11/7 Valladolid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 11/7 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Og spilleren med absolut laveste iq på holdet, trækker et gult for brok. Alba er simpelthen så snotdum. Han trækker de dummeste gule kort.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11/7 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Godt nok ikke kønt spil...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 11/7 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Havde det været hvilken som helst anden spiller, der havde taget alle de driblinger ind i modspillerne og mistet bolden, var de blevet svinet til alle steder. Det er kun fordi det er Messi, at han får lov. Og med rette, han kan jo lave noget vanvittigt ud af ingenting.

Men hold nu op, en kedelig kamp. De første 20 minutters tid viste vi egentlig fint spil, men så gik vi da helt døde. Der er ikke nogen der rigtig har vist noget vildt.

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 11/7 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af JHMark »

Det er som om de bare har prøvet at holde på 1-0 hele 2. halvleg, hvilket er tåbeligt, synes jeg. Det blev også nævnt herinde mod Espanyol.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 11/7 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

JHMark skrev:
lør jul 11, 2020 9:22 pm
Det er som om de bare har prøvet at holde på 1-0 hele 2. halvleg, hvilket er tåbeligt, synes jeg. Det blev også nævnt herinde mod Espanyol.
Præcis. Vi går overhovedet ikke efter flere mål, virker det som. Havde vi haft lidt skarpere modstandere, havde vi smidt sejren.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 11/7 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Bekymrende 2. Halvleg.. Messis dårligste kamp i denne sæson og denne her kamp lignede en Valverde kamp for første gang siden Serién tog over. Der var en slap indstilling (Muligvis træt), og værst af alt blev vi domineret markant... En rigtig nedern kamp.
Forumlegende

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 11/7 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Kvoller skrev:
lør jul 11, 2020 9:21 pm
Havde det været hvilken som helst anden spiller, der havde taget alle de driblinger ind i modspillerne og mistet bolden, var de blevet svinet til alle steder. Det er kun fordi det er Messi, at han får lov. Og med rette, han kan jo lave noget vanvittigt ud af ingenting.

Men hold nu op, en kedelig kamp. De første 20 minutters tid viste vi egentlig fint spil, men så gik vi da helt døde. Der er ikke nogen der rigtig har vist noget vildt.
Helt enig. Sikke en kedelig kamp.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 11/7 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

JHMark skrev:
lør jul 11, 2020 9:22 pm
Det er som om de bare har prøvet at holde på 1-0 hele 2. halvleg, hvilket er tåbeligt, synes jeg. Det blev også nævnt herinde mod Espanyol.
Ja, som om føringen skulle forsvares hjem. Hvem er det nu, det minder om? :?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 11/7 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Og nå ja, hvis vi vinder med CL med denne type spil, så er min røv en vandflyver :mrgreen:

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 11/7 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Hvis man skal finde noget positivt at sige om kampen, så må det være, at vi - med lidt skarphed - kunne have været foran 3-0 ved pausen og at kampen startede 19:30, så vi ikke behøvede holde os vågne til midnat for at se det lort.
Giv mig min sko tilbage, røv!

BlerimA
Indlæg: 61
Tilmeldt: fre feb 01, 2019 1:41 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 11/7 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af BlerimA »

Underligt at vi for anden kamp i streg prøver at forsvare en 1-0 føring, ligner slet ikke Barca. Midtbanen er et hul, og hver gang modstanderen prøver at komme fremad er det for nemt at spille sig igennem den midtbane. Der skal ske nogle vilde ting i transfervinduet, før vi kan kalde os europæiske mestre igen, desværre 😕

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11/7 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Hold nu kæft vores spil er intetsigende, selv Messi ser kedelig ud :mad:

Vi kommer ikke til at vinde noget som helst, før vi får skiftet godt ud i truppen, og det er der desværre lange udsigter til!! :sad:

Godt sæsonen snart er slut, og hvis vi ikke ryger ud til Napoli, som jeg tror vi gør, så ryger vi med garanti ud til Bayeren :wave: :!:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11/7 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi er også næsten i midten af juli måned og der er over 25 grader i Spanien plus spillerne plejer at holde ferie med familien i det her tid.
Måske er de bare mega trætte og ikke tror helt på mesterskabet og der er CL lige rundt om hjørnet.
Der er rigtig mange ting der har ændret sig efter corona pausen men hej, det samme gælder Valladolid og alle andre klubber som lige pt. spiller bedre end os.
Glæder mig virkelig til at denne sæson slutter.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 11/7 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Setién: "Today fatigue played a big role. It was very hot and some players lacked freshness."

"Yes, Messi should rest… At one point in the game I thought about it, but the 0-1 score was very tight. If we were winning by more goals, we would have subbed him off."

"Griezmann suffers from some discomfort and he asked if he could be subbed off at the break. Suárez being on the bench in the first place has been due to the accumulation of minutes, he needed a break."

"Piqué is a huge player for us. Very important."

"We are doing our best to become better than we are right now. We have to take advantage of our chances."

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 11/7 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Messi has played SEVEN CONSECUTIVE AND COMPLETE MATCHES in which he has only scored one goal (penalty against Atlético de Madrid). It is the FIRST TIME something like this has happened to him in his 15 years of professional career.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst