Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

B-Freak skrev:
fre feb 07, 2020 10:52 am
Barcelona have acknowledged that they won't get 120 million euros for Coutinho, and have lowered their demand for the Brazilian. The club think a sum of money between 80 and 90 million euros would be a good sale. [md]
Fornuftigt. Dog stadig lidt højt. 70m€.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... lbage.html

haha hvor er det dumt. Vores ledelse er helt væk

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

whidgee skrev:
lør feb 08, 2020 4:02 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... lbage.html

haha hvor er det dumt. Vores ledelse er helt væk
:lol:

Hvorfor ikke forsøge at hente Romario som aflaster/afløser for Suarez? :cool:

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Mon Setien kunne se muligheder i Cucurella til næste sæson. Stadig på leje, gør det godt i Getafe og kan vel spille hele venstresiden. Han kan være spændende I en 442 som kan tilgodese Messi, eller en 343/352 som han eksperimenterede med i starten

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Barcelona are expected to sign a forward this week. There are several names on the table, but Setién rates Willian José the most. An economical option would be Ángel Rodríguez from Getafe. Lucas Pérez and Loren Morén are alternatives. [md]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

B-Freak skrev:
tirs feb 11, 2020 10:11 am
Barcelona are expected to sign a forward this week. There are several names on the table, but Setién rates Willian José the most. An economical option would be Ángel Rodríguez from Getafe. Lucas Pérez and Loren Morén are alternatives. [md]
Jeg synes ham den Colombianske Luis Suárez der spiller for Real Zaragoza, er den der ser mest spænende ud, af dem der er blevet linket til os. Men vi kan nok ikke købe ham, da han er ejet af Watford.

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... mbele.html
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MatVes93
Indlæg: 34
Tilmeldt: man aug 21, 2017 9:46 am
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MatVes93 »

Nå... Det virker til at det bliver Willian José for 35 mio. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente, et eller andet sted tror jeg han faktisk kan "blomstre" hos os. Forudsat at Setién har været med til at vælge José og det ikke udelukkende har været Barto og Abidal som har valgt ham (kan godt frygtes at det er sandheden).

Men jeg kan godt se idéen med ham især hvis, som sagt, Setién har været med på den
Football gave us Pelé, Cruyff, Maradona, Ronaldinho and Messi but also gave us legends like Bendtner and Douglas. Thats why its the greatest sport in history of mankind!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

MatVes93 skrev:
tirs feb 11, 2020 8:24 pm
Nå... Det virker til at det bliver Willian José for 35 mio. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente, et eller andet sted tror jeg han faktisk kan "blomstre" hos os. Forudsat at Setién har været med til at vælge José og det ikke udelukkende har været Barto og Abidal som har valgt ham (kan godt frygtes at det er sandheden).

Men jeg kan godt se idéen med ham især hvis, som sagt, Setién har været med på den
Synes 35 er for dyrt. Det ender med at han sidder på bænken og bliver solgt for 5 mio om 1 sæson. Hvis vi kan leje ham så er det helt fint. Han kan sparke forholdvis godt med begge ben, har været i den spanske liga i lang tid efterhånden. Han fylder meget bedre end hvad vi i forvejen har.

Noget jeg har tænkt på, som er meeeget kontroversielt: Hvorfor nappede man ikke en af Reals mange angribere - no joke. Lige meget hvor elendige de har været i Real, hvis man kunne få eksempelvis en Mariano til spotpris (10-15 mio) og han så bombede løs som i Lyon - damn det kunne være en fryd at sælge ham for 40-45 om 1-2 sæsoner (han er kun 26). Det kræver dog at han selv gør en indsats for det, men mon ikke at han ville være interesseret da han slet ikke spiller under Zidane.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MatVes93
Indlæg: 34
Tilmeldt: man aug 21, 2017 9:46 am
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MatVes93 »

Norbit skrev:
tirs feb 11, 2020 9:06 pm
MatVes93 skrev:
tirs feb 11, 2020 8:24 pm
Nå... Det virker til at det bliver Willian José for 35 mio. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente, et eller andet sted tror jeg han faktisk kan "blomstre" hos os. Forudsat at Setién har været med til at vælge José og det ikke udelukkende har været Barto og Abidal som har valgt ham (kan godt frygtes at det er sandheden).

Men jeg kan godt se idéen med ham især hvis, som sagt, Setién har været med på den
Synes 35 er for dyrt. Det ender med at han sidder på bænken og bliver solgt for 5 mio om 1 sæson. Hvis vi kan leje ham så er det helt fint. Han kan sparke forholdvis godt med begge ben, har været i den spanske liga i lang tid efterhånden. Han fylder meget bedre end hvad vi i forvejen har.

Noget jeg har tænkt på, som er meeeget kontroversielt: Hvorfor nappede man ikke en af Reals mange angribere - no joke. Lige meget hvor elendige de har været i Real, hvis man kunne få eksempelvis en Mariano til spotpris (10-15 mio) og han så bombede løs som i Lyon - damn det kunne være en fryd at sælge ham for 40-45 om 1-2 sæsoner (han er kun 26). Det kræver dog at han selv gør en indsats for det, men mon ikke at han ville være interesseret da han slet ikke spiller under Zidane.
Helt enig mht prisen er for høj men vi er desperate og det er samtidig uden for transfer vinduet, så kan godt til en vis grad forstå købet.

Det tror jeg aldrig Real ville sælge ham for og slet ikke til os i den situation vi er i. Real ved jo godt vi mangler en angriber, så det ville de aldrig nogensinde hjælpe os med. Tror de ville kræve omkring 50-60 mio alene pga det er os og den situation vi står i. Men kan sagtens se idéen i det, tror bare ikke Mariano er en topklub spiller. Sevilla eller Villarreal ville han kunne være spændende at se for!
Football gave us Pelé, Cruyff, Maradona, Ronaldinho and Messi but also gave us legends like Bendtner and Douglas. Thats why its the greatest sport in history of mankind!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Vi kunne have købt Erling Braut Håland for 20 mil..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

35 mio for Willian José er alt for meget, eller hvilken som helst anden vi kan vi nu og her, da jeg ikke ser ham være god nok til at kunne bidrage med noget særligt, og så har vi ham i overskud i næste sæson, og enten beholder ham, og han får få minutter hist og her, eller så sælger ham for 8 mio :roll:

Så hellere spare de penge til eventuelt Lautaro Martínez, og så bruge B-spiller da vi ikke vinder noget i denne sæson alligevel.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Drake skrev:
ons feb 12, 2020 11:18 pm
35 mio for Willian José er alt for meget, eller hvilken som helst anden vi kan vi nu og her, da jeg ikke ser ham være god nok til at kunne bidrage med noget særligt, og så har vi ham i overskud i næste sæson, og enten beholder ham, og han får få minutter hist og her, eller så sælger ham for 8 mio :roll:

Så hellere spare de penge til eventuelt Lautaro Martínez, og så bruge B-spiller da vi ikke vinder noget i denne sæson alligevel.
Meget enig! Hvis man kunne leje sig frem til en spiller ville det være fedt. Hvis man kunne garantere noget spille tid, så spilleren kan komme i betragtning til EM (en eller anden som er i kulden i øjeblikket). Det ser jeg som den mest optimale løsning. På den anden side, så synes jeg at man skal som minimum hente den ene man nu har mulighed for (helst leje). En skade til enten Griez eller Fati så er vi nede på 2 angribere, hvis Messi får en skade så er vi fucked ligemeget hvad og så er det ligemeget hvem man henter ind, derfor skal denne være billigst mulig.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Bare en lille påmindelse :lol:

Billede
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Hvis Man Citys udelukkelse fra CL i de næst to sæsoner holder stik, kunne spillere som Kevin De Bruyne, Bernardo Silva og Raheem Sterling eller nogle andre så ikke være en god mulighed at gå efter. Synes vi mangler en kreativ midbane på midten, og en driblestærk venstre kant :smile:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Drake skrev:
fre feb 14, 2020 10:45 pm
Hvis Man Citys udelukkelse fra CL i de næst to sæsoner holder stik, kunne spillere som Kevin De Bruyne, Bernardo Silva og Raheem Sterling eller nogle andre så ikke være en god mulighed at gå efter. Synes vi mangler en kreativ midbane på midten, og en driblestærk venstre kant :smile:
Tror ikke at City slipper Sterling/KDB for minimum 100 mio. pr. spiller.
Ville hellere have at vi satsede på én af dem og/eller Gabriel Jesus. Ønsketænkningen ville være KDB og Sterling :grin:

Nu leger jeg lige FM: :clap:

Ter stegen
Semedo - Todibo - Lenglet - Junior
Kevin De Bruyne - De Jong - Arthur
Messi - Martinez/Jesus - Sterling

Coach: PEP :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster