Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

B-Freak skrev:
man aug 10, 2020 9:42 am
Ligner den her, den jeg har fået er bare fra 08/09 sæsonen

Billede
Super..

Og bryllups Picture?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af B-Freak »

SpillerSomMESSI skrev:
man aug 10, 2020 12:42 pm
B-Freak skrev:
man aug 10, 2020 9:42 am
Ligner den her, den jeg har fået er bare fra 08/09 sæsonen

Billede
Super..

Og bryllups Picture?
Billede
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det er dog noget af det kæreste og skønneste billede jeg har set længe!

Og så er du jo yngre end jeg troede.. ser du jo ihvertfald ud til! Og du ligner lidt Morten Bruun!!

Stort tillykke :)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af B-Freak »

SpillerSomMESSI skrev:
man aug 10, 2020 1:26 pm
Det er dog noget af det kæreste og skønneste billede jeg har set længe!

Og så er du jo yngre end jeg troede.. ser du jo ihvertfald ud til! Og du ligner lidt Morten Bruun!!

Stort tillykke :)
Haha tak, har dog aldrig hørt jeg ligner Morten Bruun :lol:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

B-Freak skrev:
man aug 10, 2020 2:04 pm
SpillerSomMESSI skrev:
man aug 10, 2020 1:26 pm
Det er dog noget af det kæreste og skønneste billede jeg har set længe!

Og så er du jo yngre end jeg troede.. ser du jo ihvertfald ud til! Og du ligner lidt Morten Bruun!!

Stort tillykke :)
Haha tak, har dog aldrig hørt jeg ligner Morten Bruun :lol:
Spitting image, jo..
Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kvoller »

SpillerSomMESSI skrev:
man aug 10, 2020 2:25 pm
B-Freak skrev:
man aug 10, 2020 2:04 pm
SpillerSomMESSI skrev:
man aug 10, 2020 1:26 pm
Det er dog noget af det kæreste og skønneste billede jeg har set længe!

Og så er du jo yngre end jeg troede.. ser du jo ihvertfald ud til! Og du ligner lidt Morten Bruun!!

Stort tillykke :)
Haha tak, har dog aldrig hørt jeg ligner Morten Bruun :lol:
Spitting image, jo..
Billede
Hahaha, det kan jeg faktisk godt se! :D Stort tillykke B-Freak!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Michman »

Selv om alt er lort lige nu vil jeg lige sige god sommer til jer alle. Håber det bliver bedre næste år..
Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Dytrax »

Kvoller skrev:
tors aug 13, 2020 11:20 am
SpillerSomMESSI skrev:
man aug 10, 2020 2:25 pm
B-Freak skrev:
man aug 10, 2020 2:04 pm
SpillerSomMESSI skrev:
man aug 10, 2020 1:26 pm
Det er dog noget af det kæreste og skønneste billede jeg har set længe!

Og så er du jo yngre end jeg troede.. ser du jo ihvertfald ud til! Og du ligner lidt Morten Bruun!!

Stort tillykke :)
Haha tak, har dog aldrig hørt jeg ligner Morten Bruun :lol:
Spitting image, jo..
Billede
Hahaha, det kan jeg faktisk godt se! :D Stort tillykke B-Freak!
Først og fremmest, Tillykke B-Freak...

Og med hensyn til Morten Bruun, så har vi endelig fået fastslået, hvad B i B-Freak står for... :mrgreen:

Undskyld alle de gange, hvor jeg har skrevet ufordelagtigt om dine evner som kommentator, det var ikke med vanilje. :grin:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Michman »

Jeg er deprimeret. For at være helt ærligt.. Barca er alt for mig. Man får ikke lavet en tattoo af Barcas logo på brystet for sjov.
Det gør bare nas for tiden. Det føles som et nasty breakup. Hvor du bare ikke kan gøre noget som helst..
Mistede også en ven i sidste uge.. Han var min overbo. Sød ældre herre. Han blev 65. Bad ham gå til læge om torsdagen. De fandt ham død fredag.. Begravelsen var hård. Alt imens prøver jeg på at finde et fucking job. Nu har de lukket det firma der hjælper folk som jeg i job (flexjob). Så nu styre kommunen det igen. Så det bliver et helved igen. Jeg ser ikke mine venner ret meget. Min ven Jacob er blevet far og han kan knap nok få sin egen daglig dag til at fungere, så han har ikke tid. Min ven Hc er en lidt underlig type. Hvis ikke du kontakter ham så sker der fuck all. Og jeg er ved at være lidt træt af det tbh. Livet er virkelig bare lort lige nu. Intet fungere. Jeg har ingen overskud. Jeg sidder foran min pc for det meste ellers går jeg en tur. Ensomheden er fucking hård. Og i en alder af 30 har jeg hverken job, uddannelse, kæreste, egen familie. Og jeg skal leve resten af det her liv med kroniske smerter.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Michman skrev:
lør aug 29, 2020 5:02 am
Jeg er deprimeret. For at være helt ærligt.. Barca er alt for mig. Man får ikke lavet en tattoo af Barcas logo på brystet for sjov.
Det gør bare nas for tiden. Det føles som et nasty breakup. Hvor du bare ikke kan gøre noget som helst..
Mistede også en ven i sidste uge.. Han var min overbo. Sød ældre herre. Han blev 65. Bad ham gå til læge om torsdagen. De fandt ham død fredag.. Begravelsen var hård. Alt imens prøver jeg på at finde et fucking job. Nu har de lukket det firma der hjælper folk som jeg i job (flexjob). Så nu styre kommunen det igen. Så det bliver et helved igen. Jeg ser ikke mine venner ret meget. Min ven Jacob er blevet far og han kan knap nok få sin egen daglig dag til at fungere, så han har ikke tid. Min ven Hc er en lidt underlig type. Hvis ikke du kontakter ham så sker der fuck all. Og jeg er ved at være lidt træt af det tbh. Livet er virkelig bare lort lige nu. Intet fungere. Jeg har ingen overskud. Jeg sidder foran min pc for det meste ellers går jeg en tur. Ensomheden er fucking hård. Og i en alder af 30 har jeg hverken job, uddannelse, kæreste, egen familie. Og jeg skal leve resten af det her liv med kroniske smerter.
Op med hovedet Michman. Det er ikke let, og slet ikke i disse tider med frustration og magtløshed. Men, tænk på dig selv, find en rytme og få det bedste ud af det. Folk ændrer sig, og nostalgien kan få fat i en engang imellem. Det er dejligt men man skal også bare vide at ting ikke kan forblive de samme. Jeg ser ikke mine venner så ofte som jeg vil, eller som jeg gjorde før. Nogle af dem fordi vi bare er vokset fra hinanden, andre fordi tiden ikke er der og vi alle har nogle nye prioriteter...

Og være stolt af den tatovering. Hvad enden der sker i klubben nu og i fremtiden så er det klubben vi holder med, modgang/medgang. Det er fucking hårdt men også noget af det bedste jeg ved. Vil ikke være foruden disse frustrationer de kan bringe mig men også de glæder de har bragt og vil bringe igen!

Vamos!
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Antimadridista »

Hej Michman.

Må jeg spørge dig om du har mulighed for at starte på en uddannelse?

Dine kroniske smerter, sætter de en begrænsning for nogle af de ting du mangler i dit liv?

Ift din ven med barn. Når man får børn, er der bare mange ting der bliver anderledes. Jeg vil foreslå dig at du viser interesse for det "nye liv" din ven har fået. Det kunne være en vej ind, til at I kan mødes lidt mere, stille og roligt.

God vind ellers.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kvoller »

Michman skrev:
lør aug 29, 2020 5:02 am
Jeg er deprimeret. For at være helt ærligt.. Barca er alt for mig. Man får ikke lavet en tattoo af Barcas logo på brystet for sjov.
Det gør bare nas for tiden. Det føles som et nasty breakup. Hvor du bare ikke kan gøre noget som helst..
Mistede også en ven i sidste uge.. Han var min overbo. Sød ældre herre. Han blev 65. Bad ham gå til læge om torsdagen. De fandt ham død fredag.. Begravelsen var hård. Alt imens prøver jeg på at finde et fucking job. Nu har de lukket det firma der hjælper folk som jeg i job (flexjob). Så nu styre kommunen det igen. Så det bliver et helved igen. Jeg ser ikke mine venner ret meget. Min ven Jacob er blevet far og han kan knap nok få sin egen daglig dag til at fungere, så han har ikke tid. Min ven Hc er en lidt underlig type. Hvis ikke du kontakter ham så sker der fuck all. Og jeg er ved at være lidt træt af det tbh. Livet er virkelig bare lort lige nu. Intet fungere. Jeg har ingen overskud. Jeg sidder foran min pc for det meste ellers går jeg en tur. Ensomheden er fucking hård. Og i en alder af 30 har jeg hverken job, uddannelse, kæreste, egen familie. Og jeg skal leve resten af det her liv med kroniske smerter.
Føler med dig <3

Se om du kan starte noget terapi af en art. Måske noget psykoterapi kan hjælpe, det bunder ikke så meget i at finde ud af, hvorfor du har det som du har det, for det lyder det til du godt ved. Men mere at arbejde med hvordan du håndterer følelserne. Jeg tænker ikke så meget at det er medicinsk, men måske få et rum, hvor du kan snakke, og hvor det kun handler om dig. Det kan være godt givet ud.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Michman »

Antimadridista skrev:
lør aug 29, 2020 11:33 am
Hej Michman.

Må jeg spørge dig om du har mulighed for at starte på en uddannelse?

Dine kroniske smerter, sætter de en begrænsning for nogle af de ting du mangler i dit liv?

Ift din ven med barn. Når man får børn, er der bare mange ting der bliver anderledes. Jeg vil foreslå dig at du viser interesse for det "nye liv" din ven har fået. Det kunne være en vej ind, til at I kan mødes lidt mere, stille og roligt.

God vind ellers.
Jeg har fået af vide af kommunen at jeg er afklaret og jeg ikke kan starte på en uddannelse. Så der står jeg lidt i dødvande.
Altså smerterne er der bare. Tog 30 kg på 3 måneder. Fibromyalgi er en bitch.

Tak for opbakningen drenge.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Dytrax »

Det er en hård omgang, Michman

For 15 år siden var jeg ude for en arbejdsulykke i forbindelse med mit job som driftsleder. Brækkede ryggen 3 forskellige steder, hofte og nakke fik også drøje smæk + knæskallen på venstre blev blev skubbet voldsomt. Med andre ord, gik jeg i stykker og endte derefter i en tilstand, jeg ikke havde forventet at skulle lære at kende: kroniske smerter.

Jeg gik i fire år, før det blev til terapi og en vej ud af de destruktive tankemønstre der opstod i kølvandet på ulykken og ikke mindst de kropslige og psykologiske følger det fik.

Jeg skal ikke kloge mig på, om terapi kunne være en løsning, men jeg ved, at det har hjulpet mange, der som du og jeg, har smerter tæt inde på livet.
For mit vedkommende, betød terapi, at jeg fik mod på en ny uddannelse og en anden retning i livet. Fik blandt andet også åbnet op for noget indestængt, idet jeg kommer fra en ... skal vi sige krydret opvækst, hvor vold, alkohol og svigt fyldte meget.

Jeg har haft stor glæde af meditation, yoga og terapi. Ja, jeg ved godt, at det lyder som om jeg også sælger duftende olier og røgelse, men det har haft en positiv effekt på kroppen og sindet - Bevægelse er mange ting.

Og med hensyn til vennen, er jeg enig med Anti. Der sker noget, når der kommer yngel til verden. Prioriteter ændrer sig og der er så mange nye ting at tage stilling til.

Fibromyalgi er en kæmpe bitch? Får du kropsbehandling af nogen art?

Og sorry for den mindre roman.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Antimadridista »

Det var da også en slemmer historie Dytrax!!

Kender selv alt til effekten, om du vil, af en dysfunktionel opvækst med deraf følger.

Vil også mene at terapi er en mulighed. Der er dog mange varianter og man skal helst have troen med sig. Altså troen på en virksom effekt ;-)

Har du mén ift førlighed?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster