4/1 Espanyol - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 4/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Utroligt at vi er sunket til det punkt hvor vi SKAL score mindst 3 mål i hver kamp for at være sikker på mindst 1 point.
Jeg kommer heller ikke aldrig til at forstår hvorfor Xavi og Iniesta forlod os alt for tidligt. Midtbanen døde da de 2 rejste. Forsvaret døde også i 2014 da Puyol stoppede.
Og ledelsen skider på klubbens historie.
Barca er et meget ustabil hold i dag og trist at se på. Det eneste jeg glæder mig til er en ny ledelse med Laporta i spidsen hvis det bliver realitet i fremtiden.
Men ingen ved hvad der venter os når Messi stopper. Det kan ende i at vi bliver et random hold fra Spanien som kæmper for at kvalificere sig til Europa League
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Kvoller skrev:
emo skrev:Nå. Hvad siger Valle så efter kampen...? Hvor er det her ulideligt at være vidne til. Elendighed af dimensioner.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Ernesto Valverde: "Frenkie's red card has done us a lot of damage. We have not been able to score a third."
Valverde: "This is football. It costs us and it costs the whole world."
Ja så, Frenkies skyld.
Havde en af hans sønner fået et rødt kort, så havde han angrebet dommeren i stedet for. Hvor er han vattet. Ingen rygrad overhovedet.

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

15 p på udebane ud af 30 mulige point. Hold kæft, hvor ringe.

Halvdelen af holdet er "over-the-hill". Lad os få noget ungt frisk blod ind, som har viljen. Og så en ny træner asap.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 4/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Valverde er den værste træner i Barcalonas historie. Vi spiller DØD SYGT fodbold. Det eneste han fucking overlever på er Messi og Suárez. Sad but true. Og ingen i ledelsen kan se det. Alene det at manden sagde nej til De Jong siger nok om ham til at han ikke skal træne den her klub. Fuck tilbage til Olympiakos din useless tumpe. I det mindste kunne Tata se at han ikke kunne magte opgaven. Men manden er så arrogant at han sætter sig selv over klubben. Når man er røget ud 2 gange i Cl på den måde. Så magter man ikke opgaven. Når man så ovenikøbet har fået den her title "Dårligste pointhøst i 12 år midtvejs i ligaen" SÅ ER DET FANDME UD BARCA.. TAG JER NU SAMMEN. Arsenal kan fucking fyre trænere hurtigere end os nu.. Han var røget ud i Madrid 10 gange. Jeg ser ikke Barca kampe af lyst mere. Fordi det gør fucking ondt at se hvad han har gjort os til. Vi burde være langt foran Madrid. Men nej. Vi spiller uafgjort mod klart sidst. Det er utilgivelig. Han tager mit hjerte blod som gidsel.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 4/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Michman skrev:Valverde er den værste træner i Barcalonas historie. Vi spiller DØD SYGT fodbold. Det eneste han fucking overlever på er Messi og Suárez. Sad but true. Og ingen i ledelsen kan se det. Alene det at manden sagde nej til De Jong siger nok om ham til at han ikke skal træne den her klub. Fuck tilbage til Olympiakos din useless tumpe. I det mindste kunne Tata se at han ikke kunne magte opgaven. Men manden er så arrogant at han sætter sig selv over klubben. Når man er røget ud 2 gange i Cl på den måde. Så magter man ikke opgaven. Når man så ovenikøbet har fået den her title "Dårligste pointhøst i 12 år midtvejs i ligaen" SÅ ER DET FANDME UD BARCA.. TAG JER NU SAMMEN. Arsenal kan fucking fyre trænere hurtigere end os nu.. Han var røget ud i Madrid 10 gange. Jeg ser ikke Barca kampe af lyst mere. Fordi det gør fucking ondt at se hvad han har gjort os til. Vi burde være langt foran Madrid. Men nej. Vi spiller uafgjort mod klart sidst. Det er utilgivelig. Han tager mit hjerte blod som gidsel.
Enig i alt det du skriver!

Problemet er at Bartomeu er en kylling. Han tør ikke indrømme at han har begået en fejl og på den måde tage beslutningen om at smide klovnen på porten. Hvor mange trænere har vi fyret de sidste 10-15 år? Ingen?

Vi tør ikke indrømme fejl. Vi lader trænerne blive kontrakterne ud eller til de ikke gider mere. Det er så til grin at ledelsen ikke tør sende et statement.. Den næste træner skal ikke være en træner der har været i en af de øvrige spanske klubber. Lad dem forblive i Valencia, Sevilla eller hvad dælen de ellers hedder. Vi er Barca, verdens største klub. Vi skal have det bedste af det bedste - en med nosser for at sige det mildt. Ikke en eller anden klovn der har trænet et hold midt i tabellen eller trænet i den græske liga.

Vi rammer ikke en Pep/Tito hver gang, men hellere så forsøge med klubbens B-holdstræner fremfor EV. Selv Tata var bedre end EV er. Jeg er så ekstrem frustreret og sur....
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster