30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af B-Freak »

Jeg er sur, jeg er rasende!!

Alt er ringe men lige nu er jeg sindssygt rasende på VAR... Hvad fanden sker der for at det er så tilfældigt hvad der dømmes?!?!?!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Michman »

Håber han bliver fyret.. 2 Udskiftinger 5 min før tid.. Gider du tage dit job seriøst?!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Tja, det var nok det mesterskab. Vi er ikke skarpe eller ærgerige nok.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

De har jo allerede givet op. De spiller alle sammen som om de er på vej til deres egen begravelse efter kampen.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Tolquhon »

4 mål fordelt på et selvmål og 3 straffespark - men de to eneste offensive indskiftninger kommer først 5 minutter før tid. Det lugter af lammelse på sidelinjen.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Norbit »

Og typisk Celta vigo, så taber de 5-1... Der er en grund til Setien aldrig har haft et topjob. Kæft han har skuffet mig. Kan ikke se nogen forskel på ham og Valverde.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Emancipator »

Puig spillede flot. Udskiftningerne forstår jeg ikke. Vi uskarpe og forventer nok ikke at have vundet. Men seriøst det “frisparke” Messi lavede førte til straffet. Han må være ordentlig mad på dommeren. Det jo grotesk

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af kklaus »

Puig bedste spiller. Eneste lyspunkt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Michman skrev:
tirs jun 30, 2020 11:58 pm
Håber han bliver fyret.. 2 Udskiftinger 5 min før tid.. Gider du tage dit job seriøst?!
Det er så kedeligt, at Setién først at reagerer, når det reelt er for sent.

Det føles som en tam omgang, sådan at sidde og mumle for sig selv, at man i det mindste kan se frem til næste sæson og muligvis også en ny træner, der får et par nye spillere.

Arghhhh.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
tirs jun 30, 2020 11:40 pm
Atleticos 2. straffe skulle have været taget om...

Vi har ingen hjælp i det her lorte land. De korrupte svin har sørget for at vi ikke vinder noget
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

kklaus skrev:
ons jul 01, 2020 12:02 am
Puig bedste spiller. Eneste lyspunkt.
Han vil noget, når han har bolden. Det samme med Fati, om end han fumler lidt, men han prøver fandme. Nu skal jeg ikke nævne navne, men ham der 9'eren (Ikke rapperen fra Aalborg), han ser mig noget doven ud.

Damn it, havde lige håbet, at denne kamp kunne gøre noget godt for humøret. Tror sgu jeg begynder at se dart i stedet.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Daluigi »

Norbit skrev:
tirs jun 30, 2020 11:53 pm
Drake skrev:
tirs jun 30, 2020 11:48 pm
Nu gør han det igen Setien, med at ikke bruge alle indskiftninger, skifter forkert ind og for sent :mad:
Enig. Setien har fejlet gevaldigt igen igen. Tvivler virkelig meget på ham. Det er i hvertfald noget af at statement, at sætte Griezmann ind så sent.
Så du ham??... Han lavede vitterligt 100% boldtab på de 4 berøringer han havde. Selvfølgelig skal han ikke ind, bare fordi Setiens forgænger har købt så latterlig et fejlkøb!

Holdet er ikke bredt nok, ungt nok eller godt nok til at blive mestre som det er pt. Vi spiller alt for langsomt, men det værste er helt klart vores defensiv. Man bliver ikke mester på at lukke så mange mål ind på en sæson.

Bliver spændende hvad Setien kan få skabt med et transfervindue. Omklædningsrummet bekymrer mig dog gevaldigt. Der er tydeligvis alt for mange stjerner som føler at de har audiens til at gøre hvad der passer dem pga sine meritter. Bussi, Pique, Rak og Suarez skal ikke være der mere efter sommerferien, hvis vi ønsker forandring. Særligt Busquets er færdig. Alba er heller ikke nogen vårhare mere og jeg tror hans dumhed skaber en del dårlig stemning på sådan et hold her. Men det er alt sammen spekulativt. I sidste ende handler det altså om, at få flere ind med Fati og Puigs gåpåmod og fart! Vi har ingen fucking fart på det her hold!

Synes vi havde fortjent de 3 point i dag, men nu har vi smidt point i alle 4 kampe mod de to Madrid hold. Det siger vel ret beset at vi er ligeså ringe som Real denne sæson. De har så en bedre defensiv at blive mestre på lader det til. Fair nok.
Forumlegende

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af B-Freak »

At deres straffespark skal sparkes om og at Piqué ikke får straffe for skub osv..

Jeg er i chok....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Daluigi skrev:
ons jul 01, 2020 12:05 am
Norbit skrev:
tirs jun 30, 2020 11:53 pm
Drake skrev:
tirs jun 30, 2020 11:48 pm
Nu gør han det igen Setien, med at ikke bruge alle indskiftninger, skifter forkert ind og for sent :mad:
Enig. Setien har fejlet gevaldigt igen igen. Tvivler virkelig meget på ham. Det er i hvertfald noget af at statement, at sætte Griezmann ind så sent.
Så du ham??... Han lavede vitterligt 100% boldtab på de 4 berøringer han havde. Selvfølgelig skal han ikke ind, bare fordi Setiens forgænger har købt så latterlig et fejlkøb!

Holdet er ikke bredt nok, ungt nok eller godt nok til at blive mestre som det er pt. Vi spiller alt for langsomt, men det værste er helt klart vores defensiv. Man bliver ikke mester på at lukke så mange mål ind på en sæson.

Bliver spændende hvad Setien kan få skabt med et transfervindue. Omklædningsrummet bekymrer mig dog gevaldigt. Der er tydeligvis alt for mange stjerner som føler at de har audiens til at gøre hvad der passer dem pga sine meritter. Bussi, Pique, Rak og Suarez skal ikke være der mere efter sommerferien, hvis vi ønsker forandring. Særligt Busquets er færdig. Alba er heller ikke nogen vårhare mere og jeg tror hans dumhed skaber en del dårlig stemning på sådan et hold her. Men det er alt sammen spekulativt. I sidste ende handler det altså om, at få flere ind med Fati og Puigs gåpåmod og fart! Vi har ingen fucking fart på det her hold!

Synes vi havde fortjent de 3 point i dag, men nu har vi smidt point i alle 4 kampe mod de to Madrid hold. Det siger vel ret beset at vi er ligeså ringe som Real denne sæson. De har så en bedre defensiv at blive mestre på lader det til. Fair nok.
Transfervindue? Det får han sq ikke. Han er væk når der her er over. Klart dårlig kemi mellem ham og truppen.
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af B-Freak »

Riqui Puig has been named as RAC1's MOTM today.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster