Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/agen ... waite.html

Nå, nu er den nok 99,9% sikker. Jeg er skeptisk, men jeg håber selvfølgelig at han slår igennem og kan bidrage med en masse! Håber på det bedste! Og så er det selvfølgelig megafedt med en dansker i klubben!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Bartomeu og hans drenge må snart komme på en terrorliste eller sådan noget. Hold kæft hvor er det tragisk.

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Emancipator »

A$AP skrev:
tirs feb 18, 2020 9:03 pm
Bartomeu og hans drenge må snart komme på en terrorliste eller sådan noget. Hold kæft hvor er det tragisk.
jeez troll....

Så fedt med en landsmand til klubben!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Forstærkning eller ej, vi skal hente 3 point på Bernabeu og overtage første pladsen.
Det er et krav
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Emancipator skrev:
tirs feb 18, 2020 9:05 pm
A$AP skrev:
tirs feb 18, 2020 9:03 pm
Bartomeu og hans drenge må snart komme på en terrorliste eller sådan noget. Hold kæft hvor er det tragisk.
jeez troll....

Så fedt med en landsmand til klubben!

Ja, det er nok ikke alle der synes det er fedt, at vi er nødsaget til at hente Martin Braithwaite. Dansker eller ej. Eller alle de andre ting der er blevet leaket med hensyn til klubben den seneste måneds tid. Cirkuset er i fuld sving.

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Hvis man gør status over det sidste halve år og Barcelonas salg/udleje af offensive spillere ser det sådan ud:

Malcom: 40 mio
Alcacer: 21 mio
Coutinho: lån til 9 mio
Denis Suarez: 13 mio
Rafinha: lån til 1,5 mio
Perez: 12 mio (?)
Alena: lån
Abel ruiz: ?
Cucurella (mest defensiv men kan spille venstre kant med lidt god vilje): 2 mio

Fælles for alle disse er at de har en god alder og at de med få undtagelser (malcom?) har indbragt mindre end de potentielt er værd. Dvs salg som ikke har været godt købmandsskab.
Og så er der udlån af tre spillere der burde være plads til i truppen. Coutinho var generelt en desperat sag fordi det var så tydeligt at klubben gjorde alt for et salg, men ingen ville købe. Så behold dog og fremtving den verdensklasse han har. Rafinha (godt nok mange skader) spillede rigtig godt i preseason, er meget alsidig og dynamisk og tilmed klubmand. Han er også sendt afsted på et underligt lån. De kunne også have pyntet ganske meget lige nu.

Til gengæld har klubben købt Griezmann for markant mere end spillerne ovenfor samlet har indbragt og allerede dengang virkede det mærkeligt med en spiller fra et defensivt hold som Atlético som tilmed ikke kan drible på kanten og heller ikke er oplagt suarez-afløser.

Barcelona sælger for billigt og køber for dyrt. Samtidig er det virkelig lang tid siden klubben har hentet en offensiv spiller, som er blevet en succes.

Købet af Braithwaite virker vanvittigt i denne sammenhæng. Virkelig mange penge for en som leganes købte billigt. Lang kontrakt. Sikkert pæn løn som optager i budgettet.

Hvor er den langsigtede strategi hvor vi laver gode handler? Gode spillere ind med mange år foran sig som sancho, sane eller haaland. Ziyech havde også været et interessant køb. Real har snuppet 2-3 brasilianere foran os de sidste par år.
Og gode salg af spillere når de er tæt på over the hill men stadig er penge værd, i stedet for at sælge de unge kræfter. Hvorfor render rakitic fx rundt i klubben stadigvæk...

Og så en Messi der kan smutte efter hver sæson og bliver 33 år næsten gang.

Man bliver sgu endnu mere bekymret for de kommende år.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

At Barca sælger for billigt og handlet for dyrt er spot on. Det kan være svært at undgå som storklub jvnfør markedskræfter men ikke desto mindre korrekt

Og apropos en af de nævnte spillere. Gad virkelig godt se Sancho på vores venstre kant engang. Enormt dygtig individuelt og samtidig virkelig intelligent i sit spil

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Rb88 skrev:
tirs feb 18, 2020 10:32 pm
At Barca sælger for billigt og handlet for dyrt er spot on. Det kan være svært at undgå som storklub jvnfør markedskræfter men ikke desto mindre korrekt

Og apropos en af de nævnte spillere. Gad virkelig godt se Sancho på vores venstre kant engang. Enormt dygtig individuelt og samtidig virkelig intelligent i sit spil
Meget enig vedr sancho, har jeg også været inde på før. Gider bare ik lige handle m Dortmund...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Guardiola »

Braithwaite er et helt ok bud, omstændighederne tager i betragtning. Men synes efterhånden det er på sin plads at sige, at Abidal er middelmådig til sit job, og ikke hører hjemme i en storklub som Barca. Efter min mening famler han, træffer dårlige beslutninger, og viser ikke klasse eller karisma. Han skal tegne Barcas sportslige projekt, og det er ved at ligne en kagemand

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Mediano special om Barça og Braithwaite!

https://soundcloud.com/medianonu/la-lig ... -barcelona
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Morten Glinvad: "Jeg undrer mig over at Brathwaite ikke blev nævnt før. Brathwaite er alsidig og det tror jeg ar Barcelona har prioriteret. Jeg kan ikke se at Brathwaite skulle være et dårligere valg end de andre som har været nævnt."
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

❗Total agreement for Martin Braithwaite. Barça will pay the release clause tomorrow and announce him today. [md]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Braithwaite will sign a contract until 2023. [sport]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af maba »

Jeg håber virkelig snart der sker noget med den sportslige ledelse og præsident…. min elskede klub er blevet til noget jeg ikke kan se uden at hidse mig op.

Siden 15/16 er det gået helt galt med transfers! der er truffet så mange dårlige valg, at jeg får helt ondt i hele kroppen ved tanken!
Turan, Afellay, Song, Gomes, alcacer, Vermaelen, Marlon, Dembele, Malcom,
Gode indkøb: Umtiti, Cillesen, Lenglet, Arthur, De Jong, Griezmann, cou tror vi alle troede han ville blive et hit.

Der er købt en masse andet skrald som vi er kommet af med til nogenlunde samme pris, som vi købte dem til.

at vi nu skal til et hente en B spiller fra det danske landshold siger en del om vores akademi, hvis ikke man hiver en teenager op for resten af sæsonen!

Hvor er Piques afløser? hans alder kan vel ikke overraske.
højre back har været et issue siden alves.
Busi har være skidt kørende i lang tid. City ville give kassen for ham i sin tid. man beholder ham… han kan lære Arthur op (kæmpe talent) som egentlig også kun passer til den def. midt. Hvad gør man: køber de jong, som også er bedst på den def. midt.
så vi har nu 3 midtbanespillere som alle er gode på samme plads og middel på de andre 2 pladser. taler trænere og ledelse ikke sammen???

Angrebet: Facts Messi og Suarez bliver ældre og ældre. Man køber en lotto kupon i Dembele, dårlig opførelse overfor Dortmund: han er hurtig, men med skidt først berøring og lange driblinger… passer ikke i Barcas DNA – kontrabold duer han til.
Panik vi køber Griezmann som skal overtage efter Suarez. Smider ham på venstrekant fordi der ikke er plads i midten.

Burde man ikke have boller nok til at lade Suarez side på bænken såfremt man satser på Griezmann, ud på en position hvor han ikke er god.

der bliver satme købt Galácticos, men med hovedet under armen og betalt kæmpe lønninger til de forkerte.

Kan ikke huske hvornår vi sidst har haft sådan en ringe trup.

kig 3 år frem og fortæl mig hvem vi kan bruge udover Ter stegen, Lenglet, (Arthur/De Jong gode på samme plads) Griezmann måske Fati….

jeg er rystet og ked af min hjerteklub er blevet til skrald!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Skydefinten »

Der skal om nogle år bygges en legend-etage på stadion-museet.

Hleb, Turan, Matthieu, Douglas, Boateng, Paulinho, Mina, Gomes, Marlon, Song, and the list goes on...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 22 gæster