14/8 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af DeanCassady »

Den reelle spillerkvalitet er nemlig mere lige, end folk umiddelbart mener. Men Bayern ser alligevel stærkere ud. Gnabry har været fremragende hele sæsonen og han, Lewandowski og Müller er en farlig, farlig trio. Coman er jeg umiddelbart ikke synderligt bange for, men hans fart er naturligvis noget, man skal passe på. Kimmich, mener jeg, er bedre på midtbanen end backen, så Pavards fravær er måske en fin ting for os. Han er dog stadig en vanvittigt dygtig spiller, der formentlig ender med at pakke Griezmann fint ind. Davies har været flyvende denne sæson, og nærmer sig at være verdens næstbedste venstreback efter Robertson. Vanvittig fart, vanvittig angrebslyst.

Omvendt vil jeg sige, at Piqué notorisk præsterer bedre mod mere tunge ni'ere end mod små vævre typer, så det er måske ikke helt utænkeligt, at han kan holde relativt godt styr på Lewandowski.

Meget afhænger af Messi. Jeg forventer ikke, at Suárez for alvor dukker op, så det vil kræve en yderst disciplineret indsats og en smule stjernestøv fra vores argentiner.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

Husk:

Alene det at Real og Cris er ude, gør det til en skøn slutrunde :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Michman »

Jeg tager over til min far og ser kampen.. I det mindste er det gratis mad.. Så får man da lidt med i aften..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af A$AP »

Håber det bliver Griezmann og ikke Roberto. Det skal ikke blive endnu en Valverde kujon kamp, hvor vi bare lader os overrumble. Lad os i det mindste gå ud med manér og kæmpe for det. Bayerns defensiv er også shaky, den skal presses og udfordres.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Lopezzz »

Michman skrev:
fre aug 14, 2020 5:15 pm
Jeg tager over til min far og ser kampen.. I det mindste er det gratis mad.. Så får man da lidt med i aften..
Jeg har tænkt på det samme men min far er kæmpe Bayern fan og han har allerede sagt at de er i finalen mod Leipzig :grin:
Jeg tror at jeg tager over til ham bare for at driller ham :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

A$AP skrev:
fre aug 14, 2020 5:17 pm
Håber det bliver Griezmann og ikke Roberto. Det skal ikke blive endnu en Valverde kujon kamp, hvor vi bare lader os overrumble. Lad os i det mindste gå ud med manér og kæmpe for det. Bayerns defensiv er også shaky, den skal presses og udfordres.
Jeg er fuldstændig enig. Dø med støvlerne på.

Med hensyn til aftensmad, som andre er inde på, står den på hjemmelavet pizza, hygge med vovsen og FIFA, indtil det er tid til fodbold i fjerneren.
Er ikke en skid overtroisk, men hver gang jeg har spist pizza med kartoffel på, har vi vundet... :eek: :grin:

Så nu spiser jeg kartofler med lidt dej nedenunder.

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Ialocin »

Dytrax skrev:
fre aug 14, 2020 6:01 pm
A$AP skrev:
fre aug 14, 2020 5:17 pm
Håber det bliver Griezmann og ikke Roberto. Det skal ikke blive endnu en Valverde kujon kamp, hvor vi bare lader os overrumble. Lad os i det mindste gå ud med manér og kæmpe for det. Bayerns defensiv er også shaky, den skal presses og udfordres.
Jeg er fuldstændig enig. Dø med støvlerne på.

Med hensyn til aftensmad, som andre er inde på, står den på hjemmelavet pizza, hygge med vovsen og FIFA, indtil det er tid til fodbold i fjerneren.
Er ikke en skid overtroisk, men hver gang jeg har spist pizza med kartoffel på, har vi vundet... :eek: :grin:

Så nu spiser jeg kartofler med lidt dej nedenunder.
I det mindste er det en relativ let ret at lave. Havde været trist, hvis du skulle ud i en eller anden simre-ret hver gang Barcelona spillede :D

OT: Jeg frygter det værste, men forhåbentlig kan holdet sætte sig op til sådan en vind-eller-forsvind kamp. Desværre er det sjældent vi er gode væk fra Camp Nou. Vores statistik i Champions League på udebane de seneste mange år må være ret horribel.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

Ialocin skrev:
fre aug 14, 2020 6:45 pm
Dytrax skrev:
fre aug 14, 2020 6:01 pm
A$AP skrev:
fre aug 14, 2020 5:17 pm
Håber det bliver Griezmann og ikke Roberto. Det skal ikke blive endnu en Valverde kujon kamp, hvor vi bare lader os overrumble. Lad os i det mindste gå ud med manér og kæmpe for det. Bayerns defensiv er også shaky, den skal presses og udfordres.
Jeg er fuldstændig enig. Dø med støvlerne på.

Med hensyn til aftensmad, som andre er inde på, står den på hjemmelavet pizza, hygge med vovsen og FIFA, indtil det er tid til fodbold i fjerneren.
Er ikke en skid overtroisk, men hver gang jeg har spist pizza med kartoffel på, har vi vundet... :eek: :grin:

Så nu spiser jeg kartofler med lidt dej nedenunder.
I det mindste er det en relativ let ret at lave. Havde været trist, hvis du skulle ud i en eller anden simre-ret hver gang Barcelona spillede :D

OT: Jeg frygter det værste, men forhåbentlig kan holdet sætte sig op til sådan en vind-eller-forsvind kamp. Desværre er det sjældent vi er gode væk fra Camp Nou. Vores statistik i Champions League på udebane de seneste mange år må være ret horribel.
:lol:

Og OT:

Nej, vi har ikke været overbevisende på nogen måde og jeg frygter, at det i dén grad kommer til udtryk mod et godt kørende mandskab som Bayern.
Håber, naturligvis, på sejr, men har det samtidig sådan, at det virker lidt umuligt.

Men den følelse sad også i kroppen, dengang PSG blev besejret. Der var vi dog hjemme og havde bedre slagkraft i front.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af A$AP »

Oh well. Håber det bliver Setiens sidste kamp.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Reevenge »

A$AP skrev:
fre aug 14, 2020 7:56 pm
Oh well. Håber det bliver Setiens sidste kamp.
Præcis samme indstilling jeg har til dagens kamp, især med startopstillingen in mente. Hold kæft en nosseløs gammel nar, han er værre end Valverde i min optik, netop fordi han på forhånd vidste at Valverde og Barca var et mismatch og at fanbasen ville tilbage til den Cruyffisme han påstod at dyrke som en rendyrket idealist.

Setien er altså virkelig en mand uden format, på tide at bringe yngre trænere i spil, da de gamle stort set alle ryster i den forstørrede prostata så snart trænersædet er deres. En Nagelsmann, Lampard, David Nielsen agtig type ville være forfriskende; men Xavi venter på Font i 21 hvilket jeg godt kan forstå.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af DeanCassady »

Krydser personligt fingre for Bielsa. Der er ikke meget pis med ham, og han går ikke på kompromis med spillestilen. Om vi ville vinde noget, ved jeg ikke, men vi ville i hvert fald begynde at ligne os selv igen.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:
fre aug 14, 2020 8:16 pm
Krydser personligt fingre for Bielsa. Der er ikke meget pis med ham, og han går ikke på kompromis med spillestilen. Om vi ville vinde noget, ved jeg ikke, men vi ville i hvert fald begynde at ligne os selv igen.

Bielsa (obi wan!) tænker jeg gerne vil "fuldføre" sit Leeds projekt, men umiddelbart tænker jeg godt han kunne overtales til en udfordring der lyder på: 1 sæson, nok ik mere...

Men har vi truppen til ham?

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af DeanCassady »

Det er svært at sige. Han har - så vidt jeg ved - ikke forlænget med Leeds endnu, så måske han sidder og venter på en henvendelse fra Barça?

Med et par gode indkøb tror jeg godt, at det kunne se pænt ud med ham.
Robert Zimmerman

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af DeanCassady »

Det bliver i øvrigt en grim affære med den midtbane Setién stiller op med i dag.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

Det bliver i det hele taget en grim affære, tror jeg. I hvert fald set med Barcelona-briller.

Nå men, sidste dag med Tante Møghe på sidelinjen. :grin:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster