Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

SpillerSomMESSI skrev:
man aug 10, 2020 12:54 pm
https://www.sport.es/en/news/barca/the- ... er-8069957

Det er en spiller jeg rigtig gerne vil have til klubben!

------------ De Jong ------------
-- B. Silva ----------- Puig -----
- Messi---Abumeyang- Neymar
Meeeen, altså Aubemayang og Neymar oveni B. Silva? Vi vinder næppe i Eurojakcpot flere gange.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

PuyolErGud skrev:
man aug 10, 2020 1:43 pm
SpillerSomMESSI skrev:
man aug 10, 2020 12:54 pm
https://www.sport.es/en/news/barca/the- ... er-8069957

Det er en spiller jeg rigtig gerne vil have til klubben!

------------ De Jong ------------
-- B. Silva ----------- Puig -----
- Messi---Abumeyang- Neymar
Meeeen, altså Aubemayang og Neymar oveni B. Silva? Vi vinder næppe i Eurojakcpot flere gange.
Griezmann, Vidal, Rakitic, Roberto, Alena, Dembele, Neto sælges..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

SpillerSomMESSI skrev:
man aug 10, 2020 2:21 pm
PuyolErGud skrev:
man aug 10, 2020 1:43 pm
SpillerSomMESSI skrev:
man aug 10, 2020 12:54 pm
https://www.sport.es/en/news/barca/the- ... er-8069957

Det er en spiller jeg rigtig gerne vil have til klubben!

------------ De Jong ------------
-- B. Silva ----------- Puig -----
- Messi---Abumeyang- Neymar
Meeeen, altså Aubemayang og Neymar oveni B. Silva? Vi vinder næppe i Eurojakcpot flere gange.
Griezmann, Vidal, Rakitic, Roberto, Alena, Dembele, Neto sælges..
Måske i FM, men ikke som det ser ud nu med Corona.
Vi kommer måske af med Vidal, Raktic og så Coutinho på lån igen, det er så det :roll:

Det kommer til at blive et dårligt transfer vindue :thumbdown:
Så næste sæson skal bare overstås. :sad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
man aug 10, 2020 2:21 pm
PuyolErGud skrev:
man aug 10, 2020 1:43 pm
SpillerSomMESSI skrev:
man aug 10, 2020 12:54 pm
https://www.sport.es/en/news/barca/the- ... er-8069957

Det er en spiller jeg rigtig gerne vil have til klubben!

------------ De Jong ------------
-- B. Silva ----------- Puig -----
- Messi---Abumeyang- Neymar
Meeeen, altså Aubemayang og Neymar oveni B. Silva? Vi vinder næppe i Eurojakcpot flere gange.
Griezmann, Vidal, Rakitic, Roberto, Alena, Dembele, Neto sælges..
Du har lagt mærke til Barthos udmeldinger om 30% nedgang i indtægter ik;)

Men lad os gå den igennem.

Griez,
Tror næppe på mere end max 70m€, hvilket også er højt sat jævnfør alder og præstation i seneste sæson.

Vidal,
Max 10m€ pga udløb om 1 år og høje alder. Kina kunne ændre på det selvfølgelig!

Rakitic,
Vil tydeligvis til Sevilla. Tror gerne han sidder på bænken i et år, hvis det er hvad der kræves. Så 0m€

Roberto
Syntes intet man har hørt om at han gerne ville væk. Selv ikke sæson efter sæson på uvant position, har pisset ham af. Så meget urealistisk. Hans værdi er vel heller ikke meget højere end 25m€ i nuværende marked.

Alena,
15m€ i nuværende marked og med det niveau han foreløbig har vist han indeholder.

Dembele,
Meget lille chance for at nogen vil købe ham, med den skadeshistorik! I bedste fald en leje med købsoption. Denne option skal nok ikke være meget højere end 50-60 m€. Vel at mærke, hvis lejen går godt.

Neto,
15 m€ max.

Så 135m€ optimalt set (og halv urealistisk) for griez, vidal, roberto, alena og neto. Det er sandsynligvis ikke engang nok til Ney.

Endvidere, når ikke engang Cou kan sælges, så er markedet sku hårdt.

Men ville personligt elske at de kom, Ney, Abu og Silva.

Tror dog vi må håbe på de unge i stedet (puig, fati, pedri og trincao) og indse, at fremfor at Messi får 2-3 afsluttende sæsoner, med super sidekicks, så bliver det nogle år, hvor han/messi, sørger for at fodre/oplære de unge og holde skuden på rimelig kurs inden han stopper i ca 2022/2023.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Jeg tror vi skal se lidt anderledes på vores trup med vores økonomi in mente.

Jeg må henvise på hvad Flick har formået i Bayern og må ty til, at en træner kan formå det samme.
Han har jo egentlig formået at forvandle hele holdet fra et, hvor man dømte Müller, Boateng færdige - samt har fået ændret spørgsmåltegn til om Gorezka, Sule, Hernandez, Alaba m.fl. var færdige i klubben - til at alle mand præsterer.

Og det er mentale ting, som han har ændret. Små ting offensivt - men hvor han har fremhævet det kreative - og vigtigst af alt - og som vi snart skal konkurrere imod - så har han ændret presspillet og arbejdet uden bold, hvor de har været exceptionel gode.

Så jeg ville egentlig helst have, at man fokuserede på at få folk til at præstere bedre - for kvaliteten er bestemt til stede.
Og det handler om at bruge folk rigtigt - ud fra hvor de er i deres niveau. Og acceptere at alderen trykker og har ændret folk. Så de skal beskyttes taktisk - her tænker jeg på Busquets og Suarez - som mangler fart, men som har kæmpe erfaring.

Jeg synes jo, at man har både kvalitet og bredde:

GK: Mats/Neto : intet at ændre. Verdens bedste keeper + billig reserve. Ordentligt bud på Neto - ryk Pena op.

HB: Semedo/Roberto : Semedo er på radaren i PSG og City. Så han har jo kvaliteter. Vi ser det også momentvis. Han har fart, en god alder og erfaring. Jeg tror at i det rette setup, så kan Semedo blive den nøgleback vi mangler.
Og ligeledes har jeg svært ved at se, hvem vi "kan" hente - post corona, som er bedre end Semedo.

CB: Pique, Lenglet, Umtiti og Araujo : Støtter op om klubben afgørelse om at få Umtiti videre og få young-blood ind. Garcia kunne være interessant, da det kunne ligne en ny Pique.
Ideelt set, så ville jeg gerne have man arbejdede hen imod udskiftning af Pique. Synes han er for langsom.
Så en CB med fart kunne være fedt. Kender ikke lige Garcias potentiale.

VB: Alba og Firpo. De burde kunne løse opgaverne. Igen rent taktisk kunne løfte dem. Godt bud på Firpo, fino, så rykkes Miranda op.

DM: Jeg så gerne, at vi arbejdede mod generationsskiftet her. Få implementeret De Jong rigtigt - og Busquets med rotation. Og nærstudere hvor Jong var SÅ vild i Ajax. Han var en øjenåbner i hele europa. Vi har en usleben diamant.

CM: Jeg synes man skulle få implementeret Puig i starteren. Viser enormt potentiale. Og så en Coutinho bør satses på, når man ser på alternativet, som er 50% supplement på lønnen i Arsenal. Det er HELT hen i vejret. Men han har kvalitet og kan blomstre med de rette taktiske instrukser. Og så kommer Pjanic jo til. Ja - ved ikke hvad jeg skal forvente.

Puig - Cou ville være en oplagt midtbane. Og så mener jeg at Alena bør have en fremtid. Ung, sulten og viste også potentiale i første del af sæsonen.
Vidal er en fin "bryder" af en teknisk midtbane. Byder ind med andre egenskaber og kan vende en kamp. Så ham også gerne som 6'er også - med sin energi og defensive arbejdsomhed.
Trincao kan også byde ind med fart, teknik og spille som en "teknisk" midtbane.

Angrebet er største kabale jo. Der er noget uforløst i Griezmann - og der er noget potentiale at hente. Der er ligeledes noget potentiale i Fati, som skal udvikles - og der en række ubekendte i Pedri og Trincao - og ligeledes i Dembele.

Suarez tror jeg går en svær sæson i møde. Men ville gerne se Griez i en længere periode som 9'er. Det frigiver en kantplads og jeg tror, at Griez indeholder noget kvalitet i den her "falde ned i banen" rolle, som Suarez har det sværere og sværere med.

Det åbner venstrekanten - og den kan vi jo give til Fati. Men er han klar til fast spilletid? Tvivler jeg på. Min konklusion er derfor, at man bør sætte ALT ind på Neymar. Vi ved præcis hvad vi får. En kæmpe trussel både individuelt og kollektivt (JA, tror på at han vil være så dedikeret og motiveret) og én, som kan tage presset fra de andre og som de unge kan læne sig op ad.

ANG: Neymar/Fati, Griez/Suarez, Messi/Pedri.

Det betyder så at Dembele bliver offer. Han er fejlcastet. Ikke stærk nok i småspillet og i spilforståelse. Lej ham ud til en "mindre" klub, hvor han er garanteret spilletid og sats på, at han er første mand på holdkortet, samt kan holde sig skadesfri. Så er der potentielt en god salgsvare til næste sommer.

Så jeg ser faktisk en større opgave hos en træner og ikke den "store" transferaktivitet. Vi vil skulle betale prisen for at skabe luft til nye transfers. Men jeg ser at lønbesparelse på Dembele, Rakitic, Umtiti, Neto, Braithwaite, samt en lille transfersum på to sidste ville skulle kunne dække en lejeaftale med PSG - og med garanteret købsoption om et år / 2.
Jeg drømmer om, hvad en Pep kunne gøre med sådan et hold her. Bare at få spilleglæde og optimismen tilbage ville gøre underværker og få det kreative og bevægelsen tilbage ville gøre meget.
Og så kan vi "måske" kapitalisere på store investeringer i Cou og Griez - som alt andet lige bør være store spillere, med den rette erfaring og store egenskaber.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Super indspark Champione og Antimadridista!

@Antimadridista:
Ja det er vel realistisk sådan det er rent økonomisk, ville dog rigtig gerne se B Silva, Neymar og Aumebayang da det er 3 pladser som virkelig kunne forstærke os med kreativitet og ikke mindst fart.

@Champione:
Jeg tror du har helt ret i at den rette træner (som vi jo reelt set ikke har haft siden Tito) ville kunne gøre dette hold betydelig stærkere.. jeg tror f eks at Pep ville kunne gøre underværker med selv de gamle spillere vi har i truppen.

Vi må vente og se om Setien får lov at fortsætte indtil valget, og om ikke Xavi så kommer til - dog er der ingen af os der ved om selv Xavi formår at gøre noget positivt ved truppen.

Men som du selv skriver så er det virkelig alfa og omega at Neymar kommer til.. vi har KUN Messi som kan sætte en mand og som er kreativ. Tror dog også på sigt at både De Jong og Puig kan lære det i samarbejde med Messi.

Spændende!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Personligt forsøger jeg at sætte forventningerne lidt ned til næste sæson. Titler vil, for mig, være en kærkommen overraskelse.

Jeg tror ikke på at vi henter nogen. Altså prominente navne.

I stedet håber jeg på, at vores unge gutter får så meget spilletid som muligt og forhåbentlig slår igennem.
Her tænker jeg primært, Pedri, Trincao, Puig og Ansu.

Ligesom Jong forhåbentlig slår igennem for alvor og Pjanic og Semedo gør det godt.

Som du nævner Champ, så er træner positionen stedet hvor størst positiv ændring, i bedste fald, kan hentes.
Håber hellere at vi forsøger med en ny, fremfor Setien i næste sæson.
Der er ingen garantier for at Xavi er klar i 2021 eller han overhovedet er svaret!! Hvem ved om Koeman, ten hag eller anden, måske faktisk kunne blive en succes..? For mig er Xavi ikke et must og i hvert fald ikke ift at skippe en hel sæson, blot for at vente på ham/valget...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Vil han allerede væk? Måske Man U?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Flop indkøb af Juve haha.. De troede at de vil vinde CL med Penaldo lol
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

B-Freak skrev:
tors aug 13, 2020 11:05 am
Jeg gad sgu godt se Cristiano i Barca sammen med Messi. Kunne være vildt.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Paulinho15 skrev:
tors aug 13, 2020 2:45 pm
B-Freak skrev:
tors aug 13, 2020 11:05 am
Jeg gad sgu godt se Cristiano i Barca sammen med Messi. Kunne være vildt.
Noooooooooooooooooooo. Så hellere Turan, Chryg og Song tilbage!!!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
tors aug 13, 2020 3:11 pm
Paulinho15 skrev:
tors aug 13, 2020 2:45 pm
B-Freak skrev:
tors aug 13, 2020 11:05 am
Jeg gad sgu godt se Cristiano i Barca sammen med Messi. Kunne være vildt.
Noooooooooooooooooooo. Så hellere Turan, Chryg og Song tilbage!!!
:lol:

Du mener;

Siiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ikk? :grin:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tors aug 13, 2020 3:17 pm
Antimadridista skrev:
tors aug 13, 2020 3:11 pm
Paulinho15 skrev:
tors aug 13, 2020 2:45 pm
B-Freak skrev:
tors aug 13, 2020 11:05 am
Jeg gad sgu godt se Cristiano i Barca sammen med Messi. Kunne være vildt.
Noooooooooooooooooooo. Så hellere Turan, Chryg og Song tilbage!!!
:lol:

Du mener;

Siiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ikk? :grin:
"check the last monday" :grin:

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Vi burde gå helhjertet efter Upamecano til at erstatte umtiti. Et fysisk monster, hurtig og stærk på bolden

Han har været fremragende de første 30 min mod atletico

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Emancipator og 18 gæster