30/1 FC Barcelona - Leganés

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Daluigi »

Hvis man ikke kan se en forskel til det bedre i den her spillestil fra Setien, så er det fordi man har besluttet sig mere eller mindre ubevidst for at man ikke VIL se en forbedring.

Vi er klart mere på bolden og vi forsøger at finde nye dispositioner hele tiden. Dét er da netop noget der giver håb. Også selv om truppen mangler liv og frisk blod. Jeg synes, at Setien gør alt hvad man kan håbe og forlange lige nu. Utopi at tro på, at den her trup pludselig bare vågner op til dåd i et helt nyt system. Men man er nødt til at starte ud med de kort man har på hånden - Og nu er vi i det mindste startet med noget! Endda med en træner som tør at påpege problemerne og piske spillerne til mere træning.

Når Messi adopterer sig i systemet - Hvilket geden altid gør med tiden. Så skal vi nok få nogle underholdende dage igen. Håbet lever.
Forumlegende

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Jamial »

Jeg er helt og aldeles enig. Før den lange VAR pause, var der en periode med konstante førsteberørings-afleveringer og MEGET positiv bevægelse. Kampen gjorde mig meget forhåbningsfuld. Messi skal nok blive sig selv igen. Vi snakker om en dårlig Messi kamp, hvor han scorede 2 gange og 1 assist. Fed kamp.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af B-Freak »

Forstår slet ikke den pessimisme som er herinde.

Vi vinder 5-0.
Vi giver stort set intet væk.
Vi kommer ud til 2. Halvleg og udbygger en føring hvor vi plejer at have mistet fokus.
Vi laver noget af det bedste genpres i flere sæsoner.

Ja der mangler stadig nogle ting, såsom at skabe lidt mere, men synes det er tydeligt at Setién langsom sætter sit aftryk.

I Mediano snakkede de om at Setién vil spille med hurtige backs og det første mål er vel lige nøjagtig det som Setién står for.

Jeg er optimistisk, synes vi er ved at genfinde Barca!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MatVes93
Indlæg: 34
Tilmeldt: man aug 21, 2017 9:46 am
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 30/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af MatVes93 »

Helt enig, b-freak. Det er som om folk forventer at, vi allerede nu burde være tæt på velmagtsdagene med Pep.

Syntes klart det er en positiv retning Setién fører os hen i og jeg er sikker på vi kommer til at være 100% klar til de afgørende kampe i ligaen og CL. Jeg ved godt rigtig mange er skeptiske når det kommer til den nuværende trup men jeg tror udelukkende at, det ligenu handler om at få resten af Valverde-virussen ud af krop og sind. Det er jo tydeligt at se at mange af spillerne stadig instinktivt falder tilbage til Valverdes idéer, men det ændrer sig er jeg overbevist om for vi har SÅ meget kvalitet i vores trup, vi har bare manglet den rette mand til at styre os i den rigtige retning
Football gave us Pelé, Cruyff, Maradona, Ronaldinho and Messi but also gave us legends like Bendtner and Douglas. Thats why its the greatest sport in history of mankind!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 30/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:
tors jan 30, 2020 9:10 pm
Lopezzz skrev:
tors jan 30, 2020 9:09 pm
Hvor er Puig?
Solgt til Braga...

Mener han er syg.

Håber ikke at vi har lavet en byttehandel for Tricao :glad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 30/1 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Lopezzz »

Highlights med lidt irriterende kommentator :crazy:

MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst