23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Håndteringen af Alena har været fuldstændig horribel.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Men hvad skulle man have gjort? Holdet har været i en elendig periode fra starten af sæsonen, man har ikke ville gamle for meget. Han har ikke kunne spille de andre af. Tvivler nogen havde regnet med at De Jong ville sætte sig så hårdt på den plads så hurtigt.

Synd for Alena men der har bare ikke været muligheder for at spille ham. Så kan det være han skulle være blevet skiftet ind i stedet for Rakitic i de to tre kampe. Men igen, man har satset på Rakitics rutine de sidste minutter af kampene.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Har også svært ved at se hvem Alena skulle erstatte.?

I foråret var Jong der ikke, mens Arthur var kørt lidt træt. Derfor spillede Alena samt Vidal en del. Nu er Roberto der i princippet også. Alena ervel 6-7 valg.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Rakitic er en færdig mand i klubben. Alle ved det, sikkert også ham selv. Alena kan også spille på de to kanter, i stedet spillede man Ansu Fati og Perez. Det er hvad det er, men at Rakitic alligevel konstant får plads i truppen og på bænken er helt hen i vejret. Alena spiller på et meget jævnt niveau, og gør det langt de fleste gange godt. Han kunne sagtens have fået nogle minutter da Arthur var skadet, eller de minutter Rakitic har fået. Den der rutine har vi jo allerede i Vidal, som faktisk gør en forskel når han kommer ind.

Hvad er grunden til at lade en 21-årig spiller rådne op? Hvis Valverde var afklaret med, at Alena skulle vrages på den her måde, hvorfor lod man ham så ikke joine Betis på lån.

Måden man har valgt at håndtere Alena på i denne sæson gør ikke andet end at ødelægge ham. Hans vigtigste par år i karrieren.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

A$AP skrev:Rakitic er en færdig mand i klubben. Alle ved det, sikkert også ham selv. Alena kan også spille på de to kanter, i stedet spillede man Ansu Fati og Perez. Det er hvad det er, men at Rakitic alligevel konstant får plads i truppen og på bænken er helt hen i vejret. Alena spiller på et meget jævnt niveau, og gør det langt de fleste gange godt. Han kunne sagtens have fået nogle minutter da Arthur var skadet, eller de minutter Rakitic har fået. Den der rutine har vi jo allerede i Vidal, som faktisk gør en forskel når han kommer ind.

Hvad er grunden til at lade en 21-årig spiller rådne op? Hvis Valverde var afklaret med, at Alena skulle vrages på den her måde, hvorfor lod man ham så ikke joine Betis på lån.

Måden man har valgt at håndtere Alena på i denne sæson gør ikke andet end at ødelægge ham. Hans vigtigste par år i karrieren.

Man kan jo ikke sælge Rak til nogen klub, hvis han ikke spiller af og til.. nok derfor.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Personligt enig i at alena kunne have fået i det mindste halvdelen af Raks tid, men forstår samtidig godt at EV ik sætter en flerårig stamspiller på tribunen, lige pludselig!

Om han rådner op nu her i løbet af efteråret, tror jeg nu ikke. Ellers må han på lån til vinter.

Imo har han heller ikke vist det talent jeg havde håbet på. Det er fint nok at være la masia produkt, men man skal også være god nok!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:Personligt enig i at alena kunne have fået i det mindste halvdelen af Raks tid, men forstår samtidig godt at EV ik sætter en flerårig stamspiller på tribunen, lige pludselig!

Om han rådner op nu her i løbet af efteråret, tror jeg nu ikke. Ellers må han på lån til vinter.

Imo har han heller ikke vist det talent jeg havde håbet på. Det er fint nok at være la masia produkt, men man skal også være god nok!
Hvem snakker du om her? Er det Roberto eller Alena? :lol: :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

SpillerSomMESSI skrev:
A$AP skrev:Rakitic er en færdig mand i klubben. Alle ved det, sikkert også ham selv. Alena kan også spille på de to kanter, i stedet spillede man Ansu Fati og Perez. Det er hvad det er, men at Rakitic alligevel konstant får plads i truppen og på bænken er helt hen i vejret. Alena spiller på et meget jævnt niveau, og gør det langt de fleste gange godt. Han kunne sagtens have fået nogle minutter da Arthur var skadet, eller de minutter Rakitic har fået. Den der rutine har vi jo allerede i Vidal, som faktisk gør en forskel når han kommer ind.

Hvad er grunden til at lade en 21-årig spiller rådne op? Hvis Valverde var afklaret med, at Alena skulle vrages på den her måde, hvorfor lod man ham så ikke joine Betis på lån.

Måden man har valgt at håndtere Alena på i denne sæson gør ikke andet end at ødelægge ham. Hans vigtigste par år i karrieren.

Man kan jo ikke sælge Rak til nogen klub, hvis han ikke spiller af og til.. nok derfor.
Hvis der virkelig er en klub der gerne vil hente Rakitic i 2020, så tror jeg virkelig ikke at det gør den store forskel. Og man skal nok få ham solgt uanset, det er nok ikke den store sum penge man forventer for ham. Alena har gjort det godt, og der kan jo ikke være nogen tvivl om at det her er skadeligt for hans karriere. Der var snak om en lejeaftale til Betis i sommers, men klubben stoppede det.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, lang tid til næste kamp, så bare fuld gas på pedalen! Vamos!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Halleluja - Et tidligt mål!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Arthur!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

Sådan skal det da bare gøres :cool:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Og bum vi er foran
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Det så jo ret nemt ud.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 23/10 Slavia Prag - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Nemt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst