Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
lør jun 06, 2020 7:22 pm
Well then, unleash the Messi, Suarez, Griezmann trio!
Jeg vil hellere have MSB eller MSF eller MSO trio
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Paulinho15 »

Luis Suárez har nu scoret lige så mange mål som legenden Ladislao Kubala. 194 mål er det blevet til nu.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af B-Freak »

Ajax want to sign Luis Suárez if the forward were to leave Barcelona this summer. [teledoce]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af B-Freak »

Ajax are in advanced talks with Luis Suárez. The Dutch side want to strike a deal with Barcelona, now it seems like he's on the market. [de telegraaf]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Kvoller »

Jeg troede han ville tage til Inter Miami. Men det kan være han ikke føler sig helt færdig i Europa endnu.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Kvoller »

Helt enig med Suarez. Hvis man vil af med ham, skal han sgu ikke have det at vide gennem medierne. Det er der ingen spillere der fortjener. Og da slet ikke en, der er blevet vores tredje-mest scorende spiller.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Antimadridista »

Samtidig giver det heller ingen mening, at have en.mand siddende på bænken til 170.000.000 dkr om året!!! :eek:

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Kvoller »

❗Koeman has informed Suárez that he doesn't count on him. The termination of his contract + departure will follow soon. [rac1]

Barcelona will meet with Suárez' lawyers in the next few hours to settle the termination of his contract. He had one year remaining, plus an optional one if he played at least 60% of the games next season. It's the beginning of a key week at Barça. [rac1]
OPHÆVE HANS KONTRAKT?! De kan sgu da for fanden sælge ham? Der må der være nogen der byder noget, så vi ikke skal betale for at komme af med ham?! Det er fandme typisk med den her ledelse.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af DeanCassady »

Problemet er vel hans gigantiske løn, som meget få andre klubber kan betale, og Suárez formentlig ikke vil frasige sig, hvis han kan slippe afsted med det. Det er langt fra optimalt, men hvis det er det, der skal til for at en afsked er mulig, er det vel bare det, der må gøres.

Det ville naturligvis være noget bedre, hvis han på en eller anden måde kunne blive inkluderet i en handel med Ajax. Jeg tvivler bare på, at de kan betale en løn, han vil finde attraktiv.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:
man aug 24, 2020 2:30 pm
Problemet er vel hans gigantiske løn, som meget få andre klubber kan betale, og Suárez formentlig ikke vil frasige sig, hvis han kan slippe afsted med det. Det er langt fra optimalt, men hvis det er det, der skal til for at en afsked er mulig, er det vel bare det, der må gøres.

Det ville naturligvis være noget bedre, hvis han på en eller anden måde kunne blive inkluderet i en handel med Ajax. Jeg tvivler bare på, at de kan betale en løn, han vil finde attraktiv.
Enig.

Er dog en forkælet og utopisk tanke, at de altid mener at har de først fået en gigantisk løn, så skal den bare vare ved, lige meget hvad de gør og hvor de tager hen :sørgelig:

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af DeanCassady »

Helt enig. Og det er jo et gennemgående problem for os. Umtiti-situationen er fx et fint eksempel.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

Så først siger han, at han gerne vil have der bliver snakket med ham personligt, hvis man gerne vil af med ham. Han siger han vil det bedste for klubben. Koeman fortæller ham så, at han ikke er en del af hans planer, og nu nægter Suarez stadig at blive solgt. Jeg håber sgu næsten, at man bare ophæver kontrakten, om man så skal betale for det. Sæt et eksempel.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Antimadridista »

Its all about the money$$$$$$$$

Suarez' plan har hele tiden været at blive til 2021. Han har også udtalt (tidligere) at det vil være godt/fint for ham og Barca hvis de hentede en ung god 9'er. Så kunne han indkassere stille og roligt i næste sæson og så tage til US i 21.

INGEN vil give den løn han får: snart 34 etc...Og ingen vil give transfersum + noget der ligner førnævnte løn. Slet ikke med 1 år tilbage af kontrakten.

Derfor er han umulig at sælge og derfor kan man ikke bare lade ham gå uden kompensation, da han, lige meget hvor han så ville skrive kontrakt, ikke vil få den løn, som han har kontrakt på.

Om det så er grisk eller umoralsk, må man selv have sin holdning til...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster