Arthur

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af A$AP »

Selvfølgelig har han det. Og hvis klubben havde nogen langsigtet plan, så havde man også givet Arthur en lønforhøjelse, så det passede til de andre midtbanespillere vi har. Hvad har Vidal gjort for at tjene dobbelt så meget? Han havde allerede krydset de 30 da vi hentede ham. De er mildt sagt på røven rent økonomisk, og de kan ikke sælge nogle af de andre midtbanefolk (udover FDJ og Puig) fordi de stort set ingen værdi har, men så var der Arthur. Og så får Pjanic lige det dobbelte af hvad Arthur fik.

Og nu fik Arthur så heller aldrig chancen for at spille på et godt Barcelona hold. Han fik lov at spille under Valverde og Setien. Midtbanen har fyldt lidt de sidste 4 år. Nu må vi se ham an i Juve.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Dytrax »

A$AP skrev:
søn aug 02, 2020 12:09 am
Selvfølgelig har han det. Og hvis klubben havde nogen langsigtet plan, så havde man også givet Arthur en lønforhøjelse, så det passede til de andre midtbanespillere vi har. Hvad har Vidal gjort for at tjene dobbelt så meget? Han havde allerede krydset de 30 da vi hentede ham. De er mildt sagt på røven rent økonomisk, og de kan ikke sælge nogle af de andre midtbanefolk (udover FDJ og Puig) fordi de stort set ingen værdi har, men så var der Arthur. Og så får Pjanic lige det dobbelte af hvad Arthur fik.

Og nu fik Arthur så heller aldrig chancen for at spille på et godt Barcelona hold. Han fik lov at spille under Valverde og Setien. Midtbanen har fyldt lidt de sidste 4 år. Nu må vi se ham an i Juve.
Midtbanen har været nærmest ikkeeksisterende. Man skal bare se på Coutinho, for at få underbygget det udsagn. Han blev brugt helt forkert, hvis man spørger mig og hvorfor det var sådan, skal jeg ikke kunne sige. Det samme med Arthur og når man kigger på løn, forstår jeg godt, at det har rejst spørgsmål, at Vidal eksempelvis har indkasseret en langt højere løn.

Der er for meget dødvægt i klubben og det er ærgerligt, at Arthur er videre. Til gengæld, har vi Puig og nu også Pedri stående på spring i kulissen. Spørgsmålet er blot, om ledelsen forvalter talentmassen godt nok. (Hvilket det ikke helt ser ud til...)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Dytrax »

Arthur denies Bartomeu's claims that he was sold because the club could not renew him for the amount he demanded. Arthur says he only started negotiating with Juventus when he received Barça's permission. Arthur didn't want to leave the club and was pressured to do so [ara]

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Antimadridista »

Lad os se hvor det ender, inden folk nok engang flår hovedet af Bartho.

Arthurs kontrakt var vel den han blev ansat på for 2.5 år siden (den er ikke fornyet vel??). Da var han et ret ukendt brasiliansk talent. Selvfølgelig bliver han ikke lønnet som en etableret Vidal, som tilmed kom på en tri transfer, der som regel bidrager til en højere løn.
Man kan ikke sammenligne på denne måde. Alt for mange aspekter udelades, hvorved det bliver useriøst.

Lur mig om ikke Ney har givet lidt input til Arthurs ageren...Men interessant hvordan sagaen ender.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
søn aug 02, 2020 2:11 pm
Lad os se hvor det ender, inden folk nok engang flår hovedet af Bartho.

Arthurs kontrakt var vel den han blev ansat på for 2.5 år siden (den er ikke fornyet vel??). Da var han et ret ukendt brasiliansk talent. Selvfølgelig bliver han ikke lønnet som en etableret Vidal, som tilmed kom på en tri transfer, der som regel bidrager til en højere løn.
Man kan ikke sammenligne på denne måde. Alt for mange aspekter udelades, hvorved det bliver useriøst.

Lur mig om ikke Ney har givet lidt input til Arthurs ageren...Men interessant hvordan sagaen ender.
Jeg vil ikke undre mig hvis Dani Alves og Coutinho også har haft kontakt til Arthur
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Kvoller »

Bartomeu: "Arthur was a good player, although not indisputable. He was a good number 'twelve', so to speak."
Okay Bartomeu... Skru nu lige lidt ned. Det kan godt være det er rigtig nok det han siger, men er det ikke en underlig kommentar at komme med?

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Drake »

Kvoller skrev:
man aug 03, 2020 12:22 am
Bartomeu: "Arthur was a good player, although not indisputable. He was a good number 'twelve', so to speak."
Okay Bartomeu... Skru nu lige lidt ned. Det kan godt være det er rigtig nok det han siger, men er det ikke en underlig kommentar at komme med?
Bartomeu skal altså holde sin kæ.., om han har ret eller ej, er så træt at den mand! :mad:

Men hvad mener han med den kommentar, at Arthur bare var en god spiller vi havde i overskud, eller?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Kvoller »

Ja det er nok i retning af at han ikke var en starter. At han var en god reserve.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Norbit »

Kvoller skrev:
man aug 03, 2020 12:22 am
Bartomeu: "Arthur was a good player, although not indisputable. He was a good number 'twelve', so to speak."
Okay Bartomeu... Skru nu lige lidt ned. Det kan godt være det er rigtig nok det han siger, men er det ikke en underlig kommentar at komme med?
Selv-samme mand udtalte:
In an interview with Cadena SER (h/t Sport's Jaume Lobo), Bartomeu was asked about the possibility of Barcelona bringing Neymar back to the club from PSG.
"I say that with their money, Barca made a sporting bet. With that money we went for players like Dembele and [Philippe] Coutinho. Dembele is better than Neymar. He's at Barca and he is better."

Han skal bare klappe i.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Kvoller »

Norbit skrev:
man aug 03, 2020 2:09 pm
Kvoller skrev:
man aug 03, 2020 12:22 am
Bartomeu: "Arthur was a good player, although not indisputable. He was a good number 'twelve', so to speak."
Okay Bartomeu... Skru nu lige lidt ned. Det kan godt være det er rigtig nok det han siger, men er det ikke en underlig kommentar at komme med?
Selv-samme mand udtalte:
In an interview with Cadena SER (h/t Sport's Jaume Lobo), Bartomeu was asked about the possibility of Barcelona bringing Neymar back to the club from PSG.
"I say that with their money, Barca made a sporting bet. With that money we went for players like Dembele and [Philippe] Coutinho. Dembele is better than Neymar. He's at Barca and he is better."

Han skal bare klappe i.
Hahaha, han er jo komplet skudt!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... lykke.html

For lige at skifte fokus 2 sekunder, så er dette blot endnu et eksempel på Arthurs mildest talt bekymrende karakter. Han bliver aldrig kontinuerlig verdensklasse.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
man aug 17, 2020 1:51 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... lykke.html

For lige at skifte fokus 2 sekunder, så er dette blot endnu et eksempel på Arthurs mildest talt bekymrende karakter. Han bliver aldrig kontinuerlig verdensklasse.
Ville du/jeg have reageret på en anderledes måde, hvis vi blevet skubbet ud af klubben på den måde? Jeg tror at han er ret ligeglad med hvad der foregår i Barca i øjeblikket. Han venter kun på at komme til Juventus. Jeg tror at han bliver ret god i Juve.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Gnomitz »

Der er nu ingen undskyldning for spritkørsel.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
man aug 17, 2020 2:02 pm
Antimadridista skrev:
man aug 17, 2020 1:51 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... lykke.html

For lige at skifte fokus 2 sekunder, så er dette blot endnu et eksempel på Arthurs mildest talt bekymrende karakter. Han bliver aldrig kontinuerlig verdensklasse.
Ville du/jeg have reageret på en anderledes måde, hvis vi blevet skubbet ud af klubben på den måde? Jeg tror at han er ret ligeglad med hvad der foregår i Barca i øjeblikket. Han venter kun på at komme til Juventus. Jeg tror at han bliver ret god i Juve.
Har du læst artiklen? Han har kørt promille kørsel. Der er INGEN undskyldninger.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
man aug 17, 2020 3:02 pm
Norbit skrev:
man aug 17, 2020 2:02 pm
Antimadridista skrev:
man aug 17, 2020 1:51 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... lykke.html

For lige at skifte fokus 2 sekunder, så er dette blot endnu et eksempel på Arthurs mildest talt bekymrende karakter. Han bliver aldrig kontinuerlig verdensklasse.
Ville du/jeg have reageret på en anderledes måde, hvis vi blevet skubbet ud af klubben på den måde? Jeg tror at han er ret ligeglad med hvad der foregår i Barca i øjeblikket. Han venter kun på at komme til Juventus. Jeg tror at han bliver ret god i Juve.
Har du læst artiklen? Han har kørt promille kørsel. Der er INGEN undskyldninger.
Jeg fik ikke læst artiklen :crazy:, mener bare at han er ligeglad med klubben eftersom Setien ikke gav ham ét minut efter skiftet. Det var tydeligt at han blev presset ud.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster