23/11 Leganés - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 23/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Wow en berøring Suarez.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 23/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Valverde skal helt sikkert væk. Ingen tvivl OVERHOVEDET. Dog er det beskæmmende, den indsats så stærk en trup kan yde.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 23/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Skrækkelige 25 minutter. Taktisk ændring der ikke gover mening overhoved. Langt mere ustabil organizering af spillene på banen. For store huller, ikke nok kontrol, og så kan vi ikke komme igennem på nogen af kanterne.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 23/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Vores genpres eksistere overhovedet ikke. Dembele til Messi, Messi mister bolden, INGEN genpresser selvom der er 3-4 mand i nærheden.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 23/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Der skal et generationsskifte til på holdet. De gamle spillere skal væk. Og vores spil skal ikke være afhængig af Messi. Det er lige før jeg tror at en kommende træner helst vil tage over når Messi ikke er der mere. Og så selvfølgelig Suárez, Busquets og Piqué. Dette hele er så planlagt efter Messi og det er alt for farligt når vi ikke spiller godt og når Messi er så stationær i meget af kampen

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 23/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Tidlige vidste man at de små hold nok skulle blive ordnet til sidst. 49 af 50 gange. Det er bare slut. Granada, osasuna, levante...

Vi har intet 'hold' længere. Blot 11 spillere med hver deres fortidige meritter.

Ledelsen er så vant til at det til en vis grad, nok skal gå. Men vi er altså uhyre tæt på den værste periode siden efteråret 03..

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 23/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Og Busquets ude mod Atlético nu.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 23/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

whidgee skrev:Der skal et generationsskifte til på holdet. De gamle spillere skal væk. Og vores spil skal ikke være afhængig af Messi. Det er lige før jeg tror at en kommende træner helst vil tage over når Messi ikke er der mere. Og så selvfølgelig Suárez, Busquets og Piqué. Dette hele er så planlagt efter Messi og det er alt for farligt når vi ikke spiller godt og når Messi er så stationær i meget af kampen
Jeg er enig - især Busquets er faldet gevaldigt af på den. De Jong og Arthur skal imo spille hver gang.
Inden man fyrer alle de gamle spillere, så kan man gøre noget andet. Man kan hente en anden unik spiller som Neymar (Griezmann er slet ikke unik). Det vil gøre, at det hele ikke afhænger af Messi. Det er jeg helt sikker på.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Valverde er ikke glad?
Hvordan tror vi har det din nar..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 23/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Messi kommer ikke til sin ret. Jeg ved ikke hvad der sker. Men ligeså snart vi kommer over midten så falder alt fra hinanden offensivt.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 23/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

De er helt væk jo. Det er trist at se på. Når der så endelig er optræk til noget, så mangler det sidste touch eller så cleares bolden...

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 23/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Champione »

Muddi12345 skrev:
whidgee skrev:Der skal et generationsskifte til på holdet. De gamle spillere skal væk. Og vores spil skal ikke være afhængig af Messi. Det er lige før jeg tror at en kommende træner helst vil tage over når Messi ikke er der mere. Og så selvfølgelig Suárez, Busquets og Piqué. Dette hele er så planlagt efter Messi og det er alt for farligt når vi ikke spiller godt og når Messi er så stationær i meget af kampen
Jeg er enig - især Busquets er faldet gevaldigt af på den. De Jong og Arthur skal imo spille hver gang.
Inden man fyrer alle de gamle spillere, så kan man gøre noget andet. Man kan hente en anden unik spiller som Neymar (Griezmann er slet ikke unik). Det vil gøre, at det hele ikke afhænger af Messi. Det er jeg helt sikker på.
Vi kan købe hvem som helst, men under Valverde vil det ingenting give.
At han nu ikke lykkedes med Griez, De Jong, Cou i sidste sæson er så rammende.
Han formår ikke at fremkalde det bedste i spillerne - og der er ingen mønstre i spillet overhovedet.
Jeg kan simpelthen ikke se hvad vi vil rent taktisk. Virker så tilfældigt hvad vi sætter sammen.

Vi har en fantastisk trup - virkelig. Og præsterer som et lav-budget mandskab.
Det er decideret pinligt.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Valverde kunne få Liverpool til at slutte at best 6-7
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 23/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Muddi12345 skrev:
whidgee skrev:Der skal et generationsskifte til på holdet. De gamle spillere skal væk. Og vores spil skal ikke være afhængig af Messi. Det er lige før jeg tror at en kommende træner helst vil tage over når Messi ikke er der mere. Og så selvfølgelig Suárez, Busquets og Piqué. Dette hele er så planlagt efter Messi og det er alt for farligt når vi ikke spiller godt og når Messi er så stationær i meget af kampen
Jeg er enig - især Busquets er faldet gevaldigt af på den. De Jong og Arthur skal imo spille hver gang.
Inden man fyrer alle de gamle spillere, så kan man gøre noget andet. Man kan hente en anden unik spiller som Neymar (Griezmann er slet ikke unik). Det vil gøre, at det hele ikke afhænger af Messi. Det er jeg helt sikker på.
Jeg er efterhånden træt af at man bliver ved med at hente "unikke" spillere. Demb: 140 mio, Griez: 120 mio, Coutinho:150? mio.. Det hjælper ikke - om vi så fik Mpabbe og Neymar. Så længe Valverde er træner vil vi se det her forfærdelige spil. Der skal nye boller på suppen. Det løser ikke problemerne at vi spiller med 4-5 eller 6 angribere, de skal indgå i et system, hvilket vi ikke har på nuværende tidspunkt. Valverdes spil er bygget på defensivt orienteret 4-4-2, han har aldrig været den rette mand.

I starten af sæsonen sagde man "Messi mangler, det skal nok blive bedre når han kommer tilbage". Han har i dag sammen med Suarez og Busquets været helt ved siden af. Griezmann passer bare ikke ind i Barca. Det er så trættende at se.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 23/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Champione skrev:
Muddi12345 skrev:
whidgee skrev:Der skal et generationsskifte til på holdet. De gamle spillere skal væk. Og vores spil skal ikke være afhængig af Messi. Det er lige før jeg tror at en kommende træner helst vil tage over når Messi ikke er der mere. Og så selvfølgelig Suárez, Busquets og Piqué. Dette hele er så planlagt efter Messi og det er alt for farligt når vi ikke spiller godt og når Messi er så stationær i meget af kampen
Jeg er enig - især Busquets er faldet gevaldigt af på den. De Jong og Arthur skal imo spille hver gang.
Inden man fyrer alle de gamle spillere, så kan man gøre noget andet. Man kan hente en anden unik spiller som Neymar (Griezmann er slet ikke unik). Det vil gøre, at det hele ikke afhænger af Messi. Det er jeg helt sikker på.
Vi kan købe hvem som helst, men under Valverde vil det ingenting give.
At han nu ikke lykkedes med Griez, De Jong, Cou i sidste sæson er så rammende.
Han formår ikke at fremkalde det bedste i spillerne - og der er ingen mønstre i spillet overhovedet.
Jeg kan simpelthen ikke se hvad vi vil rent taktisk. Virker så tilfældigt hvad vi sætter sammen.

Vi har en fantastisk trup - virkelig. Og præsterer som et lav-budget mandskab.
Det er decideret pinligt.

Det er jeg helt enig med dig i. Tro mig, jeg er en af dem der har skreget allerhøjest efter en ny træner. Jeg hader ham. Han har ikke ild i øjnene, ingen vildskab og han er ingen motivationsindpisker.
Jeg ser gerne følgende ting ske i klubben og i prioriteret rækkefølge:

1. NY TRÆNER! Det aller vigtigste.
2. Ter Stegen som anfører. Han er klasse og eksemplarisk både på og udenfor banen. Messi er imo ikk en naturlig leder. Nogle har det, andre har ikke og det er helt fair. Han skal gøre det han er bedst til, og ik bruge kræfter på noget han ik er.
3. En rigtig klasse midterforsvarer og en højre back. Ligesom da Liverpool købte Van Dijk. Vi har brug for en, som langt om længe kan stabilisere vores forsvar.
4. Væk med dødvægt som Busquets og Rakitic og Suarez og Vidal, og ind med nyt blod.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster