Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »



Trincão og Fernandes begge på Griezmanns FM hold (fra august) :smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

kklaus skrev:
fre jan 31, 2020 9:18 pm


Trincão og Fernandes begge på Griezmanns FM hold (fra august) :smile:
Haha det er sådan de vælger indkøb :grin:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

B-Freak skrev:
fre jan 31, 2020 9:21 pm
kklaus skrev:
fre jan 31, 2020 9:18 pm


Trincão og Fernandes begge på Griezmanns FM hold (fra august) :smile:
Haha det er sådan de vælger indkøb :grin:
Sidder Griez seriøst og spiller FM...!!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
fre jan 31, 2020 11:07 pm
B-Freak skrev:
fre jan 31, 2020 9:21 pm
kklaus skrev:
fre jan 31, 2020 9:18 pm


Trincão og Fernandes begge på Griezmanns FM hold (fra august) :smile:
Haha det er sådan de vælger indkøb :grin:
Sidder Griez seriøst og spiller FM...!!
Hvad skulle han ellers lave? :D
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
fre jan 31, 2020 8:33 pm
B-Freak skrev:
fre jan 31, 2020 8:15 pm
Official: FC Barcelona and Palmeiras have reached an agreement for the transfer of the player Matheus Fernandes Siqueira and he will join the Club on 1 July 2020. [fcb]
Og han er???
Ny Douglas ell. Henrique ell. Keirrison....
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Jeg ser kun at vi er kommet meget mere svækket ud af januar transfervinduet.
Vi har skippet: Todibo og Perez, men sidder stadigvæk fast med Rakitic.

Real køber Brasiliens største talenter for beløb vi giver for en eller anden ukendt gut der har 20 førsteholds kampe på cv'et..
Kan se, at vi har givet 30 mio for ham der, og sender både Ruiz på leje. Hvis Ruiz gør det godt kan han blive købt for 8 mio.. helt ærligt, hvad fanden sker der. Er det ikke en angriber man gider satse på, så få ham skippet afsted til den klub der byder mest fremfor de her latterlige beløb.

Der skal ske et eller andet til sommer. Kan ikke se det anderledes. Håber at Coutinho begynder at sprudle i CL og dermed kan blive sin pris værd igen.

Real har en bredere trup ja, langt bredere. Men Perez har fandme handlet klogt! Hvilke spillere har han brændt nallerne på de sidste par år, kontra os? Hvem har "sikret" fremtiden bedst? I min optik er Real foran. De kom ud af Ronaldo krisen på én sæson. Det tror jeg ikke vi gør når Messi stopper.. damn det mærkeligt at tænke på.

Vi står overfor et stort generationsskifte. Spillere som Pique, Bussi, Alba, Suarez, Rakitic, Vidal, (?)Messi er/skal væk om maks 2-3 sæsoner.
Hvor er vi i den procedure? Pique er stadigvæk fast mand og man har ikke en afløser klar. Er Junior klar til at erstatte Alba? (Ja i min optik). Hvad med midtbanen? Er det nok med FdJ på den defensive? Suarez' afløser har vi heller ikke lige. Rakitic og Vidal er backup's, men deres positioner skal også erstattes.

Vi halter en del bagefter. Zidane har så småt erstattet Marcelo, Modric og til angrebet har han en masse at skyde af med når Benz skal afsted. Marcelo er ikke blevet erstattet fordi Mendy virkelig er bedre, det sker fordi Zidane viser Mendy tillid, ligesom han har gjort med Valverde. Vi har ikke engang en træner der tør fucking bænke Rakitic, fristes man til at sige.

Det dyreste Real køb siden James blev købt er vist Hazard. Som var Premier Leagues bedste spiller i adskillelige sæsoner.
Vi har handlet så meget og brændt fingrene lige så mange gange. Vi skipper to lovende talenter på to positioner hvor vi allerede er tyndt besat - det gør vi sæson efter sæson, og de blomstre alle sammen. Hvorfor skippe Perez? Han gjorde det fremragende mod Inter på udebane. Todibo ligeså. Det er ikke fordi de ikke har niveauet, det er bare modbydeligt at spillere som Pique og Suarez SKAL spille samtlige kampe.

Glæder mig til der kommer styr på galehuset. Længe troede jeg på Abidal og hans evner. Men jeg har mistet en del efterhånden. Han er med til nogle mærkelige handler. Der har været så mange ting i så lang tid nu, at jeg ikke tror på at han får lov til at bestemme noget som helst, tror han er en nikkedukke (måske derfor Puyol ikke gad). Havde set ham hente nogle kometer, nogle hvor man bare tænker: wauw.. det var vildt spottet. sådan er det ikke. Han udsætter sig selv i så mange situationer, senest ved Xavi sagen. :yawn:

En skade til Messi og vi er fucket. Så kan man vinke farvel til både CL, La Liga og CdR. (ikke fordi det ikke var sådan før januar vinduet..)
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Moussa Wagué lejet ud til Nice!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Barcelona faced major competition from Bayern, Juventus and Benfica to sign Trincão. The club had to finalise the operation quickly, as his release clause would have gone up to 60 million euros in a couple of weeks. The winger will join Barça's first team on July 1st. [espn]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Er Rafinha / Denis solgt, eller udlejet? Hvis de er udlejet, kan vi så ikke hente dem tilbage nu hvor Dembele er skadet?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Norbit skrev:
tirs feb 04, 2020 7:06 pm
Er Rafinha / Denis solgt, eller udlejet? Hvis de er udlejet, kan vi så ikke hente dem tilbage nu hvor Dembele er skadet?
Jeg tror ærligt talt ikke nogen af dem gider tilbage som en midlertidig erstatning midt i sæsonen. Denis er solgt. Rafinha er udlejet

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

whidgee skrev:
tirs feb 04, 2020 7:10 pm
Norbit skrev:
tirs feb 04, 2020 7:06 pm
Er Rafinha / Denis solgt, eller udlejet? Hvis de er udlejet, kan vi så ikke hente dem tilbage nu hvor Dembele er skadet?
Jeg tror ærligt talt ikke nogen af dem gider tilbage som en midlertidig erstatning midt i sæsonen. Denis er solgt. Rafinha er udlejet
Men har Rafinha noget valg, hvis klubben vælger at udløse en klausul (som jeg formoder findes i han kontrakt) om at han skal tilbage?

Vi er jo decideret fucked, hvis vi skal stå tilbage med Fati, Griezz og Collado?? Det er det tyndeste angreb vi længe har haft og jeg fatter hat af at klubben lover at gå efter alle turneringer, men alligevel renser så gevaldigt i truppen. Både i angrebet og forsvaret er vi jo på røven hvis eventuelle skader rammer til eks. Pique eller Messi.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Alligevel noget vildt team management fra Barto, Abidal og co. De står jo kun i spidsen for verdens største klub. Man må da håbe, at småpengene man fik for Todibo og Perez bliver det værd.

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Det er virkelig underligt at man solgte Perez uden at hente en erstatning. Man vidste at Suarez var skadet og man kender Dembeles skadeshistorik.. Tre midterforsvarer er også min. 1 for lidt, når man er med i tre turneringer. Hvem kan man hente som erstatning? Skal vi se på Stauni der bomber i 2.div? Ellers kan vi bare hente Luis Suarez eller Stoichkov, der også banker basser ind i næstbedste række..

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Barcelona have acknowledged that they won't get 120 million euros for Coutinho, and have lowered their demand for the Brazilian. The club think a sum of money between 80 and 90 million euros would be a good sale. [md]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster