14/8 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Reevenge »

Nå, drenge jeg vil game noget RDR2 og græde mig selv i søvn. Godnat

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Rekick »

Savner satme noget fart oppe foran som ville kunne gøre en forskel mod en så høj forsvarskæde...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Lopezzz »

Daluigi skrev:
fre aug 14, 2020 9:44 pm
Mentaliteten på dette her mætte gamle mandskab kommer frem til fuld skue i dag. Når vi skabte en masse chancer ved 1-1, men knækker FULDSTÆNDIG sammen så snart Bayern scorer til 2-1.... Det er samme mønster som de sidste 3 år i CL, og klubben har intet gjort for at arbejde på det.
Bayern har også et gammel mandskab men de er aldrig mætte.
Messi og Suarez sikkert tænker lige nu på deres luksus yacht på Ibiza
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

Stort set det samme hold, har Real taget om nosserne og bare holdt fast. Igen og igen.

Pique, Alba, Busi, Roberto, Suarez. Er I søde at støvsuge det kinesiske marked for ledige stillinger. Mange tak.

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Ialocin »

Nå det var vel forventet. Når vi møder et hold med et velfungerende genpres og offensive kvaliteter så falder vi sammen. Jublede ikke engang rigtig ved målet til 1-1, fordi jeg vidste godt vi ville rende ind i en afklapsning. Sergi Roberto og Busquets er så pisse ringe, og Vidal tror åbenbart han er angriber. Suarez er også en færdig mand.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

Antimadridista skrev:
fre aug 14, 2020 4:59 pm
Husk:

Alene det at Real og Cris er ude, gør det til en skøn slutrunde :glad:
Glem for øvrigt denne...... :oops:

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af JHMark »

For første gang i lang tid møder Barca et hold, som er fuldstændig kynisk og ikke er bange for Barcas hold. Bayern spiller som de spiller og den tyske maskine er effektiv.
Barca er forfærdelige, men hold da kæft hvor er Bayern også gode og de er overalt på banen med fart, teknik og hele pakken.

Det bliver spændende at se om det fortsætter sådan i 2. halvleg, for så bliver det jo 7-1.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af B-Freak »

Hahaha hold nu kæft tv3

"Er det her en æra der slutter?"

De siger det hver gang vi taber i CL
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Daluigi »

Personligt forstår jeg ikke helt folk som er så triste lige nu. Det her har været tydeligt lige siden dag 1 med Valverde? Man har forsømt at forynge truppen, samtidig med at man har smidt La Masia fuldstændig af helvede til med Galactico køb af en masse flotte navne med trøjesalg til følge. Man har kopieret Reals grinagtige koncept fra 00’erne, der heller ikke dengang virkede prangende.

Så bliver man holdt kunstigt i live af en decideret enmandshær i historisk særklasse, alt imens folk omkring klubben har mere travlt med økonomiske tiltag end sportslige.... For hvad er Barcas koncept efterhånden?.. Jeg aner det ikke. Jeg aner ikke hvad spillestilen er og jeg er blevet en smule ligeglad på nuværende tidspunkt, eftersom det absolut eneste der underholder mig ved holdet er Lionel Messi.

Spillerne i Barca har skabt historiens bedste hold. Indiskutabelt. Flere af dem har på baggrund af disse meritter fået lov at hænge 5-6 år for længe... Det er decideret absurd, og som fan ved man næsten ikke om man skal grine eller græde?.. For det er realiteterne vi alle kender. Når man så møder intense hold som Bayern, City... Ja sågar fucking Real Madrid efterhånden, så taber man simpelthen på ren vilje, hurtighed og SULT!

Barcelona er færdige. Der går nogle år med et nyt koncept og en ny trup, før vi kan forvente at vinde i Europa igen. Spanien skal vi sikkert nok holde os kørende nogenlunde i, da intensiteten ikke er ligeså stærk som mod de bedste i Europa.
Forumlegende

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af whidgee »

Hvor er alle dem der beskyldte Valverde for vores problemer?

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Kvoller »

B-Freak skrev:
fre aug 14, 2020 9:53 pm
Hahaha hold nu kæft tv3

"Er det her en æra der slutter?"

De siger det hver gang vi taber i CL
Den æra sluttede vel egentlig for good i Liverpool?

100% enig med Daluigi

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

Daluigi skrev:
fre aug 14, 2020 9:53 pm
Personligt forstår jeg ikke helt folk som er så triste lige nu. Det her har været tydeligt lige siden dag 1 med Valverde? Man har forsømt at forynge truppen, samtidig med at man har smidt La Masia fuldstændig af helvede til med Galactico køb af en masse flotte navne med trøjesalg til følge. Man har kopieret Reals grinagtige koncept fra 00’erne, der heller ikke dengang virkede prangende.

Så bliver man holdt kunstigt i live af en decideret enmandshær i historisk særklasse, alt imens folk omkring klubben har mere travlt med økonomiske tiltag end sportslige.... For hvad er Barcas koncept efterhånden?.. Jeg aner det ikke. Jeg aner ikke hvad spillestilen er og jeg er blevet en smule ligeglad på nuværende tidspunkt, eftersom det absolut eneste der underholder mig ved holdet er Lionel Messi.

Spillerne i Barca har skabt historiens bedste hold. Indiskutabelt. Flere af dem har på baggrund af disse meritter fået lov at hænge 5-6 år for længe... Det er decideret absurd, og som fan ved man næsten ikke om man skal grine eller græde?.. For det er realiteterne vi alle kender. Når man så møder intense hold som Bayern, City... Ja sågar fucking Real Madrid efterhånden, så taber man simpelthen på ren vilje, hurtighed og SULT!

Barcelona er færdige. Der går nogle år med et nyt koncept og en ny trup, før vi kan forvente at vinde i Europa igen. Spanien skal vi sikkert nok holde os kørende nogenlunde i, da intensiteten ikke er ligeså stærk som mod de bedste i Europa.
Du har ret. Er dog stadig trist...

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af SIOUX »

Bagud 4-1. Lad os da smide Grissen på banen :wtf:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Daluigi »

whidgee skrev:
fre aug 14, 2020 9:58 pm
Hvor er alle dem der beskyldte Valverde for vores problemer?
Han har da en KÆÆÆÆMPE andel i den. Kan alle som har fulgt klubben ordentligt se.
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Lopezzz »

Griezman :wtf: :wtf: jeg slukker
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster