Martin Braithwaite

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af B-Freak »

Barça intend to announce Braithwaite between 10:00 and 11:00. [espn]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af SIOUX »

Så blev det officielt. Martin Braithwaite er FC Barcelona spiller :eek:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af Kvoller »

Velkommen til! Jeg har ærlig talt ikke store forventninger, men jeg håber virkelig han kommer til at gøre det godt! Og så er det også lidt fedt med en dansker i klubben. Messi med assists til Braithwaite - det er en sætning jeg aldrig havde forestillet mig at skulle sige :lol:

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af Tello »

Med mindre han skaber mirakler, så giver jeg ikke en skid for det her køb - og hopper ikke med på hypen om at det er en dansk spiller. Endnu et latterligt køb. Vi er en klub i total krise, og Setien har verdens mest utaknemmelige job. Det eneste der holder os fra en 5. eller 6. plads er Messi.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af Antimadridista »

Den nok mindst ventede transfer jeg lige kan erindre....tænk han skal have røvfuld af Messi og Alba...lucky bastard :glad:

Det sagt, tror jeg vi får en arbejdshest der godt kan overraske skeptikere positivt.! Går det ok, tror jeg han kan sælges igen for 10-12m. Måske lidt mere.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af Drake »

Fedt med en Dansker i klubben :smile:

Men hold kæft en latterlig handel, det jo helt til grin! :thumbdown: :mad:

18 millioner euro, og fire et halvt år kontrakt for en spiller som Martin Braithwaite :eek: :lol:

De penge kunne vi have brugt på en stor køb til sommer. Og næste sæson vil Martin være overskud, og tager en plads for en anden bedre spiller. Og så kommer til at være tilskuere som Douglas :roll:

Det fortæller alt om denne her ledelse, at vi er nået til det her punkt at vi på købe ham.
Mere inkompetent og retarderet ledelse skal man lede længe efter!!! :mad:

Men håber da han kommer til at gøre det godt! Den forventning jeg har til ham, er at han ikke komme til at bidrage med det store, så han kan kun overraske.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af Kvoller »

Tello skrev:
tors feb 20, 2020 1:03 pm
Med mindre han skaber mirakler, så giver jeg ikke en skid for det her køb - og hopper ikke med på hypen om at det er en dansk spiller. Endnu et latterligt køb. Vi er en klub i total krise, og Setien har verdens mest utaknemmelige job. Det eneste der holder os fra en 5. eller 6. plads er Messi.
Enig. Man håber selvfølgelig altid at alle spillere der købes, slår igennem. Men det her er endnu et tegn på, at Abidal bare ikke er sportschefs-materiale i mine øjne, og at ledelsen er inkompetente.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af emo »

Hvad var alternativet, lige pt., Rodrigo, som man har forsøgt men nok koster kassen? Det er elendigt at ledelsen lader os i sådan en situation hvor vi skal handle på denne måde.
Allez...

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af PeterPedal »

Den eneste grund til at det er Abidal og Co der sidder på de poster er givetvis, at Barça ikke er i stand til at honorere jeres lønkrav
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af PeterPedal »

Enig med emo ... Ledelsen burde aldrig have skadet Dembele
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af emo »

PeterPedal skrev:
tors feb 20, 2020 1:32 pm
Enig med emo ... Ledelsen burde aldrig have skadet Dembele
Vi sender Perez afsted i Januar, vel vidende om at Lui er skadet indtil sommer, dvs. allerede der mangler vi en spiller til bredden. Vi går efter Rodrigo og andre angribere i Januar uden et resultat. Satser på at Demb er tilbage, selv hvis han var tilbage skulle han bruge tid på at komme i form igen, og med hans skades-historik in mente, så gambler man ikke. Alligevel reagerer de ikke, og må handle som de gør nu.

De er så skidt kørende i den ledelse, og Abidal, elsker ham som spiller og hans tid i klubben, men som en sportslig leder, fungerer han bare ikke, har ikke vist en pind.
Allez...

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af Kvoller »

PeterPedal skrev:
tors feb 20, 2020 1:32 pm
Enig med emo ... Ledelsen burde aldrig have skadet Dembele
De efterlod os jo med Suarez der stod foran en operation, Demebele der var på vej tilbage fra en skade, og så Messi, Griez og Fati. En 17-årig til at være med til at bære holdet. Så ja, det er ledelsen der må stå til ansvar for den lortesitatuon.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af PeterPedal »

Man kunne overveje at se det på den måde at der er en drengedrøm der er gået i opfyldelse - hurra for det!

Og TV2 har så fået sig et problem ... efter deres eget udsagn blev Barça nedprioriteret fordi vi havde fået en dansker til Inter ... nu har vi så også fået en til Barça. Kan vi så blive opprioriteret igen?

:-)
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af emo »

PeterPedal skrev:
tors feb 20, 2020 2:33 pm
Man kunne overveje at se det på den måde at der er en drengedrøm der er gået i opfyldelse - hurra for det!

Og TV2 har så fået sig et problem ... efter deres eget udsagn blev Barça nedprioriteret fordi vi havde fået en dansker til Inter ... nu har vi så også fået en til Barça. Kan vi så blive opprioriteret igen?

:-)
Drengedrøm for hvem, Martin? Var hans drøm ikke Real ? :silent: :thumbup:

Men positivt for dem der er nødsaget til at se Barca på dansk tv, man kan håbe at det betyder flere Barca kampe.
Allez...

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af PeterPedal »

Emo ... Real eller Juve eller United eller ... altså helt ærligt, spørg en hvilken som helst knægt på 10-12 år med benskinner, korte bukser og knopper under skoene om han vil sælge sin bedstemor og familiens retriever for at spille i Barca ...

:-)
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster