Arthur

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Drake »

Antimadridista skrev:
søn jun 28, 2020 5:27 pm
Drake skrev:
søn jun 28, 2020 3:35 pm
Antimadridista skrev:
søn jun 28, 2020 2:51 pm
Kvoller skrev:
søn jun 28, 2020 12:38 pm
Arthur is considering not to participate in Barcelona's remaining games of the season anymore. Setién's latest statements hurt a lot and he feels mistreated by the club as he didn't want to leave Barça. [calciomercato] https://t.co/4Or2Etb0GG
:cry:
Altså hør nu! Arthur kan altså vælge at blive. Han har en kontrakt.
Rakitic har været uønsket i et par år, han er blevet og kæmpet sin chance. Det kunne Arthur også vælge at gøre. Jeg tror ikke de har sat en pistol til mandens pande!!
Præcis, det tænkte jeg også. Og så får vi oven i købet en ny ledelse i 2021, så han må ikke ville blive hos os 100% alligevel.
Men på den anden side, så det jo heller ikke rart at være i en klub, som virkelig vil af med en, også er Juve ikke store klub.
Forstår ik lige din sidste bemærkning? Er Juve ik en stor klub..?

Han får også mere end fordoblet sin løn, samt sandsynligvis stor tillid fra Sarri.
Hov, men at Juve også er en stor klub, så det måske de måske ikke er Barca han drømmer om at spille for, men mere en stor klub.

Ja, så det er ikke et Barca hjerte han har.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af A$AP »

Eller også vil han bare gerne behandles med respekt af sin træner, og ledelsen han spiller for. Hvis han havde et Barca hjerte (det har han givet udtryk for flere gange), så kan man sgu da ikke klandre ham for, at det er smadret nu. Rakitic er 32 og færdig, han kan sagtens tåle at være på bænken og tjene de sidste penge ind. Klubben kan alligevel ikke tjene noget ind på ham. Det er jo hvad det hele handler om nu, når man køber så dårligt ind. Arthur (23) er i flere måneder nu er blevet rygtet væk, og nu skal han være en del af endnu en økonomisk balanceskabende transfer (som Neto og Cillesen).

Alt det der klubkærlighed og barca hjerte kan pakkes væk nu. Det er ren business. Hvorfor skulle han blive i den her sænkende skude, nå man så gerne vil have ham væk. Abidal har ødelagt hele hans eftermæle i klubben på så kort tid, Puyol skulle bare have givet trofæet til Song.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Tello »

Bartomeu og Abidal er godt i gang med at føre klubben i graven. Gør jer klar til Arsenal tider.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:
søn jun 28, 2020 6:46 pm
Eller også vil han bare gerne behandles med respekt af sin træner, og ledelsen han spiller for. Hvis han havde et Barca hjerte (det har han givet udtryk for flere gange), så kan man sgu da ikke klandre ham for, at det er smadret nu. Rakitic er 32 og færdig, han kan sagtens tåle at være på bænken og tjene de sidste penge ind. Klubben kan alligevel ikke tjene noget ind på ham. Det er jo hvad det hele handler om nu, når man køber så dårligt ind. Arthur (23) er i flere måneder nu er blevet rygtet væk, og nu skal han være en del af endnu en økonomisk balanceskabende transfer (som Neto og Cillesen).

Alt det der klubkærlighed og barca hjerte kan pakkes væk nu. Det er ren business. Hvorfor skulle han blive i den her sænkende skude, nå man så gerne vil have ham væk. Abidal har ødelagt hele hans eftermæle i klubben på så kort tid, Puyol skulle bare have givet trofæet til Song.
Syntes det er overdrevet det der. Der er intet der gør at han ikke kunne sige nej, jeg bliver. Blot fordi Rak er 32, så har han stadig været ønsket væk længe, men har valgt at blive.

Jeg gad også helst at Arthur blev og tog sig lidt sammen, ligesom jeg også ønsker Bartho væk og fornuften ind igen.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Drake »

Den her handel er fuldstændig til grin :!: :!: :mad:

Ledelsen er totalt retarderet og har ingen anelse hvad de laver. De er godt i gang med at ødelægge klubben, men kan ikke selv se det :mad:
Billede
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Kvoller »

Antimadridista skrev:
søn jun 28, 2020 9:18 pm
A$AP skrev:
søn jun 28, 2020 6:46 pm
Eller også vil han bare gerne behandles med respekt af sin træner, og ledelsen han spiller for. Hvis han havde et Barca hjerte (det har han givet udtryk for flere gange), så kan man sgu da ikke klandre ham for, at det er smadret nu. Rakitic er 32 og færdig, han kan sagtens tåle at være på bænken og tjene de sidste penge ind. Klubben kan alligevel ikke tjene noget ind på ham. Det er jo hvad det hele handler om nu, når man køber så dårligt ind. Arthur (23) er i flere måneder nu er blevet rygtet væk, og nu skal han være en del af endnu en økonomisk balanceskabende transfer (som Neto og Cillesen).

Alt det der klubkærlighed og barca hjerte kan pakkes væk nu. Det er ren business. Hvorfor skulle han blive i den her sænkende skude, nå man så gerne vil have ham væk. Abidal har ødelagt hele hans eftermæle i klubben på så kort tid, Puyol skulle bare have givet trofæet til Song.
Syntes det er overdrevet det der. Der er intet der gør at han ikke kunne sige nej, jeg bliver. Blot fordi Rak er 32, så har han stadig været ønsket væk længe, men har valgt at blive.

Jeg gad også helst at Arthur blev og tog sig lidt sammen, ligesom jeg også ønsker Bartho væk og fornuften ind igen.
Prøv at forstille dig, at være på en arbejdsplads hvor din leder bare vil af med dig. Prøver at presse dig til at smutte. Den person der burde være der for dig, bakke dig op i mindre gode tider, går ud og siger til alt og alle, at dit arbejde ikke er godt nok.
Det er måske sat lidt på spidsen, men det er jo noget af det samme. Det skulle ikke undre mig, hvis Bartomeu og Abidal virkelig har presset ham til et skifte.

Abidal har desuden gået fra at være en legende i klubben, til at fremstå som en kæmpe idiot, sammen med Bartomeu. Inkompetence på højeste niveau.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:
man jun 29, 2020 12:08 am
Antimadridista skrev:
søn jun 28, 2020 9:18 pm
A$AP skrev:
søn jun 28, 2020 6:46 pm
Eller også vil han bare gerne behandles med respekt af sin træner, og ledelsen han spiller for. Hvis han havde et Barca hjerte (det har han givet udtryk for flere gange), så kan man sgu da ikke klandre ham for, at det er smadret nu. Rakitic er 32 og færdig, han kan sagtens tåle at være på bænken og tjene de sidste penge ind. Klubben kan alligevel ikke tjene noget ind på ham. Det er jo hvad det hele handler om nu, når man køber så dårligt ind. Arthur (23) er i flere måneder nu er blevet rygtet væk, og nu skal han være en del af endnu en økonomisk balanceskabende transfer (som Neto og Cillesen).

Alt det der klubkærlighed og barca hjerte kan pakkes væk nu. Det er ren business. Hvorfor skulle han blive i den her sænkende skude, nå man så gerne vil have ham væk. Abidal har ødelagt hele hans eftermæle i klubben på så kort tid, Puyol skulle bare have givet trofæet til Song.
Syntes det er overdrevet det der. Der er intet der gør at han ikke kunne sige nej, jeg bliver. Blot fordi Rak er 32, så har han stadig været ønsket væk længe, men har valgt at blive.

Jeg gad også helst at Arthur blev og tog sig lidt sammen, ligesom jeg også ønsker Bartho væk og fornuften ind igen.
Prøv at forstille dig, at være på en arbejdsplads hvor din leder bare vil af med dig. Prøver at presse dig til at smutte. Den person der burde være der for dig, bakke dig op i mindre gode tider, går ud og siger til alt og alle, at dit arbejde ikke er godt nok.
Det er måske sat lidt på spidsen, men det er jo noget af det samme. Det skulle ikke undre mig, hvis Bartomeu og Abidal virkelig har presset ham til et skifte.

Abidal har desuden gået fra at være en legende i klubben, til at fremstå som en kæmpe idiot, sammen med Bartomeu. Inkompetence på højeste niveau.
En ud af 100 millioner arbejdsgivere har hjertet det rette sted. Resten tænker kun på penge og sig selv.
Fuldstændig lige som regering og politik.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Denne handel kommer ikke af at Arthur ikke har præsteret - og at man derfor har kommet til den slutning at så skal han partout sælges!

Hvis det var tilfældet ville man have sagt det samme om Griezmann, Rakitic, Roberto, Umtiti, etc.

Dette er en handel som ledelsen har villet gennemtrumfe af økonomiske årsager, og Arthur er den spiller som har været efterspurgt til højeste pris og ergo er det ham man presser til at acceptere at blive solgt.

Havde Rak, Umtiti eller Griezmann været efterspurgt konkret af nogle klubber til en høj pris ville de også være blevet presset til at blive solgt.

Det er en handel som ikke har noget som helst med sportslige beslutninger at gøre, det er rent økonomiske. Der er gemt noget i ærmet i denne handel ellers ville man ikke have inkluderet Pjanic i den, og da slet ikke til den pris.

Jeg synes hele situationen er råddnet, og ledelsen spilder Messis absolutte sidste år på toppen med at dække over deres lyssky økonomi.

For en Barca fan grænser alt dette sig til sportslig helligbrøde!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
man jun 29, 2020 12:08 am
Antimadridista skrev:
søn jun 28, 2020 9:18 pm
A$AP skrev:
søn jun 28, 2020 6:46 pm
Eller også vil han bare gerne behandles med respekt af sin træner, og ledelsen han spiller for. Hvis han havde et Barca hjerte (det har han givet udtryk for flere gange), så kan man sgu da ikke klandre ham for, at det er smadret nu. Rakitic er 32 og færdig, han kan sagtens tåle at være på bænken og tjene de sidste penge ind. Klubben kan alligevel ikke tjene noget ind på ham. Det er jo hvad det hele handler om nu, når man køber så dårligt ind. Arthur (23) er i flere måneder nu er blevet rygtet væk, og nu skal han være en del af endnu en økonomisk balanceskabende transfer (som Neto og Cillesen).

Alt det der klubkærlighed og barca hjerte kan pakkes væk nu. Det er ren business. Hvorfor skulle han blive i den her sænkende skude, nå man så gerne vil have ham væk. Abidal har ødelagt hele hans eftermæle i klubben på så kort tid, Puyol skulle bare have givet trofæet til Song.
Syntes det er overdrevet det der. Der er intet der gør at han ikke kunne sige nej, jeg bliver. Blot fordi Rak er 32, så har han stadig været ønsket væk længe, men har valgt at blive.

Jeg gad også helst at Arthur blev og tog sig lidt sammen, ligesom jeg også ønsker Bartho væk og fornuften ind igen.
Prøv at forstille dig, at være på en arbejdsplads hvor din leder bare vil af med dig. Prøver at presse dig til at smutte. Den person der burde være der for dig, bakke dig op i mindre gode tider, går ud og siger til alt og alle, at dit arbejde ikke er godt nok.
Det er måske sat lidt på spidsen, men det er jo noget af det samme. Det skulle ikke undre mig, hvis Bartomeu og Abidal virkelig har presset ham til et skifte.

Abidal har desuden gået fra at være en legende i klubben, til at fremstå som en kæmpe idiot, sammen med Bartomeu. Inkompetence på højeste niveau.
Det er simpelthen for fjollet at skrive. Selvfølgelig er det her en absurd og uredelig omgang økonomisk fusk, med Barca som gidsel, men jeg har altså ikke ondt af Arthur. Havde han præsteret på alle parametre (og det har han langt fra), var han aldrig blevet solgt.

Man kan kun blive positiv overrasket, hvis næste sæson viser fremgang og lyspunkter.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
man jun 29, 2020 7:53 am
Denne handel kommer ikke af at Arthur ikke har præsteret - og at man derfor har kommet til den slutning at så skal han partout sælges!

Hvis det var tilfældet ville man have sagt det samme om Griezmann, Rakitic, Roberto, Umtiti, etc.

Dette er en handel som ledelsen har villet gennemtrumfe af økonomiske årsager, og Arthur er den spiller som har været efterspurgt til højeste pris og ergo er det ham man presser til at acceptere at blive solgt.

Havde Rak, Umtiti eller Griezmann været efterspurgt konkret af nogle klubber til en høj pris ville de også være blevet presset til at blive solgt.

Det er en handel som ikke har noget som helst med sportslige beslutninger at gøre, det er rent økonomiske. Der er gemt noget i ærmet i denne handel ellers ville man ikke have inkluderet Pjanic i den, og da slet ikke til den pris.

Jeg synes hele situationen er råddnet, og ledelsen spilder Messis absolutte sidste år på toppen med at dække over deres lyssky økonomi.

For en Barca fan grænser alt dette sig til sportslig helligbrøde!
Det er blevet fastslået flere steder, at det ER en økonomisk finte, det kan du finde info om, rundt omkring.

I øvrigt. Gad vide om Laporte stadig ønsker at blive præsident, nu hvor det efterhånden drejer sig om en synkende skude!? Kan jo være han trækker følehornene lidt...er det i efteråret 21 valget står?

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Norbit »

Hånden på hjertet, så fortjener denne ledelse ikke at Messi er der. Han skulle være smutter for 2 år siden og vundet alt et andet sted. Bartomeu har skadet mere end han har gavnet. Alle de unge gutter han lader smutte til fordel for så mange gamle spillere.

I alle kampe savner vi fart på midtbanen og alligevel går man efter Pjanic. Jeg er fandme glad for at Iniesta, Messi, Xavi, Puyol ikke fik deres debut under Bartomeu og Setien. Ingen af dem var blevet legender.

Arthur er 23(!), sølle 23! Fast inventar på det brasilianske landshold, en af de mere teknisk anlagte midtbane spillere vi har haft siden Xavi... og alligevel tvinger man ham ud.

Fuck af Bartomeu
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Lopezzz »

Noget siger mig at ledelsen kan ikke lide spillere fra Brasilien. Rigtig mange brasilianer, hvis ikke alle, har forladt klubben pga ledelsen
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Norbit »

Lopezzz skrev:
man jun 29, 2020 9:15 am
Noget siger mig at ledelsen kan ikke lide spillere fra Brasilien. Rigtig mange brasilianer, hvis ikke alle, har forladt klubben pga ledelsen
Vi må hellere ikke glemme, at det er denne ledelse som er skyld i mange af de unge talenter er smuttet videre for ingen penge. To af de helt store: Xavi, Take. Der er sikkert en masse jeg har glemt. Eftersigende fordi de "krævede" for meget i løn. Nu henter man en løn-tung spiller som Pjanic som får det tredobbelte af Arthur. Giver ingen mening i hvad der foregår. Bare vi fik deres forsvarspiller med, ham fra Tyrkiet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Kvoller »

https://www.fcbarcelona.com/en/football ... c186b116fc

Så blev den officiel... Fuck Bartomeu. Fuck alt hvad ham og vores lortebestyrelse. Jeg er så pisse træt af, at han og Abidal smadrer klubben.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af SirJonas »

Hvis jeg skal være helt ærlig.

Så er mit problem ikke at man sælger Arthur for små 600 mio.
Det kan være "ok".

.. problemet er at man hellere vil have Pjanic ind som, bevares er fin, men ham skulle man have hentet inden juve i så fald.

Filmen knækker virkelig for mig dér.

Men Arthur har altid kæmpet med lavt bundniveau og i øvrigt fysikken

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster