19/10 Eibar - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 19/10 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

4?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 19/10 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Vi har lukket 1 mål ind i de sidste 4 kampe, det er blevet lidt mere stabilt!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 19/10 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Kvoller skrev:
Daluigi skrev:En kamptråd på 4 sider.... Valverdes filosofi kan spores hele vejen til DK tilsyneladende.
Det var faktisk en helt vanvittigt kedelig kamp, så ja, det er nok filosofien der er i spil :D
Hvis der er 10.000 mennesker på et stadion, og hjemmeholdet spiller godt for første gang længe, tror du så at folk strømmer på stadion midt under kampe ?... Tænker at det meget sigende, at vi er på et historisk lavt aktivitetsniveau herinde.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 19/10 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

B-Freak skrev:Vi har lukket 1 mål ind i de sidste 4 kampe, det er blevet lidt mere stabilt!
Så du kampen mod Sevilla?... Men ja det er da skønt at modstanderne ikke scorer på deres chancer.
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19/10 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Daluigi skrev:
B-Freak skrev:Vi har lukket 1 mål ind i de sidste 4 kampe, det er blevet lidt mere stabilt!
Så du kampen mod Sevilla?... Men ja det er da skønt at modstanderne ikke scorer på deres chancer.
Inter kunne også have scoret et par kasser, easily.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19/10 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Daluigi skrev:
Kvoller skrev:
Daluigi skrev:En kamptråd på 4 sider.... Valverdes filosofi kan spores hele vejen til DK tilsyneladende.
Det var faktisk en helt vanvittigt kedelig kamp, så ja, det er nok filosofien der er i spil :D
Hvis der er 10.000 mennesker på et stadion, og hjemmeholdet spiller godt for første gang længe, tror du så at folk strømmer på stadion midt under kampe ?... Tænker at det meget sigende, at vi er på et historisk lavt aktivitetsniveau herinde.
Spillet er blevet så kedelig at selv Piquenbauer er forsvundet fra forummet... det siger ikke så lidt :-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 19/10 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Jeg tror helt personligt mere det handler om at det ikke er sjovt at være et sted hvor der er meget negativitet og meget utilfredshed. Hvor 80% af alle indlæg om ens hold er kritik og sure beskeder om klubben, træner, ledelse osv. Vi kan ikke komme udenom at det fylder meget i næsten alle kamptråde og det tror jeg afholder mange fra at deltage. Det er min personlige mening.

Der er helt sikkert også nogle som ikke finder den samme glæde ved at se Barca spille mere, men jeg er alligevel af den opfattelse af langt de fleste "rigtige" fans følger sit hold i tykt og tyndt også selvom man vinder kampe uden at spille godt.Og helt grundlæggende gerne vil diskutere deres hold.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 19/10 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Her er min liste hvad jeg tror hvorfor aktivitetsniveauet er lavt:

1. Folk er blevet ældre, gift og har børn så de ikke har tid som før

2. Konen eller kæresten er træt af fodbold i fjernsynet

3. Vi har ikke vundet CL i lang tid

4. Det er starten af sæsonen så der er ikke samme spænding som i slutfasen

5. Folk får ikke sin vilje

6. Folk bliver ikke respekteret

7. Mange tror at de er klogere end alle andre og det ender tit i uenighed og skænderi

8. Folk kan ikke forstår og acceptere at vi taber kampen

9. Der er kommet ny chapter i Fortnite så de fleste børn er optaget

10. Jeg er stadigvæk her :grin:
MDCCCXCIX

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 19/10 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Altså 70 % af alle kommentarer i kamptrådene er negative, og handler om hvordan vi ikke spiller som Barca bør spille. Når vi vinder 3-0 på udebane så overbevisende er der ikke meget negativt at skrive, ergo er der mindre aktivitet i kamptråden.

Ps. er der en der kan fortælle mig hvem ham den nye angriber er? Han gik virkelig fint med i spillet og havde flere gode førsteberøringer og afleveringer, der skabte farlige angreb. :roll:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19/10 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

whidgee skrev:Jeg tror helt personligt mere det handler om at det ikke er sjovt at være et sted hvor der er meget negativitet og meget utilfredshed. Hvor 80% af alle indlæg om ens hold er kritik og sure beskeder om klubben, træner, ledelse osv. Vi kan ikke komme udenom at det fylder meget i næsten alle kamptråde og det tror jeg afholder mange fra at deltage. Det er min personlige mening.

Der er helt sikkert også nogle som ikke finder den samme glæde ved at se Barca spille mere, men jeg er alligevel af den opfattelse af langt de fleste "rigtige" fans følger sit hold i tykt og tyndt også selvom man vinder kampe uden at spille godt.Og helt grundlæggende gerne vil diskutere deres hold.

For så vidt enig... jeg er dog helt sikker på at hvis spillet var sprudlende, ville der både være mere aktivitet herinde men også bare generelt en mere positiv tone.

Valverde giver 80% af brugerne herinde lange løg.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 19/10 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Lopezzz skrev:Her er min liste hvad jeg tror hvorfor aktivitetsniveauet er lavt:

1. Folk er blevet ældre, gift og har børn så de ikke har tid som før

2. Konen eller kæresten er træt af fodbold i fjernsynet

3. Vi har ikke vundet CL i lang tid

4. Det er starten af sæsonen så der er ikke samme spænding som i slutfasen

5. Folk får ikke sin vilje

6. Folk bliver ikke respekteret

7. Mange tror at de er klogere end alle andre og det ender tit i uenighed og skænderi

8. Folk kan ikke forstår og acceptere at vi taber kampen

9. Der er kommet ny chapter i Fortnite så de fleste børn er optaget

10. Jeg er stadigvæk her :grin:
Tror du mangler ét punkt. Det med at kampene ikke bliver vist på tv og skal streames fra pc eller anden device hvor man også logger herind på.
Jeg har heldigvis både min arbejds pc og min egen pc tændt hele tiden, når jeg så streamer så sker det gennem egen pc og bemærkningerne herinde kommer fra arbejds pc'en. Det ville være meget lette som da alle barca kampe blev vist på tv.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 19/10 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Norbit skrev: Tror du mangler ét punkt. Det med at kampene ikke bliver vist på tv og skal streames fra pc eller anden device hvor man også logger herind på.
Jeg har heldigvis både min arbejds pc og min egen pc tændt hele tiden, når jeg så streamer så sker det gennem egen pc og bemærkningerne herinde kommer fra arbejds pc'en. Det ville være meget lette som da alle barca kampe blev vist på tv.
Tror du har meget ret her. En kamp kl 13.00 en lørdag, som ikke er i tv og som skal ses på en streaming tjeneste. Der tror jeg mange falder af.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 19/10 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

whidgee skrev:
Norbit skrev: Tror du mangler ét punkt. Det med at kampene ikke bliver vist på tv og skal streames fra pc eller anden device hvor man også logger herind på.
Jeg har heldigvis både min arbejds pc og min egen pc tændt hele tiden, når jeg så streamer så sker det gennem egen pc og bemærkningerne herinde kommer fra arbejds pc'en. Det ville være meget lette som da alle barca kampe blev vist på tv.
Tror du har meget ret her. En kamp kl 13.00 en lørdag, som ikke er i tv og som skal ses på en streaming tjeneste. Der tror jeg mange falder af.
I har ret. Rigtig træls tidspunkt og så på en lørdag. Jeg nåede også at se kun 2. halvleg da jeg havde travlt
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster