Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Michman skrev:
ons maj 20, 2020 2:25 am
Antimadridista skrev:
tirs maj 19, 2020 5:11 pm
Kunne godt tænke mig dette:

Pjanic, sciglio foruden 25 m€ for semedo

Lautaro for Vidal, Todibo + 60 m€
(Disse 60m€ finansieret af MB 15, Neto 25, junior 20)

Neymar for Dembele & Coutinho

Trincao (31m€) for 25 m€ fra Semedo handlen og en Rafinha sum

Cucurella ind for Wague (samme købs og salgspris)

Rak til Sevilla for en dyr middag for hele truppen

Alena, Puig, Inaki Pena tilbage/rykkes op.

Evt inkludere Emerson, hvis nødvendigt.

Alt ift transfersummer går lige op. Ud ryger nogle dyre lønninger (Rak, Vidal, Cou, Demb) & ind kommer andre dyre (Lautaro, Neymar).

Evt Griez i stedet for Cou i Ney handel.

Trup

Stegen, Pena

Pique, Lenglet, Umtiti, Sciglio, Alba, Cucurella, Roberto, Emerson

Busquets, Arthur, De Jong, Pjanic, Alena, Puig

Messi, Suarez, Lautaro, Neymar, Griez, Trincao

:thumbup: :glad:
Enig.. Vil bare ikke af med Arthur. Det er simpelthen latterligt at skille sig af med ham. Prøv lige at se den midtbane..
Når vi hverken kan få Ligt eller Thiago, så skal Arthur selvfølgelig ingen steder.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Ialocin skrev:
tirs maj 19, 2020 12:13 pm
Du forstår ikke pointen, eller også vil du ikke forstå den. Hvis du mener at rygterne er BS og ikke har noget på sig, hvorfor irriterer de dig så? Hvem siger at rygterne påvirker Semedo? Han kan vel bare melde klart ud i pressen, hvis det er løgn det de skriver om ham?

Og ja jeg kan også godt lide Semedo, men han har ikke bidraget nok offensivt. Omend han er blevet bedre i den her sæson er det jo ikke imponerende hvad han kommer med offensivt. Specielt taget i betragtning af hans fart. Men det handler jo også om Messis rolle på holdet, og at der sjældent bliver skabt overtal i højre side.

Jeg reagerer fordi din post kom umiddelbart efter jeg skrev om de verserende rygter ift. Juventus, og så er det da komisk at du reagerer på nogle rygter få dage efter. Det virker lidt hyklerisk. :clap:
Jeg skrev hvad jeg skrev. Det irriterer mig at nogen overhoved gider at forbinde Semedo med hvilke som helst rygter selvom de holder ikke en meter.
Men at der snakkes om hans afgang lige siden han kom til Barca pisser mig helt af
MDCCCXCIX

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

❗️Sevilla have decided to sign Rakitić this summer. The Croatian is very keen on the switch. Rakitić costs somewhere around 20 million euros. [radio marca]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... -alba.html

Hva med Messi..vil de ikke også ha' ham! Og Jong og Stegen..de er også gode med en bold.. :?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Bartomeu er det mest inkompetente fjols inden for fodbold verdenen.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Pedri ser altså virkelig spændende ud, bliver spændende at se om han slår igennem

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/vide ... pedri.html
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Michman skrev:
man jun 22, 2020 9:30 pm
Billede
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... bytte.html

Der MÅ være et eller andet vi ikke ved vedr Arthur...?? Han er skræddersyet til Barca, men har ikke nået hvad der minder om topniveau, positiv udvikling eller stabilitet, gennem de sidste 15 måneder! Er det mentaliteten, fysikken eller??
Selv ledelsen ved jo godt hvilke kvaliteter, fodboldmæssigt, han har. De hentede ham selv, af den årsag! Han er også væsentlig yngre end Pjanic.

Nogen der kan redegøre for noget yderligere? Udover den sædvanlige: ledelsen er inkompetent.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Hahahah, det er simpelthen så patetisk. Selv Gaspart-ledelsen var mere kompetent. Det er så himmelråbende dum en byttehandel, at jeg ville strække, hvis jeg var en del af truppen.

Fint at den gode Arthur nægter. Han ved vel også, at Bartomeus tid er ved at være omme.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
tirs jun 23, 2020 12:06 pm
Michman skrev:
man jun 22, 2020 9:30 pm
Billede
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... bytte.html

Der MÅ være et eller andet vi ikke ved vedr Arthur...?? Han er skræddersyet til Barca, men har ikke nået hvad der minder om topniveau, positiv udvikling eller stabilitet, gennem de sidste 15 måneder! Er det mentaliteten, fysikken eller??
Selv ledelsen ved jo godt hvilke kvaliteter, fodboldmæssigt, han har. De hentede ham selv, af den årsag! Han er også væsentlig yngre end Pjanic.

Nogen der kan redegøre for noget yderligere? Udover den sædvanlige: ledelsen er inkompetent.
Der er altid noget i vejen med brasilianere
MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Ja, de har klaret sig historisk dårligt i klubben.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Attitude og manglende disciplin er i hvert fald ikke sjælden.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Barca vil kun gennemføre et bytte, hvis der bliver tale om en ren en-til-en byttehandel, hvor Pjanic skifter til Barca og Arthur til Juventus uden, at der bliver penge involveret.
HVA?! Vi må da kunne få penge for Arthur i det mindste? Er han ikke mere værd end Pjanic?? Den her ledelse... hold nu kæft man...

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af maba »

Lad os se i øjnene, det her hold ikke kommer til at vinde noget i år eller for den sagsskyld næste år, med mindre alt flasker sig.

vores største problem er der i 5 år er købt ind med lukkede øjne. Vi kan klandre trænerne, men synes virkelig den sportslige ledelse er skyld i klubbens forfald.

Jeg vil give diverse medier ret i at de eneste jeg absolut ikke vil skille mig af med er: marc ter stegen, de Jong og Messi - resten til salg til højest bydende... Lige meget hvad der sker har jeg ikke tiltro til ledelsen!

ender med de Køber Neymar alt for dyrt og tror ham og messi kan klare det hele.

Målmand:
Marc ter stegen (forlæng asap, giv ham den løn han har fortjent)
Neto (kan vi få penge, så sælg)
3 målmand (hiv en op fra Barca B, eller gå efter andre Onana såfremt han kan fås billigt. ellers vent til hans kontrakt udløber (30.06.2022), virker som typen som gerne vil retur)

Forsvar: den eneste jeg ønsker at beholde er Pique, han er faldet i niveau, men vi kan ikke få nogle penge for ham og han har stadig Barca Dna. alt andet til salg.

Semedo – sælg til højest bydende
Piqué – behold
Lenglet – er ok, men heller ikke mere (vil være fin som 3 mand)
Sergi Roberto – Behold som indskiftningsspiller
Umtiti – sælg. havde vi haft en god ledelse var han solgt for 2 sæsoner siden hvor han kunne have indbragt kassen
Junior – sælg. er vel kun god på klippede youtube videoer
Alba – er jeg seriøst ved at være træt af – hader hans attitude. Han er god med Messi, men det er vel også det? selv Jesús Navas kan løbe fra ham nu. Hvilket er skræmmende når man tænker på alba er en af de hurtigste på vores hold. Hold nu kæft vi mangler fart i truppen.

Midtbanens problem er vi kun har boldflyttende spillere uden fart eller kreative ideer:
De Jong blev vel købt, som verdensbedste på den defensive midtbane. ham flytter vi da til en anden rolle… Håbløst! lad ham spiller den plads han er bedst på – han er den eneste på midtbanen med lidt fart i stængerne.

SÆLG:
Busquets – minder mig efterhånden om christian poulsen – kan manden spille bolden fremad? troede ikke det var muligt men han har tabt fart igen i år. Håber City vil købe ham
Arthur – igen, manden flytter bolde, hvor mange ASSIST skal han have på en sæson pt på 3 (han er bedst på den defensive midtbane, men der har vi De Jong)
Vidal – manden gør hvad han kan, men er hans kvaliteter det vi har brug for?
Rakitic – desværre ovre hans bedste alder – fighter trods alt.
gad godt se Riqui Puig sammen med Athur og de jong – kan han være manden, som kan åbne de andres forsvar?

Angrebet:
Messi er selvfølgelig en keeper, men ellers er alt til salg efter min mening. Messi kan ikke løbe fra en forsvarskæde mere derfor har vi brug for fart omkring ham.
Braithwaite – han har fart men ikke niveauet til barca, beholder vi ham er det ok med mig – kan ikke være dyr og kan vel spille mod ligaens ringeste hold og stadig score.
Dembélé: manden kan løbe stærkt og skyde med begge ben… han har til gengæld verdens længste træk og tæmninger! han havde passet bedre i madrid (utroligt vi betalte så meget som allerede var et problem i dortmund)
Griezmann: bliver aldrig en succes – smid ham tilbage til a madrid eller PSG og bid i det sure æble og tab min 200mil

Fati: Vil United betale så meget for Fati, som rygterne siger synes jeg vi skal prøve at sige farvel

vi har en del udlejere spillere: værd at nævne:
Tidobo: ikke niveau til Schalke- så duer barca nok heller ikke
Cucurella: kunne være sjov at få retur.
Cou: ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige med Cou gad jeg godt se på midtbanen med De jong men for pokker hvor må han også gerne snart vise noget.
Rafinha: er ok men ikke god nok til top kampene


indkøb:
Francisco Trincao er som sendt fra himlen... ligner en som kan drible, sparke og stort overblik. bliver godt for messi at få en som tiltrækker noget opmærksomhed.

ønsker:
Pep tilbage sammen med: Laporte, Eric Garcia, phil Foden, Kevin de Bruyne eller Bernardo silva.
Thiago, Serge Gnabry, Alaba
Kai Havertz

kunne også være sjovt at stjæle en af reals udlejede talenter: Kubo, ødegaard eller Hakimi
de har satme gjort de fornuftigt med indkøb af talenter de sidste par år. bange for der er et tronskifte på vej.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster