:
fre aug 21, 2020 8:32 am
Man bliver altså lidt træt, når man ser rygter (og håber det forbliver rygter), om at Wijdaljum, Depay og Donny Van Der Beek er på vej - eller ihvertfald i kikkerten.
Så er det jo skruen uden ende, hvis vi hælder flere midtbaner ind i truppen, hvor vi har: Bus, Rak, Vidal, Jong, Alena, Rafinha, Puig, Pjanic og Matheus Fernandes.

Jeg ved, at der skal flere ud - men tanken om at købe nyt, når man har en masse uforløst i truppen er trættende.
Jeg er lige uenig her. Spillere som Depay og Wijnaldum bør kunne gå direkte ind i vores start-11. Van Der Beek er trods alt også et godt alternativ til Vidal&Rakitic.

Man må formode at spillere som: Rakitic, Vidal, Rafinha, Matheus (udlejes) og til dels Alena er fortid i klubben - måske også Bus? Det efterlader os med: De Jong, Puig, Pjanic på midtbanen. Her vil Wijnaldum og De Beek kunne være ret gode at have.

Med Depay har jeg det lidt ambivalent. Den karakter han havde før United og i United kunne jeg ikke lide. Alle de udtalelser, om at han følte sig som en BOSS/superstjerne uden at have vist noget som helst er ikke hvad vi mangler. Den karakter han har vist i Lyon kan jeg dog godt lide. Han virker til at være modnet (deraf også anfører). Han er 26 år og hvis han virkelig skal tage springet, så er det nu. Det positive ved ham er, at han kan spille både kant og 9'er. Et eller andet sted tror jeg ikke at ledelsen vil hente ham, medmindre Koeman insisterer. Grunden til at jeg er tryg ved eventuelle handler er at Koeman kender dem fra landsholdet og at han har fået dem til at blomstre der.
Helt i orden :glad: Der skal være plads til uenighed.
Men jeg synes bare vi udsætter problematikken, at man køber nyt blod udefra - med manglende forståelse for vores filosofi og "spillestil" - skrevet i anførelsestegn, da vi ikke har praktiseret den alt for længe... Ligesom at spillerne ofte skal bruge en tilvænningsperiode fra de lander - til de præsterer som tidligere set.

Historisk set, så er spillerne som nævnes ikke "profiler" - den der type, som vi VED vil være stjernespiller og agere super vigtig i spillet. Det vil være "fyld", som igen om et år ved præsidentvalg vil være nye folk, som vi skal kæmpe med at finde plads til / nye klubber.

Og jeg synes at vi skal dyrke egne produkter - fremfor at give minutterne til eksterne tilføjelser. Jeg synes vi har stort potentiale i Puig og faktisk også Alena, som viste pænt niveau før han blev udlejet til Betis.
Hvorfor skal vi give de minutter til Van Der Beek (der dog har en interessant profil grundet alder + hans CV/erfaring allerede).
Og skal vi ikke lige finde en løsning på alle de eksisterende spillere før vi supplerer? (og ved godt, at der er et stykke fra rygter til en handel :cool: )

Og Depay er en fattigmands-Neymar - og en kæmpe lappeløsning. Lappeløsning vs. større ansvar til Ansu Fati - så ved jeg godt hvad jeg foretrækker. En Depay ville være SPOT ON de problemer, som klubben har været ramt af de sidste mange år. En spiller som ikke er på øverste hylde, som man vil betale vildt godt på lønning, og som ikke bliver billigt at købe - og som man godt ved ikke vil være en del af klubbens længerevarende profiler. Måske meget romantisk forestilling, som jeg har - men troede egentlig vi skulle tilbage til dyderne og livsnerven - og det forbinder jeg virkelig ikke de her rygter med.. :twisted:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Champione skrev:
fre aug 21, 2020 12:35 pm
Norbit skrev:
fre aug 21, 2020 11:33 am
Champione skrev:
fre aug 21, 2020 8:32 am
Man bliver altså lidt træt, når man ser rygter (og håber det forbliver rygter), om at Wijdaljum, Depay og Donny Van Der Beek er på vej - eller ihvertfald i kikkerten.
Så er det jo skruen uden ende, hvis vi hælder flere midtbaner ind i truppen, hvor vi har: Bus, Rak, Vidal, Jong, Alena, Rafinha, Puig, Pjanic og Matheus Fernandes.

Jeg ved, at der skal flere ud - men tanken om at købe nyt, når man har en masse uforløst i truppen er trættende.
Jeg er lige uenig her. Spillere som Depay og Wijnaldum bør kunne gå direkte ind i vores start-11. Van Der Beek er trods alt også et godt alternativ til Vidal&Rakitic.

Man må formode at spillere som: Rakitic, Vidal, Rafinha, Matheus (udlejes) og til dels Alena er fortid i klubben - måske også Bus? Det efterlader os med: De Jong, Puig, Pjanic på midtbanen. Her vil Wijnaldum og De Beek kunne være ret gode at have.

Med Depay har jeg det lidt ambivalent. Den karakter han havde før United og i United kunne jeg ikke lide. Alle de udtalelser, om at han følte sig som en BOSS/superstjerne uden at have vist noget som helst er ikke hvad vi mangler. Den karakter han har vist i Lyon kan jeg dog godt lide. Han virker til at være modnet (deraf også anfører). Han er 26 år og hvis han virkelig skal tage springet, så er det nu. Det positive ved ham er, at han kan spille både kant og 9'er. Et eller andet sted tror jeg ikke at ledelsen vil hente ham, medmindre Koeman insisterer. Grunden til at jeg er tryg ved eventuelle handler er at Koeman kender dem fra landsholdet og at han har fået dem til at blomstre der.
Helt i orden :glad: Der skal være plads til uenighed.
Men jeg synes bare vi udsætter problematikken, at man køber nyt blod udefra - med manglende forståelse for vores filosofi og "spillestil" - skrevet i anførelsestegn, da vi ikke har praktiseret den alt for længe... Ligesom at spillerne ofte skal bruge en tilvænningsperiode fra de lander - til de præsterer som tidligere set.

Historisk set, så er spillerne som nævnes ikke "profiler" - den der type, som vi VED vil være stjernespiller og agere super vigtig i spillet. Det vil være "fyld", som igen om et år ved præsidentvalg vil være nye folk, som vi skal kæmpe med at finde plads til / nye klubber.

Og jeg synes at vi skal dyrke egne produkter - fremfor at give minutterne til eksterne tilføjelser. Jeg synes vi har stort potentiale i Puig og faktisk også Alena, som viste pænt niveau før han blev udlejet til Betis.
Hvorfor skal vi give de minutter til Van Der Beek (der dog har en interessant profil grundet alder + hans CV/erfaring allerede).
Og skal vi ikke lige finde en løsning på alle de eksisterende spillere før vi supplerer? (og ved godt, at der er et stykke fra rygter til en handel :cool: )

Og Depay er en fattigmands-Neymar - og en kæmpe lappeløsning. Lappeløsning vs. større ansvar til Ansu Fati - så ved jeg godt hvad jeg foretrækker. En Depay ville være SPOT ON de problemer, som klubben har været ramt af de sidste mange år. En spiller som ikke er på øverste hylde, som man vil betale vildt godt på lønning, og som ikke bliver billigt at købe - og som man godt ved ikke vil være en del af klubbens længerevarende profiler. Måske meget romantisk forestilling, som jeg har - men troede egentlig vi skulle tilbage til dyderne og livsnerven - og det forbinder jeg virkelig ikke de her rygter med.. :twisted:
:lol: Hvornår har denne ledelse handlet fornuftigt? Ved Pjanic handlen? nåå nej.. Hvad med 20-mio-euro-for-Braithwaite-handlen? nåå nej heller... Paulinho? Vidal? Puhaaa man kan blive ved.

(med undtagelse af FdJ) :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Jeg er klar til at starte stort set forfra.. Håber bare Messi, De Jong og Ter Stegen bliver.. Resten er jeg stort set ligeglade med.
Self skal Fati og Puig heller ikke nogen steder.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvorfor er det man er så opsat på Lautaro? Udover han er ung og har haft en god første del af denne sæson, hvad gør ham så, så speciel at man har prioteret ham så højt?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

SpillerSomMESSI skrev:
lør aug 22, 2020 10:49 am
Hvorfor er det man er så opsat på Lautaro? Udover han er ung og har haft en god første del af denne sæson, hvad gør ham så, så speciel at man har prioteret ham så højt?
Fordi der ikke er andre realistiske angribere med marked, som har en kæmpe talent eller er færdig udviklet som Kane, nu hvor Werner er solgt til Chelsea, og Håland måske ikke vil passe ind.
Og vi bliver nød til at have en fremtidig løsning på angriber positionen, eller er vi fucked i mange år frem, hvor vi skal finde lappeløsning på lappeløsning ind til der kommer endnu et stortalent, men så også ført udvikle sig til verdensklasse.

Jeg synes det er en nødvendighed at satse på Lautaro, selv om han virker lidt som en lottokupon.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Drake skrev:
lør aug 22, 2020 11:41 am
SpillerSomMESSI skrev:
lør aug 22, 2020 10:49 am
Hvorfor er det man er så opsat på Lautaro? Udover han er ung og har haft en god første del af denne sæson, hvad gør ham så, så speciel at man har prioteret ham så højt?
Fordi der ikke er andre realistiske angribere med marked, som har en kæmpe talent eller er færdig udviklet som Kane, nu hvor Werner er solgt til Chelsea, og Håland måske ikke vil passe ind.
Og vi bliver nød til at have en fremtidig løsning på angriber positionen, eller er vi fucked i mange år frem, hvor vi skal finde lappeløsning på lappeløsning ind til der kommer endnu et stortalent, men så også ført udvikle sig til verdensklasse.

Jeg synes det er en nødvendighed at satse på Lautaro, selv om han virker lidt som en lottokupon.
Men hvorfor så ikke fortsætte med

Ansu...Griez..Messi.. og lad de unge talenter komme til..

hvis Lau ikke er en stjerne der kan give os noget verdensklasse så sats dog på Ney i stedet for.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
lør aug 22, 2020 11:45 am
Drake skrev:
lør aug 22, 2020 11:41 am
SpillerSomMESSI skrev:
lør aug 22, 2020 10:49 am
Hvorfor er det man er så opsat på Lautaro? Udover han er ung og har haft en god første del af denne sæson, hvad gør ham så, så speciel at man har prioteret ham så højt?
Fordi der ikke er andre realistiske angribere med marked, som har en kæmpe talent eller er færdig udviklet som Kane, nu hvor Werner er solgt til Chelsea, og Håland måske ikke vil passe ind.
Og vi bliver nød til at have en fremtidig løsning på angriber positionen, eller er vi fucked i mange år frem, hvor vi skal finde lappeløsning på lappeløsning ind til der kommer endnu et stortalent, men så også ført udvikle sig til verdensklasse.

Jeg synes det er en nødvendighed at satse på Lautaro, selv om han virker lidt som en lottokupon.
Men hvorfor så ikke fortsætte med

Ansu...Griez..Messi.. og lad de unge talenter komme til..

hvis Lau ikke er en stjerne der kan give os noget verdensklasse så sats dog på Ney i stedet for.
I nogen grad enig med dig her.

Må blankt tilstå at jeg har set ret få minutter af Lautaro og sætter primært min lid til vandrørene...

Hvis Messi bliver, så prøv måske med Griez på 9'er og så om muligt Ney og goat omkring ham. Derudover er der et væld af talenter, hvis de render ind i skader/ska ha pause (eller Griez fortsat skuffer): Fati, Demb, Trincao og Pedri.

Midten med Jong, Puig, Pjanic, Alena, bussi (bænk) mangler måske en enkelt tilføjelse med speed.

Det største problem er dog forsvaret der burde prioriteres øverst.

Men ryger Suarez, Rak, vidal og måske 1-2 af Piq, Bussi, Alba, Umtiti, så er der også masser af lønkroner/transfer tilovers!!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona are willing to pay 20 million + Luis Suarez for Donny Van De Beek. Although the Dutchman is willing to move, the Uruguayan prefers to stay. [MD]

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hvad kan Beek?????

Anyone?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
søn aug 23, 2020 12:12 pm
Hvad kan Beek?????

Anyone?
Jeg tror ikke, at han, som sådan, kan noget, som vi ikke allerede har til rådighed. Ud over, naturligvis, at bryde den eksisterende dynamik.
Så ham beskrevet som hurtig, målsøgende spiller og det er måske kontrasten til eksempelvis Raki, der i min optik, har udviklet sig til en tøvende spiller.

Men...måske det skyldes, at holdet har manglet mod?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
søn aug 23, 2020 12:19 pm
Antimadridista skrev:
søn aug 23, 2020 12:12 pm
Hvad kan Beek?????

Anyone?
Jeg tror ikke, at han, som sådan, kan noget, som vi ikke allerede har til rådighed. Ud over, naturligvis, at bryde den eksisterende dynamik.
Så ham beskrevet som hurtig, målsøgende spiller og det er måske kontrasten til eksempelvis Raki, der i min optik, har udviklet sig til en tøvende spiller.

Men...måske det skyldes, at holdet har manglet mod?
Ok..hva med Puig i kontrast til Beek..er de konkurrenter?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
søn aug 23, 2020 12:32 pm
Dytrax skrev:
søn aug 23, 2020 12:19 pm
Antimadridista skrev:
søn aug 23, 2020 12:12 pm
Hvad kan Beek?????

Anyone?
Jeg tror ikke, at han, som sådan, kan noget, som vi ikke allerede har til rådighed. Ud over, naturligvis, at bryde den eksisterende dynamik.
Så ham beskrevet som hurtig, målsøgende spiller og det er måske kontrasten til eksempelvis Raki, der i min optik, har udviklet sig til en tøvende spiller.

Men...måske det skyldes, at holdet har manglet mod?
Ok..hva med Puig i kontrast til Beek..er de konkurrenter?
Han spiller i venstre side hos Ajax. Det ville være ærgerligt, om Puigs udvikling bremses. Er med på, at konkurrence om pladserne er sundt, men vi har så meget uforløst talent allerede. Pedri er også midtbane, yes?
Vi har også Pjanic, Coutinho, Alena, Roberto, Vidal...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster