Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Altså isoleret set, helt isoleret set, så er Pjanic en glimrende spiller, der forhåbentlig vil kunne bibeholde et højt niveau en.3 års tid endnu.

Hvis Puig samtidig bliver prioriteret, så er skiftet ok for mig.

Der er bare andre handler (Cou, demb, ney, lautaro) og spillerprofiler, der er langt højere på prioritetslisten.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Det den handel med Arthur til Juve for 80, og Pjanic til Barca to 70. Så er det jo fuldstændigt hul i hoved!!!!! :mad:
Men man kan sige at ledelsen holder stilen, så er ikke engang overrasket hvis den handel går i gennem :roll:

Jeg kunne godt se ideen med vi fx sælger Arthur for 60, og køber Pjanic for 15-20. Da vi så ville få noget rutine, og stille og roligt kunne køre Puig og Alena i stilling til at blive fast starter om nogle år. Selvom jeg heller så Thiago hvis det var vi skulle købe en gammel spiller til midten. Samtidig har jeg også min tvivl om Arthur, om han har den grundlæggende fysik og høje bundniveau til at kunne blive en regulær starter for os. Derudover så virker Arthur lige så langsom som Bussi, og kommer ikke med nok offensivt. Her ser jeg et større lys i Puig, som er mere let-på-tå og mere energi og fremadrettet i sit spil.

Men hvis handlen er som jeg startede med at skrive, så NEEJ tak :!: :!: :mad:

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Den skulle vist være sikker.

Fml.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

maba skrev:
tirs jun 23, 2020 4:05 pm
Lad os se i øjnene, det her hold ikke kommer til at vinde noget i år eller for den sagsskyld næste år, med mindre alt flasker sig.

vores største problem er der i 5 år er købt ind med lukkede øjne. Vi kan klandre trænerne, men synes virkelig den sportslige ledelse er skyld i klubbens forfald.

Jeg vil give diverse medier ret i at de eneste jeg absolut ikke vil skille mig af med er: marc ter stegen, de Jong og Messi - resten til salg til højest bydende... Lige meget hvad der sker har jeg ikke tiltro til ledelsen!

ender med de Køber Neymar alt for dyrt og tror ham og messi kan klare det hele.

Målmand:
Marc ter stegen (forlæng asap, giv ham den løn han har fortjent)
Neto (kan vi få penge, så sælg)
3 målmand (hiv en op fra Barca B, eller gå efter andre Onana såfremt han kan fås billigt. ellers vent til hans kontrakt udløber (30.06.2022), virker som typen som gerne vil retur)

Forsvar: den eneste jeg ønsker at beholde er Pique, han er faldet i niveau, men vi kan ikke få nogle penge for ham og han har stadig Barca Dna. alt andet til salg.

Semedo – sælg til højest bydende
Piqué – behold
Lenglet – er ok, men heller ikke mere (vil være fin som 3 mand)
Sergi Roberto – Behold som indskiftningsspiller
Umtiti – sælg. havde vi haft en god ledelse var han solgt for 2 sæsoner siden hvor han kunne have indbragt kassen
Junior – sælg. er vel kun god på klippede youtube videoer
Alba – er jeg seriøst ved at være træt af – hader hans attitude. Han er god med Messi, men det er vel også det? selv Jesús Navas kan løbe fra ham nu. Hvilket er skræmmende når man tænker på alba er en af de hurtigste på vores hold. Hold nu kæft vi mangler fart i truppen.

Midtbanens problem er vi kun har boldflyttende spillere uden fart eller kreative ideer:
De Jong blev vel købt, som verdensbedste på den defensive midtbane. ham flytter vi da til en anden rolle… Håbløst! lad ham spiller den plads han er bedst på – han er den eneste på midtbanen med lidt fart i stængerne.

SÆLG:
Busquets – minder mig efterhånden om christian poulsen – kan manden spille bolden fremad? troede ikke det var muligt men han har tabt fart igen i år. Håber City vil købe ham
Arthur – igen, manden flytter bolde, hvor mange ASSIST skal han have på en sæson pt på 3 (han er bedst på den defensive midtbane, men der har vi De Jong)
Vidal – manden gør hvad han kan, men er hans kvaliteter det vi har brug for?
Rakitic – desværre ovre hans bedste alder – fighter trods alt.
gad godt se Riqui Puig sammen med Athur og de jong – kan han være manden, som kan åbne de andres forsvar?

Angrebet:
Messi er selvfølgelig en keeper, men ellers er alt til salg efter min mening. Messi kan ikke løbe fra en forsvarskæde mere derfor har vi brug for fart omkring ham.
Braithwaite – han har fart men ikke niveauet til barca, beholder vi ham er det ok med mig – kan ikke være dyr og kan vel spille mod ligaens ringeste hold og stadig score.
Dembélé: manden kan løbe stærkt og skyde med begge ben… han har til gengæld verdens længste træk og tæmninger! han havde passet bedre i madrid (utroligt vi betalte så meget som allerede var et problem i dortmund)
Griezmann: bliver aldrig en succes – smid ham tilbage til a madrid eller PSG og bid i det sure æble og tab min 200mil

Fati: Vil United betale så meget for Fati, som rygterne siger synes jeg vi skal prøve at sige farvel

vi har en del udlejere spillere: værd at nævne:
Tidobo: ikke niveau til Schalke- så duer barca nok heller ikke
Cucurella: kunne være sjov at få retur.
Cou: ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige med Cou gad jeg godt se på midtbanen med De jong men for pokker hvor må han også gerne snart vise noget.
Rafinha: er ok men ikke god nok til top kampene


indkøb:
Francisco Trincao er som sendt fra himlen... ligner en som kan drible, sparke og stort overblik. bliver godt for messi at få en som tiltrækker noget opmærksomhed.

ønsker:
Pep tilbage sammen med: Laporte, Eric Garcia, phil Foden, Kevin de Bruyne eller Bernardo silva.
Thiago, Serge Gnabry, Alaba
Kai Havertz

kunne også være sjovt at stjæle en af reals udlejede talenter: Kubo, ødegaard eller Hakimi
de har satme gjort de fornuftigt med indkøb af talenter de sidste par år. bange for der er et tronskifte på vej.
Sidst på aftenen lukker man ned for FM og ligger sig til at sove.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Målmænd: hiv en op fra B og lad ham spille Copa ligesom i gamle dage. Forlæng Ter Stegen og fordobl hans løn. Drop Onana, der skal spares hvor der kan spares.
Sælg Neto til højstbydende.

Forsvar: behold Semedo, han er trods alt bedre end Roberto offensivt. Træn ham i det defensive. Roberto lever på PSG målet og La Masia, men han er dybt elendig på en dårlig dag. Ud med ham. Behold Lenglet, smid Umtiti på porten, skaf en backup højre back, hiv Todibo tilbage, giv Junior flere chancer og hiv en center op fra La Masia - eller find en center. Cucurella bliver købt without a doubt, så den kan vi droppe. Vi får vel en skilling. Ift. center - selv om det er en aldrende en så ville det være en fin midlertidig løsning indtil andet kan findes.

Midtbane: behold De Jong og Arthur, gør Puig til fast og hiv Alena og Coutinho hjem. Busquets kan være backup. Vidal skal ud, også pga. lønnen. Rakitic skal ad helvedes til.

Angreb: sælg Braithwaite, der er en skilling, behold Griezmann, men tilpas systemet og benyt ham ordentligt. Ham og Cou kan jo begge benyttes som fremskudt/falsk 9'er. Hent Lautaro og gør Suarez til backup (eller sælg hvis nogen gider have ham), sælg Dembélé, behold Fati at every cost, behold Trincao at every cost og sælg Rafa. Desuden skal der lukkes helt fucking ned for Club De Amigos. Suarez lever på Messi og de andre lever på anciennitet - også selvom de kan være dybt elendige.

Trup:

Ter Stegen.
B keeper.

Semedo.
Todibo.
Piqué.
Lenglet.
Alba.
Junior.
Backup HB.
B center.

Cou.
De Jong.
Puig.
Busquets.
Alena.
Arthur.

Messi.
Suarez.
Griezmann.
Trincao.
Fati.
Lautaro.

Start:

Ter Stegen.

Semedo.
Piqué
Lenglet.
Alba.

Puig.
De Jong.
Arthur.

Messi.
Lautaro.
Griezmann.

Er det ikke det mest realistiske scenarie? Penge for Rafa, Dembouz, Roberto, Rakitic, Neto, Vidal, Cucurella, Braithwaite og Umtiti. Op med et par B spillere, ind med Lautaro og giv et par spillere nye kontrakter/lønforhøjelser. Heriblandt Arthur og Mats. Det kommer bare aldrig til at ske og før vi ved det ender vi som Arsenal el. Milan.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Tello skrev:
fre jun 26, 2020 11:42 am
Målmænd: hiv en op fra B og lad ham spille Copa ligesom i gamle dage. Forlæng Ter Stegen og fordobl hans løn. Drop Onana, der skal spares hvor der kan spares.
Sælg Neto til højstbydende.

Forsvar: behold Semedo, han er trods alt bedre end Roberto offensivt. Træn ham i det defensive. Roberto lever på PSG målet og La Masia, men han er dybt elendig på en dårlig dag. Ud med ham. Behold Lenglet, smid Umtiti på porten, skaf en backup højre back, hiv Todibo tilbage, giv Junior flere chancer og hiv en center op fra La Masia - eller find en center. Cucurella bliver købt without a doubt, så den kan vi droppe. Vi får vel en skilling. Ift. center - selv om det er en aldrende en så ville det være en fin midlertidig løsning indtil andet kan findes.

Midtbane: behold De Jong og Arthur, gør Puig til fast og hiv Alena og Coutinho hjem. Busquets kan være backup. Vidal skal ud, også pga. lønnen. Rakitic skal ad helvedes til.

Angreb: sælg Braithwaite, der er en skilling, behold Griezmann, men tilpas systemet og benyt ham ordentligt. Ham og Cou kan jo begge benyttes som fremskudt/falsk 9'er. Hent Lautaro og gør Suarez til backup (eller sælg hvis nogen gider have ham), sælg Dembélé, behold Fati at every cost, behold Trincao at every cost og sælg Rafa. Desuden skal der lukkes helt fucking ned for Club De Amigos. Suarez lever på Messi og de andre lever på anciennitet - også selvom de kan være dybt elendige.

Trup:

Ter Stegen.
B keeper.

Semedo.
Todibo.
Piqué.
Lenglet.
Alba.
Junior.
Backup HB.
B center.

Cou.
De Jong.
Puig.
Busquets.
Alena.
Arthur.

Messi.
Suarez.
Griezmann.
Trincao.
Fati.
Lautaro.

Start:

Ter Stegen.

Semedo.
Piqué
Lenglet.
Alba.

Puig.
De Jong.
Arthur.

Messi.
Lautaro.
Griezmann.

Er det ikke det mest realistiske scenarie? Penge for Rafa, Dembouz, Roberto, Rakitic, Neto, Vidal, Cucurella, Braithwaite og Umtiti. Op med et par B spillere, ind med Lautaro og giv et par spillere nye kontrakter/lønforhøjelser. Heriblandt Arthur og Mats. Det kommer bare aldrig til at ske og før vi ved det ender vi som Arsenal el. Milan.
Et mere realistisk scenarie du kommer med. Dog er jeg uenig med Griezmann. Han passer mindre ind end Coutinho. Puig kan på ingen måde starte inde istedet for Coutinho. En midtbane med FdJ (6'er) - Arthur (8'er) og Coutinho (10'er) er det bedste vi kan få. Derudover skal der også være plads til Trinicao.

Et angreb med Messi, Lautaro og Dembele er bedre end Messi, Lautaro og Griezmann. Jeg kan simpelthen ikke se hvordan Griezmann nogensinde skal blive en stjerne i denne klub. Vil hellere beholde Braithwaite som reserve end Griezmann. Dembele og Griezmann skal bare afsted til PSG hurtigst muligt og hiv enten Neymar tilbage eller gå all in på Mbappe.

Jeg vil meget hellere have følgende start, med de spillere vi realistisk set kan ende med:

Start:
Ter Stegen.

Semedo.
Piqué
Lenglet.
Alba.

Coutinho.
De Jong.
Arthur.

Messi.
Lautaro.
Fati.


Hvis der skal lidt FM i det. Så sælg: Coutinho, Griezmann, Dembele, Vidal, Rakitic, Umtiti, Neto, Rafinha, Roberto, Braithwaite.
Hent: Lautaro, Neymar, Thiago, Emerson(tilbage fra leje), Todibo(tilbage fra leje). Det bør der være råd til også ifht. lønnen. Så bør vi kunne klare os sammen med nogle af de unge gutter som vil frem. Vi er fandme Barca, vi skal ikke leve på vores forsvar. Vi skal have det bedste angreb i verden, ikke alt det pis.

En trup med:
Ter Stegen.
Reserve keeper.

Semedo.
Emerson.
Pique.
Todibo.
Lenglet.
B-hold CB.
Alba.
Junior.

FdJ.
Bussi.
Arthur.
Puig.
Thiago.
Alena.

Messi.
Suarez.
Fati.
Lautaro.
Neymar.
Trinicao.

Det er et hold som både har erfaring og potentiale. Når Messi, Pique, Suarez, Bussi, Alba stopper, kan vi ende med følgende hold:

Stegen.
Semedo - Todibo - Lenglet - Junior.
Thiago - FdJ - Arthur.
Trinicao - Lautaro - Neymar.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Tænk at have en ledelse der er så røv ligeglad med klubben at de fortrækker en 30 årig god spiller. Men som vil være på vej ned af. Mod et af de største midtbane talenter i verden.. 23 år. Ikke top klasse lige nu. (Sidste sæson var han vild imo). Hvordan kan man være så magt liderlig og røv ligeglad hvad fans tænker..? Jeg har simpelthen snart fået nok af det pikhoved til Bartomeu. FÅ ham nu ud forhelved. Og helt ærlig jeg er ligeglad med "sproget". Han er det mest inkompetente pikhoved siden Trump. Fuck me jeg er så pissed.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Mattéo Guendouzi's entourage are in touch with Barça over a potential move this summer. [tf1 via @gffn]
Så inkompetent tror jeg ikke Bartomeu og Abidal er. Og så alligevel....

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

I mellemtiden hos Real Madrid;
Achraf Hakimi to Inter, here we go! Total agreement for €40M + €5M add ons to Real Madrid on permanent deal. Buy back clause has never been discussed - no chance. He’ll join Inter on next week also with medicals and official announcement
En spiller de har haft udlejet, og i realiteten ikke har brug for. 45 mio sådan der.

Hvilke klubber gider at bruge mere end 50 mio på vores deadwood spillere som, Umtiti (Han er færdig på topplan), Alba, vores to højrebacks der ingen forskel gør, Vidal, Rakitic, Suarez, Griezmann, Braithwaite, Griezmann, og nu også Miralem Pjanic der med garanti vil give Busquets og Rakitic kamp til stregen om at være den langsomste mand på midtbanen. For ikke at snakke om de spillere vi får tilbage fra lån hvert år. 50 mio er måske også højt sat med vores historie hvad angår salg af spillere, de sidste par år. Ja ingen af disse spillere er gode nok mere, eller har aldrig været det.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:
lør jun 27, 2020 10:21 pm
I mellemtiden hos Real Madrid;
Achraf Hakimi to Inter, here we go! Total agreement for €40M + €5M add ons to Real Madrid on permanent deal. Buy back clause has never been discussed - no chance. He’ll join Inter on next week also with medicals and official announcement
En spiller de har haft udlejet, og i realiteten ikke har brug for. 45 mio sådan der.

Hvilke klubber gider at bruge mere end 50 mio på vores deadwood spillere som, Umtiti (Han er færdig på topplan), Alba, vores to højrebacks der ingen forskel gør, Vidal, Rakitic, Suarez, Griezmann, Braithwaite, Griezmann, og nu også Miralem Pjanic der med garanti vil give Busquets og Rakitic kamp til stregen om at være den langsomste mand på midtbanen. For ikke at snakke om de spillere vi får tilbage fra lån hvert år. 50 mio er måske også højt sat med vores historie hvad angår salg af spillere, de sidste par år. Ja ingen af disse spillere er gode nok mere, eller har aldrig været det.
Kunne vi i det mindste bare komme af med den ene Griezmann.... ;-)

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Vi slipper aldrig for nogle af dem.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Miralem Pjanić in 2009: "I have been with Real Madrid since the time of Zidane and Ronaldo, when I fell in love. Since then, it has been my favourite club and it will always be." [oslobodjenje via sport]
Så det er jo super :lol:

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SIOUX »

Kvoller skrev:
man jun 29, 2020 10:58 am
Miralem Pjanić in 2009: "I have been with Real Madrid since the time of Zidane and Ronaldo, when I fell in love. Since then, it has been my favourite club and it will always be." [oslobodjenje via sport]
Så det er jo super :lol:
:wtf: Blasfemi :!: :!: :!:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

SIOUX skrev:
man jun 29, 2020 11:40 am
Kvoller skrev:
man jun 29, 2020 10:58 am
Miralem Pjanić in 2009: "I have been with Real Madrid since the time of Zidane and Ronaldo, when I fell in love. Since then, it has been my favourite club and it will always be." [oslobodjenje via sport]
Så det er jo super :lol:
:wtf: Blasfemi :!: :!: :!:
Tænker den store plan er, at han straks byttes videre til Real for Valverde :lol:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
man jun 29, 2020 11:57 am
SIOUX skrev:
man jun 29, 2020 11:40 am
Kvoller skrev:
man jun 29, 2020 10:58 am
Miralem Pjanić in 2009: "I have been with Real Madrid since the time of Zidane and Ronaldo, when I fell in love. Since then, it has been my favourite club and it will always be." [oslobodjenje via sport]
Så det er jo super :lol:
:wtf: Blasfemi :!: :!: :!:
Tænker den store plan er, at han straks byttes videre til Real for Valverde :lol:
Du mener vel Lucas Vázquez.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster