23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Hey, hey, husk nu 0-3 mod Eibar.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

SpillerSomMESSI skrev:
Emancipator skrev:Jeg tror man undervurdere den her udebane. Stemingen virket sindssyg! Men stadig holdet spillede langt fra hvordan
Jeg synes man hører dette argument uanset om vi spiller ude mod Roma, Prag, Lyon, Granada eller whoever.

Faktum er at andre hold, eks. Liverpool og City dominerer totalt dårligere modstandere på disse udebaner.

Vi, derimod, bliver domineret.

Vi har en træner som råder over nogle af verdens bedste spillere, og vi spiller på de andres holds præmisser hver gang vi spiller på udebane.

Det kan en dygtig træner, med et klart spilkoncept, taktiske evner, og ikke mindst spilforståelse ændre på ret hurtigt med spillere af vores kaliber.

EV kan bare ikk... hvad er hans spilkoncept.... anyone, anyone, Bueller?
Det må være åbenlyst for enhver nu. For faktum er alt det ovenstående! Således er det også fantastisk at høre vores bedste spiller, Mats, gå ud og offentligt tale med store bogstaver. Skønt at han tør italesætte den uduelighed hans medspillere udviser på banen, samt den manglende taktisk forståelse der er. Han kritiserer inddirekte Valverde også, når han påpeger at det er taktisk, at man fejler.

Groteske tider at være Barcafan på. Vi råder over en virkelig god trup på mange pladser, men vi bliver domineret af stort set hvem som helst, så snart de viser lidt vilje og ærgerrighed. Pinligt.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Lopezzz skrev:Vi spiller bedst uden Griezmann
Uenig.
Forumlegende

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Daluigi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Emancipator skrev:Jeg tror man undervurdere den her udebane. Stemingen virket sindssyg! Men stadig holdet spillede langt fra hvordan
Jeg synes man hører dette argument uanset om vi spiller ude mod Roma, Prag, Lyon, Granada eller whoever.

Faktum er at andre hold, eks. Liverpool og City dominerer totalt dårligere modstandere på disse udebaner.

Vi, derimod, bliver domineret.

Vi har en træner som råder over nogle af verdens bedste spillere, og vi spiller på de andres holds præmisser hver gang vi spiller på udebane.

Det kan en dygtig træner, med et klart spilkoncept, taktiske evner, og ikke mindst spilforståelse ændre på ret hurtigt med spillere af vores kaliber.

EV kan bare ikk... hvad er hans spilkoncept.... anyone, anyone, Bueller?
Det må være åbenlyst for enhver nu. For faktum er alt det ovenstående! Således er det også fantastisk at høre vores bedste spiller, Mats, gå ud og offentligt tale med store bogstaver. Skønt at han tør italesætte den uduelighed hans medspillere udviser på banen, samt den manglende taktisk forståelse der er. Han kritiserer inddirekte Valverde også, når han påpeger at det er taktisk, at man fejler.

Groteske tider at være Barcafan på. Vi råder over en virkelig god trup på mange pladser, men vi bliver domineret af stort set hvem som helst, så snart de viser lidt vilje og ærgerrighed. Pinligt.
Tror vi alle savner de kampe hvor man knuser de her mindre modstandere - eller i hvertfald har kontrol på kampene. De skal ikke kunne lugte point så sent, det bliver det alt for hektisk til og det kan vi ikke håndtere. Jeg tænker stadigvæk, hvis de mindre hold kan kontrollere os, hvad så med hold som Bayern, City, Liverpool (som vi også så) og Juve? Dem ser jeg som favoritter til CHL. Vi skal blive bedre til udekampene, ellers ender det som i de forrige sæsoner. Det ser dog ikke ud til at man har lært på lektien. Det med at vi er tidligt på sæsonen og bla bla bla, men de her gutter har spillet sammen i flere sæsoner uden forbedringer.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcel

Indlæg af Daluigi »

0-4 mod Liverpool burde være dødsstødet for Valverde. Når man året forinden gør NØJAGTIG det samme mod fucking Roma.... Det er grotesk, at det kan F lov at fortsætte. Vi smider alt væk i de her cupkampe, fordi vi er nogle hovedløse kyllinger især på udebane.
Forumlegende

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Barça ran less than any other team in the Champions League this week
1 Bayer Leverkusen 121,1
2 Leipzig 117,5
3 Atlético Madrid 117,2
4 Slavia Praga 115,2
5 Bayern 114,3
6 LOSC 114,2
7 Inter 113
8 Zenit 112,7
9 Benfica 112,6
10 Atalanta112,6
11 Tottenham 112,4
12 Estrella Roja 112,4
13 Salzburgo 112,2
14 Olympiacos 111,9
15 Liverpool 110,8
16 Lyon 110,6
17 Ajax 110,2
18 Juventus 110
19 M. City 110,6
20 Genk 109,1
21 Valencia 108,7
22 Dortmund 108,3
23 Galatasaray 107,7
24 Real Madrid 107,4
25 Lokomotiv 107,3
26 Dinamo Zagreb 106
27 Shakthar 105,9
28 Chelsea 105,4
29 PSG 104,5
30 Nápoles 103,5
31 Club Brujas 102,6
32 Barça 100,4
Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Nogen disk om EV, vil jeg slet ikke begive mig ud i, syntes både undertegnede, samt div øvrige brugere, med en mening om det, har sagt hvad der er at sige.

Vil blot pointere, at det at vi små-stinker ude, har eksisteret i årevis i CL. Gav CL udebane stats i en tråd på et tidspunkt, kan være jeg kan grave frem.

Stegen. Jeg vælger at se positivt på, at en spiller som vel nærmer sig en top 5 i hierarkiet, vælger at vise offentligheden, at de også godt selv ved, internt i truppen, at noget er galt. Det betyder ikke nødvendigvis at det bliver løst, men chancen er i hvert fald større end hvis erkendelsen var helt væk!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Under Pep så man da også at vi løb langt mindre end vores modstandere, men der var det jo også tiki-taka der førte bolden frem konstant. Nu er det bare manglende løb fra medspillerne.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kvoller skrev:Under Pep så man da også at vi løb langt mindre end vores modstandere, men der var det jo også tiki-taka der førte bolden frem konstant. Nu er det bare manglende løb fra medspillerne.

Nemlig, ligesom City næppe er det hold der løber mest, fordi deres spillestil gør dem dominerende og chanceskabende, og ikke er baseret på vild løbepensum.

Men når man slet ikke har et koncept hvor man er boldbesiddende og dominerende så er det da fatalt man man heller ikke engang løber tilnærmelsesvis så meget som modstanderen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Han har så ret!
[video][/video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Og igen har han helt ret!
[video][/video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Drake skrev:Og igen har han helt ret!
[video][/video]
Fantastisk pointe med Griezmann - Som jeg hele tiden har sagt er han netop den eneste af vores front 3, som hjælper holdet defensivt. At han tager ham ud igår fremfor Suarez er helt absurd elendig trænerarbejde, og vi blev som bekendt også markant ringere det sidste kvarter af kampen!

Vi er et hold mellem 2 stole, som følge af manglende spilkoncept. Vi er hverken defensive eller offensive. Vi er en omgang sløset rod! Og det falder tilbage på elendig trænerarbejde!
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

For hver dag Valverde bliver som træner, så gør mit Barca hjerte mere ondt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Er der nogen der kan hive nogle xG frem fra eks. disse kampe:

CHL
Ude mod Dortmund
Hjemme mod Inter
Ude mod Prag

Liga
Ude mod Granada
Hjemme mod Sevilla
Ude mod Osasuna
Ude mod Atl Bilbao

Bare lige for at se hvor ringe vi egentlig har været i mere en halvdelen af vores kampe denne sæson?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster