Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
fre jun 19, 2020 1:59 pm

The ruling has fully dismissed the player’s claim for payment of 43.6 million euros, and has accepted a large part of the defence presented by FC Barcelona, as a result of which the player must return 6.7 million euros to the club.
Så bliver han vel mopset og smutter t Juve/Real!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kvoller »

Fedt! Han skal bare ikke tilbage igen, uanset hvor meget vi savner en x-factor som han har.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
fre jun 19, 2020 5:09 pm
Fedt! Han skal bare ikke tilbage igen, uanset hvor meget vi savner en x-factor som han har.
Jeg kan bare godt lide titler.....

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »


Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:
tors feb 11, 2021 5:17 pm
Det er godt nok vildt de skader han får :eek: og ofte i februar!!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kvoller »

Antimadridista skrev:
tors feb 11, 2021 6:07 pm
A$AP skrev:
tors feb 11, 2021 5:17 pm
Det er godt nok vildt de skader han får :eek: og ofte i februar!!
Var det ikke noget med, at han altid skulle have fri til søsterens fødselsdag, som også er nu her? :lol:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »



Comeback on!

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBWAL »

Nu forlænger han vist med PSG - han så også skarp ud i går igen. Faktisk i begge kampe. Han ret god der, Neymar. Noget Messi ikke helt har været de sidste par år, synes jeg.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af PuyolErGud »

FCBWAL skrev:
ons apr 14, 2021 9:33 am
Nu forlænger han vist med PSG - han så også skarp ud i går igen. Faktisk i begge kampe. Han ret god der, Neymar. Noget Messi ikke helt har været de sidste par år, synes jeg.
Du mener ikke Messi har været ret god de sidste par år?

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBWAL »

han har ikke scoret i en classico siden 2018. Han har hart svært ved at score udebanemål i CL (nu scorede han så et kongemål mod PSG). Han har da spillet eminent ellers, men min pointe er, at når det virkelige gælder i de største kampe, så er det ikke altid Messi, der stepper op mere. Neymar scorede så ikke mod Bayern, så måske ikke en superrelevant ting at nævne, men han spillede fantastisk synes jeg.

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBWAL »

Jeg synes også, Messi generelt spillede utroligt dårligt mod Real Madrid. Usynlig det meste af kampen, hvilket også blev nævnt adskillige steder i spanske medier... Men min pointe er absolut ikke, at Messi er en dårlig spiller. Beklager, hvis det kunne forstås sådan

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Antimadridista »

FCBWAL skrev:
ons apr 14, 2021 1:27 pm
Jeg synes også, Messi generelt spillede utroligt dårligt mod Real Madrid. Usynlig det meste af kampen, hvilket også blev nævnt adskillige steder i spanske medier... Men min pointe er absolut ikke, at Messi er en dårlig spiller. Beklager, hvis det kunne forstås sådan
https://www.whoscored.com/Matches/14921 ... -Barcelona

https://www.sofascore.com/da/real-madri ... na/rgbsEgb

Både whoscored og sofascore, havde højeste rating sf alle (delt med enkelte) til Messi mod Real..

Men han havde ikke en rating 1-1.5 point over alle øvrige, som i de gode gamle dage...

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Barca80 »

Jeg håber ikke man går efter Neymar til sommer! Hvis han skal komme til Barca, skal det være HELT GRATIS til næste sommer, og det HVIS han går med til en acceptabel løn! Og det HVIS han undskylder overfor klubben og trækker sine retssager tilbage m.m. :think: Ellers kan han holde sig langt, langt væk.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af DeanCassady »

Det løb er kørt. Han forlænger naturligvis med PSG. Og gudskelov for det - også selvom han på sine gode dage er verdens næstbedste spiller.
Robert Zimmerman

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBWAL »

Antimadridista skrev:
ons apr 14, 2021 3:09 pm
FCBWAL skrev:
ons apr 14, 2021 1:27 pm
Jeg synes også, Messi generelt spillede utroligt dårligt mod Real Madrid. Usynlig det meste af kampen, hvilket også blev nævnt adskillige steder i spanske medier... Men min pointe er absolut ikke, at Messi er en dårlig spiller. Beklager, hvis det kunne forstås sådan
https://www.whoscored.com/Matches/14921 ... -Barcelona

https://www.sofascore.com/da/real-madri ... na/rgbsEgb

Både whoscored og sofascore, havde højeste rating sf alle (delt med enkelte) til Messi mod Real..

Men han havde ikke en rating 1-1.5 point over alle øvrige, som i de gode gamle dage...
Ja jeg har godt set det, men jeg så også kampen, og så en spiller, der ikke skabte noget fremad, ikke pressede tilbage og brænder, når han skyder, tager de forkerte chancer osv. De her scores bygges ud fra algoritmer, fx hvor mange afleveringer du har, og her søger barca jo Messi hele tiden. De tager ikke højde for en række af de faktorer, som fodbold handler om. Hvor mange løb, laver du, uden bold? Springer du over bolden, som fx Griezmann, for at skabe et mål? Står du rigtigt på banen? Er dine skud kvalificerede? Træffer du gode beslutninger? Hvis du synes, Messi har stor succes i El Classico-kampe siden 2018, og at han generelt træder bedst ind i de allersværeste kampe de seneste år, så fair nok. Det mener jeg bare ikke har været tilfældet. I mine øjne har hans svageste punkt været de sværeste øjeblikke - udebanekampene i CL især, men også på landsholdet, hvor han mangler den store triumf, trods mange finaler, og så især lederskabet af holdet, hvor han i den grad har forsvundet når det virkelige gjaldt.

Men han er en helligdom i fortællingen om klubben, hævet over kritik de fleste steder. Det forstår jeg egentlig godt, for han er også den spiller, der har begejstret mig allermest i mit liv, og jeg synes stadig han er blandt de allerbeste i verden, og at han har været DEN bedste i 10 år. Men i mine øjne stod han i vejen for fornyelse i truppen sidste år, og hans attitude (forståeligt eller ej) i efteråret, klædte ham heller ikke. Det er vel også det, der koster nu. At han først stemplede ind for alvor i 2021.Og så savner jeg, at man kan skifte ham ud eller sætte ham ind, hvis han ikke fungerer. Præcis som med andre spillere. Ingen bør være hævet over det bedste for holdet. Det synes jeg ofte, han er.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster