14/8 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Tello »

Dytrax skrev:
lør aug 15, 2020 12:16 am
Mauricio Pochettino is the main candidate to replace Quique Setién. [RAC1]
Men hvad nytter det hvis han ingen magt har? Spillerne styrer lortet og Barto er mafioso. Vi har heller ingen penge til indkøb og flere spillere vi ALDRIG får solgt. Vi ender med Roberto, Rakitic, Vidal og Piqué i starteren alligevel. Han kan snakke Cruyff så tosset han vil, det gjorde de andre også. Det med Xavi tror jeg ikke på. Pep var en once in a lifetime.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Ronaldinho »

Der skal ske et kæmpe skift, både i ledelsen og spillertruppen. Egentlig burde nosseløse Barto starte med sig selv og træde af, så vi kan få et præsidentvalg. ALLE fra toppen skal udskiftes, ellers ender vi med de samme lappeløsninger år efter år.

Derudover skal alle løntunge, over the hill spillere skippes afsted til højstbydende. Fuck om der tabes store summer på dem, det er alligevel ikke muligt at vinde noget med disse mætte spillere. Og deres værdi vil utvivlsomt falde drastisk for hver sæson de fortsætter i klubben. Her tænker jeg specifikt på Pique, Griezmann, Alba, Busquets, Rakitic, Suarez, Roberto, Umtiti, Dembele og jeg har sikkert glemt et par navne. Kan også forstå, hvis det er ved at være tid til, at Messi prøver sig et eventyr i en anden stor liga. Lad ham jagte de store trofæer, mens vi går i rebuild mode de næste par år. Dette rod ledelsen har formået at skabe skal løses fra bunden. Og det kommer til at koste de næste par sæsoner, men hellere starte nu end at forsøge at løse det med en ny stjernespiller, som klubben har forsøgt på siden Neymar afgang. (Coutinho, Dembele, Griezmann og nu Martinez).
Ronaldinho Gaúcho

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af DeanCassady »

Ponte skrev:
lør aug 15, 2020 12:33 am
DeanCassady skrev:
fre aug 14, 2020 11:33 pm
Ponte skrev:
fre aug 14, 2020 11:14 pm
Folk der kan finde det mindste smil frem over det her, burde se sig selv ret grundigt i spejlet.
Jeg tror, vi er nået til et punkt, hvor der ikke er så meget andet at gøre. Vi har lidt og lidt i efterhånden fire år, og der har hidtil ikke været tegn på bedring. Det er decideret så tragikomisk, som noget nu kan være.
Hvor tragikomisk det end må være, så er det IMO fuldstændig usmageligt som tilhænger af klubben, at finde den mindste antydning for smil frem som nogen form for accept over et 8-2, effing 8-2!, nederlag til at håbe på ændringer. Og så er det sådan set ligegyldigt om modstanderen hedder Bayern München og at vi står i en CL kvartfinale. I aften handler ikke om hvor meget vi har lidt de seneste år, hvilken træner der skal skiftes, ledelse der skal gå af osv. Det her er en skamplet og en skændsel af usete dimensioner og en af, hvis ikke den, mørkeste dag i klubbens histore. Hvis man synes, at det var netop der her der skulle til, så mener jeg i den grad, at man skal kalde til selvransagelse.
Hvad er der ellers at gøre? Blive vred? Lægge sig ned og græde? Det hele er produkt af den samme smerte, så måden andre vælger at bearbejde faldet på er velsagtens fuldstændig irrelevant for dig.

Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor du skulle have mandat til at gøre dig til dommer over, hvordan andre tilhængere håndterer klubbens nuværende situation.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Lopezzz »

Altid noget at det ikke var Puta Madrid vi tabte til og at det ikke var finalen.
Lad os nu håbe at Bayern heller ikke vinder CL selvom de har mest fortjent det.
Jeg er med Guardiola hele vejen og håber på Leipzig i finalen
MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af DeanCassady »

Tello skrev:
lør aug 15, 2020 12:37 am
Dytrax skrev:
lør aug 15, 2020 12:16 am
Mauricio Pochettino is the main candidate to replace Quique Setién. [RAC1]
Men hvad nytter det hvis han ingen magt har? Spillerne styrer lortet og Barto er mafioso. Vi har heller ingen penge til indkøb og flere spillere vi ALDRIG får solgt. Vi ender med Roberto, Rakitic, Vidal og Piqué i starteren alligevel. Han kan snakke Cruyff så tosset han vil, det gjorde de andre også. Det med Xavi tror jeg ikke på. Pep var en once in a lifetime.
Enig. Tanken om Xavi er fin, men pladderromantisk og ikke fulgt af nogen form for garantier. Det er da muligt, at han er up for the job, men vi kan simpelthen ikke bare blindt smide alle vores æg i hans kurv og så krydse et par fingre. Der skal skiftes ud på alle tre niveauer; ledelse, træner og spillere. Og det er noget af en opgave.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har besluttet at være vågen hele natten fordi jeg har lyst til at ydmyge mig selv.
Men i morgen tager jeg min Barca trøje på, løfter hovedet, kigger frem og fortsætter. Der er ikke andet at gøre.

VISCA BARCA
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Tello »

Lopezzz skrev:
lør aug 15, 2020 12:58 am
Jeg har besluttet at være vågen hele natten fordi jeg har lyst til at ydmyge mig selv.
Men i morgen tager jeg min Barca trøje på, løfter hovedet, kigger frem og fortsætter. Der er ikke andet at gøre.

VISCA BARCA
Du vil højst sandsynligt opleve en ny form for udslæt ved at tage den trøje på huden. De kalder den Baymün-8-2. Kræver vist nok en speciel salve eller noget.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Ponte »

DeanCassady skrev:
lør aug 15, 2020 12:47 am
Ponte skrev:
lør aug 15, 2020 12:33 am
DeanCassady skrev:
fre aug 14, 2020 11:33 pm
Ponte skrev:
fre aug 14, 2020 11:14 pm
Folk der kan finde det mindste smil frem over det her, burde se sig selv ret grundigt i spejlet.
Jeg tror, vi er nået til et punkt, hvor der ikke er så meget andet at gøre. Vi har lidt og lidt i efterhånden fire år, og der har hidtil ikke været tegn på bedring. Det er decideret så tragikomisk, som noget nu kan være.
Hvor tragikomisk det end må være, så er det IMO fuldstændig usmageligt som tilhænger af klubben, at finde den mindste antydning for smil frem som nogen form for accept over et 8-2, effing 8-2!, nederlag til at håbe på ændringer. Og så er det sådan set ligegyldigt om modstanderen hedder Bayern München og at vi står i en CL kvartfinale. I aften handler ikke om hvor meget vi har lidt de seneste år, hvilken træner der skal skiftes, ledelse der skal gå af osv. Det her er en skamplet og en skændsel af usete dimensioner og en af, hvis ikke den, mørkeste dag i klubbens histore. Hvis man synes, at det var netop der her der skulle til, så mener jeg i den grad, at man skal kalde til selvransagelse.
Hvad er der ellers at gøre? Blive vred? Lægge sig ned og græde? Det hele er produkt af den samme smerte, så måden andre vælger at bearbejde faldet på er velsagtens fuldstændig irrelevant for dig.

Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor du skulle have mandat til at gøre dig til dommer over, hvordan andre tilhængere håndterer klubbens nuværende situation.
Hvordan kan det være irrelevant for mig når det ytres her? Jeg er enig i, at hvordan i aften bliver bearbejdet er op til enkeltmand, du kan jo også ræse ned og se ledelsen i øjnene hvis det er det du finder rigtigt. Det eneste mandat jeg har, er at kommentere på hvad der bliver kommenteret på herinde nøjagtig som du selv har. Jeg argumenterer for, at i aften IMO stikker langt udover udskiftning af træner og ledelse. Så kan du være enig eller det modsatte, det står dig frit for - men min holdning er stadig den samme. Så hvis du vil bruge dommer tesen, så tænk selv over hvilke kort du render rundt med i baglommen.
Senest rettet af Ponte lør aug 15, 2020 1:06 am, rettet i alt 1 gang.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af DeanCassady »

Thiago spillede i øvrigt en fremragende kamp. Det gør stadig en smule ondt at se ham i en anden trøje.
Robert Zimmerman

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af emo »

En ting der er pinligt, det er at lukke 8 mål ind i en kamp. Det gør man ikke som Barcelona. Tak for denne gang ledelse og Setien.
Allez...

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af DeanCassady »

Ponte skrev:
lør aug 15, 2020 1:05 am
DeanCassady skrev:
lør aug 15, 2020 12:47 am
Ponte skrev:
lør aug 15, 2020 12:33 am
DeanCassady skrev:
fre aug 14, 2020 11:33 pm
Ponte skrev:
fre aug 14, 2020 11:14 pm
Folk der kan finde det mindste smil frem over det her, burde se sig selv ret grundigt i spejlet.
Jeg tror, vi er nået til et punkt, hvor der ikke er så meget andet at gøre. Vi har lidt og lidt i efterhånden fire år, og der har hidtil ikke været tegn på bedring. Det er decideret så tragikomisk, som noget nu kan være.
Hvor tragikomisk det end må være, så er det IMO fuldstændig usmageligt som tilhænger af klubben, at finde den mindste antydning for smil frem som nogen form for accept over et 8-2, effing 8-2!, nederlag til at håbe på ændringer. Og så er det sådan set ligegyldigt om modstanderen hedder Bayern München og at vi står i en CL kvartfinale. I aften handler ikke om hvor meget vi har lidt de seneste år, hvilken træner der skal skiftes, ledelse der skal gå af osv. Det her er en skamplet og en skændsel af usete dimensioner og en af, hvis ikke den, mørkeste dag i klubbens histore. Hvis man synes, at det var netop der her der skulle til, så mener jeg i den grad, at man skal kalde til selvransagelse.
Hvad er der ellers at gøre? Blive vred? Lægge sig ned og græde? Det hele er produkt af den samme smerte, så måden andre vælger at bearbejde faldet på er velsagtens fuldstændig irrelevant for dig.

Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor du skulle have mandat til at gøre dig til dommer over, hvordan andre tilhængere håndterer klubbens nuværende situation.
Hvordan kan det være irrelevant for mig når det ytres her? Jeg er enig i, at hvordan i aften bliver bearbejdet er op til enkeltmand, du kan jo også ræse ned og se ledelsen i øjnene hvis det er det du finder rigtigt. Det eneste mandat jeg har, er at kommentere på hvad der bliver kommenteret på herinde nøjagtig som du selv har. Jeg argumenterer for, at i aften IMO stikker langt udover udskiftning af træner og ledelse. Så kan du være enig eller det modsatte, det står dig frit for - men min holdning er stadig den samme. Så hvis du vil bruge dommer tesen, så tænk selv over hvilke kort du render rundt med i baglommen.
Det kan være irrelevant, fordi du forsøger at gøre dig klog på noget, du ingenlunde har mandat til.

Du er fri til at tænke, hvad du vil. Det er netop min pointe. Men du spilder vores tid, når du ganske patroniserende begynder at fortælle andre, hvordan de skal håndtere en (krise)situation som denne.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Ponte »

DeanCassady skrev:
lør aug 15, 2020 1:09 am
Ponte skrev:
lør aug 15, 2020 1:05 am
DeanCassady skrev:
lør aug 15, 2020 12:47 am
Ponte skrev:
lør aug 15, 2020 12:33 am
DeanCassady skrev:
fre aug 14, 2020 11:33 pm
Ponte skrev:
fre aug 14, 2020 11:14 pm
Folk der kan finde det mindste smil frem over det her, burde se sig selv ret grundigt i spejlet.
Jeg tror, vi er nået til et punkt, hvor der ikke er så meget andet at gøre. Vi har lidt og lidt i efterhånden fire år, og der har hidtil ikke været tegn på bedring. Det er decideret så tragikomisk, som noget nu kan være.
Hvor tragikomisk det end må være, så er det IMO fuldstændig usmageligt som tilhænger af klubben, at finde den mindste antydning for smil frem som nogen form for accept over et 8-2, effing 8-2!, nederlag til at håbe på ændringer. Og så er det sådan set ligegyldigt om modstanderen hedder Bayern München og at vi står i en CL kvartfinale. I aften handler ikke om hvor meget vi har lidt de seneste år, hvilken træner der skal skiftes, ledelse der skal gå af osv. Det her er en skamplet og en skændsel af usete dimensioner og en af, hvis ikke den, mørkeste dag i klubbens histore. Hvis man synes, at det var netop der her der skulle til, så mener jeg i den grad, at man skal kalde til selvransagelse.
Hvad er der ellers at gøre? Blive vred? Lægge sig ned og græde? Det hele er produkt af den samme smerte, så måden andre vælger at bearbejde faldet på er velsagtens fuldstændig irrelevant for dig.

Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor du skulle have mandat til at gøre dig til dommer over, hvordan andre tilhængere håndterer klubbens nuværende situation.
Hvordan kan det være irrelevant for mig når det ytres her? Jeg er enig i, at hvordan i aften bliver bearbejdet er op til enkeltmand, du kan jo også ræse ned og se ledelsen i øjnene hvis det er det du finder rigtigt. Det eneste mandat jeg har, er at kommentere på hvad der bliver kommenteret på herinde nøjagtig som du selv har. Jeg argumenterer for, at i aften IMO stikker langt udover udskiftning af træner og ledelse. Så kan du være enig eller det modsatte, det står dig frit for - men min holdning er stadig den samme. Så hvis du vil bruge dommer tesen, så tænk selv over hvilke kort du render rundt med i baglommen.
Det kan være irrelevant, fordi du forsøger at gøre dig klog på noget, du ingenlunde har mandat til.

Du er fri til at tænke, hvad du vil. Det er netop min pointe. Men du spilder vores tid, når du ganske patroniserende begynder at fortælle andre, hvordan de skal håndtere en (krise)situation som denne.
Kom ned fra hesten kammerat. Jeg forventer ikke, at alle er enige i mine holdninger, men stop med at bruge "vores" i dit angreb.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af B-Freak »

Bum bum
❗The board of directors is seriously considering calling for the elections this year. [@quimdomenech]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

Bartomeu will call for early elections. [Mundo Deportivo]

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Kubala »

Ansættelse af trænere har været skidt siden Tito. Tata, LE, Valverde og nu Setién. Og spillerkøb har sådan ca. været skidt siden 2012. De seneste sæsoner har det været virkelig skidt med spillerkøb. Denne ledelse burde have gået af for længst. Allerede dengang, hvor alle skandalerne rullede med Rosell.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster