9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Det er hans skulder der er en centimeter eller mindre i offside, og i og med at en arm ikke må bruges i fodbold af alm. spillere så kan ATL.Madrids spillerens arm ikke bruges i dette tilfælde. Men det er FANME godt set at Vidals skulder lige skulle være lidt foran ATL Madrids spillerens skulder i den situation. Wow.

Desuden det er det her mange vil væk fra, at VAR skal bruges til klare offside kendelser, mål og straffe, og ikke til situationer hvor der snakkes om centimetre.
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Nu har Valverde givet spillere 4 fridage. Har de ikke lige været på verdens længste juleferie?? Pleasing.
Der er nok ikke mere de kan øve.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Daluigi »

Skydefinten skrev:Nu har Valverde givet spillere 4 fridage. Har de ikke lige været på verdens længste juleferie?? Pleasing.
Der er nok ikke mere de kan øve.
Hovedet på sømmet lige her. Valverde har alligevel ingen idé om hvad der skal gøres. Han er fattig på passion og vision. Så istedet skal spillerne pleases, så han kan holde lidt ro omkring sin egen position. Det er simpelthen så ulækkert at ledelsen ikke har gennemskuet dette her for år tilbage.

Det er vel også meget sigende for Valverdes tid, at vi jo statistisks på alle parametre er dalende. Vi afslutter ikke engang på mål mere!!!.... Og som der rigtig pointeres herinde også, så var vi kun gode mod ATM indtil de selv valgte at komme lidt frem på banen. Top 10 holdene i Europa ville alle gøre det samme mod os.


Hvornår var vi sidst så elendige her?... Og så endda med en giftig trup af spillere. Det er bare grotesk når problemet så åbenlyst er vores træners evner!
Forumlegende

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Daluigi skrev:
Skydefinten skrev:Nu har Valverde givet spillere 4 fridage. Har de ikke lige været på verdens længste juleferie?? Pleasing.
Der er nok ikke mere de kan øve.
Hovedet på sømmet lige her. Valverde har alligevel ingen idé om hvad der skal gøres. Han er fattig på passion og vision. Så istedet skal spillerne pleases, så han kan holde lidt ro omkring sin egen position. Det er simpelthen så ulækkert at ledelsen ikke har gennemskuet dette her for år tilbage.

Det er vel også meget sigende for Valverdes tid, at vi jo statistisks på alle parametre er dalende. Vi afslutter ikke engang på mål mere!!!.... Og som der rigtig pointeres herinde også, så var vi kun gode mod ATM indtil de selv valgte at komme lidt frem på banen. Top 10 holdene i Europa ville alle gøre det samme mod os.


Hvornår var vi sidst så elendige her?... Og så endda med en giftig trup af spillere. Det er bare grotesk når problemet så åbenlyst er vores træners evner!
Efter fadæserne i CL, hvor henholdsvis Roma og Liverpool sendte os ud ad turneringen på røv og albuer, burde der være sket noget.
Det gjorde der ikke, ledelsen udtrykte tillid til Valverde og dermed fortsætter han som træner. Jeg kan ikke forestille mig, at Valverde bliver fyret - Jeg tror nærmere, som andre også har været inde på, at han stopper til sommer.

At Valverde vælger at give spillerne fri nu, kort tid efter en juleferie, synes jeg er symptomatisk med hans tid som træner i klubben. Spillerne masseres og plejes, i hvert fald mentalt, så de i bedste Tata-stil hygger sig. Men hvor Tata i det mindste havde indsigt til at se, at han hellere måtte finde et andet arbejde, har Valverde taget de tykke briller på og viger ikke fra formlen: et blankt stykke papir - For hvad ér EV's filosofi?

Dybt suk.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kvoller »

Daluigi skrev:
Skydefinten skrev:Nu har Valverde givet spillere 4 fridage. Har de ikke lige været på verdens længste juleferie?? Pleasing.
Der er nok ikke mere de kan øve.
Hovedet på sømmet lige her. Valverde har alligevel ingen idé om hvad der skal gøres. Han er fattig på passion og vision. Så istedet skal spillerne pleases, så han kan holde lidt ro omkring sin egen position. Det er simpelthen så ulækkert at ledelsen ikke har gennemskuet dette her for år tilbage.

Det er vel også meget sigende for Valverdes tid, at vi jo statistisks på alle parametre er dalende. Vi afslutter ikke engang på mål mere!!!.... Og som der rigtig pointeres herinde også, så var vi kun gode mod ATM indtil de selv valgte at komme lidt frem på banen. Top 10 holdene i Europa ville alle gøre det samme mod os.


Hvornår var vi sidst så elendige her?... Og så endda med en giftig trup af spillere. Det er bare grotesk når problemet så åbenlyst er vores træners evner!
Vi skal vel tilbage til sidste sæson under Rijkaard, for at finde et tidspunkt hvor vi var lige så ringe. Hvis vi da var så elendige som nu, hvis man sammenligner spillermateriale og resultater.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Eric Abidal and Òscar Grau, are meeting with Xavi Hernández in Doha to explore the possibility of being the new Barça coach. [RAC1]

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Dytrax skrev:Eric Abidal and Òscar Grau, are meeting with Xavi Hernández in Doha to explore the possibility of being the new Barça coach. [RAC1]
Et skridt i den rigtige retning.
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Gratis baggrund. You're welcome boys
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

emo skrev:
Dytrax skrev:Eric Abidal and Òscar Grau, are meeting with Xavi Hernández in Doha to explore the possibility of being the new Barça coach. [RAC1]
Et skridt i den rigtige retning.
Det er i hvert fald et skridt og det er netop dét som har manglet, synes jeg. En reaktion på spillet og i særdeleshed de uheldige nederlag i CHL - i stedte for "Det er hvad det er,"-attituden, der har spredt sig som en virus.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Norbit »

Jeg bliver så F@£$€@£$€ rasende når jeg læser at Messi og Suarez udtaler sig om at det ikke er Valverdes skyld og at det er spillerne der skal se indad og at vi nu "kan lære fra det her nederlag" bla. bla. bla... hold dog jeres kæft begge to. I er spillere og skal blande jer udenom hvad der foregår på trænerposten - færdig slut.

Messi har alt for meget at skulle have sagt.. (oftes med rette/god grund). MEN LIGE NU, pleaseeee stfu.

En anden ting, Messi udtaler: "Vi begik børnefejl" - her bliver jeg sur på ham fordi at han er anføreren og skal have gang i holdet, ikke tie og gemme dig som en myde når det går den forkerte vej. Han har ingen grund til at være anføre, smid det hellere på Vidal (når Ter Stegen ikke er på banen) så kan man samtidigt pisse på vores værdier endnu mere end der gøres i forvejen.. Puyol ville rive hovedet af Pique/Umtiti/Alba/Roberto. Damn jeg savner den mand.

Hvor mange gange skal vi blive ydmyget for de holder op med de der monotone udtalelser.. Suárez: 'Ikke Valverdes skyld, men spillernes' det er 3. sæson i træk du bliver ved med at sige det. :mad: :mad:

Edit: Rettede lige lidt.
Senest rettet af Norbit fre jan 10, 2020 3:23 pm, rettet i alt 2 gange.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Norbit skrev:Jeg bliver så F@£$€@£$€ rasende når jeg læser at Messi og Suarez udtaler sig om at det ikke er Valverdes skyld og at det er spillerne der skal se indad og at vi nu "kan lære fra det her nederlag" bla. bla. bla... hold dog jeres kæft begge to. I er spillere og skal blande jer udenom hvad der foregår på trænerposten - færdig slut.

Messi har alt for meget at skulle have sagt.. (oftes med rette/god grund). MEN LIGE NU, pleaseeee stfu.


Hvor mange gange skal vi blive ydmyget for de holder op med de der monotone udtalelser.. Suárez: 'Ikke Valverdes skyld, men spillernes' det er 3. sæson i træk du bliver ved med at sige det. :mad: :mad:
Det er vel kun fordi han siger det, nogen af fansene ikke vil høre. Hvad skulle han have sagt, ingen kommentar?, det ville starte en krise, svinet V til, ville starte en krise. Så han er diplomatisk ud mod medierne, som han skal være.
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Norbit »

emo skrev:
Norbit skrev:Jeg bliver så F@£$€@£$€ rasende når jeg læser at Messi og Suarez udtaler sig om at det ikke er Valverdes skyld og at det er spillerne der skal se indad og at vi nu "kan lære fra det her nederlag" bla. bla. bla... hold dog jeres kæft begge to. I er spillere og skal blande jer udenom hvad der foregår på trænerposten - færdig slut.

Messi har alt for meget at skulle have sagt.. (oftes med rette/god grund). MEN LIGE NU, pleaseeee stfu.


Hvor mange gange skal vi blive ydmyget for de holder op med de der monotone udtalelser.. Suárez: 'Ikke Valverdes skyld, men spillernes' det er 3. sæson i træk du bliver ved med at sige det. :mad: :mad:
Det er vel kun fordi han siger det, nogen af fansene ikke vil høre. Hvad skulle han have sagt, ingen kommentar?, det ville starte en krise, svinet V til, ville starte en krise. Så han er diplomatisk ud mod medierne, som han skal være.
Så lad ham da starte en lavine. Det er da lige så kritisk at holdet største stjerne bliver ved med at bakke træneren op. Ville blive mere rolig ved at han sagde: "Der er ting der skal ændres". Hvad det er så indebære, må tiden jo vise..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Norbit skrev:Jeg bliver så F@£$€@£$€ rasende når jeg læser at Messi og Suarez udtaler sig om at det ikke er Valverdes skyld og at det er spillerne der skal se indad og at vi nu "kan lære fra det her nederlag" bla. bla. bla... hold dog jeres kæft begge to. I er spillere og skal blande jer udenom hvad der foregår på trænerposten - færdig slut.

Messi har alt for meget at skulle have sagt.. (oftes med rette/god grund). MEN LIGE NU, pleaseeee stfu.

En anden ting, Messi udtaler: "Vi begik børnefejl" - her bliver jeg sur på ham fordi at han er anføreren og skal have gang i holdet, ikke tie og gemme dig som en myde når det går den forkerte vej. Han har ingen grund til at være anføre, smid det hellere på Vidal (når Ter Stegen ikke er på banen) så kan man samtidigt pisse på vores værdier endnu mere end der gøres i forvejen.. Puyol ville rive hovedet af Pique/Umtiti/Alba/Roberto. Damn jeg savner den mand.

Hvor mange gange skal vi blive ydmyget for de holder op med de der monotone udtalelser.. Suárez: 'Ikke Valverdes skyld, men spillernes' det er 3. sæson i træk du bliver ved med at sige det. :mad: :mad:
Hvis man betragter det på den måde, kunne træneren lige så vel være en havmåge. Det er - også - trænerens skyld/ansvar og nok i særdeleshed trænerens, for det er, uanset hvad, Valverde som står for taktisk oplæg, opsætning af hold, fysisk træning og så videre.
Og ja, spillerne har et ansvar og det er at gøre hvad træneren beder dem om. Ikke køre en BFF-klub, mens hele pisset sejler i grøften spillemæssigt.

(Det er en overdrivelse for at illustrere pointen, det med BFF)

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Michman »

Jeg er så pissed. Jeg har lyst til at løfte noget op og kyle det ind i væggen. Messi gider du stoppe med at være en fucking pussy?! Lad vær med at forsvare alle fucking managere?! Gider de fucking spillere tage sig fucking sammen..?! GIDER VALVERDE BLIVE FUCKING FYRET INDEN JEG TAGER TIL BARCELONA OG GØR NOGET VED DET?!
Jeg har aldrig aldrig været så pissed over noget med min klub at gøre. FUCK YOU VALVERDE. Du har ødelagt min klub. Og jeg er derude hvis de ikke fucking fyre dig. Så er jeg færdig herinde. Kan ikke tage det mere..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 9/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Ser frem mod næste sæson, hvor Xavi lynches for ikke at skaffe en triple og dominere enhver modstander :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster