25/1 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 25/1 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Det er bare panik bold.. Jeg tør ikke skyde.. Spil den til Messi..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 25/1 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
lør jan 25, 2020 5:46 pm
Daluigi skrev:
lør jan 25, 2020 5:39 pm
JEG HAR ALDRIG SET NOGET SÅ FUCKING ABSURD ELENDIGT ARTHUR!!!! SKYD DA DIN GONERÉRAMTE TOSSE!
Fra Netdoktor:

Gonoré smitter først og fremmest ved ubeskyttet seksuel kontakt. Smitte kan ske både ved vaginalt samleje, oralsex og analsex. Og i sjældne tilfælde i for lange træningspas hvor Ivan Rakitic deltager.
Man smittes med bakterier, der fører til betændelse i slimhinderne, typisk i urinrøret og hos kvinder også i livmoderen. Ved oral- og analsex kan bakterien også smitte til slimhinden i svælget og i endetarmen.


:grin:
Hvad mener du med sjældne tilfælde? Tror også man kan få det ved at se ham spille. De sidste par kampe er det begyndt at gøre ondt når jeg tisser.. Idag er det lidt bedre.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 25/1 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Lige kommet ind i kampen, har vi været ringe eller skal systemet bare lige på plads?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 25/1 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

!Option skrev:
lør jan 25, 2020 5:48 pm
Drake skrev:
lør jan 25, 2020 5:43 pm
Kæft hvor spiller vi dårligt, vi er overhoved ikke målsøgende, vi skal jo score mål for at vinde!!! :mad:
Enig i at vi ikke er målsøgende nok! Vi mangler så til gengæld også Suarez, som uanset hvad man mener om hans tekniske evner mm. er en konstant trussel og tilstedeværelse.

Derudover selvfølgelig også Dembele...
Puha havde helt glemt Dembele. Du har ret. Suarez og Dembele ville klæde på banen. Fati har det ikke helt endnu.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 25/1 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

!Option skrev:
lør jan 25, 2020 5:48 pm
Drake skrev:
lør jan 25, 2020 5:43 pm
Kæft hvor spiller vi dårligt, vi er overhoved ikke målsøgende, vi skal jo score mål for at vinde!!! :mad:
Enig i at vi ikke er målsøgende nok! Vi mangler så til gengæld også Suarez, som uanset hvad man mener om hans tekniske evner mm. er en konstant trussel og tilstedeværelse.

Derudover selvfølgelig også Dembele...
Helt enig og det ville, formentlig, have været et helt andet billede, om vi havde haft de to eller blot én af dem til rådighed. Fati er et kæmpetalent, men jeg synes ikke at han er starter endnu, dog fedt at han får chancen.

Krydser fingre og håber på et par mål i næste halvleg.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 25/1 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Norbit skrev:
lør jan 25, 2020 5:49 pm
Dytrax skrev:
lør jan 25, 2020 5:46 pm
Daluigi skrev:
lør jan 25, 2020 5:39 pm
JEG HAR ALDRIG SET NOGET SÅ FUCKING ABSURD ELENDIGT ARTHUR!!!! SKYD DA DIN GONERÉRAMTE TOSSE!
Fra Netdoktor:

Gonoré smitter først og fremmest ved ubeskyttet seksuel kontakt. Smitte kan ske både ved vaginalt samleje, oralsex og analsex. Og i sjældne tilfælde i for lange træningspas hvor Ivan Rakitic deltager.
Man smittes med bakterier, der fører til betændelse i slimhinderne, typisk i urinrøret og hos kvinder også i livmoderen. Ved oral- og analsex kan bakterien også smitte til slimhinden i svælget og i endetarmen.


:grin:
Hvad mener du med sjældne tilfælde? Tror også man kan få det ved at se ham spille. De sidste par kampe er det begyndt at gøre ondt når jeg tisser.. Idag er det lidt bedre.
:lol: :lol:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 25/1 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

B-Freak skrev:
lør jan 25, 2020 5:50 pm
Lige kommet ind i kampen, har vi været ringe eller skal systemet bare lige på plads?
Forestil dig at du går 5000km for at finde noget vand. Når du kommer til vandhanen vender du hjem igen fordi du har glemt din vandflaske. Noget i den retning.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 25/1 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af !Option »

Norbit skrev:
lør jan 25, 2020 5:50 pm
!Option skrev:
lør jan 25, 2020 5:48 pm
Drake skrev:
lør jan 25, 2020 5:43 pm
Kæft hvor spiller vi dårligt, vi er overhoved ikke målsøgende, vi skal jo score mål for at vinde!!! :mad:
Enig i at vi ikke er målsøgende nok! Vi mangler så til gengæld også Suarez, som uanset hvad man mener om hans tekniske evner mm. er en konstant trussel og tilstedeværelse.

Derudover selvfølgelig også Dembele...
Puha havde helt glemt Dembele. Du har ret. Suarez og Dembele ville klæde på banen. Fati har det ikke helt endnu.
Lige præcis, det er ikke optimale forhold Setien har til at vise chanceskabende fodbold. Derfor er jeg også, for nu ihvertfald, fortrøsningsfuld ifht. den kontrol midtbanen har fået tilbage igennem boldbesiddelse.

At vores forsvar stadig sejler tror jeg ikke kommer til at ændre sig under Setien, desværre.
Rey Abi!

MatVes93
Indlæg: 34
Tilmeldt: man aug 21, 2017 9:46 am
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 25/1 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af MatVes93 »

whidgee skrev:
lør jan 25, 2020 5:38 pm
MatVes93 skrev:
lør jan 25, 2020 5:36 pm
whidgee skrev:
lør jan 25, 2020 5:32 pm
Shit vi er bare ikke gode. Det er jo som at se os under Valverde. Jeg begynder at tro at det eneste der kan redde os er et gennemgribende generationsskifte på holdet. Måske er det ikke træneren den er gal med
Sku vi nu ikke lige gi Setién mere end 2 uger til at få gang i holdet? :roll:
Jo, det er nok bare lige frustrationerne der løber af med mig. Han skal selvfølgelig have tid. Men jeg frygter at han ikke kan få nogle af de erfarne spillere op i det gear som kræves
Den frygt deler jeg også, men syntes bare at man også må tænke på at han ikke har haft pre-season eller massere af træningspas, han er jo lidt bare kastet ind midt i sæsonen for at overtage en Valverde inficeret trup.
Tror vi om en måneds tid eller 2 vil se et markant stærkere Barca hold, jeg er i hverfald meget positiv overfor de takter vi ser fra holdet (bortset fra de manglede chancer) :glad:
Football gave us Pelé, Cruyff, Maradona, Ronaldinho and Messi but also gave us legends like Bendtner and Douglas. Thats why its the greatest sport in history of mankind!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 25/1 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Med 3 forsvarspillere tilbage er der heller ingen grund til at se 3 CM'er skal ligge på række. Det er det Vidal gør godt at han bryder det. I den sammenhæng gad jeg godt se Bus og Arthur være de bagerste og så få De Jong 10 meter længere frem. Han har teknikken til at vende eller spille på første berøring

Og så må de godt bare en enkelt gang prøve at smide den i dybden når Griez løber

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 25/1 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

En ret markant ting i vores forsvarsspil er altså hvor PINLIGT ringe Samuel, Pique og nogen gange Alba de clearer boldene. Læg mærke til at de næsten altid formår at tæmme bolden for modstanderen i stedet, eller på anden vis mistime dem. De er panikslagne og sløsede!

Messi skal godt nok finde sig til rette i det her system må man sige. Med så langsomt et tempo vi kører pasningerne med, vil der altid være tid til at dække ham op med 2-3 spillere. Vi er nødt til at se nogle temposkift og fucking LØB UDEN BOLD! Vi mangler vilje på det her hold, og jeg er træt af det! KÆMP nu for en ny managers gunst som absolut minimum!?...

Når alt det negative er sagt, så er det rart at vi tydeligvis har ændret filosofi. Vi er desværre nok nødt til at indse, at det altså koster på den korte bane at lære at blive chanceskabende også. Vi må give Setien til sommeren samt et transfervindue. Klopp var heller ikke dominerende med Pool de første år. Er kun Guardiola som har revolutioneret et hold som i 2009 - Og der var der jo også kampe hvor vi suttede røv i ny og næ.

Men det bekymrer mig hvor få chancer vi trækker op til. Altså vi forsøger jo ikke engang at spille horisontalt!
Forumlegende

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 25/1 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Norbit skrev:
lør jan 25, 2020 5:52 pm
B-Freak skrev:
lør jan 25, 2020 5:50 pm
Lige kommet ind i kampen, har vi været ringe eller skal systemet bare lige på plads?
Forestil dig at du går 5000km for at finde noget vand. Når du kommer til vandhanen vender du hjem igen fordi du har glemt din vandflaske. Noget i den retning.
Haha :grin:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 25/1 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Typisk udebanekamp mod Valencia, men forhåbentligt lærerigt for vores nye træner. Man kunne skifte Fati ud for Vidal og have Griezmann og Messi oppe foran i en 4-4-2. Bare for at ære Valverde en sidste gang.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 25/1 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Fandens også.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 25/1 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Så er vi i gang............

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster