Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Det er simpelthen så håbløst. Pjanic er en dygtig spiller, men helt ærligt; hvor kortsigtet kan man tænke? Især hvis Arthur ryger den anden vej. Det virker efterhånden som om, at Bartomeu forsøger at uskadeliggøre klubben så meget som muligt, inden han giver tøjlerne videre i 2021.

Det er hovedrystende dumt. Man græmmes.
Robert Zimmerman

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Det giver jo ingen mening. Hvorfor fanden skal vi have ham??? Fuck nu af, Bartomeu og Abidal. De to er simpelthen til grin.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det eneste der ville give en anelse mening var hvis Rak røg den anden vej i bytte, fordi man ellers ikke ville kunne komme af med ham... Pjanic er da bedre end Rak.. men vi mangler ikke midtbanespillere... vi har Arthur, De Jong, Busquets, (måske) Alena, Puig, Roberto... og Vidal og Rak som jeg inderlig håber der bliver solgt, men selvom de 2 skulle blive solgt mangler vi stadig ikke Pjanic... så hellere få Coutinho tilbage igen da, eller Rafinha.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ja, det er virkelig sort? Selv hvis Arthur skulle blive solgt, med stor fortjeneste, er Pjanic stadig ikke typen vi mangler!!

Oppererer Pjanic ikke primært i samme område som Busquets og Jong..eller er jeg skæv på den?

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Jeg gider næsten ikke hidse mig op over bestyrelsens mærkværdige beslutninger. Det er så langt ude efterhånden. Todibo har fået utrolig få chancer, og hans seneste optræden for Barca var helt vildt god. Alligevel lejer man ham ud, og nu virker det som om de forsøger at komme af med ham permanent. Alt imens har vi kun tre centrale forsvarer i truppen, hvoraf den ene har solgt sit knæ til djævlen for et VM. Så er der hele fadæsen i vinter-transfer, hvor vi ender med at stå uden nogle offensive spillere. Hvorfor skulle Perez videre? Hvorfor skulle Abel Ruiz lejes ud?

Nu vil vi åbenbart af med Arthur, der vel sagtens opererer på samme niveau som Pjanic, men bare er yngre og med udviklingspotentiale.

Skal man grine eller græde? Vores klubs omdømme er blevet tilsmudset på som mange forskellige måder de seneste år under Rosell og Bartomeu, at det kan være svært at danne sig et overblik. Jeg håber Bartomeu og hans håndlangere ender i fængsel, og at vi snart kan påbegynde et nyt kapitel. Synd for os og Messi, at han har måtte spilde sine sidste år på topplan i en kriminels jerngreb.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Barcelona are confident in finalising the signing of Lautaro Martínez in this month. Although nothing will be announced until later. Barça will pay 60 million euros + two players. [sport]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Bare roligt. Alt det her er bare standard rygter under transfervinduet. Der kommer ikke til at ske noget i næste 2 måneder. Lad være med at tro på det BS
MDCCCXCIX

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Lopezzz skrev:
tirs maj 12, 2020 5:08 pm
Bare roligt. Alt det her er bare standard rygter under transfervinduet. Der kommer ikke til at ske noget i næste 2 måneder. Lad være med at tro på det BS
Haha med din seneste post i Semedo-tråden er den her kommentar virkelig sjov. Skulle vi ikke lade være med at at tro på rygterne? :clap:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... andel.html

Den deal tror jeg simpelthen ikke på!!! Semedo er vel max 40m€ værd, så at få Pjanic og en erfaren alsidig back, for 15m€, er sku for godt til at være sandt.

Skulle det være sandt, kan det forhåbentlig få både Rak og Vidal til at smutte.!!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Ialocin skrev:
søn maj 17, 2020 5:57 pm
Lopezzz skrev:
tirs maj 12, 2020 5:08 pm
Bare roligt. Alt det her er bare standard rygter under transfervinduet. Der kommer ikke til at ske noget i næste 2 måneder. Lad være med at tro på det BS
Haha med din seneste post i Semedo-tråden er den her kommentar virkelig sjov. Skulle vi ikke lade være med at at tro på rygterne? :clap:
Det har intet med rygter og gøre. Det skriver jeg af ren frustration.
Folk har snakket om Semedos afgang siden han kom. Hver gang han laver en fejlaflevering bliver han dømt. Han er uforståelig ikke ønsket i klubben og jeg er frustreret over at mange vil af med ham.
De fleste vil have Roberto :roll:
MDCCCXCIX

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Jaja det har jeg forstået, og jeg er også enig. Semedo er god, omend han mangler at være mere afgørende i offensiven. Jeg kan heller ikke se hvem der skulle erstatte Semedo som er bedre end ham. Vi kan alligevel ikke få Trent-Alexander eller Kimmich.

Det er bare sjovt du reagerer sådan på rygter fra pressen, når du lige har skrevet at der ikke kommer til at ske noget de næste to måneder, og at rygterne er BS.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Ialocin skrev:
man maj 18, 2020 3:07 pm
Jaja det har jeg forstået, og jeg er også enig. Semedo er god, omend han mangler at være mere afgørende i offensiven. Jeg kan heller ikke se hvem der skulle erstatte Semedo som er bedre end ham. Vi kan alligevel ikke få Trent-Alexander eller Kimmich.

Det er bare sjovt du reagerer sådan på rygter fra pressen, når du lige har skrevet at der ikke kommer til at ske noget de næste to måneder, og at rygterne er BS.
Men rygter om Semedo har stået på lige siden han kom til klubben og nu snakkes der om at han selv ønsker at forlade Barca. Jeg tror ikke på det men de rygter irriterer mig sindssyg meget fordi jeg kan godt lide manden.
Han er loyal, han møder til tiden, han snakker aldrig dårlig om nogen. Han overholder alle regler og han leverer på banen men folk vil kun beholde ham hvis han laver assists, taber aldrig bolden, dribler forbi hans modstandere og scorer mange mål i hver kamp.

Og tror mig at da jeg skrev indlægget i Semedos tråd der tænkte jeg på at nogen vil reagere på det jeg skrev i transfer tråden. Tillykke med det :thumbup:
MDCCCXCIX

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Du forstår ikke pointen, eller også vil du ikke forstå den. Hvis du mener at rygterne er BS og ikke har noget på sig, hvorfor irriterer de dig så? Hvem siger at rygterne påvirker Semedo? Han kan vel bare melde klart ud i pressen, hvis det er løgn det de skriver om ham?

Og ja jeg kan også godt lide Semedo, men han har ikke bidraget nok offensivt. Omend han er blevet bedre i den her sæson er det jo ikke imponerende hvad han kommer med offensivt. Specielt taget i betragtning af hans fart. Men det handler jo også om Messis rolle på holdet, og at der sjældent bliver skabt overtal i højre side.

Jeg reagerer fordi din post kom umiddelbart efter jeg skrev om de verserende rygter ift. Juventus, og så er det da komisk at du reagerer på nogle rygter få dage efter. Det virker lidt hyklerisk. :clap:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kunne godt tænke mig dette:

Pjanic, sciglio foruden 25 m€ for semedo

Lautaro for Vidal, Todibo + 60 m€
(Disse 60m€ finansieret af MB 15, Neto 25, junior 20)

Neymar for Dembele & Coutinho

Trincao (31m€) for 25 m€ fra Semedo handlen og en Rafinha sum

Cucurella ind for Wague (samme købs og salgspris)

Rak til Sevilla for en dyr middag for hele truppen

Alena, Puig, Inaki Pena tilbage/rykkes op.

Evt inkludere Emerson, hvis nødvendigt.

Alt ift transfersummer går lige op. Ud ryger nogle dyre lønninger (Rak, Vidal, Cou, Demb) & ind kommer andre dyre (Lautaro, Neymar).

Evt Griez i stedet for Cou i Ney handel.

Trup

Stegen, Pena

Pique, Lenglet, Umtiti, Sciglio, Alba, Cucurella, Roberto, Emerson

Busquets, Arthur, De Jong, Pjanic, Alena, Puig

Messi, Suarez, Lautaro, Neymar, Griez, Trincao

:thumbup: :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Antimadridista skrev:
tirs maj 19, 2020 5:11 pm
Kunne godt tænke mig dette:

Pjanic, sciglio foruden 25 m€ for semedo

Lautaro for Vidal, Todibo + 60 m€
(Disse 60m€ finansieret af MB 15, Neto 25, junior 20)

Neymar for Dembele & Coutinho

Trincao (31m€) for 25 m€ fra Semedo handlen og en Rafinha sum

Cucurella ind for Wague (samme købs og salgspris)

Rak til Sevilla for en dyr middag for hele truppen

Alena, Puig, Inaki Pena tilbage/rykkes op.

Evt inkludere Emerson, hvis nødvendigt.

Alt ift transfersummer går lige op. Ud ryger nogle dyre lønninger (Rak, Vidal, Cou, Demb) & ind kommer andre dyre (Lautaro, Neymar).

Evt Griez i stedet for Cou i Ney handel.

Trup

Stegen, Pena

Pique, Lenglet, Umtiti, Sciglio, Alba, Cucurella, Roberto, Emerson

Busquets, Arthur, De Jong, Pjanic, Alena, Puig

Messi, Suarez, Lautaro, Neymar, Griez, Trincao

:thumbup: :glad:
Enig.. Vil bare ikke af med Arthur. Det er simpelthen latterligt at skille sig af med ham. Prøv lige at se den midtbane..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster