FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »



Arthur ude yderligere 3 uger og ter Stegen tvivlsom til Espanyol-kampen (knæproblemer).
Giv mig min sko tilbage, røv!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Gonoré i knæet nu??

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Tello skrev:Gonoré i knæet nu??

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk
Det er Ter Stegen der har problemer med knæet.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Tello »

B-Freak skrev:
Tello skrev:Gonoré i knæet nu??

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk
Det er Ter Stegen der har problemer med knæet.
Det var en reference til at Arthur er ude i 3 uger igen [emoji1]

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Stats - første halvdel af Valverdes successæson 19/20
Billede

That stat part of a larger trend at Barça that is anything but promising. Barça shots per game:
2016/17 – 17.1
2017/18 – 15.3
2018/19 – 14.7
2019/20 – 12.2
Most surprising of all: Barça are 57th for shots per game (12.2), fewer than Villa, Brighton, Soton, etc. Barça take 1.9 shots more than they concede per game, which is shocking really.
Lionel Messi on 3.6 shots per game; he has never recorded a lower average than 4.5 (in 2010/11). We all know normal rules don't apply to Leo – he's scored 11 goals from a npxG of 4.2 this season – but this kind of finishing will surely be hard to keep up even for him.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Billede

Billede

Barca kvinder styrer det her shit :cool:
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Two heavyweights in Barcelona's dressing room have clashed during Tuesday's training session. [as]
Hmm hvem mon har været oppe og toppes.?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

B-Freak skrev:
man feb 03, 2020 4:46 pm
Two heavyweights in Barcelona's dressing room have clashed during Tuesday's training session. [as]
Hmm hvem mon har været oppe og toppes.?
Pique og Rak...eller Alba...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Stille og rolig 10-1 sejr i den Spanske Supercup for kvinderne.

Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Lille absurditet:

For 270m€ erhvervede Liverpool sig Firmino (40m€), Mane (41m€), Salah (42m€), Becker (62m€) og Dijk (85m€).

Barca: Cou & Demb :lolno:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
ons feb 12, 2020 8:43 pm
Lille absurditet:

For 270m€ erhvervede Liverpool sig Firmino (40m€), Mane (41m€), Salah (42m€), Becker (62m€) og Dijk (85m€).

Barca: Cou & Demb :lolno:
Men tror ikke at de spillere kunne være kommet til barca for de priser. Samtlige klubber kræver overpris når Barca spørg, derfor bliver mange af de her handler ikke til noget ellers betaler man overpris.

Vi gav da også 12 mio for Ter Stegen, 30-35 for Umititi, 30-35 for Lenglet, 25 for Junior, 30 for Semedo, 30-35 for Arthur, 75 for De Jong, det er vores offensive spillere den har været helt galt med, der har vi slet ikke kunnet ramme noget som helst der har vist sig værende noget værd. Hvilken offensiv spiller er lykkedes siden Suarez' ankomst? :wtf:

... slutteligt, så gav vi 0 for legenden: Roberto
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
ons feb 12, 2020 10:40 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 12, 2020 8:43 pm
Lille absurditet:

For 270m€ erhvervede Liverpool sig Firmino (40m€), Mane (41m€), Salah (42m€), Becker (62m€) og Dijk (85m€).

Barca: Cou & Demb :lolno:
Men tror ikke at de spillere kunne være kommet til barca for de priser. Samtlige klubber kræver overpris når Barca spørg, derfor bliver mange af de her handler ikke til noget ellers betaler man overpris.

Vi gav da også 12 mio for Ter Stegen, 30-35 for Umititi, 30-35 for Lenglet, 25 for Junior, 30 for Semedo, 30-35 for Arthur, 75 for De Jong, det er vores offensive spillere den har været helt galt med, der har vi slet ikke kunnet ramme noget som helst der har vist sig værende noget værd. Hvilken offensiv spiller er lykkedes siden Suarez' ankomst? :wtf:

... slutteligt, så gav vi 0 for legenden: Roberto
Mane og Salah har haft en eksplosiv udvikling siden de kom til Liverpool, så jeg tror ikke prisen ville have været meget højere hvis Barca bød dengang. Faktisk også ift Dijk. Mange var noget skeptiske ved Dijk og pris i starten. Det er ligesom gået over.. :glad:

Men mange ting spiller ind ift handler, du ved ikke om folk falder til eller bliver skadet :|

Stegen og til dels Umtiti har selvfølgelig været fantastiske handler.

Semedo er gennem snart 3 sæsoner røget ud og ind af holdet, så han kan i hvert fald ikke puttes i kategori med Liverpool drengene. Arthur har et enormt potentiale, men han har godt nok skuffet gennem snart et år, så han er heller ikke overhovedet (endnu i hvert fald) sammenlignelig. Junior er reserve og ingen ved om det bliver til mere end det, så også her kan man ikke definere det som en god/dårlig handel endnu.

Jong. Syntes pr definition stadig et halvt år er for lidt at vurdere ud fra. Men er alligevel enig i at 75m€ er en super pris, da Jong i bedste fald, bliver fremtidig styrmand og måske ballon vinder.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
tors feb 13, 2020 11:18 am
Norbit skrev:
ons feb 12, 2020 10:40 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 12, 2020 8:43 pm
Lille absurditet:

For 270m€ erhvervede Liverpool sig Firmino (40m€), Mane (41m€), Salah (42m€), Becker (62m€) og Dijk (85m€).

Barca: Cou & Demb :lolno:
Men tror ikke at de spillere kunne være kommet til barca for de priser. Samtlige klubber kræver overpris når Barca spørg, derfor bliver mange af de her handler ikke til noget ellers betaler man overpris.

Vi gav da også 12 mio for Ter Stegen, 30-35 for Umtiti, 30-35 for Lenglet, 25 for Junior, 30 for Semedo, 30-35 for Arthur, 75 for De Jong, det er vores offensive spillere den har været helt galt med, der har vi slet ikke kunnet ramme noget som helst der har vist sig værende noget værd. Hvilken offensiv spiller er lykkedes siden Suarez' ankomst? :wtf:

... slutteligt, så gav vi 0 for legenden: Roberto
Mane og Salah har haft en eksplosiv udvikling siden de kom til Liverpool, så jeg tror ikke prisen ville have været meget højere hvis Barca bød dengang. Faktisk også ift Dijk. Mange var noget skeptiske ved Dijk og pris i starten. Det er ligesom gået over.. :glad:

Men mange ting spiller ind ift handler, du ved ikke om folk falder til eller bliver skadet :|

Stegen og til dels Umtiti har selvfølgelig været fantastiske handler.

Semedo er gennem snart 3 sæsoner røget ud og ind af holdet, så han kan i hvert fald ikke puttes i kategori med Liverpool drengene. Arthur har et enormt potentiale, men han har godt nok skuffet gennem snart et år, så han er heller ikke overhovedet (endnu i hvert fald) sammenlignelig. Junior er reserve og ingen ved om det bliver til mere end det, så også her kan man ikke definere det som en god/dårlig handel endnu.

Jong. Syntes pr definition stadig et halvt år er for lidt at vurdere ud fra. Men er alligevel enig i at 75m€ er en super pris, da Jong i bedste fald, bliver fremtidig styrmand og måske ballon vinder.
Er enig med alt det du skriver. Nævnte bare de spillere jeg lige kunne komme i tanke om til de priser og at der egentlig er mulighed for at se dem vokse endnu mere. Meget af det skal også ligges i trænerens dispositioner. Klopp er sindssyg dygtig til at få de enkelte spillere til at præstere på 100%, hvis ikke 120%. Mens vi under Valverde konstant har haft spillere der har præsteret på maks 80%. Håber at Setien kan rette op på det. Semedo tror jeg pludselig kan gå hen og blive en vigtig brik. Junior er jeg også ret sikker på at vi kommer til at se mere til. Arthur har været alt for skadet desværre.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster