Antoine Griezmann

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vil vædde al min formue at Messi er også træt af ham
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
man mar 02, 2020 2:44 pm
Jeg vil vædde al min formue at Messi er også træt af ham
Sætter du meget på spil.. ;-)

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
man mar 02, 2020 3:04 pm
Lopezzz skrev:
man mar 02, 2020 2:44 pm
Jeg vil vædde al min formue at Messi er også træt af ham
Sætter du meget på spil.. ;-)
Det er en sikker odds. Giver 1.00 gange pengene igen,
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Drake »

Vi hænger desværre på Griez nogle år endnu, vi får ikke solgt ham til sommer desværre :sad:

Jeg troede ellers han have kvaliteterne og spilforståelsen til at komme slå igennem, men det kan han åbenbart ikke, kun på den samme plads som Messi spiller.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af emo »

Demb, Coutinho og Greiz. Profiler der ikke slår igennem. Er det virkelig altid dem, eller kunne det være os, truppen, stilen, klubben, filosofien, ovs... Mangel på det eller andet.
Allez...

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Drake »

emo skrev:
tirs mar 03, 2020 12:32 am
Demb, Coutinho og Greiz. Profiler der ikke slår igennem. Er det virkelig altid dem, eller kunne det være os, truppen, stilen, klubben, filosofien, ovs... Mangel på det eller andet.
Nej det er ikke altid dem. Det er for det meste klubben der køber spillere der ikke passer ind i den måde vi vil spille på, eller til den forkerte plads. Og vi skal jo ikke lave om på den måde vi spiller på, for at tilpasse os spilleren, vi skal købe nogen der passer til vores spillestil, også er det op til spilleren selv, og han har det der skal til for at slå igennem.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af ladislau »

Vi har fået noget mere valuta for Griezman end hhv Dembele og Coutinho.
Bare det han spiller, så er han allerede længder foran Dembele.
Hans spil er også meget bedre end Coutinho, der virkelig luntede hovedløst og forvirret rundt.

Jeg ved godt, at Griezman ikke producerer de assist og mål, som vi forventede.
Til gengæld tager han alle de løb han skal, og flere til. Det gælder både offensivt og defensivt.
Det er stadig ikke godt, men spillet er blevet bedre fra ham, og lige nu er det mest selvtilliden, der mangler.
Husk stjerner som Villa og Henry, de producerede heller de mål og assist, som de var i stand til. De spillede også ude af position, og ofrede sig for holdet, men fordi vi fik titler og havde succes, så gav vi dem vores respekt.
Det bør vi have format nok til, også at give nu.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Norbit »

ladislau skrev:
tirs mar 03, 2020 5:42 pm
Vi har fået noget mere valuta for Griezman end hhv Dembele og Coutinho.
Bare det han spiller, så er han allerede længder foran Dembele.
Hans spil er også meget bedre end Coutinho, der virkelig luntede hovedløst og forvirret rundt.

Jeg ved godt, at Griezman ikke producerer de assist og mål, som vi forventede.
Til gengæld tager han alle de løb han skal, og flere til. Det gælder både offensivt og defensivt.
Det er stadig ikke godt, men spillet er blevet bedre fra ham, og lige nu er det mest selvtilliden, der mangler.
Husk stjerner som Villa og Henry, de producerede heller de mål og assist, som de var i stand til. De spillede også ude af position, og ofrede sig for holdet, men fordi vi fik titler og havde succes, så gav vi dem vores respekt.
Det bør vi have format nok til, også at give nu.
Du kan ikke sammenligne Griezmann med Henry og Villa. Det er ikke lovligt :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Runedinho
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn dec 16, 2018 1:33 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Runedinho »

Griezmann var godt nok endnu engang anonym - denne gang mod Real Sociedad. Jeg synes han bør sælges til sommer. Han passer bare ikke ind i Barcas spil.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af A$AP »

Hvilken spillestil? Og sådan som vi spiller, så er det jo næsten kun Messi der passer ind i ''Barcas spillestil'' lige nu. Man kan ikke bare blive ved med at sælge og købe spillere for 100 mio kr. Det er sådan vi er endt hvor vi er nu, med rent ud sagt elendige økonomiske forudsætninger. Der skal ryddes fundamentalt ud i truppen. Vi skal sælge flere spillere, og så skal vi snart en gang for alle have alle de lejede spillere væk. Griezmann er en vanvittig spiller, det har han også vist prøver på i denne sæson.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Drake »

A$AP skrev:
søn mar 08, 2020 4:02 pm
Hvilken spillestil? Og sådan som vi spiller, så er det jo næsten kun Messi der passer ind i ''Barcas spillestil'' lige nu. Man kan ikke bare blive ved med at sælge og købe spillere for 100 mio kr. Det er sådan vi er endt hvor vi er nu, med rent ud sagt elendige økonomiske forudsætninger. Der skal ryddes fundamentalt ud i truppen. Vi skal sælge flere spillere, og så skal vi snart en gang for alle have alle de lejede spillere væk. Griezmann er en vanvittig spiller, det har han også vist prøver på i denne sæson.
Ja Griezmann har store kvaliteter, som han har vist på At. Madrid for Frankrig, Men hvor passer han ind på holdet? det eneste sted der virker til at han passer ind hos os, er på Messis plads, og det lader til at han ikke kan tilpasse til en anden position, og så må vi nød til at sælge ham igen, selv om det ikke er godt for økonomien at blive ved med at købe og sælge så dure spillere. Men dt vil være endnu værre at fortsætte med dem hvis de ikke passer ind, eller præstere. Det samme med Coutinho, der spiller bedst i en 4-2-3-1 som off mid, og så dan spiller vi ikke.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Michman »

Der er to muligheder. Sælg. Eller få en spille stil hvor han passer ind.. For det her er ganske enkelt ikke godt nok.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Norbit »

Han skal bare ud. Det er ikke spillestilen skyld. Havde han været bedre, så ville han have gjort en forskel lige meget hvordan vi så end spiller. Det er ikke formationens skyld at han ikke kan udfordre en-mod-en. Det er heller ikke formationens skyld at han brænder de vildeste chancer. Han er ikke dygtig nok til Barca - indrøm det i stedet for at trøste jer med at han ikke passer ind i systemet. Klubben skal bare sælge ham til højst bydende og tage tabet.

Han var hverken Atl.Madrids bedste spiller eller Frankrigs bedste spiller under EM og VM. Han er langt fra at være den bedste i den franske trup. Kan ikke magte at han har været i klubben i snart 1 år, og jeg har ikke set ham udfordre én gang. Han har på intet tidspunkt driblet sig forbi en modspiller. Det er ynkeligt at se på. Væk med ham.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Lopezzz »

Norbit skrev:
søn mar 08, 2020 8:28 pm
Han skal bare ud. Det er ikke spillestilen skyld. Havde han været bedre, så ville han have gjort en forskel lige meget hvordan vi så end spiller. Det er ikke formationens skyld at han ikke kan udfordre en-mod-en. Det er heller ikke formationens skyld at han brænder de vildeste chancer. Han er ikke dygtig nok til Barca - indrøm det i stedet for at trøste jer med at han ikke passer ind i systemet. Klubben skal bare sælge ham til højst bydende og tage tabet.

Han var hverken Atl.Madrids bedste spiller eller Frankrigs bedste spiller under EM og VM. Han er langt fra at være den bedste i den franske trup. Kan ikke magte at han har været i klubben i snart 1 år, og jeg har ikke set ham udfordre én gang. Han har på intet tidspunkt driblet sig forbi en modspiller. Det er ynkeligt at se på. Væk med ham.
Abidal hentede ham kun fordi han er franskmand. Rigtig mange fans var imod købet af Griezz
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af A$AP »

Norbit skrev:
søn mar 08, 2020 8:28 pm
Han skal bare ud. Det er ikke spillestilen skyld. Havde han været bedre, så ville han have gjort en forskel lige meget hvordan vi så end spiller. Det er ikke formationens skyld at han ikke kan udfordre en-mod-en. Det er heller ikke formationens skyld at han brænder de vildeste chancer. Han er ikke dygtig nok til Barca - indrøm det i stedet for at trøste jer med at han ikke passer ind i systemet. Klubben skal bare sælge ham til højst bydende og tage tabet.

Han var hverken Atl.Madrids bedste spiller eller Frankrigs bedste spiller under EM og VM. Han er langt fra at være den bedste i den franske trup. Kan ikke magte at han har været i klubben i snart 1 år, og jeg har ikke set ham udfordre én gang. Han har på intet tidspunkt driblet sig forbi en modspiller. Det er ynkeligt at se på. Væk med ham.
Han har også gjort en forskel. Lige så meget som den næste spiller i truppen der ikke hedder Messi. Hvis ikke mere. Og selvfølgelig var han den bedste spiller for Atletico. Flere år i streg. Og selvfølgelig er han en af de bedste i Frankrigs trup. Jeg tror heller ikke de fleste Atletico fans husker ham for de gange han har udfordret sine modspillere en mod en, det er ikke der hans styrker ligger. Det er måske hvad vi er vant til med vores kantspillere, men hans styrker som spiller er inde centralt på banen. Et område der ligesom er optaget. Det er fint nok at være i mod købet af Griezmann, ikke at være tilfreds med hvad han har vist, men med ovenstående tanker så bliver man jo bare aldrig tilfreds med Griezmann.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster