10/12 Inter - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/12 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg så næsten hele kampen men jeg så ikke Grizz. Var han god? :razz:
MDCCCXCIX

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 10/12 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Emancipator skrev:eneste spiller jeg syntes skabte panik var Todibo men han havde mange flotte løb op i banen. Vidal var også temmelig kedelig. Men fucking flot præsentation af holdet! big up
Haha han hedder Umtiti. Ikke Todibo. Det var Umtiti, der flere gange smed bolde væk i forsvaret.

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 10/12 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Lopezzz skrev:Jeg så næsten hele kampen men jeg så ikke Grizz. Var han god? :razz:
Har du ikke noget andet du kan bruge din tid på? Har du virkelig behov for at kritisere ham i hver eneste kamp? Det er pisse irriterende at læse dine intetsigende kommentarer, hvilket du må have opfattet efter de kommentarer du fik i Mallorca-tråden.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/12 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Todibo....bliver en lille smule pissed, hvis han blot skraldes!!

Umtiti: Farvel.

Alena: Han er herlig. En gang imellem laver han dog bare de mærkeligste hovedløse pasninger!!?

Men ellers, super fight!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 10/12 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Todibo spiller sig virkelig op i 2 halvleg. Han blev mere og mere duelstærk som kampen skred frem.
Firbo gjorde det også godt på VB

Umtiti og Vidal var banens klart ringeste. Imponerende ringe præstation fra de 2, men ingen af dem blev skiftet

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/12 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ialocin skrev:
Lopezzz skrev:Jeg så næsten hele kampen men jeg så ikke Grizz. Var han god? :razz:
Har du ikke noget andet du kan bruge din tid på? Har du virkelig behov for at kritisere ham i hver eneste kamp? Det er pisse irriterende at læse dine intetsigende kommentarer, hvilket du må have opfattet efter de kommentarer du fik i Mallorca-tråden.
Siger bare at jeg ikke forstår at Ernesto bruger ham når vi har bedre spillere på hans position. That's it.
Godnat
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/12 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
Ialocin skrev:
Lopezzz skrev:Jeg så næsten hele kampen men jeg så ikke Grizz. Var han god? :razz:
Har du ikke noget andet du kan bruge din tid på? Har du virkelig behov for at kritisere ham i hver eneste kamp? Det er pisse irriterende at læse dine intetsigende kommentarer, hvilket du må have opfattet efter de kommentarer du fik i Mallorca-tråden.
Siger bare at jeg ikke forstår at Ernesto bruger ham når vi har bedre spillere på hans position. That's it.
Godnat
Som hvem?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/12 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
Lopezzz skrev:
Ialocin skrev:
Lopezzz skrev:Jeg så næsten hele kampen men jeg så ikke Grizz. Var han god? :razz:
Har du ikke noget andet du kan bruge din tid på? Har du virkelig behov for at kritisere ham i hver eneste kamp? Det er pisse irriterende at læse dine intetsigende kommentarer, hvilket du må have opfattet efter de kommentarer du fik i Mallorca-tråden.
Siger bare at jeg ikke forstår at Ernesto bruger ham når vi har bedre spillere på hans position. That's it.
Godnat
Som hvem?
Ansu (ja ja ja...han er ung..vi skal passe på ham..bla bla bla), Perez (meget mere eksplosiv og udfordrer konstant), Vidal kunne sagtens aflyse ham (han forstår spillet bedre og han er en ægte figther)...
Jeg har heller ikke aldrig forstået købet af Grizz. Skal han være Suarezes aflyser eller hvad?
Og forresten i aftes troede jeg at han skulle være holdleder men det har han slet ikke i sig.
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10/12 Inter - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Reaktionen på Ansus mål i Dortmund:
https://streamable.com/825zh
Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/12 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
Antimadridista skrev:
Lopezzz skrev:
Ialocin skrev:
Lopezzz skrev:Jeg så næsten hele kampen men jeg så ikke Grizz. Var han god? :razz:
Har du ikke noget andet du kan bruge din tid på? Har du virkelig behov for at kritisere ham i hver eneste kamp? Det er pisse irriterende at læse dine intetsigende kommentarer, hvilket du må have opfattet efter de kommentarer du fik i Mallorca-tråden.
Siger bare at jeg ikke forstår at Ernesto bruger ham når vi har bedre spillere på hans position. That's it.
Godnat
Som hvem?
Ansu (ja ja ja...han er ung..vi skal passe på ham..bla bla bla), Perez (meget mere eksplosiv og udfordrer konstant), Vidal kunne sagtens aflyse ham (han forstår spillet bedre og han er en ægte figther)...
Jeg har heller ikke aldrig forstået købet af Grizz. Skal han være Suarezes aflyser eller hvad?
Og forresten i aftes troede jeg at han skulle være holdleder men det har han slet ikke i sig.
Holdleder...det er ham med flaskerne :glad:

Ansu er på ingen måde klar til at spille fast! Simpelthen for naivt.

Perez har slet ikke det overblik Griez har. Defensivt er han også lidt svag. Tror i bedste fald han kan blive en Pedro light.

Vidal. Vil du så have ham oppe i front?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10/12 Inter - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

kklaus skrev:Reaktionen på Ansus mål i Dortmund:
https://streamable.com/825zh
Genialt [emoji3]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 10/12 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Lopezzz skrev:
Antimadridista skrev:
Lopezzz skrev:
Ialocin skrev:
Lopezzz skrev:Jeg så næsten hele kampen men jeg så ikke Grizz. Var han god? :razz:
Har du ikke noget andet du kan bruge din tid på? Har du virkelig behov for at kritisere ham i hver eneste kamp? Det er pisse irriterende at læse dine intetsigende kommentarer, hvilket du må have opfattet efter de kommentarer du fik i Mallorca-tråden.
Siger bare at jeg ikke forstår at Ernesto bruger ham når vi har bedre spillere på hans position. That's it.
Godnat
Som hvem?
Ansu (ja ja ja...han er ung..vi skal passe på ham..bla bla bla), Perez (meget mere eksplosiv og udfordrer konstant), Vidal kunne sagtens aflyse ham (han forstår spillet bedre og han er en ægte figther)...
Jeg har heller ikke aldrig forstået købet af Grizz. Skal han være Suarezes aflyser eller hvad?
Og forresten i aftes troede jeg at han skulle være holdleder men det har han slet ikke i sig.
Altså når du snakker om idag skal du lige huske at Griez spillede central 9er. Og der skal Fati eller Perez da slet ikke spille

Og Vidal FORSTÅR spillet bedre end Griez? Vi-FUCKING-dal ??? Are you kidding me?

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10/12 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Jeg har været MEGET efter Valverde i denne sæson. Men i dag, vil jeg sige at han løste opgaven til perfektion.. Det må jeg tage hatten af for.

1. Han sparede de vigtigste spillere.
2. Vi vandt en svær kamp på udebane mod Italiens førende hold.
3. Mange af de unge drenge fik lov til at vise hvorfor de er i Barca.
4. Mange af de spillere som vi ofte bitcher over ikke får spilletid, viste at de simpelthen ikke har niveauet længere. Det gælder blandt andre; Umtiti, Rak og til dels Vidal. Umtiti skuffede fælt i mine øjne, han var decideret elendig - alt for tøvende i sine dueller og generel arrogant i sin tilgang.
5. Wague, Junior, Todibo, Alena og Perez viste i store dele af kampen at de sagtens kan være med, det kræver selvfølgelig mere spilletid og jeg håber at Valverde tør bruge dem endnu mere end blot i "ligegyldige" kampe.
6. Den "nye" holdopstilling viste sig som en genial idé. Tror simpelthen at Lukaku og Martienz ville have været for stor en mundfuld til en 4-back kæde. På denne måde får man 3 midtstoppere+vidal/rakitic der er med til at forsvare. Det var i sidste ende udslagsgiven i min optik. (At Lukaku er så ringe til at afslutte er så en anden ting).
7. At Martinez, som jeg i noget tid har nævnt værende den rette afløser for Suarez, netop er den angriber vi mangler. Han bliver hjernedød god, minder om Aguero dog med lidt mere akrobatik i sig. Han var helt forrygende i det tekniske spil samt i duellerne mod Lenglet/Umtiti/Todibo. Hvis vi kan få ham for 90-100 mio, så skal vi gå efter ham. Han er kun lige blevet 22.


Sorry mit lange indlæg, det er bare ikke ofte jeg er positiv over for Valverde, men i aftes var en "god" kamp.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/12 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Norbit@

Enig i meget af dit skriv.

Umtiti, ja det er rigtigt, han virker umådeligt nonchelant, arrogant eller lignende i sin tilgang. Virker som en fyr der tænker: Jeg er verdensmester, tjener kassen, nu skal jeg bare hygge mig og spille en fodboldkamp i ny og næ...!! :sad:

Rak. Jeg ser ham faktisk helst blive, i hvert fald indtil sommeren 2020. Ikke at han skal spille i stedet for Jong, Arthur etc. Men fordi han, imo, gør det fint som gardering for Bussi på den defensive midt. Skulle Bussi blive skadet, få karantæne, så er vi lidt fucked der. Nogle vil måske nævne Jong, men mod de store hold, behøver vi en spiller der forstår KUN at tænke defensivt. Jong vil (og kan) mere fremad.

Vidal. Hellere afsted med ham. Vi kan sidde og glædes over noget fight og nogle dybdeløb engang i mellem, men det er så også det. Samtidig risikerer vi hjerneblødninger og dårlige pasninger. Kina...?

Todibo. Altså for satan. Han er kun 19!! Har nærmest ingen tillid fået og alligevel viser han evner og opportunisme. 100% ikke sælges. Evt udlejes til et sted han er garanteret spilletid.

Alena. Nogen gange når jeg ser ham, tænker jeg bare waaauw..han kan blive forrygende!! Håber virkelig at han får al den spilletid der kan presses ind, resten af sæsonen. Han SKAL, imo, være foran Vidal og Roberto (Roberto er stadig at foretrække til svære/hårde udekampe) på den midt. Et lille minus omkring ham, som kan løses er; Hvilken type spiller er han/vil han være? Nogen gange er det lidt som han gerne vil kunne alt/vise alt. Hvis han definerede sig selv lidt mere specifikt og øvede disse områder, tror jeg hurtigere vi ville se en topspiller her.

Wague & Junior: Talentfulde og ærgerrige reserver.

Martinez: Ja, hvis der er den klausul på ham, så er det en no brainer!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10/12 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:Norbit@

Enig i meget af dit skriv.

Umtiti, ja det er rigtigt, han virker umådeligt nonchelant, arrogant eller lignende i sin tilgang. Virker som en fyr der tænker: Jeg er verdensmester, tjener kassen, nu skal jeg bare hygge mig og spille en fodboldkamp i ny og næ...!! :sad:

Rak. Jeg ser ham faktisk helst blive, i hvert fald indtil sommeren 2020. Ikke at han skal spille i stedet for Jong, Arthur etc. Men fordi han, imo, gør det fint som gardering for Bussi på den defensive midt. Skulle Bussi blive skadet, få karantæne, så er vi lidt fucked der. Nogle vil måske nævne Jong, men mod de store hold, behøver vi en spiller der forstår KUN at tænke defensivt. Jong vil (og kan) mere fremad.

Vidal. Hellere afsted med ham. Vi kan sidde og glædes over noget fight og nogle dybdeløb engang i mellem, men det er så også det. Samtidig risikerer vi hjerneblødninger og dårlige pasninger. Kina...?

Todibo. Altså for satan. Han er kun 19!! Har nærmest ingen tillid fået og alligevel viser han evner og opportunisme. 100% ikke sælges. Evt udlejes til et sted han er garanteret spilletid.

Alena. Nogen gange når jeg ser ham, tænker jeg bare waaauw..han kan blive forrygende!! Håber virkelig at han får al den spilletid der kan presses ind, resten af sæsonen. Han SKAL, imo, være foran Vidal og Roberto (Roberto er stadig at foretrække til svære/hårde udekampe) på den midt. Et lille minus omkring ham, som kan løses er; Hvilken type spiller er han/vil han være? Nogen gange er det lidt som han gerne vil kunne alt/vise alt. Hvis han definerede sig selv lidt mere specifikt og øvede disse områder, tror jeg hurtigere vi ville se en topspiller her.

Wague & Junior: Talentfulde og ærgerrige reserver.

Martinez: Ja, hvis der er den klausul på ham, så er det en no brainer!
Jeg er bestemt også for, at man køre med nuværende trup sæsonen ud. De nye indkøb vil alligevel ikke kunne gavne holdet i denne sæson.

Hvis vi dog kan presse City til 60-65 mio for Umtiti så skal han bare videre, så må Pique, Lenglet, Todibo og en eventuel leje spiller holde resten af sæsonen. Så kan Todibo så småt køres ind. Umtiti bliver ikke de penge værd igen, af samme grund som du nævner. Han virker allerede "mæt" - træls tilgang at have til spillet.
Det samme gælder Vidal, kan vi få 25 mio for ham så skal han videre. Han er ikke en spiller som vi på sigt får gavn af. Hvis vi kan få Inter til at købe ham med 10 mio i rabat og vi samtidigt får en klausul på Martinez. Så skal vi bestemt gøre det. Den dag Suarez ikke er her længere, vil der være få som kan udfylde hans plads og så ved vi også at det kommer til at blive afspejlet i prisen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst