2/11 Levante - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 2/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Nå, men nu glæder jeg mig da til at se kampen, efter at have læst med her. Det er faktisk tragikomisk at Valverde er i gang med sin tredje sæson.
Og ja, så er det virkelig synd, at nogle af de sidste år med Messi, skal pisses væk på den her måde.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 2/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Messi og de andre top dogs er selv skyld i, at Valverde stadig er træner for klubben. Alle deres mange udtalelser omkring Valverde, at han er den rette mand til jobbet og, at det mere er spillernes skyld.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Mourinho kommer ikke. Han har prikket Tito Vilanova i øjet og vi tilgiver ham aldrig
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 2/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Selvfølgelig kommer Mou ikke, hvilket han selvfølgelig heller ikke skal. Hvis ikke allerede sjælen pt kæmpede en kamp, så ville den kvæles og gispe efter luft, ved Mous ankomst.

Denne sæson bliver en kamp mod afgrunde vi ikke troede muligt.

Valverde er selvfølgelig et must at få fjernet, men truppen er altså heller ikke på det niveau vi bilder os selv ind.

Pique, Bussi, Suarez: 3 super vigtige positioner,med 3 gutter som simpelthen bare er på vej ned.

Lenglet og semedo: i bedste fald habile

Jong og Arthur: enormt talentfulde, men unge

Stegen, Alba, Messi: Top

Griez: vi ved det ikke??

Vi er LAAAANGT fra Peps hold hvad angår kvalitet af de enkelte spillere og også et væsentlig stykke fra 14-15 holdet. Da var pique, bussi og suarez på et andet niveau, ligesom vi havde alves, iniesta og neymar.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 2/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Uden Messi er vi ligeså elendige som Real Madrid. Han er vitterligt årsagen til at vi stadig kan konkurrere.

Ufatteligt at en træner i Barcelona kan få lov at udtale sig, som en Hobro træner efter en kamp mod FCK. Det er vitterligt det han gør! VI ER BARCELONA!!! Ikke fucking Bilbao din imbecile fiasko!!
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Gæt hvem er på første pladsen i ligaen?
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 2/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Valverde udtalte ifølge Marca:

“Selvfølgelig, tænker jeg ikke på at trække mig tilbage. Det er bare et nederlag. Spillerne har reageret godt, og nu må vi bare fortsætte. Vi har tabt en kamp, og det er det. Vi skal altid reagere, og det er der ikke noget anderledes ved denne gang”.

Magen til en intetsigende kommentar skal man lede længe efter.

Spillerne har reageret godt, siger Valverde. Jeg er helt uenig. Jeg så ikke en eneste spiller, som viste attitude, da vi kom bagud (hvor er du, Puyol?). “Det er bare et nederlag”. Tja, ud af de seks udekampe i La Liga i denne sæson har vi allerede tabt de tre! Stats for vores udekampe er: 6 kampe, 7 point og en målscore på 8-8. Og vi har endda ikke mødt hold som Real, Atl. Madrid, Valencia m.fl., men tabt til Granada og Levante. Det er langt fra godt nok.

Barca lever på, at vi har været svineheldige i CL, og at i La Liga er vores “venner” fra Madrid klubberne lige så ustabile, som os. Derfor er vi stadig med fremme.

Desværre er Valverde ikke vores eneste problem. Vi har også spillere som Pique, Suarez, Bussi m.fl., som er fantastiske spillere, men som er faldet drastisk i niveau. Jeg frygter, at de ikke bliver udfaset, før det er for sent. Det ser man desværre ofte, altså at en træner hold fast i en stamme af spillere, baseret på fortidens bedrifter.

Det “sjove” er, at vi nok vinder næste hjemmekamp med 5-2, eller lignende, og så er (næsten) alle glade. Valverde, ledelsen, spillerne. Jeg kan naturligvis ikke tale på alke fans vejne, men om vi så vinder 10-0, så er jeg fortsat sikker på en ting: Valverde raus.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 2/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Lopezzz skrev:Gæt hvem er på første pladsen i ligaen?
Gæt hvem der er hamrende elendige og fucking heldige?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 2/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Føler mig som en ridset, hakket og ramponeret plade, idet jeg ikke kan skrive andet end det, som allerede er gentaget mange gange efterhånden: Ud med Valverde.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Tello skrev:
Lopezzz skrev:Gæt hvem er på første pladsen i ligaen?
Gæt hvem der er hamrende elendige og fucking heldige?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Real? :grin:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 2/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

FCBSOCI skrev:Valverde udtalte ifølge Marca:

“Selvfølgelig, tænker jeg ikke på at trække mig tilbage. Det er bare et nederlag. Spillerne har reageret godt, og nu må vi bare fortsætte. Vi har tabt en kamp, og det er det. Vi skal altid reagere, og det er der ikke noget anderledes ved denne gang”.

Magen til en intetsigende kommentar skal man lede længe efter.

Spillerne har reageret godt, siger Valverde. Jeg er helt uenig. Jeg så ikke en eneste spiller, som viste attitude, da vi kom bagud (hvor er du, Puyol?). “Det er bare et nederlag”. Tja, ud af de seks udekampe i La Liga i denne sæson har vi allerede tabt de tre! Stats for vores udekampe er: 6 kampe, 7 point og en målscore på 8-8. Og vi har endda ikke mødt hold som Real, Atl. Madrid, Valencia m.fl., men tabt til Granada og Levante. Det er langt fra godt nok.

Barca lever på, at vi har været svineheldige i CL, og at i La Liga er vores “venner” fra Madrid klubberne lige så ustabile, som os. Derfor er vi stadig med fremme.

Desværre er Valverde ikke vores eneste problem. Vi har også spillere som Pique, Suarez, Bussi m.fl., som er fantastiske spillere, men som er faldet drastisk i niveau. Jeg frygter, at de ikke bliver udfaset, før det er for sent. Det ser man desværre ofte, altså at en træner hold fast i en stamme af spillere, baseret på fortidens bedrifter.

Det “sjove” er, at vi nok vinder næste hjemmekamp med 5-2, eller lignende, og så er (næsten) alle glade. Valverde, ledelsen, spillerne. Jeg kan naturligvis ikke tale på alke fans vejne, men om vi så vinder 10-0, så er jeg fortsat sikker på en ting: Valverde raus.
Det er jo ikke kun i denne sæson, at vi har været elendige på udebane. Det har været sådan i en længere periode. Der bliver SLET ikke reageret på det, overhovedet. Man glemmer jo ikke ligefrem kampene mod Valencia, Sevilla, Atl. Madrid. Kun Real Madrid har vi kørt på røv og albuer, men det siger vel mere om dem end om os. Jeg fatter ikke at ledelsen ikke gør noget ved det, det virker til at trænere i Barca selv må bestemme hvornår de vil stoppe. Eftersigende så vil Valverde stoppe efter denne sæson (Håber ikke vi skal vente så længe), det betyder endnu en sæson med en titel i la liga hvis vi stadigvæk er heldige og en kæmpe nedtur i CL. No surprise.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 2/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
FCBSOCI skrev:Valverde udtalte ifølge Marca:

“Selvfølgelig, tænker jeg ikke på at trække mig tilbage. Det er bare et nederlag. Spillerne har reageret godt, og nu må vi bare fortsætte. Vi har tabt en kamp, og det er det. Vi skal altid reagere, og det er der ikke noget anderledes ved denne gang”.

Magen til en intetsigende kommentar skal man lede længe efter.

Spillerne har reageret godt, siger Valverde. Jeg er helt uenig. Jeg så ikke en eneste spiller, som viste attitude, da vi kom bagud (hvor er du, Puyol?). “Det er bare et nederlag”. Tja, ud af de seks udekampe i La Liga i denne sæson har vi allerede tabt de tre! Stats for vores udekampe er: 6 kampe, 7 point og en målscore på 8-8. Og vi har endda ikke mødt hold som Real, Atl. Madrid, Valencia m.fl., men tabt til Granada og Levante. Det er langt fra godt nok.

Barca lever på, at vi har været svineheldige i CL, og at i La Liga er vores “venner” fra Madrid klubberne lige så ustabile, som os. Derfor er vi stadig med fremme.

Desværre er Valverde ikke vores eneste problem. Vi har også spillere som Pique, Suarez, Bussi m.fl., som er fantastiske spillere, men som er faldet drastisk i niveau. Jeg frygter, at de ikke bliver udfaset, før det er for sent. Det ser man desværre ofte, altså at en træner hold fast i en stamme af spillere, baseret på fortidens bedrifter.

Det “sjove” er, at vi nok vinder næste hjemmekamp med 5-2, eller lignende, og så er (næsten) alle glade. Valverde, ledelsen, spillerne. Jeg kan naturligvis ikke tale på alke fans vejne, men om vi så vinder 10-0, så er jeg fortsat sikker på en ting: Valverde raus.
Det er jo ikke kun i denne sæson, at vi har været elendige på udebane. Det har været sådan i en længere periode. Der bliver SLET ikke reageret på det, overhovedet. Man glemmer jo ikke ligefrem kampene mod Valencia, Sevilla, Atl. Madrid. Kun Real Madrid har vi kørt på røv og albuer, men det siger vel mere om dem end om os. Jeg fatter ikke at ledelsen ikke gør noget ved det, det virker til at trænere i Barca selv må bestemme hvornår de vil stoppe. Eftersigende så vil Valverde stoppe efter denne sæson (Håber ikke vi skal vente så længe), det betyder endnu en sæson med en titel i la liga hvis vi stadigvæk er heldige og en kæmpe nedtur i CL. No surprise.
La liga er meget vigtig og en succes hvis det skulle ske, men det er bestemt ikke en selvfølge med dette hold. Der er virkelig noget ekstraordinært galt og får EV lov at blive siddende, tror jeg ikke på nok et mesterskab.

CL er komplet utopi. Vi er SÅ langt fra de bedste. Folk vil gøre sig selv en tjeneste og glemme alt om succes i den turnering. Vi er et niveau under sidste sæson og da var det kun pga Messi, at vi overhovedet nåede den semi.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 2/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Bayern har lige fyret Kovac efter nogle elendige resultater.. Sådan skal det gøres!
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Norbit skrev:Bayern har lige fyret Kovac efter nogle elendige resultater.. Sådan skal det gøres!
Har han ikke selv sagt op?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Tænk at vi kunne have været suveræne i toppen af tabellen med flere point ned til 2. pladsen hvis vi bare vandt nogle flere kampe på udebane
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster