14/8 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af abx »

Det her bliver starten til begyndelsen af en ny æra.

Men jeg håber faktisk af Museet på Camp Nou tager det her med som en mørk tid i klubbens historie. Det skal være en læring, så det aldrig gentager sig.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Og så håber jeg inderligt at vi får skippet dødvægten væk som så mange andre også skriver om.
Håber at Neymar kan købes på en eller anden måde og så må vi starte opbygningen med de unge og nye talenter.
Messi får desværre ikke drømmen om endnu en CHL opfyldt i denne klub, og afhængig af hvad der sker over sommeren tror jeg han nu overvejer at stille skoene.

Klubben har ødelagt vores renomme og Messis arv.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af B-Freak »

Dytrax skrev:
lør aug 15, 2020 3:41 am
Bartomeu will call for early elections. [Mundo Deportivo]
Har lige læst på MD og de siger at i stedet for Juni 2021 så vil han have valg omkring Marts 2021.

Hurra...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

abx skrev:
lør aug 15, 2020 8:48 am
Det her bliver starten til begyndelsen af en ny æra.

Men jeg håber faktisk af Museet på Camp Nou tager det her med som en mørk tid i klubbens historie. Det skal være en læring, så det aldrig gentager sig.
Helt enig, idet der tilsyneladende ikke blev hentet læring i forbindelse med Roma eller Liverpool. Og før det, hvordan den forkerte kurs blev plottet ind og fulgt, indtil kulmanitionen i aftes, hvor dén filosofi eller mangel på samme, ledte til et pinligt og skamfuldt exit fra en turnering, hvor vi ofte har været toneangivende.
Dét er vi ikke mere og fortidig hæder vinder ikke fodboldkampe for os i dag.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

B-Freak skrev:
lør aug 15, 2020 9:25 am
Dytrax skrev:
lør aug 15, 2020 3:41 am
Bartomeu will call for early elections. [Mundo Deportivo]
Har lige læst på MD og de siger at i stedet for Juni 2021 så vil han have valg omkring Marts 2021.

Hurra...
Det er så tarveligt og alligevel forventeligt af Barto. Han får det til at se ud som om, at han rent faktisk gør noget, men i virkeligheden, forbliver alt det samme.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Daluigi »

SpillerSomMESSI skrev:
lør aug 15, 2020 9:23 am
Og så håber jeg inderligt at vi får skippet dødvægten væk som så mange andre også skriver om.
Håber at Neymar kan købes på en eller anden måde og så må vi starte opbygningen med de unge og nye talenter.
Messi får desværre ikke drømmen om endnu en CHL opfyldt i denne klub, og afhængig af hvad der sker over sommeren tror jeg han nu overvejer at stille skoene.

Klubben har ødelagt vores renomme og Messis arv.
Messis arv vil aldrig nogensinde blive ødelagt. Holdet kollapsede med 8 mål. Det var en fodboldkamp. Slap af folkens.

Spændende hvad der kommer af ændringer nu. Dejligt hvis Pique smutter af sig selv!
Forumlegende

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

Nogen tager det ikke så tungt. Det er vel forskellige personligheder til udtryk.

Jeg er ikke for smart til at sige, at dette virkelig er et trist klimaks på en rædderlig deroute. 0-3 eller 1-4 havde været til at leve med.

Men 2-8..... :sad: Kan ikke mindes nogen storklub der tidligere har fået sådan en afklapsning! Real fik 0-4 af Liverpool for 10-12 år siden og 2-6 + 0-5 af os.

2-8 vil bare stå der altid. Om 3 måneder og 3 år, vil der blive talt om dette.

Håber sku de lammetæver resten også, Bayern.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Lopezzz »

Hvis vi skal overleve voldtægt mod Barca på de sociale medier så anbefaler jeg at vi går i modangreb.
Jeg har hele natten været efter haters og forsvaret vores klub undtagen ledelsen og trænerstaben.
Jeg fandt ud af at helt vildt mange mennesker, hvis ikke alle fans fra øvrige klubber i Europa ønskede vores fald.
Der er så mange haters som snakker lort om Messi. Det er helt uacceptabelt og derfor gik jeg efter dem. Heldigvis fik jeg også meget støtte af andre Barca fans på Insta, Twitter og YouTube.
Men fuck hvor er verden ond mod os lige nu. Det gøre ondt at se min næsten hele familie griner af mig og sender billeder og videoer om vores ydmygelse.
En holder med Arsenal, en med AC Milan, 2 holder med Bayern, ingen holder med Barca og siden jeg blev Barca fan for mange år siden har jeg kun hørt dårlig snak fra min familie, undtagen min mor som ikke ser sport. Det gøre fandme ondt.
Jeg har aldrig nogensinde sagt direkte noget dårligt til dem om Milan, Bayern og Arsenal. Tværtimod har jeg støttet dem hver gang de oplever nedgang, men det er slut nu.
Jeg var desværre nødt til at blokere en af mine fætre så de kan fucking lære det.
Men fuck it, Barca trøjen er klar og jeg skal på stranden. Al negativitet jeg møder på vejen får en mellemfinger
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Daluigi »

Man opdager i hvert fald hvor bitre og smålige mange andre fans er - Tænker at et 8-2 nederlag taler for sig selv. Hvis man har behov for at understrege det på diverse platforme og måder, så ligger der nok en god portion mindreværd og gemmer sig.
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af A$AP »

Reevenge skrev:
fre aug 14, 2020 9:25 pm
A$AP skrev:
fre aug 14, 2020 9:23 pm
Please giv mig Douglas tilbage og tag Semedo og Roberto.
Please ikke nævn Semedo og Roberto i samme ombæring; Semedo er ingen Alves, men han er lysår foran skoledrengen.
Det er altid nemt at være bagklog, men de er begge to lige middelmådige. Jeg har også været imponeret over Semedo's fart og teknik, men der er jo ikke andet. Der har ikke været andet i 2-3 år. Og så er der ofte kampe som i går, hvor han bliver totalt udstillet.

Højrebacken er stadig et kæmpe problem.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
lør aug 15, 2020 10:15 am
Nogen tager det ikke så tungt. Det er vel forskellige personligheder til udtryk.

Jeg er ikke for smart til at sige, at dette virkelig er et trist klimaks på en rædderlig deroute. 0-3 eller 1-4 havde været til at leve med.

Men 2-8..... :sad: Kan ikke mindes nogen storklub der tidligere har fået sådan en afklapsning! Real fik 0-4 af Liverpool for 10-12 år siden og 2-6 + 0-5 af os.

2-8 vil bare stå der altid. Om 3 måneder og 3 år, vil der blive talt om dette.

Håber sku de lammetæver resten også, Bayern.
Den gør ondt, synes jeg. Også selv om det bare er en fodboldkamp og livet går videre, som det jo gør. Men der ér noget ved det nederlag, der på én eller anden måde signalerer, at vi er nået til en korsvej. Jeg har fulgt holdet siden starten af 90'erne og kan ikke erindre, at have været så trist ovenpå et nederlag. Det kan måske skyldes, at der stadig var en god rest fodboldromantiker, der ét eller andet sted håbede på, at holdet på magisk vis ville genfinde den ånd, der for få år siden førte os til toppen af europæisk fodbold. Men Vidal er ikke Iniesta, Raki er ikke Xavi...Og så videre.

Hvad der kommer til at ske i klubben nu, er formentlig mere Barto-snak. Han lovede, efter Roma og Liverpool, at nu ville der ske noget, alt mens der så ikke skete noget. Samtidigt, har der i medierne snurret masser af rygter om, at Barto via snigveje har svinet truppen til og fører en slags guerillakrig med spillerne. Intet af det, er hvad man forventer af klubbens præsident. Jo, hvis han havde været orange og udstyret med en frisure af tørt halm...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

de Jong: : "This game showed that we have a lot of problems in our team. This can't be accepted, a lot will have to change. I want to say sorry to the fans. The way we played is a a disgrace for a club like Barcelona."

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af VicValde »

Daluigi skrev:
lør aug 15, 2020 10:02 am
SpillerSomMESSI skrev:
lør aug 15, 2020 9:23 am
Og så håber jeg inderligt at vi får skippet dødvægten væk som så mange andre også skriver om.
Håber at Neymar kan købes på en eller anden måde og så må vi starte opbygningen med de unge og nye talenter.
Messi får desværre ikke drømmen om endnu en CHL opfyldt i denne klub, og afhængig af hvad der sker over sommeren tror jeg han nu overvejer at stille skoene.

Klubben har ødelagt vores renomme og Messis arv.
Messis arv vil aldrig nogensinde blive ødelagt. Holdet kollapsede med 8 mål. Det var en fodboldkamp. Slap af folkens.

Spændende hvad der kommer af ændringer nu. Dejligt hvis Pique smutter af sig selv!
Haha at kalde det her “en fodboldkamp” og bede folk slappe af, er godt nok en underdrivelse af dimensioner. Det her er billedet på det totale kollaps, der har ligget og luret i klubben i 4 år!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Tello »

Dytrax skrev:
lør aug 15, 2020 10:57 am
de Jong: : "This game showed that we have a lot of problems in our team. This can't be accepted, a lot will have to change. I want to say sorry to the fans. The way we played is a a disgrace for a club like Barcelona."
Større nosser og bevidsthed end de ældre spillere.

Poch ind som træner, Font ind som præsident.

Suarez, Roberto, Vidal, Rakitic, Umtiti, Neto, Semedo, Alba, Firpo, Suarez og Braithwaite burde alle kyles ud.

Onana ind til mm.
Upamecamo til CB.
Ryk Pedri op.
Trincao fast.
Puig fast.
Fati fast.
Coutinho tilbage.
Lav en handel med De Ligt og noget den anden vej.


Eller HVAD FUCK VED JEG. BARE GØR NOGET! ET ELLER ANDET!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Daluigi »

VicValde skrev:
lør aug 15, 2020 11:17 am
Daluigi skrev:
lør aug 15, 2020 10:02 am
SpillerSomMESSI skrev:
lør aug 15, 2020 9:23 am
Og så håber jeg inderligt at vi får skippet dødvægten væk som så mange andre også skriver om.
Håber at Neymar kan købes på en eller anden måde og så må vi starte opbygningen med de unge og nye talenter.
Messi får desværre ikke drømmen om endnu en CHL opfyldt i denne klub, og afhængig af hvad der sker over sommeren tror jeg han nu overvejer at stille skoene.

Klubben har ødelagt vores renomme og Messis arv.
Messis arv vil aldrig nogensinde blive ødelagt. Holdet kollapsede med 8 mål. Det var en fodboldkamp. Slap af folkens.

Spændende hvad der kommer af ændringer nu. Dejligt hvis Pique smutter af sig selv!
Haha at kalde det her “en fodboldkamp” og bede folk slappe af, er godt nok en underdrivelse af dimensioner. Det her er billedet på det totale kollaps, der har ligget og luret i klubben i 4 år!
Haha at kalde Messis arv ødelagt, er godt nok en overdrivelse dimensioner.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster