25/2 Napoli - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Griezmann today became the first Barça player other than Messi to score an away goal in UCL knockout stages since Neymar against Bayern in 2015.

Hahaha,wtf

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Blev Busi MotM?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Antimadridista skrev:
ons feb 26, 2020 12:21 am
Michman skrev:
ons feb 26, 2020 12:16 am
Antimadridista skrev:
ons feb 26, 2020 12:14 am
Michman skrev:
ons feb 26, 2020 12:10 am
Antimadridista skrev:
ons feb 26, 2020 12:08 am
Bussi!

Har lidt svært ved at finde ud af hvordan jeg har det med ham..han skaber målet, men laver også flere hasarderede afleveringer, flere end jeg syntes han gjorde tidligere...? :|
Alle lavede fejl idag undtagen Ter Stegen..
Jo jo, det var mere generelt. Ikke kun i dag.
Han er ikke helt den samme mere. Det er helt sikkert.. Men stadig en utrolig vigtig spiller.
Men han føler nok lidt at det er op til ham nu..med de kreative afleveringer! Ingen xavi, ini...?
Vi har 2 af de midtbane spillere i verden.. I Arthur og De Jong..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Spillerne: "Vi har lært af vores fejl de seneste par år i CL." = "Nu ryger vi bare ud på hjemmebane i stedet for, vi da lært ikke at tabe i semifinalerne."
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

På den anden side, jeg kan ikke set det her hold vinde noget som helst.
Prøv at se hvad Setien har at gøre med. Den tyndeste trup i CL.

De næste par kampe kommer holdet til at give sig selv. Der er ikke flere tilbage i truppen at gøre brug af. Intet offensivt i hvert fald.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

nu hvor vi er i gang, så er der stadigvæk ledige pladser
Norbit skrev:
søn feb 23, 2020 10:37 pm
Norbit skrev:
man feb 17, 2020 10:36 pm
[...]
Gad vide hvor lang tid der går før de begynder at invitere fans til at sidde på bænken.
Er der andre end mig, som har fået en mail om man har tid og lyst til at sidde på bænken i returopgøret mod Napoli? :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Busquets er fortsat færdig på topniveau. Han er sløv og sløset, og er - som resten af den gamle garde - manifestationen af hvorfor, vi ikke længere er med, hvor det er rigtig sjovt. Der skal nyt blod til.

Når det er sagt, er jeg ikke synderligt nervøs for videre avancement. Camp Nou er et fort, og vi har ikke tabt dér i de seneste 35 Champions League-kampe. Det skal nok gå.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Fcuk Champions League, ligaen er altid vigtigst. CL er bare en bonus turnering.
Videre til Clasico
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Lopezzz skrev:
ons feb 26, 2020 6:10 am
Fcuk Champions League, ligaen er altid vigtigst. CL er bare en bonus turnering.
Videre til Clasico
Jeg synes det er federe at vinde CL, måske fordi vi har et overtag på ligaen.. Eller i hvertfald har haft det. Vil gerne se os indhente Real på alle fronter, de har alt for længe levet på hvad de tidligere har opnået. + det betyder virkelig meget for spillerne at være med hvor det er sjovt i CL.
En CL titel i år vil med garanti give Messi samtlige personlige pokaler næste år, han vil distancere sig så meget fra de øvrige at han kan både han gå på pension med ro i sindet uden frygt for hans rekorder nogensinde bliver slået.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Nå, havde gerne solgt den for 1-1 inden.

Junior lavede 112 (eller deromkring) tilbageafleveringer, når han fik bolden på fløjen. Vi er slet slet ikke farlige længere på backs.

Jeg forstår ikke at Raki blev valgt fra start over Arthur. Gonorre eller ej:) Der kom meget mere fart på midtbanen og afleveringer med Arthur. Håber han starter inde søndag.

Hjerneblødning af Vidal. Hold kæft mand.

Og vi lærer åbenbart aldrig at være klar på hjørne. Halvdelen med ryggen til. Heldigt, at Insigne også kogte.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Michman skrev:
ons feb 26, 2020 12:57 am
Antimadridista skrev:
ons feb 26, 2020 12:21 am
Michman skrev:
ons feb 26, 2020 12:16 am
Antimadridista skrev:
ons feb 26, 2020 12:14 am
Michman skrev:
ons feb 26, 2020 12:10 am
Antimadridista skrev:
ons feb 26, 2020 12:08 am
Bussi!

Har lidt svært ved at finde ud af hvordan jeg har det med ham..han skaber målet, men laver også flere hasarderede afleveringer, flere end jeg syntes han gjorde tidligere...? :|
Alle lavede fejl idag undtagen Ter Stegen..
Jo jo, det var mere generelt. Ikke kun i dag.
Han er ikke helt den samme mere. Det er helt sikkert.. Men stadig en utrolig vigtig spiller.
Men han føler nok lidt at det er op til ham nu..med de kreative afleveringer! Ingen xavi, ini...?
Vi har 2 af de midtbane spillere i verden.. I Arthur og De Jong..
I hans hovede kan han stadig tænke, at det er op til ham! Prøver ikke at forsvare ham. Han lavede vist også den tossede aflevering der endte hos Callejon!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

DeanCassady skrev:
ons feb 26, 2020 2:16 am
Når det er sagt, er jeg ikke synderligt nervøs for videre avancement. Camp Nou er et fort, og vi har ikke tabt dér i de seneste 35 Champions League-kampe. Det skal nok gå.
2-2 - vi er ude, ik.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Norbit skrev:
ons feb 26, 2020 6:31 am
Lopezzz skrev:
ons feb 26, 2020 6:10 am
Fcuk Champions League, ligaen er altid vigtigst. CL er bare en bonus turnering.
Videre til Clasico
Jeg synes det er federe at vinde CL, måske fordi vi har et overtag på ligaen.. Eller i hvertfald har haft det. Vil gerne se os indhente Real på alle fronter, de har alt for længe levet på hvad de tidligere har opnået. + det betyder virkelig meget for spillerne at være med hvor det er sjovt i CL.
En CL titel i år vil med garanti give Messi samtlige personlige pokaler næste år, han vil distancere sig så meget fra de øvrige at han kan både han gå på pension med ro i sindet uden frygt for hans rekorder nogensinde bliver slået.
Jeg kan ikke lide CL pga korruption og den måde de trækker lod eller vælger hold.
Også hjemmebane fordel synes jeg ikke om.
Hvis de smider alle hold i en pulje/kasse og trækker en efter en så vil det være interessant for mig og meget mere fair lodtrækning.
Så vil det første hold der bliver trykket spille på hjemmebanen mod det næste hold osv osv... ;-)
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
ons feb 26, 2020 11:47 am
Norbit skrev:
ons feb 26, 2020 6:31 am
Lopezzz skrev:
ons feb 26, 2020 6:10 am
Fcuk Champions League, ligaen er altid vigtigst. CL er bare en bonus turnering.
Videre til Clasico
Jeg synes det er federe at vinde CL, måske fordi vi har et overtag på ligaen.. Eller i hvertfald har haft det. Vil gerne se os indhente Real på alle fronter, de har alt for længe levet på hvad de tidligere har opnået. + det betyder virkelig meget for spillerne at være med hvor det er sjovt i CL.
En CL titel i år vil med garanti give Messi samtlige personlige pokaler næste år, han vil distancere sig så meget fra de øvrige at han kan både han gå på pension med ro i sindet uden frygt for hans rekorder nogensinde bliver slået.
Jeg kan ikke lide CL pga korruption og den måde de trækker lod eller vælger hold.
Også hjemmebane fordel synes jeg ikke om.
Hvis de smider alle hold i en pulje/kasse og trækker en efter en så vil det være interessant for mig og meget mere fair lodtrækning.
Så vil det første hold der bliver trykket spille på hjemmebanen mod det næste hold osv osv... ;-)
Du er bange for korruption ifm at de vælger hold ud fra 2 bowler?? Så 1 pladserne fra puljespillet, får ingen fordel!

Jeg er enig med dig i, at ude/hjemmebanemål, ikke burde være der. Det er en ødelæggende regel.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

DeanCassady skrev:
ons feb 26, 2020 2:16 am
Busquets er fortsat færdig på topniveau. Han er sløv og sløset, og er - som resten af den gamle garde - manifestationen af hvorfor, vi ikke længere er med, hvor det er rigtig sjovt. Der skal nyt blod til.

Når det er sagt, er jeg ikke synderligt nervøs for videre avancement. Camp Nou er et fort, og vi har ikke tabt dér i de seneste 35 Champions League-kampe. Det skal nok gå.
Det er trist at være enig med dig omkring Busi, men det er jo evident, at manden ikke længere har det niveau, som for blot nogle sæsoner siden gjorde at man, uden at blinke med øjnene, kunne kalde ham for én af de bedste, hvis ikke dén bedste, på den position.

Med hensyn til returkampen, håber jeg at vi holder stimen og klarer os videre. Er moderat optimist, hvis man overhovedet kan kalde sig det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster