8/8 FC Barcelona - Napoli

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det skønne er jo at vi måske kan køre en 1-1 hjem og vinde på straffe.

Det er vel vores chance, plus magic Messi night.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Dytrax »

Det kræver et mindre mirakel, hvis vi skal slå Bayern. Vores spil hænger ikke sammen, vi er milevidt fra vores identitet, vi har en træner der siger ét, men gør noget andet og som i øvrigt benytter et udskiftningssystem, der set herfra, ikke giver den store mening.
Måske det er sandt, at Setien ved, at han er fyret og derfor er så passiv. Hvad sker der for, at han bare sidder, som om han er med i en strikkeklub i Nørre Snede og ikke er træner for ét af verdens største hold?

Nå men, vi er videre og hvis vi er heldige, får vi ikke røven på komedie. :grin:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Dytrax »

Setién: "The team has been good and we deserved the victory. We have overcome the opening minutes and in the second half Napoli didn't create much danger."

"Messi had some pain, but there shouldn't be a problem. He was fine. We will analyse it, but there won't be a problem."

"The truth is that Napoli are one of the best Italian teams. We knew how to react to their start and then we had a good first half. They have had more prominence during the second half."

"The game against Bayern will be complicated, but we are also a great team."

"Arthur? I have nothing to comment on him."

"I congratulated Gattuso for his work. I am a faithful admirer of him."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Michman »

Dytrax skrev:
lør aug 08, 2020 11:55 pm
Det kræver et mindre mirakel, hvis vi skal slå Bayern. Vores spil hænger ikke sammen, vi er milevidt fra vores identitet, vi har en træner der siger ét, men gør noget andet og som i øvrigt benytter et udskiftningssystem, der set herfra, ikke giver den store mening.
Måske det er sandt, at Setien ved, at han er fyret og derfor er så passiv. Hvad sker der for, at han bare sidder, som om han er med i en strikkeklub i Nørre Snede og ikke er træner for ét af verdens største hold?

Nå men, vi er videre og hvis vi er heldige, får vi ikke røven på komedie. :grin:
Et mindre mirakel.. Det kræver mere end det. Vores forsvar er elendigt. Vi kommer op mod både fart og en mand der ikke misser.
50/50 Lopezzz? Godt med noget optimisme. MEN. Come on. Vi er ikke i nærheden af noget som helst. City og Bayern er finale klar. Selv med en Messi i top form så er det urealistisk. Det kræver at Pigue leger Puyol, det kræver Lenglet leger Van Dijk. Også er der midtbanen. De Jong er den eneste som på papiret er god nok til at stille op med det som de kommer med. Messi er verdens bedste fodbold spiller. Men det her bliver mere et helved. Bayern har ikke set så gode ud længe. Og vi er ikke i 2015 mere drenge. Vi har ikke Neymar. Vi har en 33 år gammel Suarez som bevar mig vel har sine dage. Men som ikke er på toppen mere. Også har vi en uduelig franskmand der ikke har sat et ben rigtigt siden Villareal kampen? Ellers har vi en knægt på 17 der skal ind og lege med de store drenge? Selv med de optimistiske briller ligner det en Mission Impossible.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 8/8 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Blaugrana al vent »

Vi plejer at få et godt resultat i første kamp :lol:
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af B-Freak »

Så ikke kampen i går, men min app siger 13-0 I afslutninger efter pausen.

Blev vi kørt ud af brættet eller?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Kvoller »

Vi havde ingenting efter pausen. Jeg synes vi var meget passive, men det var Napoli egentlig også, de virkede ikke som om de rigtig gad kæmpe for det.

Men vi lavede kun 2 udskiftninger ud af 5 mulige, og den første kom i 84. minut. Fuldstændig tåbeligt. Havde vi sat nogle af de unge ind havde vi fået friske ben, der virkelig gerne ville vise noget. Så tror jeg sagtens vi kunne have scoret et mål mere.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Dytrax »

B-Freak skrev:
søn aug 09, 2020 10:16 am
Så ikke kampen i går, men min app siger 13-0 I afslutninger efter pausen.

Blev vi kørt ud af brættet eller?
Det er svært at svare enkelt på, for hvis man bare kigger på statistik, kan man sagtens ende med at konkludere, at vi blev rykket rundt. På hjemmebane.

I starten af kampen, sad Napoli på det hele og var tæt på at score. En af kommentatorerne sagde også, at det var underligt at se Barcelona så passive, hvortil den anden svarede, at det så ud til, at det var Napoli på hjemmebane... Og dét siger i virkeligheden alt hvad der er at sige om den kamp. Synes jeg.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Dytrax »

Kvoller skrev:
søn aug 09, 2020 10:37 am
Vi havde ingenting efter pausen. Jeg synes vi var meget passive, men det var Napoli egentlig også, de virkede ikke som om de rigtig gad kæmpe for det.

Men vi lavede kun 2 udskiftninger ud af 5 mulige, og den første kom i 84. minut. Fuldstændig tåbeligt. Havde vi sat nogle af de unge ind havde vi fået friske ben, der virkelig gerne ville vise noget. Så tror jeg sagtens vi kunne have scoret et mål mere.
Er fuldstændig enig. Jeg forstår ikke, hvorfor Setien ikke gjorde brug af udskiftninger, der alt andet lige, kunne have givet noget mere energi.
Al hans snak om at give de unge chancen, handler vist mest om, at de får chancen for at se fodbold fra en okay plads og ikke så meget om, at de kommer på banen og viser talentet frem. Desværre.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Dytrax »

Hans-Dieter Flick (Bayern Munich coach): "We can't just look at Messi. Barça have other high-quality players, we have to focus on all the players, as we have done against Chelsea."
Mod Bayern, kommer Busi og Vidal på banen. Formentlig flankeret af de Jong.
Dembele bliver skiftet ind omkring 86. minut. :mrgreen:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af SpillerSomMESSI »

OG...

Man skal aldrig underkende det faktum at Bayern kommer ind til kampen som store favoritter i både reres egne øjne, samt hele fodboldverdenens. Det vil selvfølgelig gøre os ydmyge at føle at vi er underdogs og skal ud og præstere vanvittigt.. ala som vi var tvunget til mod PSG og Milan.
Samtidig har vi et par esser i ærmet.. Fati og Puig samt at Vidal og Busquets er klar.

Bayern har nærmest kunnet gå på vandet i denne turnering men hvis de undervurderer os (som meget tyder på i medierne) så skal der ikke meget modgang til før de får gummiben, for mentalt er de vel allerede i finalen.

Jeg tror på en overraskelse, 2-1 til Barca, eller 1-1 og vi vinder straffesparkskonkurrencen.

There, I said it.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Alias-A »

SpillerSomMESSI skrev:
man aug 10, 2020 1:36 pm
OG...

Man skal aldrig underkende det faktum at Bayern kommer ind til kampen som store favoritter i både reres egne øjne, samt hele fodboldverdenens. Det vil selvfølgelig gøre os ydmyge at føle at vi er underdogs og skal ud og præstere vanvittigt.. ala som vi var tvunget til mod PSG og Milan.
Samtidig har vi et par esser i ærmet.. Fati og Puig samt at Vidal og Busquets er klar.

Bayern har nærmest kunnet gå på vandet i denne turnering men hvis de undervurderer os (som meget tyder på i medierne) så skal der ikke meget modgang til før de får gummiben, for mentalt er de vel allerede i finalen.

Jeg tror på en overraskelse, 2-1 til Barca, eller 1-1 og vi vinder straffesparkskonkurrencen.

There, I said it.
Enig, vi præsterer bedst i denne slags kampe, hvor ingen tror på os. Uanset hvor historisk dårligt Barca er som hold, så plejer vi at overraske når vi er underdogs. Lad os håbe det sker, men så skal alt også gå op i en højere enhed!
93' Iniesta

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8/8 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Lopezzz »

Som jeg husker det sidst vi spillede mod Bayern har vi sendt dem ud af CL semifinalen med samlet score 5:3.
Jeg ved godt at det bliver svært men vi har intet at tabe når vi tænker på hvordan det gik sidst mod Liverpool og Roma.
Det er en kamp og alt kan ske og vi har Ter Stegen pa målet ;-)
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Kvoller »

Skulle vi ryge ud, så tror jeg ikke på det bliver en ordentlig snitter, som mod Liverpool, Roma osv. Jeg er forsigtig optimist! Og Som Lopezzz skriver, så har vi MaTS, han redder os gang på gang!

Det kræver næsten en ny tråd @Wennerberg? :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster