10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Hvis han smutter, så er det forståeligt nok. Men ved hans afgang, kunne man så ikke forestille sig, at en spiller som Coutinho kunne brillere?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

As of today, Messi does not consider leaving Barça. He is well settled in the city and wants to evaluate Koeman's ideas and project. [@IgnacioMiguelez]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Messi has told Koeman that he does not see his future at the club clearly. The player has let him know that right now, he is more outside the club than inside. However, he is aware of the difficulties of leaving due to his contractual conditions. (RAC 1)
Hold. Nu. Kæft.

Ville være ked af at se Messi i en anden klub, men man må sige, at han har aftjent sin værnepligt...
Det er så blæst, at Messi siger, at han vil væk. Mens Alba, Busi og Suarez siger, at de vil blive.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Her synes jeg jo nemlig at Messi bør se dette som den ultimative udfordring: nemlig at blive og bevise at denne klub kan genrejses ved hjælp af Messi !
Ellers vil det i mine øjne være at tage udfordringen op i en anden klub... men hvorfor skulle han det hvis Barcelona virkelig er hans hjerteklub.

Jeg tror Messi blot signalerer til ledelsen at han bestemt ikke er tilfreds selvom der er kommet en ny træner til.

Messi blir! Men tror han stiller som ultimatum at Neymar eller Lau hentes samt at Suarez bliver.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Tak til den mest elendige ledelse i fodbolds historie.
Tak for 2 inkompetente trænere i træk.
Nu mister vi måske den bedste spiller nogensinde.. Good job..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

Jeg er ret overbevidst om at Mesi bliver, da Barca har givet ham alt og er hans hjerteklub, og nok det vigtigste for ham lige nu, er hans familie er glade og følger sig hjemme i Barcelona.

Men på den anden side, så kommer Messi ikke til at vinde CL med Barca i de sidste sæsoner han har tilbage, og det kan han vel også godt selv se. Og hvis han har de samme store ambitioner om at vinde alle trofæer og specielt CL, som han altid har haft, så bliver han DESVÆRRE nød til at skifte klub :sad: Lige som Barca har givet Messi alt, så har Messi også givet Barca alt, og mere til endda, så han fortjener at være i en klub som har rigtige gode chancer for at vinde CL i hans sidste år.

Og selv om det er vanvid at sige, så det måske for det bedste, for både Messi og Barca hvis vi kan få en stor transfersum for ham, og han kommer til en klub han kan vide CL med, som han fortjener. Og vi får hårdt trængte penge til et generationsskifte og kunne bygge et nyt hold op fra bunden, og kunne spare hans absurde løn, især med Corona i mente :idea: :silent:
Fik helt kvalme af at skive dette her :sick:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Tror Messi søger de bedst mulige forsikringer om, at det vitterligt KAN blive ok/godt igen asap. Føler han sig ikke overbevist, ift stil og transfers, yror jeg han seriøst overvejer om han skal tage springet!!

Afhænger meget at fortsatte ambitioner eller ej. Har han gnisten til en stor omvæltning i en ny klub, ny liga med nye enormt høje forventninger, med fare for at sætte dele af sit renommé og sin historiske status over styr??

Jeg tror det ikke, men er ikke overbevist!!!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Drake skrev:
tors aug 20, 2020 9:45 pm
Jeg er ret overbevidst om at Mesi bliver, da Barca har givet ham alt og er hans hjerteklub, og nok det vigtigste for ham lige nu, er hans familie er glade og følger sig hjemme i Barcelona.

Men på den anden side, så kommer Messi ikke til at vinde CL med Barca i de sidste sæsoner han har tilbage, og det kan han vel også godt selv se. Og hvis han har de samme store ambitioner om at vinde alle trofæer og specielt CL, som han altid har haft, så bliver han DESVÆRRE nød til at skifte klub :sad: Lige som Barca har givet Messi alt, så har Messi også givet Barca alt, og mere til endda, så han fortjener at være i en klub som har rigtige gode chancer for at vinde CL i hans sidste år.

Og selv om det er vanvid at sige, så det måske for det bedste, for både Messi og Barca hvis vi kan få en stor transfersum for ham, og han kommer til en klub han kan vide CL med, som han fortjener. Og vi får hårdt trængte penge til et generationsskifte og kunne bygge et nyt hold op fra bunden, og kunne spare hans absurde løn, især med Corona i mente :idea: :silent:
Fik helt kvalme af at skive dette her :sick:
Leo har kun lyst til at vinde CL med Barca. Han er ligeglad med andre klubber derfor tror jeg at han går ingen steder. Men han er nødt til at forklare de øvrige spillere at de skal stoppe med at være afhængige af ham. De kan ikke blive ved med at hele tiden kigge hvor han er på banen for at spille bolden til ham og forvente at han alene afgøre kampe. Det skal STOPPE.

Men hvis han nu vælger at stoppe så tror jeg at mange andre vil gøre det samme eller skifte klub.
Jeg håber og drømmer kun om en ting, at Messi vinder VM med Argentina inden han stopper helt
MDCCCXCIX

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Ba sai luo na »

Synes det er helt fint og forståeligt hvis Messi tager en tur til City og guardiola. Sammen vinde CHL og PRL

Det roder lidt i Barca for tiden, men så er det nu heller ikke værre. Masser af kvalitet på holdet, men moralen er ikke god. Det kan ændres hvis koeman har karakter og så skal ledelsen væk. Nok om det

Messi kan absolut ikke opnå mere i Barca
Messi fylder 34 år næste gang og han kan ikke spille alle kampe . Der kommer et VM som Messi fint kan få med

Jeg er faktisk nået til det punkt at jeg gerne ser Messi skifte. For hans egen skyld, men tror det kunne være rigtig fint for Barca at starte et nyt sportsligt projekt op - uden Messi.

Skulle Messi blive er det selvfølgelig også fantastisk. Men på et ellers tidspunkt vil Messi kun kunne skuffe i Barca pga forventningerne og ønsker ikke at se ham famle i Barca.

Tror City og Messi kunne være et smuk match.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Messi’s intention is to continue playing at the highest level of football, but he is unconvinced by Barça’s sporting project and is uncomfortable with Bartomeu. [Catalunya Ràdio]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Messi is not for sale.

Barça insist that he has a contract until 2021, and in addition, he's a crucial part to Koeman's project.

If Messi formally asks to leave, Barça will refer to his €700 million release clause.

[Mundo Deportivo]

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør aug 22, 2020 12:51 pm
Messi is not for sale.

Barça insist that he has a contract until 2021, and in addition, he's a crucial part to Koeman's project.

If Messi formally asks to leave, Barça will refer to his €700 million release clause.

[Mundo Deportivo]
Hvis Messi VIL væk, så kommer han væk.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Efter alt manden har gjort for klubben, fortjener han at få lov til at skifte, såfremt det er det, han vil. Beløbet skal naturligvis være retfærdigt, men vi skal simpelthen ikke til at holde en utilfreds Messi som gidsel.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster